|
|
| Pagina 10 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Sven KSK Opwijk schreef: Amai, heb toch wel met zenuwen gezeten. Binnenkort de thuis- en uitmatch tegen Lierse. Ik zal er bij zijn... Ik wist ni da gij zo ne fan waart van RCM, Sven? |
| 15 Jan 2009, 2:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper, ik heb voor u een ticket van Racing Mechelen - Zulte Waregem van daarjuist, Dender - Anderlecht van net voor de winterstop en van Manchester United - Fulham van 2003. Ook heb ik een kennis aangesproken die vroeger tickets verzamelde. Hij ging, als hij tijd had, is alles bekijken... Dan gaat hij mij laten weten welke je mag hebben... Dat is prachtig Sven, bedankt voor de hulp , Ik ken een verzamelaar die gelukkig zal zijn met het ticket van deze wedstrijd. Ik zal hiervoor verschillende exemplaren van Den Iendracht in de plaats krijgen . Een spannende penaltyreeks gezien Sven ![]() Ja, en dan nog voor een expo waar ik zelf niets aan heb Amai, heb toch wel met zenuwen gezeten. Binnenkort de thuis- en uitmatch tegen Lierse. Ik zal er bij zijn... Jij misschien niet maar de Iendrachtsupporters wel . Als ge kunt naar Lier gaan, kan je toch ook in juni eens naar Expo 90 komen zien ? De tickets zullen maar een gedeelte zijn van de tentoonstelling . Weeral een truitje te koop op E-bay nu in Schotland . Wij zijn dan toch Europees gekend EANDRACHT zeggen ze ginder http://cgi.benl.ebay.be/EANDRACHT-AALST-MATCH-WORN-PLAYER-SHIRT-1991-1992_W0QQitemZ260345807343QQcmdZViewItemQQptZUK_SportsLeisure_Football_FootballShirts?hash=item260345807343&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A1%7C39%3A1%7C240%3A1318 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 2:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iets wat ik me nu feitelijk afvraag over dienen Expo, gaat dat enkel over den Eendracht? Want ik vraag me dan eigenlijk af waarom je al die tickets van andere ploegen ook nodig hebt. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat de supporters van den Eendracht gaan warmlopen voor tickets van brosselploegen gelijk Anderlecht. Allé, twas maar iets dat ik me afvroeg.
|
| 15 Jan 2009, 9:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Bartos schreef: Iets wat ik me nu feitelijk afvraag over dienen Expo, gaat dat enkel over den Eendracht? Want ik vraag me dan eigenlijk af waarom je al die tickets van andere ploegen ook nodig hebt. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat de supporters van den Eendracht gaan warmlopen voor tickets van brosselploegen gelijk Anderlecht. Allé, twas maar iets dat ik me afvroeg. Om te ruilen tegen tickets van den eendracht denk ik. |
| 15 Jan 2009, 9:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper, ik heb voor u een ticket van Racing Mechelen - Zulte Waregem van daarjuist, Dender - Anderlecht van net voor de winterstop en van Manchester United - Fulham van 2003. Ook heb ik een kennis aangesproken die vroeger tickets verzamelde. Hij ging, als hij tijd had, is alles bekijken... Dan gaat hij mij laten weten welke je mag hebben... Dat is prachtig Sven, bedankt voor de hulp , Ik ken een verzamelaar die gelukkig zal zijn met het ticket van deze wedstrijd. Ik zal hiervoor verschillende exemplaren van Den Iendracht in de plaats krijgen . Een spannende penaltyreeks gezien Sven ![]() Ja, en dan nog voor een expo waar ik zelf niets aan heb Amai, heb toch wel met zenuwen gezeten. Binnenkort de thuis- en uitmatch tegen Lierse. Ik zal er bij zijn... Jij misschien niet maar de Iendrachtsupporters wel . Als ge kunt naar Lier gaan, kan je toch ook in juni eens naar Expo 90 komen zien ? De tickets zullen maar een gedeelte zijn van de tentoonstelling . Weeral een truitje te koop op E-bay nu in Schotland . Wij zijn dan toch Europees gekend EANDRACHT zeggen ze ginder http://cgi.benl.ebay.be/EANDRACHT-AALST-MATCH-WORN-PLAYER-SHIRT-1991-1992_W0QQitemZ260345807343QQcmdZViewItemQQptZUK_SportsLeisure_Football_FootballShirts?hash=item260345807343&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A1%7C39%3A1%7C240%3A1318 En van wie is dit? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Jan 2009, 10:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Ik vind het vreemd dat op het shirt vanop e-bay een redelijk simplistisch logo afgedrukt staat, terwijl op foto's die te vinden zijn met dergelijk shirt het volledige ronde logo wordt gebruikt. Misschien ook fake dus?
