|
|
| Pagina 15 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 47 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Beker van Belgie
Onderkroiper schreef: Wij fixeren ons dit seizoen op de gewone competitie ![]() En wanneer beginnen we er aan? ![]() |
| 29 Jan 2009, 23:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
s@té schreef: Onderkroiper schreef: Wij fixeren ons dit seizoen op de gewone competitie ![]() En wanneer beginnen we er aan? ![]() tss ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 29 Jan 2009, 23:21 |
|
|
Miniem
tingel schreef: Neeneen, hij zei wel degelijk dat het op van op het veld was van Eendracht Aalst om op de hekkens te hangen... Heb ik iets gemist? Over wat gaat het hier? |
| 30 Jan 2009, 11:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
RCM_1904 schreef: tingel schreef: Neeneen, hij zei wel degelijk dat het op van op het veld was van Eendracht Aalst om op de hekkens te hangen... Heb ik iets gemist? Over wat gaat het hier? reportage over de bekermatch van racing op sporza.be _________________ www.spionkoplede.com |
| 30 Jan 2009, 11:19 |
|
|
Miniem
Heb je een link waar ik die reportage kan zien?
|
| 02 Feb 2009, 22:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
RCM_1904 schreef: Heb je een link waar ik die reportage kan zien? Dit zou het moeten zijn: http://www.sporza.be/cm/sporza.be/mediatheek/1.460439 |
| 02 Feb 2009, 22:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: RCM_1904 schreef: Heb je een link waar ik die reportage kan zien? Dit zou het moeten zijn: http://www.sporza.be/cm/sporza.be/mediatheek/1.460439 Bedankt, ik had die beelden ook nog niet gezien. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 03 Feb 2009, 1:00 |
|
|
Miniem
Bedankt!!
Sommigen stellen zich de vraag of er SV's zijn gevallen na de match op Aalst vorig seizoen, ik kan jullie bevestigen dat er een heel pak zijn uitgedeeld. ![]() |
| 03 Feb 2009, 12:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De Racing reeds 2 - 0 achter op Lierse en moet verder met 10 na rood Elaydi .
Een Kakkerlover als scheids volgens Gruunwit_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Feb 2009, 23:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
3 - 0 voor Lierse en boeken toe voor de Racing
![]() http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/668625/2009/02/04/Lierse-maakt-einde-aan-bekersprookje-RC-Mechelen.dhtml _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Feb 2009, 23:11 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Soit, verdiende overwinning voor Lierse, het is een heel mooi parcours geweest. Al vond ik Verbist wel een beetje in het thuis voordeel fluiten. Supporters van Lierse wel niet gehoord, de hele wedstrijd niet. Een beetje lawaai bij elk doelpunt, maar ja, als supporter van Anderlecht gaan we daar geen kritiek voor geven. Die Wahed van Lierse is wel een hele goede speler. Fluwelen traptechniek en die zal zeker niet misstaan in eerste klasse...
| 05 Feb 2009, 1:49 |
|
|
forumlegende
Het leek wel of Mechelen niet wou/durfde aanvallen ? Ik zag hen liever doorstoten dan Lierse. Neen, ik heb het niet voor de "Pallieters".
Lierse zie ik er meteen uitgaan tegen een degelijke eersteklasser, zeker nu Radzinski nog geschorst is ook. Het zal dit jaar voor Genk zijn geloof ik. |
| 05 Feb 2009, 14:14 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dani schreef: Het leek wel of Mechelen niet wou/durfde aanvallen ? Ik zag hen liever doorstoten dan Lierse. Neen, ik heb het niet voor de "Pallieters". Lierse zie ik er meteen uitgaan tegen een degelijke eersteklasser, zeker nu Radzinski nog geschorst is ook. Het zal dit jaar voor Genk zijn geloof ik. Eerste helft speelden ze veel te verdedigend. Die Leys speelt normaal niet mee en die stond er in, in de plaats van Calicchio. Leys speelde als een soort buffer voor de verdeding met daarvoor dan Verstraeten en Engelen. Tel daar nog is Scheers, Verstappen, Nnaji en Goessens bij en je weet dat dat veel te veel is voor Claessens, Da Silva en Marcos. Marcos had dan nog eens zijn dagje niet dus die werd vervangen door Elayadi (is diegene die door dat stom ongeluk zo lang uitviel tegen Iendracht) en Leys door Calicchio. Daardoor kwamen ze er na rust veel beter uit maar door de slechte afwerking, stomme kaarten van Elayadi en een vlijmscherp counterend Lierse liep het anders als gewenst. Ik zeg het, je aanpassen aan een andere ploeg is om miserie vragen. Zeker een ploeg als Racing die altijd in dezelfde bezetting met dezelfde spelers speelt. _________________
|
| 05 Feb 2009, 14:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Dani schreef: Het leek wel of Mechelen niet wou/durfde aanvallen ? Ik zag hen liever doorstoten dan Lierse. Neen, ik heb het niet voor de "Pallieters". Lierse zie ik er meteen uitgaan tegen een degelijke eersteklasser, zeker nu Radzinski nog geschorst is ook. Het zal dit jaar voor Genk zijn geloof ik. Racing heeft eigenlijk maar 1 wijziging gedaan aan zijn ploeg, door topschutter Calicchio op de bank te zetten en daarvoor een extra verdedigende speler, Leys, op te stellen. Ik denk niet dat je dit enkel als een tactische zet van onze trainer moet bezien, maar omdat hij vorige week tegen Lierse volgens de commentatoren van Sporza rood verdiende, denk ik dat Regi van Acker hem in bescherming wou nemen. De kans op provocaties zouden te groot kunnen zijn. En Calicchio is ook niet van de jongsten meer, dus met die snelle opeenvolging van wedstrijden wegen die ook door. Voor het bekeravontuur dat we dit seizoen hebben afgelegd hebben we een te kleine kern om op deze moment nog strijdvaardig genoeg te zijn. Bij de wedstrijd van gisteren nam Lierse, zoals te verwachten, meteen het initiatief. Racing probeerde Lierse zo goed mogelijk op te vangen en waar mogelijk tegen te prikken. Alleen kregen we in de beginfase bij de meeste duels een fout tegen geblazen, waardoor Lierse veel gevaar kon creëren vanuit stilstaande fases. Tot aan de 2-0 vonden we de scheids streng voor Racing, nadien kregen we ook geregeld wat overtredingen in ons voordeel, alleen deden we daar veel te weinig mee. De rode kaart in de 2de helft was de doodsteek, want eigenlijk was Racing in het begin van de 2de helft met voldoende krachten ten aanval aan het trekken. Het rare van deze wedstrijd was dat ik afgelopen zondag op het WK veldrijden tegen 3 Lierse-fans verteld heb dat ze zich makkelijk zouden plaatsen en Racing wel een penalty zou tegenkrijgen of een rode kaart ter compentatie van de zwakke leiding uit de heenwedstrijd. En vreemd genoeg kwam mijn slecht voorgevoel nog uit ook, met dank aan scheidsrechter Verbist. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 05 Feb 2009, 22:34 |
|
|
Zoals je in sms zei Verbist is Kakkerlover
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Feb 2009, 23:49 |
|
| Pagina 15 van 47 |
[ 703 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 47 Volgende |