|
|
| Pagina 9 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ik heb net de uitleg op de site van het jeugdbestuur gelezen. Aangezien ik mij helemaal
niet kan vinden in de aanteigingen die daar staan, heb ik gebeld met de voorzitter van de jeugd om mijn ontslag in te dienen als jeugdmedewerker en dit met onmiddellijke ingang. Hoeveel spijt het mij ook doet tov mijn trainer, mijn medebegeleider en spelertjes. Ik zat reeds enkele tijd met dit in mijn gedachten. De manier van werken op zandberg is helemaal niet professioneel zoals ze nu wordt voorgesteld. Ook project 90 dat gisteren uit de doeken werd gedaan is helemaal onrealistisch. Zo willen ze verschillende cellen oprichten, maar verschillende mag je wel letterlijk nemen. Spees en ik hebben het plan gisteren dan ook smalend het 90-cellen plan genoemd. (En die 90 mag je vrij letterlijk nemen). De ideeën die er zijn, daar kan ik mij gedeeltelijk wel in vinden, alsook in de visie van de jeugd. Maar ik kan mij niet vinden om die visie helemaal door te trekken naar de eerste ploeg. Een eerste ploeg moet punten pakken en de bedoeling van de jeugd is opleiden. Hoe goed ik de visie van de jeugd ook vind zo spijtig vind ik de uitwerking daarvan. Na het lezen van het bericht op de jeugdsite en het bekijken van het nieuwsbericht op tv oost vind ik het nog spijtiger. Als je nu vindt dat in Aalst de jeugd geen kans krijgt, dan heb je nog geen enkele match van eendracht aalst gezien. Ik denk dat we een van de weinige ploegen. zijn in nationale reeksen waar er zoveel jeugdproducten in de a kern zitten en op het plein staan. De mensen die mij persoonlijk kennen zullen van mij al enkele dingen gehoord hebben over wat er mij tegen de borst stuit bij de jeugd. Op dit moment gaat mijn vertrouwen dan ook uit naar Geert en Michel. |
| 18 Feb 2009, 22:26 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kheb hier eigenlijk al langer voor gevreesd. Ge hoort veel verhalen en geruchten van zowel cafégangers als van beter geplaatste mensen en dan begint ge u zeker en vast vragen te stellen.
Tzat al veel langer ni goe int bestuur (en met de sponsors) en nu wordt da ook openlijk duidelijk. Tzal afwachten worden hoe we hier gaan uitkomen maar tis duidelijk dat aan de positie van GDR op zijn minst iets moet veranderen ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 Laatst gewijzigd door Verbechio op 18 Feb 2009, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Feb 2009, 22:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Dan toch nog nie lang want ik heb hem zopas nog gelezen. In elk geval, als da allemaal klopt, dan moet De Ridder buiten of toch minstens zijn heerschappij opgeven en anderen laten mee beslissen. Ik heb altijd veel respect gehad voor diene man (ook voor hij in het bestuur zat) maar het voortbestaan van mijn club primeert en daar moet alles en iedereen voor wijken die ze in gevaar brengt. Dus Geertje, als ge echt het beste voor hebt met Eendracht Aalst, denk dan ne keer goe na en laat eigenbelang ondergeschikt zijn aan het belang van Eendracht Aalst, pas dan zijde nen echten iendrachter die zijn leven (bij wijze van spreken) zou geven voor zijn club! Heb deze brief ook nog gelezen voor 21.00 uur en nu plotseling ribbedebie . Ik vraag me af hoe dit gaat eindigen ? En dat in ons Jubileumjaar ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Feb 2009, 22:27 |
|
|
Miniem
Zijn we nu niet wat aan't overdrijven.
