|
|
| Pagina 10 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Beker van Belgie
Boussouffa is een van de meeste irritante spelers van Belgie, lotj een scheet en ij lotj em al vallen
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 14 Jan 2009, 11:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Boussouffa is een van de meeste irritante spelers van Belgie, lotj een scheet en ij lotj em al vallen
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 14 Jan 2009, 11:22 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Het is zo erg dat je het zelfs twee keer post
Hij laat hem inderdaad veel te veel vallen maar hij krijgt toch wel veel stampen ook ze. _________________
|
| 14 Jan 2009, 12:03 |
|
|
forumlegende
Ik ben zeker geen supporter van Anderlecht of Boussoufa maar gisteren vond ik wel dat de ref duidelijk een vooroordeel heeft van hem.
De penalty van Mechelen was zeker geen penalty. Volgens mij trapt de brave jongen gewoon in de grond en is er misschien een licht tikje van Suarez in de loopactie (volledig onvrijwillig). Als je daar, met de beste wil van de wereld, toch een fout inziet, dan is het altijd vrije trap want de fout gebeurde buiten de zestien. Enkele minuten later gaat Boussouffa misschien makkelijk liggen maar in mijn ogen wel een overtreding en dus penalty. Daar heeft hij dan zijn reputatie tegen. Overigens ben ik wel verrast van de reactie van onze Opwijk-Anderlecht-man. Ik vond Boussoufa heel dreigend en een pak beter spelend dan een Suarez of een zeer bleke De Sutter. In mijn ogen toch één van de betere spelers gisteren. |
| 14 Jan 2009, 12:47 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dani schreef: Ik ben zeker geen supporter van Anderlecht of Boussoufa maar gisteren vond ik wel dat de ref duidelijk een vooroordeel heeft van hem. De penalty van Mechelen was zeker geen penalty. Volgens mij trapt de brave jongen gewoon in de grond en is er misschien een licht tikje van Suarez in de loopactie (volledig onvrijwillig). Als je daar, met de beste wil van de wereld, toch een fout inziet, dan is het altijd vrije trap want de fout gebeurde buiten de zestien. Enkele minuten later gaat Boussouffa misschien makkelijk liggen maar in mijn ogen wel een overtreding en dus penalty. Daar heeft hij dan zijn reputatie tegen. Overigens ben ik wel verrast van de reactie van onze Opwijk-Anderlecht-man. Ik vond Boussoufa heel dreigend en een pak beter spelend dan een Suarez of een zeer bleke De Sutter. In mijn ogen toch één van de betere spelers gisteren. Die penalty was inderdaad geen fout, maar iets ervoor maakte Biglia wel een fout op Mununga. Soit, is compensatie, mag normaal niet maar is wel te begrijpen. Die fout op Boussoufa was inderdaad geen schwalbe. Ofwel fluit je de fout niet ofwel blaas je penalty maar Verbist nam de enige beslissing die fout kon zijn. Mja, ik zie Boussoufa iets te veel bezig en ik erger mij meer aan de dingen die hij fout doet. Hij moet bijvoorbeeld van corners en vrije trappen blijven, hij kan dat niet. Akkoord, af en toe valt er 1 goed, maar als eender wie alle corners en vrije trappen mag geven zal er wel af en toe eentje goed vallen. De Sutter was inderdaad bleekjes, maar die krijgt het voordeel van de twijfel. Eerste match... Maar dat neemt niet weg dat hij minstens 1 keer, zoniet 2 keer had moeten scoren. _________________
|
| 14 Jan 2009, 16:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
De Jean schreef: IendrachterForLife schreef: Sven KSK Opwijk schreef: IendrachterForLife schreef: Ik geef eerlijk toe dat ik genoot toen mbark even zijn techniek liet zien en de kv speler dacht, niet met mij en even nog een tikje gaf! Hij lokt het gewoon uit. Denk maar aan zijn fameuze actie van op de bal te gaan staan... ![]() En dat geeft nog maar eens aan wat het hier is in België, als je techniek hebt krijg je een schop. Pas op, ik heb het ook niet van Boussoufa, maar dat was gewoon mooi gedaan en voor zo een dingen kom ik naar het voetbal. Dan zie ik liever 11 werkers, vechters (in de goede zin van het woord wel te verstaan) dan zo een showman... Vindt gij dat toevallig omdat die jongeman een kleurtje heeft? ![]() Nee dat staat daar los van... Beticht u mij van racisme ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 14 Jan 2009, 17:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Vindt gij dat toevallig omdat die jongeman een kleurtje heeft?
