|
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 309 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
in hnb zegt de groote dat hij moet wennen aan de plaats waar hij gaat spelen.midden rechts.dus zal franck wel starten zeker?
|
| 17 Jan 2009, 10:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Daarom toch niet ? Coulibaly en Van Damme kunnen toch centraal spelen ?
|
| 17 Jan 2009, 11:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ja jonges, tis zeker nog morgend
------------Lord -- Boto ---------- Filipovic---Coulibaly-Van Damme-----DeGroote Van Dender-Dessaer-Seminck---De Schutter ----------------De Veirman--------------- Zo zal het volgens mij worden |
| 17 Jan 2009, 11:34 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Lijkt me een goeie opstelling! Maar ik vrees dat hij Franck zal zetten ipv Couli!!
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 17 Jan 2009, 12:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bomber schreef: dus onze nieuwe spits gaat midden rechts moeten spelen? ![]() Delie is onze nieuwe spits. Degroote is ne middenvelder ![]() |
| 17 Jan 2009, 12:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
witzwet schreef: Lijkt me een goeie opstelling! Maar ik vrees dat hij Franck zal zetten ipv Couli!! Franck kan dan (moest het nodig zijn ) hem diep in de wedstrijd vervangen.Want 't is wel al gebleken dat Couli nog moeite heeft om een hele wedstrijd vol te maken. |
| 17 Jan 2009, 12:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Jeroen schreef: Ja jonges, tis zeker nog morgend ------------Lord -- Boto ---------- Filipovic---Coulibaly-Van Damme-----DeGroote Van Dender-Dessaer-Seminck---De Schutter ----------------De Veirman--------------- Zo zal het volgens mij worden Ik ben akkoord tenzij dat ge Steurs zet ipv Boto, voor nog ewa meer rendement uit uw ploeg te halen. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 17 Jan 2009, 14:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Mijn ploeg:
Casillas De Schutter / Seminck / Dessaer / Van Dender Degroote / Van Damme / Coulibaly / Filipovic Steurs Lord Bank: Van Steenberghe / Franck / Podevijn / Spotbeen / Boto Franck op de bank (bleek ook min of meer uit de donderdagtraining). |
| 17 Jan 2009, 15:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
elfahem schreef: Mijn ploeg: Casillas De Schutter / Seminck / Dessaer / Van Dender Degroote / Van Damme / Coulibaly / Filipovic Steurs Lord Bank: Van Steenberghe / Franck / Podevijn / Spotbeen / Boto Franck op de bank (bleek ook min of meer uit de donderdagtraining). Casilias kon niet, het is buffon die in de plaats komt heb ik vernomen uit goeie bron ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 17 Jan 2009, 16:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
IendrachterForLife schreef: elfahem schreef: Mijn ploeg: Casillas De Schutter / Seminck / Dessaer / Van Dender Degroote / Van Damme / Coulibaly / Filipovic Steurs Lord Bank: Van Steenberghe / Franck / Podevijn / Spotbeen / Boto Franck op de bank (bleek ook min of meer uit de donderdagtraining). Casilias kon niet, het is buffon die in de plaats komt heb ik vernomen uit goeie bron ![]() tenminste als het mag van louwagie, die ooit eens is gaan biljaaren met garré |
| 17 Jan 2009, 16:05 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
IendrachterForLife schreef: Casilias kon niet, het is buffon die in de plaats komt heb ik vernomen uit goeie bron ![]() Is dat ook ne nieuwen? ![]() |
| 17 Jan 2009, 16:05 |
|
|
Nationale Ploeg
s@té schreef: IendrachterForLife schreef: Casilias kon niet, het is buffon die in de plaats komt heb ik vernomen uit goeie bron ![]() Is dat ook ne nieuwen? ![]() Hoe zit het eigenlijk met den transfer van diene zak bloem? Is diene al afgerond ? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 17 Jan 2009, 16:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Titus schreef: s@té schreef: IendrachterForLife schreef: Casilias kon niet, het is buffon die in de plaats komt heb ik vernomen uit goeie bron ![]() Is dat ook ne nieuwen? ![]() Hoe zit het eigenlijk met den transfer van diene zak bloem? Is diene al afgerond ? Die is jammer genoeg afgesprongen wegens financiele redenen. Kem oren zeggen da ze bezig zen meet nen zak cement ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 17 Jan 2009, 16:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
OPC heeft ook een schitterende aktie klaar, al kan het zijn dat we moeten aflassen indien het weer nog slechter is als vandaag. Het zou jammer zijn om een week werk in rook op te zien gaan terwijl we ze even goed 2weken kunnen uitstellen. Maar we hopen toch dat ze kan doorgaan ...
Andermaal alle vrijwilligers bedankt voor de hulp !!! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Jan 2009, 16:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bomber schreef: zolang hij niet vol de tribune inwaait moet het wel meevallen, dus iedereen kaarsjes doen branden. Trouwens ge zult wel zien, bij het opkomen van de spelrs zal diejen hierboven wel efkes voor een windstilte zorgen... ![]() ze zeggen ated dat onzjier ne carnavalist is, dus hij zal wel iendrachter zen oeik zeker? ![]() We gaan allemaal kaarsjes doen branden in de tribune, daarom dat het niet mag waaien! Dan kan de Walter ons meteen allemaal een sv geven Laatst gewijzigd door zotvawies op 17 Jan 2009, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Jan 2009, 16:25 |
|
| Pagina 11 van 21 |
[ 309 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 21 Volgende |