Eerst en vooral begrijp ik jeugdbestuur niet met een dergelijke brief naar buiten te komen. Als er problemen zijn (met vermeende macht van één persoon enzovoort) dan praat je dat intern uit en ga je niet een paniekreactie veroorzaken die alleen maar jouw club treft. Als - en ik zeg als - het bestuur vindt dat één persoon een wanbeleid veroorzaakt, dan kan het bestuur deze persoon op het matje roepen en zelfs afzetten indien nodig. Daarvoor hoef je geen ontslag te nemen hoor, integendeel. Men gaat dan weer gaan stellen dat er een ernstig financieel wanbeleid is de voorbije jaren en de laatste maanden (volgens het jeugdbestuur heeft men daar enkele maanden geleden kennis van genomen - waarom komt men daar dan pas nu mee naar buiten als men dan toch zo open wil zijn naar de supporters). Dat we een financiële erfenis mee te dragen hebben (tijdperk Garre), die nog maar net zou zijn afbetaald, weet iedereen. Das geen nieuws. Als we dan echt zo'n financiële problemen zouden hebben, waarom hebben we dan een licentie gekregen en vragen we een nieuwe aan?, waarom hebben we dan in het tussenseizoen vier goede (en ik veronderstel geen goedkope) spelers (Delie, Degroote, Flipovic en Van Steenberghe) aangetrokken? Ik heb de indruk dat er gewoon een machtstrijd aan de gang is tussen de eerste ploeg en de jeugd en ik vind dat jammer. Deze twee secties zouden moeten samenwerken en niet elkaar tegenwerken. |
| 18 Feb 2009, 22:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
edit
|
| 18 Feb 2009, 22:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Stijn schreef: Als buitenstaander weten dat er financieel wanbeleid is geweest? En dan haal ik er maar vlot één voorbeeld uit. Dat is toch niet zo moeilijk. Ik geef een voorbeeld voor mijzelf. Mijn collega heeft op het secretariaat gewerkt. Als je hoort welk gefoefel er daar plaats vond door oa De Ridder. Of dat ze meer dan een jaar nadat ze gestopt is nog telefoons krijgt omdat er rekeningen niet betaald zijn en dat de schuldenaars in kwestie niemand kunnen bereiken die hun verder kan helpen. |
| 18 Feb 2009, 22:39 |
|
|
Freak
Ardilla schreef: Zijn we nu niet wat aan't overdrijven. Eerst en vooral begrijp ik jeugdbestuur niet met een dergelijke brief naar buiten te komen. Als er problemen zijn (met vermeende macht van één persoon enzovoort) dan praat je dat intern uit en ga je niet een paniekreactie veroorzaken die alleen maar jouw club treft. Als - en ik zeg als - het bestuur vindt dat één persoon een wanbeleid veroorzaakt, dan kan het bestuur deze persoon op het matje roepen en zelfs afzetten indien nodig. Daarvoor hoef je geen ontslag te nemen hoor, integendeel. Men gaat dan weer gaan stellen dat er een ernstig financieel wanbeleid is de voorbije jaren en de laatste maanden (volgens het jeugdbestuur heeft men daar enkele maanden geleden kennis van genomen - waarom komt men daar dan pas nu mee naar buiten als men dan toch zo open wil zijn naar de supporters). Dat we een financiële erfenis mee te dragen hebben (tijdperk Garre), die nog maar net zou zijn afbetaald, weet iedereen. Das geen nieuws. Als we dan echt zo'n financiële problemen zouden hebben, waarom hebben we dan een licentie gekregen en vragen we een nieuwe aan?, waarom hebben we dan in het tussenseizoen vier goede (en ik veronderstel geen goedkope) spelers (Delie, Degroote, Flipovic en Van Steenberghe) aangetrokken? Ik heb de indruk dat er gewoon een machtstrijd aan de gang is tussen de eerste ploeg en de jeugd en ik vind dat jammer. Deze twee secties zouden moeten samenwerken en niet elkaar tegenwerken. licentie van voor dit seizoen kreeg je op basis van de cijfers van februari 2008!! dus er kunnen nadien schulden gemaakt zijn. en wat die vier spelers betreft, ooit al gehoord van poef of kopen op krediet of privépersonen die deze betalen. Daar heeft de club dan weinig mee te maken hé.delie en van steenberghen kosten niets. filipovic is misschien door ne sponsor betaald, en degroote???? maar wat je schrijft over die machtsstrijd, dat is zo klaar als een klontje zeker ![]() |
| 18 Feb 2009, 22:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
janos schreef: Stijn schreef: Als buitenstaander weten dat er financieel wanbeleid is geweest? En dan haal ik er maar vlot één voorbeeld uit. Dat is toch niet zo moeilijk. Ik geef een voorbeeld voor mijzelf. Mijn collega heeft op het secretariaat gewerkt. Als je hoort welk gefoefel er daar plaats vond door oa De Ridder. Of dat ze meer dan een jaar nadat ze gestopt is nog telefoons krijgt omdat er rekeningen niet betaald zijn en dat de schuldenaars in kwestie niemand kunnen bereiken die hun verder kan helpen. Toch efkes duidelijk maken dat Geert commercieel en sportief manager is, en dat het administratieve gedeelte uitgevoerd werd door iemand anders. Als er rekeningen niet betaald werden, dan mag deze persoon dat op zijn rekening schrijven. Maar blijkbaar wordt die hier niet vernoemd, en wordt er hier een rondje 'we schieten met z'n allen op diegene waar de rest op schiet' gespeeld. |
