ander nieuws - Pagina 38 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik heb trouwens vandaag gelezen dat de eerste daler uit eerste klasse bekend is, Gilbert Bodart is de nieuwe trainer van La Louvière  :grijns: . Het is weer iets louche precies, Bodart komt blijkbaar als een gans pakket toe of zo, met een aantal sponsors bij en zo.

20 Okt 2005, 10:37
Bartos schreef:
Ik heb trouwens vandaag gelezen dat de eerste daler uit eerste klasse bekend is, Gilbert Bodart is de nieuwe trainer van La Louvière :grijns: . Het is weer iets louche precies, Bodart komt blijkbaar als een gans pakket toe of zo, met een aantal sponsors bij en zo.

Bodart is nog steeds van oordeel dat de eindronde haalbaar is, nu met La Louvière.  :kwijl:  :grijns:

20 Okt 2005, 10:43
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Bartos schreef:
Ik heb trouwens vandaag gelezen dat de eerste daler uit eerste klasse bekend is, Gilbert Bodart is de nieuwe trainer van La Louvière :grijns: . Het is weer iets louche precies, Bodart komt blijkbaar als een gans pakket toe of zo, met een aantal sponsors bij en zo.

Bodart is nog steeds van oordeel dat de eindronde haalbaar is, nu met La Louvière. :kwijl: :grijns:

Ah, ik dacht dat Bodart in eerste instantie de kwalificatie voor Europees voetbal mathematisch zo goed als zeker acht, maar pas later ging beslissen over of ze al dan niet een gooi naar de titel gaan doen.

20 Okt 2005, 10:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Bartos schreef:

Bodart is nog steeds van oordeel dat de eindronde haalbaar is, nu met La Louvière. :kwijl: :grijns:

Ah, ik dacht dat Bodart in eerste instantie de kwalificatie voor Europees voetbal mathematisch zo goed als zeker acht, maar pas later ging beslissen over of ze al dan niet een gooi naar de titel gaan doen.

Hij is voorlopig nog voorzichtig. Hij wil enkel het WK voor clubs winnen  :dans:

20 Okt 2005, 10:55
Nationale Ploeg

Oostende, Aalst,... La Louviere
Eerste daler is idd gekend --> is dit trouwens geen competitievervalsing ????   :hmm:  :grijns:

20 Okt 2005, 11:15
Iendracht.be - beheer

Oilsjt Vaneigest schreef:
Eerste daler is idd gekend --> is dit trouwens geen competitievervalsing ???? :hmm: :grijns:

Hiermee is alleszins de laatste hoop de kop ingedrukt dat Bodart de opvolger van Maurice De Schrijver zou worden  :kwaad: .

:grijns:

20 Okt 2005, 11:17

Leeftijd: 11
:snif:  Gilbert zal veur ons gien commisjekes niemmer doeng..

20 Okt 2005, 11:25
Reserve

Eerste daler is idd gekend --> is dit trouwens geen competitievervalsing ????   :hmm:  :grijns:

De eerste en misschien enige daler hé. De voorlaatste speelt eindronde in 2de klasse, maar ik zie la louviere, met bodart dat nooit halen. Gelukkig is hij zelf de eeuwige optimist  :grijns:

20 Okt 2005, 12:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
WLM: [email protected]
ones fan, always fan schreef:
Eerste daler is idd gekend --> is dit trouwens geen competitievervalsing ???? :hmm: :grijns:

De eerste en misschien enige daler hé. De voorlaatste speelt eindronde in 2de klasse, maar ik zie la louviere, met bodart dat nooit halen. Gelukkig is hij zelf de eeuwige optimist :grijns:

Na de winterstop zal hij daar ook zijn schip mogen afkuisen!!  Ze zijn nu al op zoek naar een opvolger  :grijns:

20 Okt 2005, 12:59
Freak

het grote anderlecht ligt ook al uit beker.verloren tegen geel. :zot:  :zot:  :zot:

11 Nov 2005, 10:16

Leeftijd: 40
dat maakt voetbal mooi ... misschien is er op die manier nog een kansje voor ons ;)

11 Nov 2005, 10:42
Nationale Ploeg

Haha, de dikkenekken hebben zichzelf nog maar eens de das omgedaan.  Terechte uitschakeling !  :lachen:  :lachen:  :lachen:

11 Nov 2005, 11:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
Haha, de dikkenekken hebben zichzelf nog maar eens de das omgedaan. Terechte uitschakeling ! :lachen: :lachen: :lachen:

Dat is de schuld van het Belgische voetbal!
De 1ste klasse moet ingekrimpt worden!
Door zoveel matchen op een te laag niveau te spelen, kan Anderlecht immers niet winnen tegen de échte toppers zoals Geel!

11 Nov 2005, 13:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
WLM: [email protected]
Ik ben gisteren naar Meldert - AA Gent gaan zien: schitterend matchke gezien. Temmerman heeft juist eerste helft meegedaan.  Bij Gent was de gemiddelde leeftijd 17 - 18 jaar.  Veel techniek bij Gent, de jeugdopleiding van AA gent draait op volle toeren, Wim De Coninck was daar ook want zijn zoon doet mee bij de reserven van Gent.

Einduitslag na mooie wedstrijd 0-2
Met een goeie scheids ...

11 Nov 2005, 13:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Engeland schreef:
Ik ben gisteren naar Meldert - AA Gent gaan zien: schitterend matchke gezien. Temmerman heeft juist eerste helft meegedaan. Bij Gent was de gemiddelde leeftijd 17 - 18 jaar. Veel techniek bij Gent, de jeugdopleiding van AA gent draait op volle toeren, Wim De Coninck was daar ook want zijn zoon doet mee bij de reserven van Gent.

Einduitslag na mooie wedstrijd 0-2
Met een goeie scheids ...

mja ma meldert was ook verre van op hun sterkst, ook redelijk wa jonge gasten en e paar mannen dat al lang gekwetst waren (+ da ze dan nog me nen hoop gekwetsten zitten)

11 Nov 2005, 16:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 36 37 38 39 40 126