|
|
| Pagina 4 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef: Nogmaals het bewijs dat er een aantal ploegen in derde zitten die ons niet op een normale manier kunnen ontvangen qua accomodatie,organisatie en veiligheid. Stel u voor dat ploegen zoals Woluwe Zaventem,Wetteren en andere naar 2de willen gaan,wat gaan die niet moeten investeren in alle opgesomde criteria. Dat den bond eens serieus ingrijpt en die ploegen geen licentie geeft voor de hogere reeksen. Mijn voorstel is dat sottegem de carnavalsmatch bij ons komt spelen hé dan kunnen hun supporters ook eens meegenieten van de ambiance. ![]() Die gasten van den okapi krijgen wel hunne carnavalmatch de zaterdagavond om 20u15. Dus als men niet wil discrimineren om 16u in zottegem of in aalst. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 07 Feb 2009, 11:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
De supportersclub zouden beter zoveel mogelijk volk op hun bus proberen krijgen. Misschien een per inschrijving iemand gratis mee. Onderweg moet iedereen zich dan grat van de plank zuipen zodat hun maatregel niks uitdoet. En uiteraard allemaal verkleed ....
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Feb 2009, 14:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ik snap onze flikken toch nie
vandejaar zijn er totaal geen problemen,in Zottegem zou da nie anders geweest zijn dan houden ze hun nog bezig met pv's opstellen voor zaken die al jaren gebeuren op de voetbal ![]() |
| 09 Feb 2009, 23:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Wie zich verbrand moet op de blaren zitten. Altijd weer is het de polies hun fout. Hadden we 'ons' (alhoewel ik niet geassocieerd wil worden met de bende ongeregeld die ons al meermaals in diskrediet heeft gebracht) de laatste tijd wat meer gevoegd, het had zover niet hoeven komen. Moest ik poliesjemaan zijn, ik zou ook denken: we zullen wij die mannen nu ne keer ne kloot aftrekken. Neen, wij doen altijd maar alsof we Calimero zijn...
|
| 10 Feb 2009, 9:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
elfahem schreef: Wie zich verbrand moet op de blaren zitten. Altijd weer is het de polies hun fout. Hadden we 'ons' (alhoewel ik niet geassocieerd wil worden met de bende ongeregeld die ons al meermaals in diskrediet heeft gebracht) de laatste tijd wat meer gevoegd, het had zover niet hoeven komen. Moest ik poliesjemaan zijn, ik zou ook denken: we zullen wij die mannen nu ne keer ne kloot aftrekken. Neen, wij doen altijd maar alsof we Calimero zijn... ACAB _________________ www.spionkoplede.com |
| 10 Feb 2009, 10:34 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Timoilsjt schreef: .... En dat de supporterclubs hun leden motiveren om allemaal verkleed te gaan naar de (uitgestelde) wedstrijd, ongeacht wanneer da is. ![]() _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 10 Feb 2009, 14:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: elfahem schreef: Wie zich verbrand moet op de blaren zitten. Altijd weer is het de polies hun fout. Hadden we 'ons' (alhoewel ik niet geassocieerd wil worden met de bende ongeregeld die ons al meermaals in diskrediet heeft gebracht) de laatste tijd wat meer gevoegd, het had zover niet hoeven komen. Moest ik poliesjemaan zijn, ik zou ook denken: we zullen wij die mannen nu ne keer ne kloot aftrekken. Neen, wij doen altijd maar alsof we Calimero zijn... ACAB Een fotoken verduidelijkt meer dan letters ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Feb 2009, 14:52 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
