|
|
| Pagina 7 van 21 |
[ 309 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
hansken schreef: mensen die op de zittribune zitten, willen jullie een fototoestel meenemen? der zou wel is iets te zien kunne zijn aan den overkant ![]() is dat als alternatief indien er op het veld niks te zien is?? Gruesse aus Singapore _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 15 Jan 2009, 11:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Nolah schreef: Jan schreef: @ Nolah: is dat nu echt zo moeilijk om iedereen dat op het veld staat met een wit-zwart truitje aan te steunen, ook Franck en De Veirman? Met te fluiten gaan ze zeker niet goed spelen . Voor alle duidelijkheid: ik vind ook dat ze niet echt op hoog niveau spelen, maar heb ze nog niet uitgefloten (en ben dat ook niet van plan).ik heb niks gezegd van ze uit te fluiten he, ik zal ze gwn niet persoonlijk gaan aanmoedigen blijf dan thuis he, als je naar je favoriete club komt kijken zonder de spelers aan te moedigen. Wat sta je dan in het stadion te doen eigenlijk?? ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 15 Jan 2009, 11:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
eintracht frankfurt schreef: Nolah schreef: Jan schreef: @ Nolah: is dat nu echt zo moeilijk om iedereen dat op het veld staat met een wit-zwart truitje aan te steunen, ook Franck en De Veirman? Met te fluiten gaan ze zeker niet goed spelen . Voor alle duidelijkheid: ik vind ook dat ze niet echt op hoog niveau spelen, maar heb ze nog niet uitgefloten (en ben dat ook niet van plan).ik heb niks gezegd van ze uit te fluiten he, ik zal ze gwn niet persoonlijk gaan aanmoedigen blijf dan thuis he, als je naar je favoriete club komt kijken zonder de spelers aan te moedigen. Wat sta je dan in het stadion te doen eigenlijk?? ![]() kreften, zagen, mekkeren,... ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Jan 2009, 11:08 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: eintracht frankfurt schreef: Nolah schreef: Jan schreef: @ Nolah: is dat nu echt zo moeilijk om iedereen dat op het veld staat met een wit-zwart truitje aan te steunen, ook Franck en De Veirman? Met te fluiten gaan ze zeker niet goed spelen . Voor alle duidelijkheid: ik vind ook dat ze niet echt op hoog niveau spelen, maar heb ze nog niet uitgefloten (en ben dat ook niet van plan).ik heb niks gezegd van ze uit te fluiten he, ik zal ze gwn niet persoonlijk gaan aanmoedigen blijf dan thuis he, als je naar je favoriete club komt kijken zonder de spelers aan te moedigen. Wat sta je dan in het stadion te doen eigenlijk?? ![]() kreften, zagen, mekkeren,... ![]() nu ja, dat is zelfs OK, heb in mijn 20 jaar EA supporterij ook al regelmatig gezaagd, gekreft en zelfs gemekkerd. Maar niet met voorbedachte rade naar een match gaan zien en zeker de ploeg (of enkele spelers) niet aanmoedigen. Altijd positief beginnen, en als het dan effectief barslecht is, kan je nog altijd mekkeren. Maar als je al op voorhand met zo een ingesteldheid gaat kijken, tja... dan krijg je situaties die Fillou heeft beschreven : 4 goede passen worden niet meer onthouden, maar bij de vijfde pass die eens verkeerd gaat, wordt er onmiddellijk negatief gereageerd. nu ja, it's very easy to be a good fan in good times, it's much harder to be a very good fan in hard times... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 15 Jan 2009, 11:16 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
eintracht frankfurt schreef: hansken schreef: eintracht frankfurt schreef: Nolah schreef: Jan schreef: @ Nolah: is dat nu echt zo moeilijk om iedereen dat op het veld staat met een wit-zwart truitje aan te steunen, ook Franck en De Veirman? Met te fluiten gaan ze zeker niet goed spelen . Voor alle duidelijkheid: ik vind ook dat ze niet echt op hoog niveau spelen, maar heb ze nog niet uitgefloten (en ben dat ook niet van plan).ik heb niks gezegd van ze uit te fluiten he, ik zal ze gwn niet persoonlijk gaan aanmoedigen blijf dan thuis he, als je naar je favoriete club komt kijken zonder de spelers aan te