|
|
| Pagina 12 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Beker van Belgie
Smetje schreef: Mooie overwinning van Racing, proficiat. Ik ben wel benieuwd of die supporters die over de omheining springen en op het plein komen ook allemaal stadionverbod gaan krijgen. Hopelijk niet. Ik blijf het toch een sjieke ploeg vinden, Racing. Ondanks alles trekken die nog heel wat volk, ze hebben een fantastisch stadion,... Racing-Lierse, schoon affiche ! |
| 15 Jan 2009, 0:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
s@té schreef: Jan schreef: Marcos heeft nog bij ons in eerste gespeeld als ik me niet vergis. Echt genoten van de beelden in Studio 1! Ah das diejen! Jep inderdaad, ma veel heeft die toch niet gespeeld als ik mij goed herinner. Kwam van La Louvière zeker? Niet, daarmee dat hij veel tijd had om te leren hé ![]() Ik hoop voor Racing langs een kant dat ze niet tegen KV geloot worden eventueel in een volgende ronde (na Lierse dus) Op die manier kan het nog een serieuze anti-climax worden. Maarja... eerst Lierse dus. Dat zal ginder ook weer een ferme derby worden. De gemeenschappelijke haat tov de kakkers zal wel de kop op steken. En dat volk op het plein: de voetbalcel zal morgen weer hun werk hebben ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2009, 0:50 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
De winnaars van de wedstrijden RCM - Lierse en KVM - KV Kortrijk komen tegen elkaar uit in de halve finale.
Het kan een leuke halve finale worden ![]() |
| 15 Jan 2009, 1:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Plumeau schreef: De winnaars van de wedstrijden RCM - Lierse en KVM - KV Kortrijk komen tegen elkaar uit in de halve finale. Het kan een leuke halve finale worden ![]() Gruunwit zal aan het feesten zijn want zijn gsm is stil gevallen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 1:16 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Tis gruun, tis wit, tis beter als Madrid, tis de Racing!!!
Amai, gisteren zo tegen Mechelen en vandaag Mechelen naar de overwinning proberen schreeuwen. Oververdiende overwinning voor Racing. Arm Zulte, wat waren die zwak. Alleen Berrier was op niveau, wat een speler trouwens ![]() _________________
|
| 15 Jan 2009, 1:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Plumeau schreef: De winnaars van de wedstrijden RCM - Lierse en KVM - KV Kortrijk komen tegen elkaar uit in de halve finale. Het kan een leuke halve finale worden ![]() Gruunwit zal aan het feesten zijn want zijn gsm is stil gevallen ![]() Mijn batterij was platgevallen, wie verwacht er nu verlengingen en zo'n lange strafschoppenreeks. Maar 'k ben wel aan inkomticket voor jou geraakt. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 15 Jan 2009, 2:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Onderkroiper schreef: Plumeau schreef: De winnaars van de wedstrijden RCM - Lierse en KVM - KV Kortrijk komen tegen elkaar uit in de halve finale. Het kan een leuke halve finale worden ![]() Gruunwit zal aan het feesten zijn want zijn gsm is stil gevallen ![]() Mijn batterij was platgevallen, wie verwacht er nu verlengingen en zo'n lange strafschoppenreeks. Maar 'k ben wel aan inkomticket voor jou geraakt. ![]() Bedankt Gruunwit , de helft van de forumbezoekers hebben de penaltyreeks gevolgd. Een kiekenvelmoment als de Mechelse keeper eerst een eentje stopt en dan zelf afwerkt . A la Jean--Marie Pfaff zou ik zeggen die heeft dat ook gedaan met Bayern Munchen . Ik weet niet of Clepkens ook een interview gegeven heeft ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2009, 2:59 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Onderkroiper schreef: Ik weet niet of Clepkens ook een interview gegeven heeft ? ![]() Jep, in studio 1 na de wedstrijd, met Filip Joos. |
| 15 Jan 2009, 3:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jan schreef: Marcos heeft nog bij ons in eerste gespeeld als ik me niet vergis. Echt genoten van de beelden in Studio 1! Jaat, en hij heeft voor ons de volle ... 0 matchen gespeeld ook toen . |
| 15 Jan 2009, 9:15 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
s@té schreef: Onderkroiper schreef: Ik weet niet of Clepkens ook een interview gegeven heeft ? ![]() Jep, in studio 1 na de wedstrijd, met Filip Joos. 'Dit is voor de beste ploeg uit Mechelen' ![]() _________________
|
| 15 Jan 2009, 13:10 |
|
|
Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Tis gruun, tis wit, tis beter als Madrid, tis de Racing!!! Amai, gisteren zo tegen Mechelen en vandaag Mechelen naar de overwinning proberen schreeuwen. Oververdiende overwinning voor Racing. Arm Zulte, wat waren die zwak. Alleen Berrier was op niveau, wat een speler trouwens ![]() Van hoeveel ploegen zijt gij eigenlijk supporter? Ge doet mij aan de Yeti denken ![]() Supporter? Van twee :-), Opwijk en Anderlecht. Sympathisant van meerdere. _________________
|
| 15 Jan 2009, 13:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jongens toch , de keeper van de racing bezig gezien , ne mens zou jaloers zijn als je ziet welke keeper dat we wij hebben.....
![]() |
| 15 Jan 2009, 13:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
tsjoep schreef: jongens toch , de keeper van de racing bezig gezien , ne mens zou jaloers zijn als je ziet welke keeper dat we wij hebben..... ![]() Die keeper van Racing Mechelen, die natuurlijk gisteren de match van zijn leven keepte, stond trouwens vorig seizoen nog in de goal bij Diegem waar hij binnengehaald werd als vervanger van ... Lieven De Veirman. |
| 15 Jan 2009, 13:54 |
|
|
Miniem
Die keeper speelde vorig seizoen nog bij Diegem, daar slaagde hij er ook al in ons zonder de 3 punten naar huis te gaan...
Jullie zijn hem daar ook tegengekomen. Feestje gisteren, nu tegen onze landbouwers-buren... ![]() |
| 15 Jan 2009, 13:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
succes racing ANTI KAKKER
|
| 15 Jan 2009, 13:55 |
|
| Pagina 12 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 47 Volgende |