|
|
| Pagina 9 van 21 |
[ 309 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Mariner schreef: Heb de uitspraak van mijn stadionverbod. Vanaf 14/02/2009, 3 maanden ![]() 't is degoutant, zo iets. Echt degoutant. Wie beslist eigenlijk dat hij daar een proces-verbaal moet over opmaken? Is dat die Walter? Of waren dat agenten van Diegem? |
| 16 Jan 2009, 8:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Alé, Oudenaarde zal dus nog een zwaar feestje worden voor Mariner, hopelijk zien we je daarna idd nog terug voor de eindronde naar tweede klasse...
Belachelijk toch, een stadionverbod voor zoiets... ![]() |
| 16 Jan 2009, 8:52 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Bartos schreef: Ik zou zondag met deze ploeg spelen: --------------------------De Veirman------------------------------ ------De Schutter-----Seminck-----Dessaer----------Van Dender---- -----Podevijn---------De Groote----Coulibaly---------Filipovic------ ---------------------Boto----------Lord------------------------ Bank: Van Steenberghe, Van Damme, Steurs, Franck. t zou wel eens zoiets kunnen worden daar de twee Spotbeens met examens zitten, enkel nog afwachten hoe het met Dessaer zit na zijn whiplash. Maar tegen zondag zal dat wel in orde zijn. Volgens mij wel een goe ploegsken hoor, Lord moet met zijn techniek ook wel iets kunnen in de 16 (ik weet het, hij is beter op de flank....) en Boto: laat die een paar weken na een spelen, enkel zo doe je vertrouwen op en die jongen kan wel iets hoor. Hij lijkt wel wat op t zwarte eendje met zijn oranje schoentjes... ![]() _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 16 Jan 2009, 8:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk dat er wel meer van onze spelers in de examens zitten. Maar met de spelers die we nu hebben op die posities denk ik gewoon dat we de Spotbeentjes niet meer zullen zien in de terugronde.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jan 2009, 10:16 |
|
|
forumlegende
De boete van de Dender-supporter, na het vertonen van zijn middenvinger is trouwens geseponeerd. De brave man werd -volledig terecht- ontoerekeningsvatbaar verklaard.
![]() |
| 16 Jan 2009, 10:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
nonkel marcel schreef: Mariner schreef: Heb de uitspraak van mijn stadionverbod. Vanaf 14/02/2009, 3 maanden ![]() Iemand van onze supportersclub heeft voor een identiek "vergrijp" (middenvinger naar een paar pipo's van Tubize) 4 maand stadionverbod en 300 EUR aan z'n been. ![]() oei, het supporterslegioen van Dender voor 4 maanden met de helft verminderd... dat zal wel wat aan sfeer inboeten tijdens de matchen ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 16 Jan 2009, 11:00 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Mariner schreef: Heb de uitspraak van mijn stadionverbod. Vanaf 14/02/2009, 3 maanden ![]() degoutant. ga ergens in een hoekje op de zittribune zitten, he Mariner. Daar wordt toch niet gecontroleerd. (was mijn truc 3 jaar geleden )En anders hebt ge nu veel tijd 's zondags om de DVD's te bekijken Gruesse _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 16 Jan 2009, 11:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Marseille kreeg toch Santos (de capo van hun supporters) vrij uit Spanje nadat hij daar in de gevangenis zat na het slaan van een agent. Niet echt te vergelijken, maar zou de club echt geen actie kunnen ondernemen voor onze 2 'misdadigers'
De club kan alleszins zelfstandig een stadionverbod geven aan personen die zij niet meer wensen te zien in het stadion. Zouden ze dan ook niet kunnen een stadionverbod ongedaan maken in hun stadion. Zodoende zou Mariner thuismatchen kunnen komen kijken, helaas mist hij dan nog wel de uitmatchen. Misschien tijd voor een doek ; OPC tegen zinloos stadionverbod _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Jan 2009, 11:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Marseille kreeg toch Santos (de capo van hun supporters) vrij uit Spanje nadat hij daar in de gevangenis zat na het slaan van een agent. Niet echt te vergelijken, maar zou de club echt geen actie kunnen ondernemen voor onze 2 'misdadigers' De club kan alleszins zelfstandig een stadionverbod geven aan personen die zij niet meer wensen te zien in het stadion. Zouden ze dan ook niet kunnen een stadionverbod ongedaan maken in hun stadion. Zodoende zou Mariner thuismatchen kunnen komen kijken, helaas mist hij dan