|
|
| Pagina 8 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bericht Re: Okapi Aalstar
Bomber schreef: Bomber schreef: wheel's armée schreef: Casual1919 schreef: Verbechio schreef: Wa is da ginder me die "Ajoineeuh ... " de wheely me zenne blue armada weer zeker ![]() Dat is daar een kopie van EA en OPC aan het worden heb ik al vernomen Neen, is niet mijn idee maar dat van de zeer gewaardeerde doelman van E. Nieuwerkerken. Zo ben ik niet hé Al bij al blijft het zo dat het Okapi-publiek veel minder in is voor sfeeracties etcetera, maar dat keert wel. De BA ploeg is jong en levert zeer verdienstelijk werk. De inzet is er, en als er inzet is kan er veel. Dat heeft Eendracht gisteren bewezen. Voor de rest een veel te druk leven gekregen om jullie nog te laten meegenieten van mijn litteraire exploten, wat niet wil zeggen dat ik jullie niet meer graag zou zien hé. Voor wie er niet genoeg kan van krijgen. http://www.bluearmada.be Het staat er vol van "Mijn haar kammen?" Welk haar:-D Grtjes, Ikke die slogan op de site is ook geen kopie? geen antwoord Het is niet zo dat ik niet wil antwoorden, beste Bomber. Het is dat ik het Forum niet meer dagelijks volg wegens mijn drukke werkzaam- en andere onprettigheden. Die slogan kan inderdaad geïnspireerd zijn op OPC. Dat is iets wat ik niet zou doen, maar ik vervul, afgezien van "Thomas at the buzzer" dan, ook maar een bijrol in het Blue Armada-verhaal. Verder heb ik van het spreekwoord:"Leven en laten leven", mijn lijfspreuk gemaakt. Voor het overige draag ik persoonlijk nog altijd Eendracht, OPC alsook Blue Armada en Okapi in het hart. Beste bewijs daarvan is het feit dat ik van beide bewegingen lid ben. Wel snap ik eerlijk gezegd de rivaliteit niet. Op sportief niveau staat Okapi stukken verder dan Eendracht, maar dan nog zijn de voetbal- en de basketwereld niet te vergelijken. Als Aalstenaar ben ik daar zeer trots op en ik vind dat we dat allemaal moeten zijn. Ik besef ook dat het veel moeilijker wordt om op Okapi een Eendracht-achtige sfeer te creëren. Anderzijds denk ik dat het Okapi-publiek minder snel zijn eigen spelers zal afvallen De mentaliteit is gewoon totaal anders en onvergelijkbaar. Wat er bijvoorbeeld zondag bij de wissel van Franck gebeurt, vind ik als Eendracht-supporter hoogst verwerpelijk, maar dit terzijde. Ge leeft in één stad en ge hebt een groot aantal supporters die zowel een witzwart Eendracht-hart als een blauwwit Okapi-hart hebben. Ik weet niet wat daar de oorzaak kan van zijn, maar ik vind 'de rivaliteit' al is dat een woord een beetje overdreven, hoogst onnodig. Het is 'maar' voetbal en het is 'maar' basketbal en het zijn 'maar' twee leuke hobby's van ondergetekende. That's all. Voor de rest heb ik in het tussenseizoen geleerd te horen, te zien (en jezus de taalfouten zijn er hier niet minder op geworden), maar te zwijgen. Dan is iedereen gelukkig, toch? Gegroet waarde vrienden. Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 20 Jan 2009, 22:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
wheel's armée schreef: Ge leeft in één stad en ge hebt een groot aantal supporters die zowel een witzwart Eendracht-hart als een blauwwit Okapi-hart hebben. Ik weet niet wat daar de oorzaak kan van zijn, maar ik vind 'de rivaliteit' al is dat een woord een beetje overdreven, hoogst onnodig. Misschien geef je zelf een beetje het antwoord op de vraag die je hebt. Er zijn twee ploegen in één stad en dus moet je op een bepaald moment wel een keuze maken tussen één van beide, ook al zijn het andere sporten. Misschien komt vandaar de rivaliteit. Zeker als supporter zijnde van Eendracht Aalst (een club die reeds 90 jaar bestaat) begrijp ik dat sommigen als eens 'afgeven' op den Okapi. En de reden daarvoor kan dan al wel eens zijn wat Bomber net komt te posten ; ik heb (eveneens) de indruk dat Eendracht Aalst voor sommige basketfans 'te min' is. En als Eendracht Aalst op zich het niet is dan zijn het al zeker hun supporters. Tingel en ikzelf zijn die-hard-eendrachtsupporters, mijn toekomstige schoonzus is Okapifan en mijn toekomstige schoonpapa doet zijn best om de vrede te bewaren. Net van hem (en uiteraard ook van Tingel's zus) hoor ik toch dat er minder positieve gedachten zijn over onze schitterende voetbalclub daar in het forum. Maar om mijn post af te sluiten wil ik wel nog eens herhalen dat ik zeker geen probleem heb met jouw, en met je werkzaamheden voor Blue Armada. Anders zou ik mij niet meermaals per voetbalseizoen een breuk heffen om je op onze bus te krijgen! Cheers _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Jan 2009, 2:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Omdat hier tien man zit die een petitie voor een nieuwe zaal niet willen tekenen, is ineens sprake van rivaliteit tussen de twee clubs en dat fans van de ene, de andere vereniging het licht in de ogen niet gunnen.
