|
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 27 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Nieuw bestuur
Laten we de zaken eens positief bekijken , als den Iendracht de ambitie heeft om op hoger niveau te spelen is het evident dat men het bestuur gaat uitbreiden met kapitaalkrachtige mensen van de zakenwereld , die op hun beurt andere zakenmensen kunnen overtuigen om ook tot de Eendrachtfamilie toe te treden.
Want zonder de nodige financiële inbreng blijf je als ambitieuze club ter plaatse trappelen of ga je terug naar een situatie van failliettoestanden enz.. waaruit Geert De Ridder en zijn entourage ons jaren terug uit gered hebben ,waarvoor onze oprechte dank. Volgens mijn bescheiden mening kan de algemene manager Geert De Ridder nu beter functioneren nu hij niet alle verantwoordelijkheid moet dragen, want ik denk niet dat je het moet onderschatten een bedrijf als den Iendracht te runnen. Enfin, ik geloof tenvolle in het nieuwe Eendracht en hopelijk zijn we op goede weg om onze plaats terug in te nemen waar we thuis horen, en dat is voor een club als Aalst minimum 2de klasse. Iendrachter tot de dood! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Feb 2009, 10:26 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Kan er iemand meer uitleg geven bij deze mensen? Van sommige mensen weet ik iets, anderen ken ik helemaal niet...
Voorzitter: Dirk De Bruecker firma De Dijcker Ondervoorzitter/woordvoerder: Michel Markey sp'er van Aalst? Penningmeester en jeugdvoorzitter: Frank De Roose Is hij van houthandel De Roose uit Okegem? Secretaris: Luc Van Hauwermeiren Algemeen manager: Geert De Ridder o.k. die ken ik nu wel Frans Krauch, Patriek D'Haeseleer Steven De Cock voorzitter jeugd, dacht ik, ik weet niet wat hij beroepshalve doet _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 10 Feb 2009, 14:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Steven De Cock zat al van in't begin samen met Geert De Ridder in het (tweemans)bestuur. Beiden waren eigenlijk de drijvende krachten achter EA. Sinds kort botert het duidelijk niet meer goed tussen de twee, en nu zit Steven dus helemaal niet meer in't bestuur blijkbaar.
|
| 10 Feb 2009, 14:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik denk niet dat Steven De Cock iets met de jeugd te maken heeft. Vroeger was die samen met Geert de enige full time in dienst van den Iendracht. Ik weet niet of dat nu nog zo is, aangezien hij niet meer in het bestuur zit.
|
| 10 Feb 2009, 14:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Alba schreef: Kan er iemand meer uitleg geven bij deze mensen? Van sommige mensen weet ik iets, anderen ken ik helemaal niet... Voorzitter: Dirk De Bruecker firma De Dijcker Ondervoorzitter/woordvoerder: Michel Markey sp'er van Aalst? Penningmeester en jeugdvoorzitter: Frank De Roose Is hij van houthandel De Roose uit Okegem? Secretaris: Luc Van Hauwermeiren Algemeen manager: Geert De Ridder o.k. die ken ik nu wel Frans Krauch, Patriek D'Haeseleer Steven De Cock voorzitter jeugd, dacht ik, ik weet niet wat hij beroepshalve doet Frans Krauch is van Viano |
| 10 Feb 2009, 15:01 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Smetje schreef: Ik denk niet dat Steven De Cock iets met de jeugd te maken heeft. Vroeger was die samen met Geert de enige full time in dienst van den Iendracht. Ik weet niet of dat nu nog zo is, aangezien hij niet meer in het bestuur zit. Inderdaad, mijn fout, staat duidelijk bij Frank De Roose: jeugdvoorzitter _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 10 Feb 2009, 15:07 |
|
|
Freak
El Corredor schreef: Divide et impera Ik stel vast dat er andermaal een hoera-stemming heerst bij het bekend maken van het nieuwe bestuur. Dat we ondertussen op twee en een half jaar tijd al drie trainers en twee voorzitters gehad hebben wordt gemakkelijkheidshalve verzwegen… Ook tal van ontslagen van andere mensen binnen de club is een vreemde gang van zaken. Ik heb de indruk dat al wie niet akkoord is met één bepaald visie, simpelweg kan oprotten. Bij de wederopstanding in vierde klasse waren er twee mensen, spic en span die de club leidde, en een voorzitter pro forma. Span “verkiest” ondertussen van niet in de raad van bestuur te zetelen. Genoemden zaten op WS Woluwe mijlenver uit elkaar, wat wijst op een haar in de boter. Dit wordt andermaal met de mantel der liefde bedekt. Die communicatie is er telkens één van een goednieuwsshow. En dat begint ergelijk te worden. Off the record krijg je van veel mensen hetzelfde liedje te horen. En of de nieuwe mensen in het bestuur het predikaat “kip met de gouden eieren” verdienen, zal nog afwachten worden, maar ik ben sceptisch bij de aanstelling van sommige mensen. Steeds weer wordt in ieder interview, hetzij door bestuur of spelers tweede klasse naar voor geschoven als hét doel. Middenmoot in derde nationale is de wrange realiteit. Geen woorden maar eindelijk eens daden. De club staat op een keerpunt… (gezien alle hervormingen binnen het Belgische voetbal). En hopelijk geven de nieuwe mensen een nieuwe financiële impuls, al vraag ik me af of het een extra is, of dat het eerder is om een put te vullen… ![]() |
| 18 Feb 2009, 21:29 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
en wat is het punt dat je precies wil maken?
