|
|
| Pagina 10 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Wielrennen
Welk recht heeft de ASO eigenlijk om renners te weigeren? Landis heeft zijn schorsing toch uitgezeten?
|
| 13 Sep 2008, 11:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zienaa schreef: Welk recht heeft de ASO eigenlijk om renners te weigeren? Landis heeft zijn schorsing toch uitgezeten? Mja, Boonen kreeg zelfs geen schorsing, maar mocht toch ook niet meedoen. |
| 13 Sep 2008, 11:26 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
In de Vuelta zijn ze bijna boven op den Angliru. Veel koers is daar toch ni aan met een stuk tot 23,6%
Zelfs de eersten hebbent al lastig om vooruit te komen. Der loopt zelfs ne flik voor Contador omt volk aan kant te houden. Wa gaat da met Boonen zijn ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 13 Sep 2008, 17:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Toeval bestaat blijkbaar nog, gisteren zit op de Montello (de eerste helling van het parcours in Varese), komen daar 2 Belgen een paar meters voorbij mij post vatten, waarvan eentje met een Tom Boonen-regenboogtrui aan. Even een kort babbeltje mee gemaakt, bleek hij Iendracht-fan te zijn.
Hij logeerde in Varese in hetzelfde hotel als de ouders van Oscar Freire.De wedstrijd zelf had gisteren weinig om het lijf, maar toch was het WK een leuke ervaring, alleen probeerde de Zwitserse politie onze leuke uitstap nog te bederven, toen onze bus zondagavond om 21.30u. een stopteken kregen op de autosnelweg. We werden afgeleid naar een keuringsstation waar onze bus aan een 45 minuten durend nazicht werd onderworpen. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 29 Sep 2008, 12:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Toeval bestaat blijkbaar nog, gisteren zit op de Montello (de eerste helling van het parcours in Varese), komen daar 2 Belgen een paar meters voorbij mij post vatten, waarvan eentje met een Tom Boonen-regenboogtrui aan. Even een kort babbeltje mee gemaakt, bleek hij Iendracht-fan te zijn. Hij logeerde in Varese in hetzelfde hotel als de ouders van Oscar Freire.De wedstrijd zelf had gisteren weinig om het lijf, maar toch was het WK een leuke ervaring, alleen probeerde de Zwitserse politie onze leuke uitstap nog te bederven, toen onze bus zondagavond om 21.30u. een stopteken kregen op de autosnelweg. We werden afgeleid naar een keuringsstation waar onze bus aan een 45 minuten durend nazicht werd onderworpen. En ? Hebben ze iets gevonden ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Sep 2008, 12:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Onderkroiper schreef: Gruunwit schreef: Toeval bestaat blijkbaar nog, gisteren zit op de Montello (de eerste helling van het parcours in Varese), komen daar 2 Belgen een paar meters voorbij mij post vatten, waarvan eentje met een Tom Boonen-regenboogtrui aan. Even een kort babbeltje mee gemaakt, bleek hij Iendracht-fan te zijn. Hij logeerde in Varese in hetzelfde hotel als de ouders van Oscar Freire.De wedstrijd zelf had gisteren weinig om het lijf, maar toch was het WK een leuke ervaring, alleen probeerde de Zwitserse politie onze leuke uitstap nog te bederven, toen onze bus zondagavond om 21.30u. een stopteken kregen op de autosnelweg. We werden afgeleid naar een keuringsstation waar onze bus aan een 45 minuten durend nazicht werd onderworpen. En ? Hebben ze iets gevonden ? ![]() Het enige wat ze ons melden, was dat er 2 personen van achteraan vooraan moesten gaan zitten. Het leek me meer op een pesterij.Maar we waren niet het enige slachtoffer, ook een Duitse en een Kroatische bus werden hiervoor tegengehouden. Dat belooft alvast voor het WK van 2009 dat in het Zwitserse Mendrisio wordt gehouden. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 29 Sep 2008, 14:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
binnen 2 weken het wk in cross in hoogerheide, ze zijn daar alvast een fameus vip-tentje aan het neerplanten!
http://www.wkhoogerheide2009.nl/nl/actueel_item.aspx?id=120 telt maar liefst 2 verdiepingen ik zal ook van de partij zijn, nog iendrachters die gaan? _________________ MCMXIX |
| 16 Jan 2009, 23:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ge kunt met een shuttle van in Aalst naar ginder voor 35 euro.
