|
|
| Pagina 9 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Okapi Aalstar
wheel's armée schreef: tingel schreef: Niet dat ik dan zou komen, maar hoe kan een gewone mens zonder abo nu binnen met carnaval? Ze zoeken nu al meer plaatsen... ![]() Tja, en dan nog weigeren onze petitie te tekenen ![]() zolang op TIB de supporters van KV Mechelen als beste van de benelux bestempeld worden, moet je natuurlijk op niet veel sympathie rekenen he .... |
| 21 Jan 2009, 17:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Is dit nu een inbreuk op mijn privacy???
Nu weet iedereen dat ik niet getekend heb ![]() |
| 21 Jan 2009, 17:42 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
De jongen heeft mij alleszins ne keer of twee naar huis gevoerd dit jaar. Heb toen beloofd dat ik zou afkomen, dusja:-) Belofte maakt schuld, maar opgelet. Sebiet peizen ze geijr nog dak mè verklidj em in e keireken.
Keirekes op zijn hoede _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 21 Jan 2009, 18:56 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
wheel's armée schreef: De jongen heeft mij alleszins ne keer of twee naar huis gevoerd dit jaar. Heb toen beloofd dat ik zou afkomen, dusja:-) Belofte maakt schuld, maar opgelet. Sebiet peizen ze geijr nog dak mè verklidj em in e keireken. Keirekes op zijn hoede Da denk ek nie zenne, in Wies zijt ge ondertussen ook al "berucht" En ja, ik stem ook op Kanu ja |
| 23 Jan 2009, 19:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Den okapi op kop na een 82-72 overwining tegen charleroi!!!
| 25 Jan 2009, 1:15 |
|
|
Reserve
En wat een ambiance!
![]() |
| 25 Jan 2009, 14:48 |
|
|
Reserve
Casual1919 schreef: wheel's armée schreef: Ge leeft in één stad en ge hebt een groot aantal supporters die zowel een witzwart Eendracht-hart als een blauwwit Okapi-hart hebben. Ik weet niet wat daar de oorzaak kan van zijn, maar ik vind 'de rivaliteit' al is dat een woord een beetje overdreven, hoogst onnodig. Misschien geef je zelf een beetje het antwoord op de vraag die je hebt. Er zijn twee ploegen in één stad en dus moet je op een bepaald moment wel een keuze maken tussen één van beide, ook al zijn het andere sporten. Misschien komt vandaar de rivaliteit. Zeker als supporter zijnde van Eendracht Aalst (een club die reeds 90 jaar bestaat) begrijp ik dat sommigen als eens 'afgeven' op den Okapi. En de reden daarvoor kan dan al wel eens zijn wat Bomber net komt te posten ; ik heb (eveneens) de indruk dat Eendracht Aalst voor sommige basketfans 'te min' is. En als Eendracht Aalst op zich het niet is dan zijn het al zeker hun supporters. Tingel en ikzelf zijn die-hard-eendrachtsupporters, mijn toekomstige schoonzus is Okapifan en mijn toekomstige schoonpapa doet zijn best om de vrede te bewaren. Net van hem (en uiteraard ook van Tingel's zus) hoor ik toch dat er minder positieve gedachten zijn over onze schitterende voetbalclub daar in het forum. Maar om mijn post af te sluiten wil ik wel nog eens herhalen dat ik zeker geen probleem heb met jouw, en met je werkzaamheden voor Blue Armada. Anders zou ik mij niet meermaals per voetbalseizoen een breuk heffen om je op onze bus te krijgen! Cheers Hoe zou dat nu toch komen ? |
| 25 Jan 2009, 14:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
AN schreef: Casual1919 schreef: wheel's armée schreef: En de reden daarvoor kan dan al wel eens zijn wat Bomber net komt te posten ; ik heb (eveneens) de indruk dat Eendracht Aalst voor sommige basketfans 'te min' is. En als Eendracht Aalst op zich het niet is dan zijn het al zeker hun supporters. Hoe zou dat nu toch komen ? Zo cru wil ik het absoluut niet stellen. Naar aanleiding van enkele smalende reacties is, in samenspraak met de webmaster, de banner veranderd. Dan is die bron van ergernis alvast verdwenen, en kan het volgende uit frustratie ontsproten argument worden aangevoerd. Eén ding moet mij wel van het hart, in hun blinde frustratie (feit dat BA kapitaalkrachtiger is, kan je moeilijk in de schoenen van Blue Armada schuiven) vergeten sommigen dat de nieuwe zaal op Okapi, als die er dan al komt, ook een zeer belangrijke sociale functie heeft in de vorm van een evenementenzaal, waar tal van jullie voortrekkers/carnavalisten ook al voor op de barricade hebben gestaan. Als fiere Oilsjtneer en rascarnavalist moet ik de rancune jegens Okapi en zijn streven naar een nieuwe zaal radicaal afkeuren. Voor de rest wordt het tijd om eens voor jullie eigen deur te vegen. Je kan Blue Armada met alle zonden Israëls overladen, maar het OPC-imago - of dat terecht is ja of neen, laat ik in het midden - dat hebben jullie zelf in de hand gewerkt, ook al zijn er een aantal mensen die bij OPC zeer mooi werk hebben geleverd en nog leveren. Begrijp me niet verkeerd, ik wijs niemand met de vinger en er waren verschillende schuldigen, maar er zijn een aantal mensen serieus uit de bocht gegaan in de eindronde vorig jaar.Dat heeft dan logischerwijze opnieuw de media moeten halen en dan is het toch een beetje evident dat de algemene indruk die aan OPC kleeft, een stukje minder positief is. Werk er dan aan op een constructieve manier in plaats van gefrustreerd te reageren, zou ik zo zeggen. Persoonlijk hoop ik jullie met deze interventie een vriendendienst te hebben bewezen. Als de banner de bron van ergernis is geweest, kan ik alvast zeggen dat er een nieuwe tekst onderweg is. Freddie Mercury kan immers nog moeilijk protest aantekenen, nietwaar. Rust u allen in vrede en zonder haatdragendheid groet ik u dan ook allen nog steeds vriendelijk (Rancune is een van origine Frans woord, dus ik kan maar beter uitkijken). Thomas alias "de Waal vanop de Albrechtlaan", want dat communautaire stokpaardje is nu eens een andere kortzichtigheid waar ik mij bij het Eendracht-legioen al jaren aan erger. P.S.: Mijn wedstrijdanalyse is korter dan ze ooit geweest is: "Les excuses sont faits pour s'en servir", en da's ook Frans ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 25 Jan 2009, 21:19, 4 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Jan 2009, 20:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