Is dat niet een beetje overdreven? Over het nut van de petitie en alles wat daar mee te maken heeft, spreek ik me gezien de omstandigheden, niet uit. Maar je kan als vereniging toch niet verwachten dat jouw wensen of doelstellingen, klakkeloos door iedereen gevolgd worden? Okapi wil een nieuwe zaal, en terecht, als je de uitleg die er achter zit mag geloven (geen toekomst zonder meer publiek en uitgebreidere commerciële mogelijkheden). Maar hier en daar worden pek en veren bovengehaald van zodra je iets van kritiek over dat ganse gebeuren ten berde brengt. En dat klopt ook niet. |
| 21 Jan 2009, 8:43 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: wheel's armée schreef: Ge leeft in één stad en ge hebt een groot aantal supporters die zowel een witzwart Eendracht-hart als een blauwwit Okapi-hart hebben. Ik weet niet wat daar de oorzaak kan van zijn, maar ik vind 'de rivaliteit' al is dat een woord een beetje overdreven, hoogst onnodig. Misschien geef je zelf een beetje het antwoord op de vraag die je hebt. Er zijn twee ploegen in één stad en dus moet je op een bepaald moment wel een keuze maken tussen één van beide, ook al zijn het andere sporten. Misschien komt vandaar de rivaliteit. Zeker als supporter zijnde van Eendracht Aalst (een club die reeds 90 jaar bestaat) begrijp ik dat sommigen als eens 'afgeven' op den Okapi. En de reden daarvoor kan dan al wel eens zijn wat Bomber net komt te posten ; ik heb (eveneens) de indruk dat Eendracht Aalst voor sommige basketfans 'te min' is. En als Eendracht Aalst op zich het niet is dan zijn het al zeker hun supporters. Tingel en ikzelf zijn die-hard-eendrachtsupporters, mijn toekomstige schoonzus is Okapifan en mijn toekomstige schoonpapa doet zijn best om de vrede te bewaren. Net van hem (en uiteraard ook van Tingel's zus) hoor ik toch dat er minder positieve gedachten zijn over onze schitterende voetbalclub daar in het forum. Maar om mijn post af te sluiten wil ik wel nog eens herhalen dat ik zeker geen probleem heb met jouw, en met je werkzaamheden voor Blue Armada. Anders zou ik mij niet meermaals per voetbalseizoen een breuk heffen om je op onze bus te krijgen! Cheers Ik vind de hele discussie nogal overdreven en begrijp ook dat bij Fillie andere , zakelijke, motieven kunnen spelen, en daar ik de verschillende argumenten niet ken, ga ik mij daar niet over uitspreken. Dat hoor ik ook niet te doen. Ik stel gewoon vast dat zowel BA als OPC hun best doen en dat er - om het in Kamiels bewoordingen te zeggen - één winnaar is, en dat is Aalst. Laat het ons dan ook daarbij houden. Tot zondag op de bus richting Woluwé Als Aalsters chauvinist kan je zo'n prestaties enkel toejuichen en daarom vind ik dat iedereen "solidair" zou moeten optreden. Greets, Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 21 Jan 2009, 9:42, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Jan 2009, 9:37 |
|
|
Nationale Ploeg
wheel's armée schreef: Ik vind de hele discussie nogal overdreven en begrijp ook dat bij Fillie andere , zakelijke, motieven kunnen spelen, en daar ik de verschillende argumenten niet ken, ga ik mij daar niet over uitspreken. Dat hoor ik ook niet te doen. Ik stel gewoon vast dat zowel BA als OPC hun best doen en dat er - om het in Kamiels bewoordingen te zeggen - één winnaar is, en dat is Aalst. Laat het ons dan ook daarbij houden. Tot zondag op de bus richting Woluwé Misschien zelfs tot vanavond in het forum ... |
| 21 Jan 2009, 9:38 |
|
|
Vaste Waarde
Fillou schreef: wheel's armée schreef: Ik vind de hele discussie nogal overdreven en begrijp ook dat bij Fillie andere , zakelijke, motieven kunnen spelen, en daar ik de verschillende argumenten niet ken, ga ik mij daar niet over uitspreken. Dat hoor ik ook niet te doen. Ik stel gewoon vast dat zowel BA als OPC hun best doen en dat er - om het in Kamiels bewoordingen te zeggen - één winnaar is, en dat is Aalst. Laat het ons dan ook daarbij houden. Tot zondag op de bus richting Woluwé Misschien zelfs tot vanavond in het forum ... Te zien hoe het werk wil vlotten. Ik denk het echter wel:-D _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 21 Jan 2009, 9:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Fillou schreef: wheel's armée schreef: Ik vind de hele discussie nogal overdreven en begrijp ook dat bij Fillie andere , zakelijke, motieven kunnen spelen, en daar ik de verschillende argumenten niet ken, ga ik mij daar niet over uitspreken. Dat hoor ik ook niet te doen. Ik stel gewoon vast dat zowel BA als OPC hun best doen en dat er - om het in Kamiels bewoordingen te zeggen - één winnaar is, en dat is Aalst. Laat het ons dan ook daarbij houden. Tot zondag op de bus richting Woluwé Misschien zelfs tot vanavond in het forum ... Tot vanavond Ik neem de plaats in van mijn zus die examens heeft!! |