| 18 Feb 2009, 22:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Stijn schreef: janos schreef: Stijn schreef: Als buitenstaander weten dat er financieel wanbeleid is geweest? En dan haal ik er maar vlot één voorbeeld uit. Dat is toch niet zo moeilijk. Ik geef een voorbeeld voor mijzelf. Mijn collega heeft op het secretariaat gewerkt. Als je hoort welk gefoefel er daar plaats vond door oa De Ridder. Of dat ze meer dan een jaar nadat ze gestopt is nog telefoons krijgt omdat er rekeningen niet betaald zijn en dat de schuldenaars in kwestie niemand kunnen bereiken die hun verder kan helpen. Toch efkes duidelijk maken dat Geert commercieel en sportief manager is, en dat het administratieve gedeelte uitgevoerd werd door iemand anders. Als er rekeningen niet betaald werden, dan mag deze persoon dat op zijn rekening schrijven. Maar blijkbaar wordt die hier niet vernoemd, en wordt er hier een rondje 'we schieten met z'n allen op diegene waar de rest op schiet' gespeeld. Als je het op Steven hebt. Die is al maanden niet meer te bespeuren op E.Aalst. Bovendien zaten ze op Woluwe mijlenver uit elkaar. |
| 18 Feb 2009, 22:43 |
|
|
Miniem
janos schreef: Stijn schreef: Als buitenstaander weten dat er financieel wanbeleid is geweest? En dan haal ik er maar vlot één voorbeeld uit. Dat is toch niet zo moeilijk. Ik geef een voorbeeld voor mijzelf. Mijn collega heeft op het secretariaat gewerkt. Als je hoort welk gefoefel er daar plaats vond door oa De Ridder. Of dat ze meer dan een jaar nadat ze gestopt is nog telefoons krijgt omdat er rekeningen niet betaald zijn en dat de schuldenaars in kwestie niemand kunnen bereiken die hun verder kan helpen. Sorry, maar als er iets niet betaald is en je kan niemand bereiken, dan trek je naar de rechtbank als je recht in uw schoenen staat en ga je niet naar iemand privé gaan bellen die er al meer dan een jaar niet meer werkt. Zo denk ik er tenminste over |
| 18 Feb 2009, 22:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Stijn schreef: janos schreef: Stijn schreef: Als buitenstaander weten dat er financieel wanbeleid is geweest? En dan haal ik er maar vlot één voorbeeld uit. Dat is toch niet zo moeilijk. Ik geef een voorbeeld voor mijzelf. Mijn collega heeft op het secretariaat gewerkt. Als je hoort welk gefoefel er daar plaats vond door oa De Ridder. Of dat ze meer dan een jaar nadat ze gestopt is nog telefoons krijgt omdat er rekeningen niet betaald zijn en dat de schuldenaars in kwestie niemand kunnen bereiken die hun verder kan helpen. Toch efkes duidelijk maken dat Geert commercieel en sportief manager is, en dat het administratieve gedeelte uitgevoerd werd door iemand anders. Als er rekeningen niet betaald werden, dan mag deze persoon dat op zijn rekening schrijven. Maar blijkbaar wordt die hier niet vernoemd, en wordt er hier een rondje 'we schieten met z'n allen op diegene waar de rest op schiet' gespeeld. Inderdaad, die andere, maar wel 2 personen die samen alles samen beslisten. |
| 18 Feb 2009, 22:45 |
|
|
Freak
Stijn schreef: janos schreef: Stijn schreef: Als buitenstaander weten dat er financieel wanbeleid is geweest? En dan haal ik er maar vlot één voorbeeld uit. Dat is toch niet zo moeilijk. Ik geef een voorbeeld voor mijzelf. Mijn collega heeft op het secretariaat gewerkt. Als je hoort welk gefoefel er daar plaats vond door oa De Ridder. Of dat ze meer dan een jaar nadat ze gestopt is nog telefoons krijgt omdat er rekeningen niet betaald zijn en dat de schuldenaars in kwestie niemand kunnen bereiken die hun verder kan helpen. Toch efkes duidelijk maken dat Geert commercieel en sportief manager is, en dat het administratieve gedeelte uitgevoerd werd door iemand anders. Als er rekeningen niet betaald werden, dan mag deze persoon dat op zijn rekening schrijven. Maar blijkbaar wordt die hier niet vernoemd, en wordt er hier een rondje 'we schieten met z'n allen op diegene waar de rest op schiet' gespeeld. volmacht op de bankrekening zal GDR toch wel gehad hebben me dunkt... maar naar ik gehoord heb, is die Steven inderdaad ook niet vrij van zonden... maar dat zullen wel weer verzinsels geweest zijn! |
| 18 Feb 2009, 22:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Er zijn hier ondertussen weer 10 pagina's vol gepost.
Uiteraard is dat iedereen zijn goed recht gezien dit een vrij forum is. Anderzijds slaan merendeel van de reacties hier op niets en zijn er maar een handvol mensen die de waarheid kennen. Gezien ikzelf er daar geen van ben ga ik mij (na deze post) onthouden aan de discussie. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Feb 2009, 22:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Allez, ik peis da er straks weer iemand voor de klas zal staan ...
|
| 18 Feb 2009, 22:49 |
|
|
Ancien
Casual1919 schreef: Er zijn hier ondertussen weer 10 pagina's vol gepost. Uiteraard is dat iedereen zijn goed recht gezien dit een vrij forum is. Anderzijds slaan merendeel van de reacties hier op niets en zijn er maar een handvol mensen die de waarheid kennen. Gezien ikzelf er daar geen van ben ga ik mij (na deze post) onthouden aan de discussie. het verstandigste dat hier al gezegd geweest is. |
| 18 Feb 2009, 22:49 |
|
| Pagina 9 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 289 Volgende |