|
|
| Pagina 83 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
daar ben ik wat minder van op de hoogte, 't is te hopen dat er daar wat meer toekomst in zit dan in datgene wat ik jaren beoefend heb.
|
| 04 Nov 2005, 16:37 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2005, 16:34 Berichten: 36 |
poipeplekker schreef: Stijn schreef: Competitie kicker in New Elegast ??? ![]() Daar begin ik aan te denken, nu ik aan het uitbollen ben. :wink:. Ne neen, den dezen heeft 2 WK's gespeeld met België (2002 en 2004, zaalhockey). Als ik nu nog aan een WK deelneem, zal het het WK zuipen zijn in den Elegast. ![]()
A vraake zal kontent zijn. |
| 04 Nov 2005, 16:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
morgen om kwart voor 10, interview met De Bilde op tv 1.
|
| 04 Nov 2005, 19:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Allé,dan zal ons ploegske misschien nog is ter sprake komen. En ditmaal positief é,zenne gouden schoen toen hij bij ons speelde
![]() _________________
|
| 04 Nov 2005, 20:40 |
|
|
|
Gunni schreef: Allé,dan zal ons ploegske misschien nog is ter sprake komen. En ditmaal positief é,zenne gouden schoen toen hij bij ons speelde ![]() Hij zal zich wel positief uitlaten over Aalst, als ge ziet hoe "goed" hij nadien altijd ontvangen geweest is. :grijns: |
| 04 Nov 2005, 23:33 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
ik zal het maar direct toegeven: vandaag gaan eten op het meest vijandelijke der vijandelijke terreinen..... in de feestzaal van FCV Dender EH.
maar als het een excuus mag zijn, het had niks met de voetbal te maken, wel met de politiek en de (voetballende) kameraden... toch was ik niet de enige iendrachter ter plaatse.... _________________ es da ier e fistjen... |
| 12 Nov 2005, 23:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
boris clitoris schreef: ik zal het maar direct toegeven: vandaag gaan eten op het meest vijandelijke der vijandelijke terreinen..... in de feestzaal van FCV Dender EH. maar als het een excuus mag zijn, het had niks met de voetbal te maken, wel met de politiek en de (voetballende) kameraden... toch was ik niet de enige iendrachter ter plaatse.... excuus NIET aanvaard :grijns: |
| 13 Nov 2005, 0:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Dat zijn toch grote fouten dat ge maakt ze boris :lachen:
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Nov 2005, 0:37 |
|
|
|
Ja, dat wordt weer ontsmetten...
Dacht al dat ik je herkend had: er zat daar enen dienen bierkorf te wegen voor den tombola...
En Boris, hoe voelt dat nu: es bier drinken uit een glas? ![]() |
| 13 Nov 2005, 1:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: toch was ik niet de enige iendrachter ter plaatse.... Toegegeven, ik was er dus ook Mor kom, het eten was lekker en jaja, den drank werd in glazen geserveerd . Mor kom, we hebben ons al belachelijk genoeg gemaakt door ginder te gaan eten, het is genoeg geweest nu hé .Laatst gewijzigd door Bartos op 13 Nov 2005, 6:56, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Nov 2005, 6:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
By the way, ginder nog eens de bevestiging gehoord dat Bart Gies gewoon GEEN voorzitter meer is van FCV Dender en één van hun grotere sponsors dat wel is
. Naar het schijnt zou die sponsor mogelijk nog enkele van zijn supertalenten meenemen van die andere club waar hij sponsor van is . |
| 13 Nov 2005, 6:56 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bartos schreef: By the way, ginder nog eens de bevestiging gehoord dat Bart Gies gewoon GEEN voorzitter meer is van FCV Dender en één van hun grotere sponsors dat wel is . Naar het schijnt zou die sponsor mogelijk nog enkele van zijn supertalenten meenemen van die andere club waar hij sponsor van is .neenee, ik heb hem al gezegd da ik weiger hoor _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Nov 2005, 9:30 |
|
|
poipeplekker schreef: En Boris, hoe voelt dat nu: es bier drinken uit een glas? ![]() langs den ene kant wel goed, maar langs den andere kant... nen donkere grimbergen uit een affligem-glas... grove fouten! knappe feestzaal trouwens en veel plek op de parking, het moet gezegd _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Nov 2005, 9:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: ik zal het maar direct toegeven: vandaag gaan eten op het meest vijandelijke der vijandelijke terreinen..... in de feestzaal van FCV Dender EH. maar als het een excuus mag zijn, het had niks met de voetbal te maken, wel met de politiek en de (voetballende) kameraden... toch was ik niet de enige iendrachter ter plaatse.... met alle respect, maar ik hoop dat het er vannacht allemaal weer uitgekomen is !! Welbestedj zou da zijn. :grijns: |
| 13 Nov 2005, 10:42 |
|
|
|
rivelinho schreef: boris clitoris schreef: ik zal het maar direct toegeven: vandaag gaan eten op het meest vijandelijke der vijandelijke terreinen..... in de feestzaal van FCV Dender EH. maar als het een excuus mag zijn, het had niks met de voetbal te maken, wel met de politiek en de (voetballende) kameraden... toch was ik niet de enige iendrachter ter plaatse.... met alle respect, maar ik hoop dat het er vannacht allemaal weer uitgekomen is !! Welbestedj zou da zijn. ![]() :grijns: |
| 13 Nov 2005, 11:51 |
|
| Pagina 83 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 885 Volgende |