| 21 Jan 2009, 10:59 |
|
|
Vaste Waarde
tingel schreef: Fillou schreef: wheel's armée schreef: Ik vind de hele discussie nogal overdreven en begrijp ook dat bij Fillie andere , zakelijke, motieven kunnen spelen, en daar ik de verschillende argumenten niet ken, ga ik mij daar niet over uitspreken. Dat hoor ik ook niet te doen. Ik stel gewoon vast dat zowel BA als OPC hun best doen en dat er - om het in Kamiels bewoordingen te zeggen - één winnaar is, en dat is Aalst. Laat het ons dan ook daarbij houden. Tot zondag op de bus richting Woluwé Misschien zelfs tot vanavond in het forum ... Tot vanavond Ik neem de plaats in van mijn zus die examens heeft!! Dat noem ik zusterliefde seh. Uw zus is wel de wiejkste in de Tingel family, zo blijkt. Tot vanavond _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 21 Jan 2009, 15:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Ik heb ook is een kaart voor den okapi vanavond..
Is de sfeer tchecken.. _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 21 Jan 2009, 15:49 |
|
|
Vaste Waarde
Twan schreef: Ik heb ook is een kaart voor den okapi vanavond.. Is de sfeer tchecken.. De sfeer checken tijdens een bekermatch van den Okapi = de sfeer checken als den Eendracht tegen - met alle respect -Terjoden-Welle speelt. Verwacht dus niet teveel van een midweekmatch, maar doe ons een plezier en kom nr de carnavalsmatch. Ik vrees echter dat Eendracht dan ook speelt tegen Zottegem, of hoe het ook voor mij een moeilijke keuze wordt _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 21 Jan 2009, 15:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Niet dat ik dan zou komen, maar hoe kan een gewone mens zonder abo nu binnen met carnaval?
Ze zoeken nu al meer plaatsen... ![]() |
| 21 Jan 2009, 16:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
tingel schreef: Niet dat ik dan zou komen, maar hoe kan een gewone mens zonder abo nu binnen met carnaval? Ze zoeken nu al meer plaatsen... ![]() Voor de mensen die niet binnen geraken, is er goed nieuws. De match wordt live op canvas+ uitgezonden. Het is wel niet hetzelfde als live maar beter iets als niets hé _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 21 Jan 2009, 16:25 |
|
|
Vaste Waarde
Bart Van den Neste schreef: tingel schreef: Niet dat ik dan zou komen, maar hoe kan een gewone mens zonder abo nu binnen met carnaval? Ze zoeken nu al meer plaatsen... ![]() Voor de mensen die niet binnen geraken, is er goed nieuws. De match wordt live op canvas+ uitgezonden. Het is wel niet hetzelfde als live maar beter iets als niets hé Goe bezeg Beireken, dat es tenminsjte Merchandising Btw, grat offtopic. Hoever staat het met onze trip naar Wies? _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 21 Jan 2009, 16:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
wheel's armée schreef: Bart Van den Neste schreef: tingel schreef: Niet dat ik dan zou komen, maar hoe kan een gewone mens zonder abo nu binnen met carnaval? Ze zoeken nu al meer plaatsen... ![]() Voor de mensen die niet binnen geraken, is er goed nieuws. De match wordt live op canvas+ uitgezonden. Het is wel niet hetzelfde als live maar beter iets als niets hé Goe bezeg Beireken, dat es tenminsjte Merchandising Btw, grat offtopic. Hoever staat het met onze trip naar Wies? Tegen het einde van de week weet ik alles. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 21 Jan 2009, 17:10 |
|
|
Vaste Waarde
tingel schreef: Niet dat ik dan zou komen, maar hoe kan een gewone mens zonder abo nu binnen met carnaval? Ze zoeken nu al meer plaatsen... ![]() Tja, en dan nog weigeren onze petitie te tekenen ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 21 Jan 2009, 17:17 |
|
| Pagina 8 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 41 Volgende |