wheel's armée schreef: Zo cru wil ik het absoluut niet stellen. Naar aanleiding van enkele smalende reacties is in samenspraak met Sven De Smet de banner veranderd. Dan is die bron van ergernis al verdwenen. Eén ding moet mij wel van het hart, in hun blinde frustratie (feit dat BA kapitaalkrachtiger is, kan je moeilijk in de schoenen van Blue Armada schuiven) vergeten sommigen dat de nieuwe zaal op Okapi, als die er dan al komt, ook een zeer belangrijke sociale functie heeft in de vorm van een evenementenzaal, waar tal van jullie voortrekkers/carnavalisten ook al voor op de barricade hebben gestaan. Als Oilsjtneer en rascarnavalist kan ik de rancune jegens Okapi en zijn streven naar een nieuwe zaal absoluut niet goedkeuren. Voor de rest wordt het, tijd om eens voor jullie eigen deur te vegen. Je kan Blue Armada met alle zonden Israëls overladen, maar het OPC-imago, of dat terecht is ja of neen, dat hebben jullie zelf in de hand gewerkt Remember Péruwelz, FCN etc. Begrijp me niet verkeerd, ik wijs niemand met de vinger en er waren verschillende schuldigen, maar er zijn een aantal mensen serieus uit de bocht gegaan, en dan is het een beetje logisch dat de algemene indruk die aan OPC kleeft een stukje minder positief is. Persoonlijk hoop ik jullie met deze interventie een vriendendienst te hebben bewezen. Als de banner de bron van ergernis is geweest, er is al een vervangende tekst onderweg. Rust u allen in vrede en zonder haatdragendheid (rancune is een van origine Frans woord dus ik kan maar beter uitkijken). Thomas alias de Waal vanop de Albrechtlaan, want dat communautaire stokpaardje is nu eens een andere kortzichtigheid waar ik mij bij het Eendracht-legioen al jaren aan erger. Die vete tussen Okapi en den Iendracht wordt hier wel serieus overroepen ze ... _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 25 Jan 2009, 20:38 |
|
|
Vaste Waarde
Ik heb in ieder geval eens gezegd wat ik te zeggen heb, besteken. Dat is therapeutisch zeer goed.
No more, no less en in alle peis en vree _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 25 Jan 2009, 20:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
hoe laag
maar soit, vele van ons hebben dezelfde mening over u _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Jan 2009, 21:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
AN schreef: En wat een ambiance! ![]() wat wilde, met als die Eendrachtsupporters ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jan 2009, 21:49 |
|
|
Het ging over de petitie en een nieuwe zaal!
rivaliteit??? heum??? sinds wanneer en waarom????? Ik was gisteren op Okapi (genoten van de wedstrijd én van de verbroedering met de mannen van Charleroi!- en een beetje te zat (sjans dat mijn vrouw ook per auto rijdt!) en daarnet zal ik op Woluwe. Wordt er hier niet een beetje te veel gedroomd? Wij zijn allen Aalstenaars. Ik hoop dat ik niet verkeerd zit anders ben ik een beetje beschaamd! Toby Laatst gewijzigd door Toby op 25 Jan 2009, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Jan 2009, 22:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07 Berichten: 409 Leeftijd: 40 Website: http://foto.iendracht.be WLM: [email protected] |
Toby schreef: Het ging over de petitie en een nieuwe zaal! rivaliteit??? heum??? sinds wanneer en waarom????? Ik was gisteren op Okapi (genoten van de wedstrijd én van de verbroedering met de mannen van Charleroi!- en een beetje te zat (sjans dat mijn vrouw ook per auto rijdt!) en daarnet zal ik op Woluwe. Wordt er hier niet een beetje te veel gedroomd? Wij zijn allen Aalstenaars. Ik hoop dat ik niet verkeerd zit anders ben ik een beetje beschaamd! Toby Ik denk niet da ge verkeerd zit.. Er wordt veel opgeklopt! _________________ Iendracht.be Fotosite |
| 25 Jan 2009, 22:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Vreemde reactie, Thomas.
Het is toch niet omdat enkele mensen zeggen dat ze weinig zin hebben om een petitie te tekenen voor iets waar zij weinig mee te maken hebben, dat er een hetze tégen Okapi en Blue Armada zou zijn? Voor mij is het natuurlijk een moeilijke discussie om mij in te moeien, maar we kunnen toch niet allemaal voor een nieuwe zaal zijn? Of we kunnen het toch niet allemaal warm voelen worden in de onderbuik als we aan de sfeer van het okapi-publiek denken? Ik zal jou anders eens een faktuurtje laten zien, beste Thomas, waaruit blijkt hoe zeer wij tégen Okapi Aalstar zijn. |
| 26 Jan 2009, 8:40 |
|
| Pagina 9 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 41 Volgende |