![]() |
| 15 Jan 2009, 11:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ze hebben een paar jaar met ASLK gespeeld dacht ik.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2009, 11:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat gezegd zijnde zijn dat wel enorm sjieke truikes !
|
| 15 Jan 2009, 11:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Ze hebben een paar jaar met ASLK gespeeld dacht ik. Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat ze met dat vereenvoudigd logo zouden gespeeld hebben. Al was ik nog maar 10 jaar in seizoen '91-92' en er dus ook nog niet bij toen. |
| 15 Jan 2009, 11:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
roeckie schreef: Bartos schreef: Iets wat ik me nu feitelijk afvraag over dienen Expo, gaat dat enkel over den Eendracht? Want ik vraag me dan eigenlijk af waarom je al die tickets van andere ploegen ook nodig hebt. Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat de supporters van den Eendracht gaan warmlopen voor tickets van brosselploegen gelijk Anderlecht. Allé, twas maar iets dat ik me afvroeg. Om te ruilen tegen tickets van den eendracht denk ik. EXPO 90 is natuurlijk over Den Iendracht maar daar moet ge alle ploegen bijnemen waar we ooit tegen speelden . Volgens ik vernomen heb zal er begin februari een vergadering zijn . Ikzelf zal de fameuze tickets proberen laten zien per seizoen. Dit is perfect mogelijk vanaf eerste jaar eerste klasse 1991-1992 omdat op de tickets beide namen van de ploegen voorkomen en ook gedateerd zijn . Ik bezit ook al gedateerde exemplaren van voor deze periode, maar dat zijn uitnodigingen en na zoveel jaar vind dat maar eens . De periode 1991-2002 = 11 seizoen waarvan 9 eerste klasse en 2 tweede klasse is goed voor 9x34= 306 wedstrijden & 2x30= 60 wedstrijden, maakt samen 366 verschillende tickets . Hiervan kan ik er al 219 van laten zien. Dus nog 147 te zoeken . Als ik deze alsook wil tentoonstellen, zal ik proberen ruilen met andere verzamelaars . Hiervoor heb ik tickets nodig van gelijk welke ploeg . De tickets van de beker is bijvoorbeeld goed ruilmateraal. Alle brol is welkom = is toch maar om weg te geven ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 12:37 |
|
|
kd'ke schreef: Ik vind het vreemd dat op het shirt vanop e-bay een redelijk simplistisch logo afgedrukt staat, terwijl op foto's die te vinden zijn met dergelijk shirt het volledige ronde logo wordt gebruikt. Misschien ook fake dus? ![]() Truitje blijkt wel echt te zijn dateert van seizoen 1990-1991 zie foto uit de gewonnen uitwedstrijd op FC Turnhout . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 12:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Inderdaad, je hebt gelijk! Wat zouden we toch moeten doen zonder den Onderkroiper.
![]() |
| 15 Jan 2009, 12:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: kd'ke schreef: Ik vind het vreemd dat op het shirt vanop e-bay een redelijk simplistisch logo afgedrukt staat, terwijl op foto's die te vinden zijn met dergelijk shirt het volledige ronde logo wordt gebruikt. Misschien ook fake dus? ![]() Truitje blijkt wel echt te zijn dateert van seizoen 1990-1991 zie foto uit de gewonnen uitwedstrijd op FC Turnhout . ![]() Dus toch niet uit het seizoen 91-92. Die mannen moeten hun gegevens toch wat beter bijhouden ze. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Jan 2009, 12:47 |
|
|
kd'ke schreef: Inderdaad, je hebt gelijk! Wat zouden we toch moeten doen zonder den Onderkroiper. ![]() Dat zal zeker geen verschil maken, ben ik het niet het zal wel iemand anders zijn die het juiste antwoord weet . Deze website is wel een handig instrument om iets kenbaar te maken aan jongere supporters om hen iets uit het verleden te laten zien . Ik ben ermee bezig krantenartikels aan het inscannen vanaf jaartal 1968 tot nu !!!! Dat zullen duizenden scans worden en heb misschien 1 à 2 % reeds gedaan . Ik zet alles per seizoen in een database . En indien ik mag blijven leven hoop ik als Den Iendracht 100 jaar wordt hiermee klaar te zijn . Dus alles op het gemak = 10 jarenplan Ook is het mijn bedoeling om deze informatie op de fotosite te zetten . Dit als live database voor alle supporters, die graag iets over het verleden van Den Iendracht willen weten . Wel nu nuttig om iets na te zien in geval van twijfel of onwetendheid. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 12:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Knap dat je daar je tijd wil insteken!
|
| 15 Jan 2009, 12:58 |
|
| Pagina 10 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 35 Volgende |