Maar den Eendracht speelt op zondag _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jan 2009, 23:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bram schreef: Ge kunt met een shuttle van in Aalst naar ginder voor 35 euro. Maar den Eendracht speelt op zondag mja, ik concentreer mij net zoals de ploeg op de 3e periode ![]() _________________ MCMXIX |
| 16 Jan 2009, 23:29 |
|
|
Nationale Ploeg
69 schreef: binnen 2 weken het wk in cross in hoogerheide, ze zijn daar alvast een fameus vip-tentje aan het neerplanten! http://www.wkhoogerheide2009.nl/nl/actueel_item.aspx?id=120 telt maar liefst 2 verdiepingen ik zal ook van de partij zijn, nog iendrachters die gaan? Naar Hoogerheide ga ik ook op zondag, gelukkig speelt Racing al op zaterdag tegen Rupel-Boom. Ik ga nu zondag al eens kijken in Roubaix naar wie de mannen in vorm zijn. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 17 Jan 2009, 0:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Zalige wedstrijd gezien vandaag in Roubaix, ik weet nu ook wat het daar betekent, als ze het hebben over de "Hel van het Noorden". Omstreeks 13 u. vannamiddag gingen daar de hemelsluizen eens goed open en de piste leek plots een beek naast zich te hebben. In het parcours zaten ook 2 stevige afdalingen waar je er diep in de modder wegzakte. De betere renners durfden er geen risico's te nemen en liepen er naar beneden, maar verscheidene renners uit de achtergrond reden er, onder luid applaus, wel naar beneden.
Dat zijn zo van die zaken die je niet meekrijgt op je tv. de uitslag: 1. Erwin Vervecken 2. Zdenek Stybar 3. Sven Nys _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 18 Jan 2009, 20:54 |
|
|
den iendracht was ook vertegenwoordigd in hoogerheide!
http://www.garagetv.be/video-galerij/zwawiken/Sfeer_WK_veldrijden_Hoogerheide.aspx _________________ MCMXIX |
| 02 Feb 2009, 23:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
69 schreef: den iendracht was ook vertegenwoordigd in hoogerheide! http://www.garagetv.be/video-galerij/zwawiken/Sfeer_WK_veldrijden_Hoogerheide.aspx Hier is foto van de Iendrachtsupporter die zijn ploeg in de steek liet voor het WK Veldrijden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Feb 2009, 23:27 |
|
|
Onderkroiper schreef: 69 schreef: den iendracht was ook vertegenwoordigd in hoogerheide! http://www.garagetv.be/video-galerij/zwawiken/Sfeer_WK_veldrijden_Hoogerheide.aspx Hier is foto van de Iendrachtsupporter die zijn ploeg in de steek liet voor het WK Veldrijden ![]() voor alle duidelijkheid, dit ben ik niet maar mijne kozzen, ik was de cameraman ![]() _________________ MCMXIX |
| 03 Feb 2009, 18:08 |
|
|
69 schreef: Onderkroiper schreef: 69 schreef: den iendracht was ook vertegenwoordigd in hoogerheide! http://www.garagetv.be/video-galerij/zwawiken/Sfeer_WK_veldrijden_Hoogerheide.aspx Hier is foto van de Iendrachtsupporter die zijn ploeg in de steek liet voor het WK Veldrijden ![]() voor alle duidelijkheid, dit ben ik niet maar mijne kozzen, ik was de cameraman ![]() De kozzen is nu beroemd met je mutsken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Feb 2009, 23:45 |
|
| Pagina 10 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 113 Volgende |