Nee dat staat daar los van... Beticht u mij van racisme Het gaat goed weer worden, want er wordt hier in deze topic nogal wat afgeschuifeld ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jan 2009, 17:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Schuifelende schuifelaars, een nieuwe sfeergroep die enkel schuifelt tijdens de wedstrijd, origineel in heel de wereld...
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 14 Jan 2009, 17:36 |
|
|
Dani schreef: Ik ben zeker geen supporter van Anderlecht of Boussoufa maar gisteren vond ik wel dat de ref duidelijk een vooroordeel heeft van hem. De penalty van Mechelen was zeker geen penalty. Volgens mij trapt de brave jongen gewoon in de grond en is er misschien een licht tikje van Suarez in de loopactie (volledig onvrijwillig). Als je daar, met de beste wil van de wereld, toch een fout inziet, dan is het altijd vrije trap want de fout gebeurde buiten de zestien. Enkele minuten later gaat Boussouffa misschien makkelijk liggen maar in mijn ogen wel een overtreding en dus penalty. Daar heeft hij dan zijn reputatie tegen. Overigens ben ik wel verrast van de reactie van onze Opwijk-Anderlecht-man. Ik vond Boussoufa heel dreigend en een pak beter spelend dan een Suarez of een zeer bleke De Sutter. In mijn ogen toch één van de betere spelers gisteren. Penalty? Ze raken hem al geen kanten aan en ge ziet in de herhaling zeer duidelijk dat hij gewoon spring en em laat vallen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 14 Jan 2009, 20:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De_steve schreef: Dani schreef: Ik ben zeker geen supporter van Anderlecht of Boussoufa maar gisteren vond ik wel dat de ref duidelijk een vooroordeel heeft van hem. De penalty van Mechelen was zeker geen penalty. Volgens mij trapt de brave jongen gewoon in de grond en is er misschien een licht tikje van Suarez in de loopactie (volledig onvrijwillig). Als je daar, met de beste wil van de wereld, toch een fout inziet, dan is het altijd vrije trap want de fout gebeurde buiten de zestien. Enkele minuten later gaat Boussouffa misschien makkelijk liggen maar in mijn ogen wel een overtreding en dus penalty. Daar heeft hij dan zijn reputatie tegen. Overigens ben ik wel verrast van de reactie van onze Opwijk-Anderlecht-man. Ik vond Boussoufa heel dreigend en een pak beter spelend dan een Suarez of een zeer bleke De Sutter. In mijn ogen toch één van de betere spelers gisteren. Penalty? Ze raken hem al geen kanten aan en ge ziet in de herhaling zeer duidelijk dat hij gewoon spring en em laat vallen Wat dan gezegd van de penaltyfout op Asare ? Daar was dan zéker niks aan ! |
| 14 Jan 2009, 20:40 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
Jeroen schreef: De_steve schreef: Dani schreef: Ik ben zeker geen supporter van Anderlecht of Boussoufa maar gisteren vond ik wel dat de ref duidelijk een vooroordeel heeft van hem. De penalty van Mechelen was zeker geen penalty. Volgens mij trapt de brave jongen gewoon in de grond en is er misschien een licht tikje van Suarez in de loopactie (volledig onvrijwillig). Als je daar, met de beste wil van de wereld, toch een fout inziet, dan is het altijd vrije trap want de fout gebeurde buiten de zestien. Enkele minuten later gaat Boussouffa misschien makkelijk liggen maar in mijn ogen wel een overtreding en dus penalty. Daar heeft hij dan zijn reputatie tegen. Overigens ben ik wel verrast van de reactie van onze Opwijk-Anderlecht-man. Ik vond Boussoufa heel dreigend en een pak beter spelend dan een Suarez of een zeer bleke De Sutter. In mijn ogen toch één van de betere spelers gisteren. Penalty? Ze raken hem al geen kanten aan en ge ziet in de herhaling zeer duidelijk dat hij gewoon spring en em laat vallen Wat dan gezegd van de penaltyfout op Asare ? Daar was dan zéker niks aan ! hij dee zichzelf vallen! ebt ge dieje grond omhoog zien vliegen? gwn in de grond geshot heeft em gedaan ![]() |