Onderkroiper schreef: Mariner schreef: elfahem schreef: Wie zich verbrand moet op de blaren zitten. Altijd weer is het de polies hun fout. Hadden we 'ons' (alhoewel ik niet geassocieerd wil worden met de bende ongeregeld die ons al meermaals in diskrediet heeft gebracht) de laatste tijd wat meer gevoegd, het had zover niet hoeven komen. Moest ik poliesjemaan zijn, ik zou ook denken: we zullen wij die mannen nu ne keer ne kloot aftrekken. Neen, wij doen altijd maar alsof we Calimero zijn... ACAB Een fotoken verduidelijkt meer dan letters ![]() hehe,tzawel zijn,ACAB |
| 10 Feb 2009, 23:16 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
elfahem schreef: Wie zich verbrand moet op de blaren zitten. Altijd weer is het de polies hun fout. Hadden we 'ons' (alhoewel ik niet geassocieerd wil worden met de bende ongeregeld die ons al meermaals in diskrediet heeft gebracht) de laatste tijd wat meer gevoegd, het had zover niet hoeven komen. Moest ik poliesjemaan zijn, ik zou ook denken: we zullen wij die mannen nu ne keer ne kloot aftrekken. Neen, wij doen altijd maar alsof we Calimero zijn... een gastje van 15 jaar SV geven omdat hij nekeer zijnen middenvinger opsteekt is niemeer echt ne kloot aftrekken maar soit |
| 10 Feb 2009, 23:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
acrid schreef: elfahem schreef: Wie zich verbrand moet op de blaren zitten. Altijd weer is het de polies hun fout. Hadden we 'ons' (alhoewel ik niet geassocieerd wil worden met de bende ongeregeld die ons al meermaals in diskrediet heeft gebracht) de laatste tijd wat meer gevoegd, het had zover niet hoeven komen. Moest ik poliesjemaan zijn, ik zou ook denken: we zullen wij die mannen nu ne keer ne kloot aftrekken. Neen, wij doen altijd maar alsof we Calimero zijn... een gastje van 15 jaar SV geven omdat hij nekeer zijnen middenvinger opsteekt is niemeer echt ne kloot aftrekken maar soit Heeft er iemand gezien dat "Den Bart" met zijn bloot bovenlijf even voor de zitribunes is komen dansen voor de wedstrijd ? Onmiddellijk zijn er twee agenten bij hem gekomen om zijn pas te vragen . Mits volwassen overleg werd alles met de mantel der liefde bedekt . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Feb 2009, 0:23 |
|
|
Miniem
Onderkroiper schreef: acrid schreef: elfahem schreef: Wie zich verbrand moet op de blaren zitten. Altijd weer is het de polies hun fout. Hadden we 'ons' (alhoewel ik niet geassocieerd wil worden met de bende ongeregeld die ons al meermaals in diskrediet heeft gebracht) de laatste tijd wat meer gevoegd, het had zover niet hoeven komen. Moest ik poliesjemaan zijn, ik zou ook denken: we zullen wij die mannen nu ne keer ne kloot aftrekken. Neen, wij doen altijd maar alsof we Calimero zijn... een gastje van 15 jaar SV geven omdat hij nekeer zijnen middenvinger opsteekt is niemeer echt ne kloot aftrekken maar soit Heeft er iemand gezien dat "Den Bart" met zijn bloot bovenlijf even voor de zitribunes is komen dansen voor de wedstrijd ? Onmiddellijk zijn er twee agenten bij hem gekomen om zijn pas te vragen . Mits volwassen overleg werd alles met de mantel der liefde bedekt . ![]() Ik heb dat gezien ! Heel terecht werd dit gevaarlijk individu in de boeien geslagen en voor lange tijd opgesloten in de gevangenis van Oudenaarde.U moet nl weten dat de harde kern van Oudenaarde op de zittribune zit ![]() |
| 11 Feb 2009, 8:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: acrid schreef: elfahem schreef: Wie zich verbrand moet op de blaren zitten. Altijd weer is het de polies hun fout. Hadden we 'ons' (alhoewel ik niet geassocieerd wil worden met de bende ongeregeld die ons al meermaals in diskrediet heeft gebracht) de laatste tijd wat meer gevoegd, het had zover niet hoeven komen. Moest ik poliesjemaan zijn, ik zou ook denken: we zullen wij die mannen nu ne keer ne kloot aftrekken. Neen, wij doen altijd maar alsof we Calimero zijn... een gastje van 15 jaar SV geven omdat hij nekeer zijnen middenvinger