|
|
| Pagina 45 van 59 |
[ 873 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eerste Divisie Nederland
Sven KSK Opwijk schreef: Anderlecht zou ook interesse hebben volgens VI. Al iets van gehoord, mannen van AGOVV? Als dat waar is, zal hij eerder naar Anderlecht dan naar Brugge gaan. Komt al uit de jeugd van Anderlecht en is volgens mij supporter van paarswit. |
| 22 Jan 2009, 22:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Anderlecht zou ook interesse hebben volgens VI. Al iets van gehoord, mannen van AGOVV? Als dat waar is, zal hij eerder naar Anderlecht dan naar Brugge gaan. Komt al uit de jeugd van Anderlecht en is volgens mij supporter van paarswit. Ik hoop gewoon dat hij in Nederland blijft. Zal beter zijn voor hem denk ik en daar zal hij wel meer kans krijgen dan hier in België bij Brugge of Anderlecht. |
| 22 Jan 2009, 23:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als Brugge of Anderlecht 1,2 miljoen euro voor een speler betaalt gaat dat nu ook niet zijn om alleen bij de reserven te spelen hé.
|
| 23 Jan 2009, 0:11 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Als Brugge of Anderlecht 1,2 miljoen euro voor een speler betaalt gaat dat nu ook niet zijn om alleen bij de reserven te spelen hé. Gij kent Anderlecht niet zeker ?Ik hoop, voor hem, dat hij in Nederland blijft. Anderlecht heeft geen respect voor talenten... _________________
|
| 23 Jan 2009, 0:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Jan 2009, 15:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 49 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
Dimitri Iakovlevski maakt het seizoen af bij AGOVV Apeldoorn. De 20-jarige spits, een geboren Rus met Belgisch paspoort, zat zonder club nadat hij begin januari bij Eendracht Aalst zijn contract inleverde.
Iakovlevski gaat op amateurbasis voor AGOVV voetballen. De lange aanvaller traint reeds ruim drie weken mee bij de selectie van trainer John van den Brom. Iakovlevski is nog niet speelgerechtigd. ,,Maar dat is nog slechts een kwestie van tijd'', aldus Van den Brom. Signalen die ik krijg zijn dat deze jongen toch zeker potentie heeft en een kans krijgt bij AGOVV _________________ clubloos.... |
| 28 Jan 2009, 17:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De buurman schreef: Signalen die ik krijg zijn dat deze jongen toch zeker potentie heeft en een kans krijgt bij AGOVV Potentie? Misschien om de lijnen te kalken of zo, maar dat zal toch echt wel het maximum zijn. |
| 28 Jan 2009, 17:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Let vooral op zijn snelheid, een echte spurtbom
![]() |
| 28 Jan 2009, 17:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10 Berichten: 507 Leeftijd: 49 Locatie: Apeldoorn WLM: [email protected] |
ik wacht nog even met een mening vormen tot het moment dat ik hem ook echt in actie heb gezien....
![]() _________________ clubloos.... |
| 28 Jan 2009, 18:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
De buurman schreef: ik wacht nog even met een mening vormen tot het moment dat ik hem ook echt in actie heb gezien.... ![]() Spijtig genoeg een flagrante miskoop. Die jongen is verschrikkelijk traag. Zijn controle springt twee meter van de voet. Koppen kan hij nog een klein beetje, al mag er niet teveel duel aan te pas komen. Hard in een duel is hij ook al niet... doorgaans is hij gewoon te laat zodat er van een duel al geen sprake meer kan zijn. Ik begrijp niet dat die Van Den Brom dat niet ziet... nu ja, ik begreep ook niet dat ze het hier niet hadden gezien. Hij speelde in totaal 1x90' en 2x 45' voor ons... Mocht die nu ineens bij jullie wel meedraaien... dan vrees ik dat dat heel veel zou zeggen over het niveau van de Nederlandse tweede klasse. Maar de kans dat hij daar een rol van betekenis kan spelen lijkt mij toch bijzonder klein. |
| 28 Jan 2009, 19:38 |
|
|
Nationale Ploeg
FC Dordrecht heeft een vervanger gevonden voor de vertrokken doelman Boyen. Tristan Peersman is de nieuwe doelman.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Jan 2009, 19:40 |
|
|
Stijn schreef: De buurman schreef: ik wacht nog even met een mening vormen tot het moment dat ik hem ook echt in actie heb gezien.... ![]() Spijtig genoeg een flagrante miskoop. Die jongen is verschrikkelijk traag. Zijn controle springt twee meter van de voet. Koppen kan hij nog een klein beetje, al mag er niet teveel duel aan te pas komen. Hard in een duel is hij ook al niet... doorgaans is hij gewoon te laat zodat er van een duel al geen sprake meer kan zijn. Ik begrijp niet dat die Van Den Brom dat niet ziet... nu ja, ik begreep ook niet dat ze het hier niet hadden gezien. Hij speelde in totaal 1x90' en 2x 45' voor ons... Mocht die nu ineens bij jullie wel meedraaien... dan vrees ik dat dat heel veel zou zeggen over het niveau van de Nederlandse tweede klasse. Maar de kans dat hij daar een rol van betekenis kan spelen lijkt mij toch bijzonder klein. hij speelt hier op amateurbasis dus het kost de club bijna niks. Ik vermoed dat ze hem vooral zien als invaller mocht het aanvallend nodig zijn. Wie weet kunnen van de brom en van Vossen hem nog het nodige leren en verkopen we hem over 2 jaar ook voor een miljoen euro... ![]() _________________ clubloos.... |
| 28 Jan 2009, 19:58 |
|
|
forumlegende |
De buurman schreef: Stijn schreef: De buurman schreef: ik wacht nog even met een mening vormen tot het moment dat ik hem ook echt in actie heb gezien.... ![]() Spijtig genoeg een flagrante miskoop. Die jongen is verschrikkelijk traag. Zijn controle springt twee meter van de voet. Koppen kan hij nog een klein beetje, al mag er niet teveel duel aan te pas komen. Hard in een duel is hij ook al niet... doorgaans is hij gewoon te laat zodat er van een duel al geen sprake meer kan zijn. Ik begrijp niet dat die Van Den Brom dat niet ziet... nu ja, ik begreep ook niet dat ze het hier niet hadden gezien. Hij speelde in totaal 1x90' en 2x 45' voor ons... Mocht die nu ineens bij jullie wel meedraaien... dan vrees ik dat dat heel veel zou zeggen over het niveau van de Nederlandse tweede klasse. Maar de kans dat hij daar een rol van betekenis kan spelen lijkt mij toch bijzonder klein. hij speelt hier op amateurbasis dus het kost de club bijna niks. Ik vermoed dat ze hem vooral zien als invaller mocht het aanvallend nodig zijn. Wie weet kunnen van de brom en van Vossen hem nog het nodige leren en verkopen we hem over 2 jaar ook voor een miljoen euro... ![]() het verschil is dat Dries Mertens hier steeds een sterspeler was voor onze ploeg ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Jan 2009, 20:07 |
|
|
klein detail...
![]() _________________ clubloos.... |
| 28 Jan 2009, 20:27 |
|
|
forumlegende |
De buurman schreef: klein detail... ![]() ela ni zo lachen me dries e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Jan 2009, 20:31 |
|
| Pagina 45 van 59 |
[ 873 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 43 44 45 46 47 … 59 Volgende |