de Dendertopic - Pagina 312 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 310 311 312 313 314 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Bericht Re: de Dendertopic
Dries schreef:
gisteren in studio 1 werd dender nochtans op de 17e plaats gezet dacht ik maar da kan natuurlijk verkeerd zijn ook e

De rangschikking in mijn vorig bericht is zoals ik die persoonlijk inschat, heb tot dusver alle matchen en tegenstanders gezien.

19 Jan 2009, 15:32
forumlegende

Ik moet zeggen dat "eeuwige titelkandidaat" Charleroi ook niet te veel potten breekt.

19 Jan 2009, 16:33
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 41
Stijn schreef:
Dat jullie willen discussiëren over de fout bij die 3-3 vind ik toch ook al te gortig.

Vandeneede duwt twee man opzij, de ref fluit niet omdat hij afwacht wat er gaat gebeuren (bal buiten is doeltrap, ...) en vervolgens duwt Vandeneede nog een speler weg, zij het lichter, en scoort.
De ref fluit absoluut terecht fout. Hij had misschien beter wel wat vroeger gefloten, toen de fout gebeurde.
Maar dat dat wel degelijk een fout is, daar kan je toch moeilijk over discussiëren, hij duwt gewoon twee man gans uit de baan.

Stijn, gij zijt op colemonts na werkelijk den enigsten die in die fase een fout van VDE heeft gezien.
Kheb er gisteren al genoeg mijn kas voor opgefret en u mijn gedacht gezegd :-)

19 Jan 2009, 17:03
Rode kaart
Rode kaart

s@té schreef:
Ik vrees voor jullie dat er niet veel te rapen zal vallen tegen GBA, hoe ze gisteren Genk wegspeelden.

'k Heb die match gezien, denk niet dat ge nog ongeïnteresseerden op een veld kunt staan als die van Genk gisteren. Die speelden gisteren als een natte dweil tegen een weliswaar gemotiveerd en versterkt GBA. Genk, das toch ook een kutploegske, om over hun sups nog maar te zwijgen. :hmm:

19 Jan 2009, 17:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Waarom is GBA een kutploeg ? Ik catalogeer Dender, Tubize, Moeskroen, Roeselare,... eerder onder "kutploegen" hoor ;)

19 Jan 2009, 17:22
Rode kaart
Rode kaart

Jeroen schreef:
Waarom is GBA een kutploeg ? Ik catalogeer Dender, Tubize, Moeskroen, Roeselare,... eerder onder "kutploegen" hoor ;)

Ik had het over Genk.

19 Jan 2009, 17:31
Freak

nonkel marcel schreef:
Jeroen schreef:

Ik had het over Genk.

Daar moet ik Marcel wel gelijk ingeven.
Ik denk niet dat ik een club ken die nog kunstmatiger in elkaar steekt dan Genk, wat een commercieel boeltje is dat. 'Fuck Modern Football' is een slogan die bij veel sfeergroepen tegenwoordig te lezen staat op spandoeken, Genk is een schoolvoorbeeld van zo'n moderne voetbalclub.

Anderzijds, en dat zal Marcel minder graag horen, vind ik dat alle fusieclubs zo aanvoelen.
Doe mij maar een old-skool traditieclub als daar zijn Antwerp, Mechelen, Aalst, ...

19 Jan 2009, 17:50
Nationale Ploeg

Casual1919 schreef:
nonkel marcel schreef:
Jeroen schreef:

Ik had het over Genk.

Ik denk niet dat ik een club ken die nog kunstmatiger in elkaar steekt dan Genk, wat een commercieel boeltje is dat. 'Fuck Modern Football' is een slogan die bij veel sfeergroepen tegenwoordig te lezen staat op spandoeken, Genk is een schoolvoorbeeld van zo'n moderne voetbalclub.

Anderzijds, en dat zal Marcel minder graag horen, vind ik dat alle fusieclubs zo aanvoelen.
Doe mij maar een old-skool traditieclub als daar zijn Antwerp, Mechelen, Aalst, ...

Ik wel :lol:

19 Jan 2009, 19:44
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Casual1919 schreef:
nonkel marcel schreef:
Jeroen schreef:

Ik had het over Genk.

Amai, ik heb gisteren op de site van Lierse naar de samenvatting van Lierse-Antwerp gekeken. Amai amai amai, zo een sfeer! Dit zou eigenlijk in eerste klasse moeten zijn. Roeselare, Kortrijk, Tubize, Dender,... horen niet in eerste qua reputatie. Maar ja, zij hebben wel hun ticketje naar eerste klasse verdiend op sportief vlak.

19 Jan 2009, 20:22
Rode kaart
Rode kaart

Antwerp is idd top, Lierse vind ik persoonlijk helemaal niet bijzonder.

Dat ik een hekel heb aan Genk, heeft te maken met het gedrag van hun supporters. Een bende ongemanierde imbecielen die zelfs nog geen minuut stilte kunnen respecteren (hoewel ze dat thuis 90 minuten lang kunnen), constant de tegenstander zitten uit te dagen ipv zich te richten op hun eigen ploeg en andermans infrastructuur beschadigen. Hoe dom moet je wel niet zijn om je medesups naar voor te blijven duwen als je al een omheining om zeep geholpen hebt.

Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 19 Jan 2009, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Jan 2009, 20:36
Freak

en dender wel? :?

19 Jan 2009, 20:39
Rode kaart
Rode kaart

waly 2 schreef:

Tja, als ik hier reacties van andere sups mag geloven, zingt er bij jullie ook niet meer dan 30 man.
Niet meer, niet minder dan bij ons. Ik trek me dat trouwens helemaal niet aan.

Ik ben al op Lierse geweest en neen, 'k vind het daar niet bijzonder. Antwerp, das wat anders.

19 Jan 2009, 20:44
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
nonkel marcel schreef:
waly 2 schreef:

Tja, als ik hier reacties van andere sups mag geloven, zingt er bij jullie ook niet meer dan 30 man.
Niet meer, niet minder dan bij ons. Ik trek me dat trouwens helemaal niet aan.

Ik ben al op Lierse geweest en neen, 'k vind het daar niet bijzonder. Antwerp, das wat anders.

Tzal dan toch gisteren niet geweest zijn :p

19 Jan 2009, 20:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Reacties van welke andere supporters dan ?

19 Jan 2009, 20:55
Rode kaart
Rode kaart

Voorbeeld:

the_red_ant69 schreef:
klopt, er mag dan wel 1000 man in de K staan, t zijn er ook altijd maar 30-40 maximum die zingen en onder mekaar een geweldige sfeer creeren, maar ver draagt dat inderdaad ook soms niet. Sfeer of niet, als je je maar amuseert en geniet van het spel, dan is de match al voor de helft geslaagd, alé, toch voor mij.

En the red ant is toch wel enen van de old skool. :p

19 Jan 2009, 20:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 310 311 312 313 314 711