|
|
| Pagina 313 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 311 312 313 314 315 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: de Dendertopic
samet met de ploeg zijn ook de supporters aan een soort van "remonte" begonne, geloof me vrij
en euhm, opc is just getting started! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Jan 2009, 0:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: samet met de ploeg zijn ook de supporters aan een soort van "remonte" begonne, geloof me vrij en euhm, opc is just getting started! ![]() Misschien dat dank zij OPC er ook nieuw leven in de supporters geblazen wordt . Plastic Zwawi ie er een voorbeeld van . Een vraagsken mag deze pop mee op verplaatsing ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jan 2009, 0:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: samet met de ploeg zijn ook de supporters aan een soort van "remonte" begonne, geloof me vrij en euhm, opc is just getting started! ![]() Misschien dat dank zij OPC er ook nieuw leven in de supporters geblazen wordt . Plastic Zwawi ie er een voorbeeld van . Een vraagsken mag deze pop mee op verplaatsing ? ![]() ze zullen lachen al we daar met "urbanneken" en ne verlengkabel toekomen ![]() Ne velo mè nen dynamo of 10 op geplasseerd en moar gaas geiven as ge noar de voetbal ziet ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jan 2009, 2:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Bomber schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: samet met de ploeg zijn ook de supporters aan een soort van "remonte" begonne, geloof me vrij en euhm, opc is just getting started! ![]() Misschien dat dank zij OPC er ook nieuw leven in de supporters geblazen wordt . Plastic Zwawi ie er een voorbeeld van . Een vraagsken mag deze pop mee op verplaatsing ? ![]() ze zullen lachen al we daar met "urbanneken" en ne verlengkabel toekomen ![]() toch vin ek ik "mozes" nen beiteren naum! |
| 20 Jan 2009, 10:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Fillou schreef: Bomber schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: samet met de ploeg zijn ook de supporters aan een soort van "remonte" begonne, geloof me vrij en euhm, opc is just getting started! ![]() Misschien dat dank zij OPC er ook nieuw leven in de supporters geblazen wordt . Plastic Zwawi ie er een voorbeeld van . Een vraagsken mag deze pop mee op verplaatsing ? ![]() ze zullen lachen al we daar met "urbanneken" en ne verlengkabel toekomen ![]() toch vin ek ik "mozes" nen beiteren naum! Daar is nog een beetje onenigheid over. Alleszins, diene hond op onze container heet Walter. Er moet enkel nog een bord onder komen met 'Hier waak ik' _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Jan 2009, 11:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Fillou schreef: Bomber schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: samet met de ploeg zijn ook de supporters aan een soort van "remonte" begonne, geloof me vrij en euhm, opc is just getting started! ![]() Misschien dat dank zij OPC er ook nieuw leven in de supporters geblazen wordt . Plastic Zwawi ie er een voorbeeld van . Een vraagsken mag deze pop mee op verplaatsing ? ![]() ze zullen lachen al we daar met "urbanneken" en ne verlengkabel toekomen ![]() toch vin ek ik "mozes" nen beiteren naum! Daar is nog een beetje onenigheid over. Alleszins, diene hond op onze container heet Walter. Er moet enkel nog een bord onder komen met 'Hier waak ik' of 'Hier waakt Walter' ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 20 Jan 2009, 12:50 |
|
|
of 'Hier waakt Walter'
![]() Ooit misschien eens een bord : " Hier ligt de Walter " ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jan 2009, 14:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Casual1919 schreef: Alleszins, diene hond op onze container heet Walter. Er moet enkel nog een bord onder komen met 'Hier waak ik' Waarom niet Jacky? ![]() |