| 14 Jan 2009, 20:45 |
|
|
forumlegende |
Lord19 schreef: Jeroen schreef: De_steve schreef: Dani schreef: Ik ben zeker geen supporter van Anderlecht of Boussoufa maar gisteren vond ik wel dat de ref duidelijk een vooroordeel heeft van hem. De penalty van Mechelen was zeker geen penalty. Volgens mij trapt de brave jongen gewoon in de grond en is er misschien een licht tikje van Suarez in de loopactie (volledig onvrijwillig). Als je daar, met de beste wil van de wereld, toch een fout inziet, dan is het altijd vrije trap want de fout gebeurde buiten de zestien. Enkele minuten later gaat Boussouffa misschien makkelijk liggen maar in mijn ogen wel een overtreding en dus penalty. Daar heeft hij dan zijn reputatie tegen. Overigens ben ik wel verrast van de reactie van onze Opwijk-Anderlecht-man. Ik vond Boussoufa heel dreigend en een pak beter spelend dan een Suarez of een zeer bleke De Sutter. In mijn ogen toch één van de betere spelers gisteren. Penalty? Ze raken hem al geen kanten aan en ge ziet in de herhaling zeer duidelijk dat hij gewoon spring en em laat vallen Wat dan gezegd van de penaltyfout op Asare ? Daar was dan zéker niks aan ! hij dee zichzelf vallen! ebt ge dieje grond omhoog zien vliegen? gwn in de grond geshot heeft em gedaan ![]() en de fout ervoor? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Jan 2009, 21:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
De_steve schreef: Dani schreef: Ik ben zeker geen supporter van Anderlecht of Boussoufa maar gisteren vond ik wel dat de ref duidelijk een vooroordeel heeft van hem. De penalty van Mechelen was zeker geen penalty. Volgens mij trapt de brave jongen gewoon in de grond en is er misschien een licht tikje van Suarez in de loopactie (volledig onvrijwillig). Als je daar, met de beste wil van de wereld, toch een fout inziet, dan is het altijd vrije trap want de fout gebeurde buiten de zestien. Enkele minuten later gaat Boussouffa misschien makkelijk liggen maar in mijn ogen wel een overtreding en dus penalty. Daar heeft hij dan zijn reputatie tegen. Overigens ben ik wel verrast van de reactie van onze Opwijk-Anderlecht-man. Ik vond Boussoufa heel dreigend en een pak beter spelend dan een Suarez of een zeer bleke De Sutter. In mijn ogen toch één van de betere spelers gisteren. Penalty? Ze raken hem al geen kanten aan en ge ziet in de herhaling zeer duidelijk dat hij gewoon spring en em laat vallen Voor hij hem laat vallen, was er wel contact... Alleszinds meer contact dan de penalty van Mechelen. |
| 14 Jan 2009, 21:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
AA Gent en KV Kortijk winnen
Genk wint van Lokeren Racing houdt stand tegen Waregem . Beginnen aan verlengingen De penalty's zullen uitsluitsel brengen _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Jan 2009, 23:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Minne mist!
Da Silva scoort! 4-4 bij de penalties! Nu al pet af voor wat de racing presteert. |
| 15 Jan 2009, 0:06 |
|
| Pagina 10 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 47 Volgende |