moedigen. Wat sta je dan in het stadion te doen eigenlijk?? ![]() kreften, zagen, mekkeren,... ![]() nu ja, dat is zelfs OK, heb in mijn 20 jaar EA supporterij ook al regelmatig gezaagd, gekreft en zelfs gemekkerd. Maar niet met voorbedachte rade naar een match gaan zien en zeker de ploeg (of enkele spelers) niet aanmoedigen. Altijd positief beginnen, en als het dan effectief barslecht is, kan je nog altijd mekkeren. Maar als je al op voorhand met zo een ingesteldheid gaat kijken, tja... dan krijg je situaties die Fillou heeft beschreven : 4 goede passen worden niet meer onthouden, maar bij de vijfde pass die eens verkeerd gaat, wordt er onmiddellijk negatief gereageerd. nu ja, it's very easy to be a good fan in good times, it's much harder to be a very good fan in hard times... het wordt hier direct in het extreme getrokken he altijd. Ik heb niets gezegd van uitfluiten, ik heb niets gezegd van den eendracht niet aan te moedigen. zal er zondag staan, met mijn hart bij mijn ploeg, oké? |
| 15 Jan 2009, 11:27 |
|
|
Vaste Waarde
Nolah, ik heb "uitfluiten" nooit vernoemd in mijn reply, he. Ik heb perfekt begrepen wat je bedoelde met niet aanmoedigen. En ik twijfel ook geen moment aan je EA-hart !
Ik vind gewoon dat je iedereen een kans moet geven. Er is nu een nieuwe ploeg, hopelijk een nieuw elan. En zoals door anderen al gezegd werd, Franck heeft toch tenminste altijd geprobeerd iets te doen. Ik vind ook dat men TE negatief in de beoordeling van hem is. Maar goed, ieder zijn mening, als jij hem niet goed vond, je goed recht natuurlijk ! Maar laten we misschien effe opnieuw van nul beginnen, en wie weet, draait het nu wel beter... allez, hopelijk veel plezier zondag en let's see... ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 15 Jan 2009, 11:36 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
Ik denk dat het zondag zal spetteren... Iedereen heeft er wel zin in denk ik.
Het was niet op u persoonlijk hoor eintracht maar mijn woorden werden door sommige mensen verkeerd geïnterpreteerd denk ik. Ik vind Franck en Lieven idd minder, het is nu aan hun om hun te bewijzen , als het er in zit kan het er uit komen ook he. Tot de zondag en hopelijk kunnen we er een pakken op de overwinning he ![]() Laatst gewijzigd door Nolah op 15 Jan 2009, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Jan 2009, 11:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
als ge al die filmkes ziet over den iendracht die gemaakt zijn door de supporters dan kunt ge toch nie anders dan elke keer als ge er naar kijkt zitten te denken welke fantastische sfeermakers da we hier in de tribunes zitten hebben?? ik ben van dezelfde mening als sommige anderen dat als het niet draait dat het ongenoegen hierover op het forum of in de tribunes ook mag getoond ( wie of waarom ga ik niet op in nu)
maar gasten, bekijk voor elke match eens naar e filmken van den beker op stvv, de goal van den arnold tegen meldert , de filmkes van na zo een van die ferme matchen .......en dan denkt ge toch in uw zelf,als we zo ne sfeer elke zondag kunnen maken,dan is uw match al voor den helft gewonnen!! k zou het geen slecht gedacht vinden om die vlaggekes van de vorige keer in de eindronde eigenlijk elke thuismatch uit te laten delen en om de PLOEG aan te moedigen zonder er iemand tijdens de match uit te pikken als pispaal..me goeie sfeer en veel lawoit gelijk da ze ier op den iendracht kunnen maken,zullen de EA spelers hun wel gesteund voelen en hopelijk is de andere ploeg onder den indruk van dit alles.... denk er aan: supporter VOOR uw eigen ploeg en niet TEGEN de andere!!!!!!!!! ![]() |
| 15 Jan 2009, 11:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Zondag gaan we 't kotjen doen ontploffen
_________________ www.spionkoplede.com |
| 15 Jan 2009, 12:17 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