| 20 Jan 2009, 15:24 |
|
|
s@té schreef: Casual1919 schreef: Alleszins, diene hond op onze container heet Walter. Er moet enkel nog een bord onder komen met 'Hier waak ik' Waarom niet Jacky? ![]() Da bisjken es gelikkig en werd doagelijks geiren gezien, ik betwoifel of de Walter oeik geiren gezien es ? Ooit komt er nen tijd dat er op onzen boik oeik ne dikken gazon zal stoan ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jan 2009, 15:39 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
josken schreef: nonkel marcel schreef: waly 2 schreef: en dender wel? ![]() Tja, als ik hier reacties van andere sups mag geloven, zingt er bij jullie ook niet meer dan 30 man. Niet meer, niet minder dan bij ons. Ik trek me dat trouwens helemaal niet aan. Ik ben al op Lierse geweest en neen, 'k vind het daar niet bijzonder. Antwerp, das wat anders. Tzal dan toch gisteren niet geweest zijn ![]() Elke ploeg die aan het winnen is van de leider maakt ambiance, en als het dan nog niet het geval is... moet ge maar eens naar club brugge gaan zien 10 jaar dead army was fantastisch! Dan ben ik 100 keer liever nen Dender-supporter als zo ne salonsupporter dat alleen bougeerd in den 23ste minuut _________________ FC Dender Laatst gewijzigd door Fredster op 22 Jan 2009, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Jan 2009, 12:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als ik die beelden op Studio 1 zag van de Lierse-fans in Denderleeuw, moet er van de fusiesupporters daar toch niet al te veel commentaar op gegeven worden.
|
| 22 Jan 2009, 12:47 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Hebt ge de match gezien?... Kdacht het al.
Nog altijd een groot verschil wat beelden en live betreft. Toen ik de samenvatting van Club-Dender zag zou Brugge met 5-0 moeten gewonnen hebben, maar als ge de match dan zag Kversta niet dat ge met een samenvatting zo een match kunt verdraaien!Wat niet wil zeggen dat er tijdens de match tegen Lierse langs Dender zijde weinig of geen sfeer was. _________________ FC Dender |
| 22 Jan 2009, 13:13 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Fredster schreef: Hebt ge de match gezien?... Kdacht het al. Nog altijd een groot verschil wat beelden en live betreft. Toen ik de samenvatting van Club-Dender zag zou Brugge met 5-0 moeten gewonnen hebben, maar als ge de match dan zag Kversta niet dat ge met een samenvatting zo een match kunt verdraaien!Wat niet wil zeggen dat er tijdens de match tegen Lierse langs Dender zijde weinig of geen sfeer was. het is ook nie eerlijk hé, met hoeveel ploegen zitten jullie daar nu in totaal samen? een stuk of vier? zo kan ik het ook. En over Lierse gesproken, ben eens benieuwd hoeveel volk nog gaat komen kijken volgend jaar als jullie in tweede zitten.. Hoezeer jullie ook proberen dat fusiegedrocht te verdedigen, jullie zullen nooit enige uitstraling hebben. En al zeker niet wat het extra-sportieve betreft, maak je daar vooral geen illusies over. Voor zover ik al gehoord heb (en niet van aalst supps) vinden de meeste mensen jullie een jammerlijke zaak voor eerste klasse en ik denk dat je zelf ergens wel beseft dat da zo is,dus kom hier aub niet neerkijken op supporters zoals die van Lierse. _________________ iendracht! |
| 23 Jan 2009, 22:09 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ach, ik vind zoveel clubs een jammerlijke zaak voor het Belgisch voetbal gezien hun verleden.
Een ander mag van ons gerust denken wat em wil, ik hecht daar totaal geen belang aan. En als we zouden zakken en er komt volgend seizoen nog pakweg 1500 man zien, ja, dan is dat maar zo. |
| 24 Jan 2009, 3:53 |
|
|
Junior
De concurentie heeft vandaag een zware slag toegebracht aan de jongens van Dender, maar zij mogen de
moed niet verliezen, er zijn nog 45 punten te verdienen niewaar Marcel. |
| 24 Jan 2009, 23:06 |
|
| Pagina 313 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 311 312 313 314 315 … 711 Volgende |