nog wel de uitmatchen. Misschien tijd voor een doek ; OPC tegen zinloos stadionverbod Of een banner " Oppassen voor de Walter " ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Jan 2009, 14:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Marseille kreeg toch Santos (de capo van hun supporters) vrij uit Spanje nadat hij daar in de gevangenis zat na het slaan van een agent. Niet echt te vergelijken, maar zou de club echt geen actie kunnen ondernemen voor onze 2 'misdadigers' De club kan alleszins zelfstandig een stadionverbod geven aan personen die zij niet meer wensen te zien in het stadion. Zouden ze dan ook niet kunnen een stadionverbod ongedaan maken in hun stadion. Zodoende zou Mariner thuismatchen kunnen komen kijken, helaas mist hij dan nog wel de uitmatchen. Misschien tijd voor een doek ; OPC tegen zinloos stadionverbod Of een banner " Oppassen voor de Walter " ![]() Ik ken dat klootzakske al vele jaren en het is steeds een blaaskop geweest. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 16 Jan 2009, 16:50 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Marseille kreeg toch Santos (de capo van hun supporters) vrij uit Spanje nadat hij daar in de gevangenis zat na het slaan van een agent. Niet echt te vergelijken, maar zou de club echt geen actie kunnen ondernemen voor onze 2 'misdadigers' De club kan alleszins zelfstandig een stadionverbod geven aan personen die zij niet meer wensen te zien in het stadion. Zouden ze dan ook niet kunnen een stadionverbod ongedaan maken in hun stadion. Zodoende zou Mariner thuismatchen kunnen komen kijken, helaas mist hij dan nog wel de uitmatchen. Misschien tijd voor een doek ; OPC tegen zinloos stadionverbod Of een banner " Oppassen voor de Walter " ![]() een banner... wat een flauwe woordspeling ![]() |
| 16 Jan 2009, 17:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Davy schreef: Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Marseille kreeg toch Santos (de capo van hun supporters) vrij uit Spanje nadat hij daar in de gevangenis zat na het slaan van een agent. Niet echt te vergelijken, maar zou de club echt geen actie kunnen ondernemen voor onze 2 'misdadigers' De club kan alleszins zelfstandig een stadionverbod geven aan personen die zij niet meer wensen te zien in het stadion. Zouden ze dan ook niet kunnen een stadionverbod ongedaan maken in hun stadion. Zodoende zou Mariner thuismatchen kunnen komen kijken, helaas mist hij dan nog wel de uitmatchen. Misschien tijd voor een doek ; OPC tegen zinloos stadionverbod Of een banner " Oppassen voor de Walter " ![]() een banner... wat een flauwe woordspeling ![]() Ja in feite een banner voor een verbanner What's in a name ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Jan 2009, 17:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Casual1919 schreef: Misschien tijd voor een doek ; OPC tegen zinloos stadionverbod schitterend idee! Tjonge tjonge tis voor ziek van te worden , en de zware gangsters laten ze gewoon vrij wegens procedurefouten... arm België! Hoeveel sv-den heeft Aalst nu op dit ogenblik feitelijk? Bijzonder jammer voor de sfeer ... voila zè ![]() |
| 16 Jan 2009, 17:50 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 19 Apr 2007, 17:17 Berichten: 109 Leeftijd: 37 |
Dat stadionverbod is eigenlijk voor te lachen en te bleiten tegelijkertijd.
Ik stel voor om zondag eens ne gezamelijke FUCK YOU naar de spotters en de flikken te richten. Ze kunnen toch geen gans vak een stadionverbod geven he? 't Moet echt is gedaan zijn me voor zo een onnozelheden overdreven op te treden. Losers... |
| 16 Jan 2009, 18:11 |
|
|
forumlegende |
Banano schreef: Dat stadionverbod is eigenlijk voor te lachen en te bleiten tegelijkertijd. Ik stel voor om zondag eens ne gezamelijke FUCK YOU naar de spotters en de flikken te richten. Ze kunnen toch geen gans vak een stadionverbod geven he? 't Moet echt is gedaan zijn me voor zo een onnozelheden overdreven op te treden. Losers... Anders afspreken me de stadionomroeper dawe tegelijkertijd een fragment uit "ne welgemeende fuck you" van flip kowlier laten draaien en tegelijkertijd gans da vak zijne middevinger is toont... alleja kgeef maar een extra ideeke e da waarschijnlijk voor de meeste mensen stom klinkt maar toch... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jan 2009, 18:31 |
|
| Pagina 9 van 21 |
[ 309 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 21 Volgende |