dat jij die man bent die het allemaal heeft 'gezeid' uit dat bekende liedje? goed dat je daar al eens eerder aan dacht, maar om daar nu zo mee te staan blinken is misschien ook wat erover he laten we nu maar gewoon even zien hoe de club reageert. het is inderdaad gemakkelijk om nu met scherp te schieten. maar veel zal dat ook niet bijdragen. |
| 18 Feb 2009, 21:41 |
|
|
Freak
Davy schreef: en wat is het punt dat je precies wil maken? dat jij die man bent die het allemaal heeft 'gezeid' uit dat bekende liedje? goed dat je daar al eens eerder aan dacht, maar om daar nu zo mee te staan blinken is misschien ook wat erover he laten we nu maar gewoon even zien hoe de club reageert. het is inderdaad gemakkelijk om nu met scherp te schieten. maar veel zal dat ook niet bijdragen. ik wil geen eer nee, ik heb enkel leedvermaak ten opzichte van twee (hypocriete) mensen... en met scherp schieten??? ik denk als er vandaag één iemand met scherp geschoten heeft, dan is het wel het jeugdbestuur. |
| 18 Feb 2009, 21:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: Davy schreef: en wat is het punt dat je precies wil maken? dat jij die man bent die het allemaal heeft 'gezeid' uit dat bekende liedje? goed dat je daar al eens eerder aan dacht, maar om daar nu zo mee te staan blinken is misschien ook wat erover he laten we nu maar gewoon even zien hoe de club reageert. het is inderdaad gemakkelijk om nu met scherp te schieten. maar veel zal dat ook niet bijdragen. ik wil geen eer nee, ik heb enkel leedvermaak ten opzichte van twee (hypocriete) mensen... en met scherp schieten??? ik denk als er vandaag één iemand met scherp geschoten heeft, dan is het wel het jeugdbestuur. mja we zien wel de komende dagen... dat de club er heelhuids uit geraakt is voor de meesten sups hier, ik denk ook voor u, het allerbelangrijkste |
| 18 Feb 2009, 21:57 |
|
|
Freak
Davy schreef: El Corredor schreef: Davy schreef: en wat is het punt dat je precies wil maken? dat jij die man bent die het allemaal heeft 'gezeid' uit dat bekende liedje? goed dat je daar al eens eerder aan dacht, maar om daar nu zo mee te staan blinken is misschien ook wat erover he laten we nu maar gewoon even zien hoe de club reageert. het is inderdaad gemakkelijk om nu met scherp te schieten. maar veel zal dat ook niet bijdragen. ik wil geen eer nee, ik heb enkel leedvermaak ten opzichte van twee (hypocriete) mensen... en met scherp schieten??? ik denk als er vandaag één iemand met scherp geschoten heeft, dan is het wel het jeugdbestuur. mja we zien wel de komende dagen... dat de club er heelhuids uit geraakt is voor de meesten sups hier, ik denk ook voor u, het allerbelangrijkste inderdaad onze club is hét allerbelangrijkste. Individuen zijn van geen tel!! |
| 18 Feb 2009, 22:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
zo denk ik er ook over, wie onze club in gevaar brengt zal boeten
![]() |
| 18 Feb 2009, 22:15 |
|
| Pagina 2 van 2 |
[ 27 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 |