opsteekt is niemeer echt ne kloot aftrekken maar soit Heeft er iemand gezien dat "Den Bart" met zijn bloot bovenlijf even voor de zitribunes is komen dansen voor de wedstrijd ? Onmiddellijk zijn er twee agenten bij hem gekomen om zijn pas te vragen . Mits volwassen overleg werd alles met de mantel der liefde bedekt . ![]() Ik heb het ook gezien en hij heeft dat ook in woluwe(ws) gedaan,en je kent Bart hé,dat is altijd voor de fun. Maar ik moet zeggen aan het aantal flikken in burger te zien dat ze ons serieus viseren. De bevelen komen van hogerhand en ze willen het oiljsters hooliganisme er volledig uit. Dus het minste dat er gebeurd (vingerke opsteken enz) beschouwen ze als een vorm van hooliganisme. Alle flikken zouden eerst eens een maandje nachtdienst in Brussel moeten doen en dan zullen ze de uitstekende middenvingers nog beschouwen als een vriendelijke groet.Van de rest gaan we dan maar zwijgen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 11 Feb 2009, 10:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderkroiper schreef: acrid schreef: een gastje van 15 jaar SV geven omdat hij nekeer zijnen middenvinger opsteekt is niemeer echt ne kloot aftrekken maar soit Heeft er iemand gezien dat "Den Bart" met zijn bloot bovenlijf even voor de zitribunes is komen dansen voor de wedstrijd ? Onmiddellijk zijn er twee agenten bij hem gekomen om zijn pas te vragen . Mits volwassen overleg werd alles met de mantel der liefde bedekt . ![]() Ik heb het ook gezien en hij heeft dat ook in woluwe(ws) gedaan,en je kent Bart hé,dat is altijd voor de fun. Maar ik moet zeggen aan het aantal flikken in burger te zien dat ze ons serieus viseren. De bevelen komen van hogerhand en ze willen het oiljsters hooliganisme er volledig uit. Dus het minste dat er gebeurd (vingerke opsteken enz) beschouwen ze als een vorm van hooliganisme. Alle flikken zouden eerst eens een maandje nachtdienst in Brussel moeten doen en dan zullen ze de uitstekende middenvingers nog beschouwen als een vriendelijke groet.Van de rest gaan we dan maar zwijgen. ![]() Ik heb aan de bussen 14 !!!!!! flikken in burger geteld ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Feb 2009, 11:04 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Mariner schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Onderkroiper schreef: Heeft er iemand gezien dat "Den Bart" met zijn bloot bovenlijf even voor de zitribunes is komen dansen voor de wedstrijd ? Onmiddellijk zijn er twee agenten bij hem gekomen om zijn pas te vragen . Mits volwassen overleg werd alles met de mantel der liefde bedekt . ![]() Ik heb het ook gezien en hij heeft dat ook in woluwe(ws) gedaan,en je kent Bart hé,dat is altijd voor de fun. Maar ik moet zeggen aan het aantal flikken in burger te zien dat ze ons serieus viseren. De bevelen komen van hogerhand en ze willen het oiljsters hooliganisme er volledig uit. Dus het minste dat er gebeurd (vingerke opsteken enz) beschouwen ze als een vorm van hooliganisme. Alle flikken zouden eerst eens een maandje nachtdienst in Brussel moeten doen en dan zullen ze de uitstekende middenvingers nog beschouwen als een vriendelijke groet.Van de rest gaan we dan maar zwijgen. ![]() Ik heb aan de bussen 14 !!!!!! flikken in burger geteld ![]() Nu gij niet meer moogt komen, kunnen die mensen ook eens een weekendje thuisblijven. ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 11 Feb 2009, 11:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Mariner schreef: Ik heb aan de bussen 14 !!!!!! flikken in burger geteld ![]() Staat dat daarop misschien "ik ben flik in burger" .... of ken je die gasten allemaal persoonlijk? ![]() |
| 11 Feb 2009, 11:57 |
|
| Pagina 4 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 13 Volgende |