eintracht frankfurt schreef: Nolah, ik heb "uitfluiten" nooit vernoemd in mijn reply, he. Ik heb perfekt begrepen wat je bedoelde met niet aanmoedigen. En ik twijfel ook geen moment aan je EA-hart ! Ik vind gewoon dat je iedereen een kans moet geven. Er is nu een nieuwe ploeg, hopelijk een nieuw elan. En zoals door anderen al gezegd werd, Franck heeft toch tenminste altijd geprobeerd iets te doen. Ik vind ook dat men TE negatief in de beoordeling van hem is. Maar goed, ieder zijn mening, als jij hem niet goed vond, je goed recht natuurlijk ! Maar laten we misschien effe opnieuw van nul beginnen, en wie weet, draait het nu wel beter... allez, hopelijk veel plezier zondag en let's see... ![]() dat vind ik ook _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 15 Jan 2009, 13:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
supersossis schreef: als ge al die filmkes ziet over den iendracht die gemaakt zijn door de supporters dan kunt ge toch nie anders dan elke keer als ge er naar kijkt zitten te denken welke fantastische sfeermakers da we hier in de tribunes zitten hebben?? ik ben van dezelfde mening als sommige anderen dat als het niet draait dat het ongenoegen hierover op het forum of in de tribunes ook mag getoond ( wie of waarom ga ik niet op in nu) maar gasten, bekijk voor elke match eens naar e filmken van den beker op stvv, de goal van den arnold tegen meldert , de filmkes van na zo een van die ferme matchen .......en dan denkt ge toch in uw zelf,als we zo ne sfeer elke zondag kunnen maken,dan is uw match al voor den helft gewonnen!! k zou het geen slecht gedacht vinden om die vlaggekes van de vorige keer in de eindronde eigenlijk elke thuismatch uit te laten delen en om de PLOEG aan te moedigen zonder er iemand tijdens de match uit te pikken als pispaal..me goeie sfeer en veel lawoit gelijk da ze ier op den iendracht kunnen maken,zullen de EA spelers hun wel gesteund voelen en hopelijk is de andere ploeg onder den indruk van dit alles.... denk er aan: supporter VOOR uw eigen ploeg en niet TEGEN de andere!!!!!!!!! ![]() na die actie hebben we er een hele deel niet meer weergekregen, andere dan in erbarmelijke staat... we hadden tonnen voorzien om de vlaggen terug in te doen na de wedstrijd maar die werden dan gebruikt om lege bekertjes/hamburgers e.d. in kwijt te raken voor de rest ben ik het helemaal eens met uw post! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 15 Jan 2009, 13:23 |
|
|
forumlegende
Mooi intervieuw met Steurs.
Ik moet bekennen dat ik in het begin mijn twijfels had over hem, ik dacht trouwens eerst dat hij Schreurs heette... :-) Maar wedstrijd na wedstrijd bewijst hij keer op keer dat hij een meerwaarde is voor onze ploeg. Het zou dan gewoon te belachelijk voor woorden zijn om hem op de bank te zetten. Laat hem maar eens centraal opdraven in steun van onze spits Lord. We hebben het laatste nog niet gezien van deze gast vermoed ik. Ik durf dan ook te stellen dat hij een betere versie is van Claessens. Technisch misschien iets minder maar veel sneller en steviger in het duel. Laat de ploeg maar eens goed draaien en deze Steurs zal nog velen onder ons verbazen. Voorts opletten voor het trio Cordier - Claessens - De Langhe want deze zijn uit op knalprestatie in het "hol van de leeuw" . Maar als Dessaer en Seminck top zijn, zal er niemand doorkomen, daar ben ik van overtuigd. |
| 15 Jan 2009, 14:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Voorts opletten voor het trio Cordier - Claessens - De Langhe want deze zijn uit op knalprestatie in het "hol van de leeuw" . Maar als Dessaer en Seminck top zijn, zal er niemand doorkomen, daar ben ik van overtuigd. Cordier is geschorst, daar moeten we alleszins al niet voor opletten. |
| 15 Jan 2009, 14:26 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Als men al moet schrik hebben van wetteren dan zijn wij niet goed bezig!!!!
Laatst gewijzigd door eendrachter'80 op 15 Jan 2009, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Jan 2009, 15:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Als ge schrik met ie schrijft zijt ge ook niet goed bezig.
Wetteren staat op kop he man. |
| 15 Jan 2009, 15:01 |
|
| Pagina 7 van 21 |
[ 309 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 21 Volgende |