|
|
| Pagina 10 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Na de virtuele trainers die hier alles beter weten, zijn er nu ook virtuele bestuursleden ?
Ik ga naar Standaard kijken en mijn gedachten verzetten . ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Feb 2009, 22:52 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: Ardilla schreef: Zijn we nu niet wat aan't overdrijven. Eerst en vooral begrijp ik jeugdbestuur niet met een dergelijke brief naar buiten te komen. Als er problemen zijn (met vermeende macht van één persoon enzovoort) dan praat je dat intern uit en ga je niet een paniekreactie veroorzaken die alleen maar jouw club treft. Als - en ik zeg als - het bestuur vindt dat één persoon een wanbeleid veroorzaakt, dan kan het bestuur deze persoon op het matje roepen en zelfs afzetten indien nodig. Daarvoor hoef je geen ontslag te nemen hoor, integendeel. Men gaat dan weer gaan stellen dat er een ernstig financieel wanbeleid is de voorbije jaren en de laatste maanden (volgens het jeugdbestuur heeft men daar enkele maanden geleden kennis van genomen - waarom komt men daar dan pas nu mee naar buiten als men dan toch zo open wil zijn naar de supporters). Dat we een financiële erfenis mee te dragen hebben (tijdperk Garre), die nog maar net zou zijn afbetaald, weet iedereen. Das geen nieuws. Als we dan echt zo'n financiële problemen zouden hebben, waarom hebben we dan een licentie gekregen en vragen we een nieuwe aan?, waarom hebben we dan in het tussenseizoen vier goede (en ik veronderstel geen goedkope) spelers (Delie, Degroote, Flipovic en Van Steenberghe) aangetrokken? Ik heb de indruk dat er gewoon een machtstrijd aan de gang is tussen de eerste ploeg en de jeugd en ik vind dat jammer. Deze twee secties zouden moeten samenwerken en niet elkaar tegenwerken. licentie van voor dit seizoen kreeg je op basis van de cijfers van februari 2008!! dus er kunnen nadien schulden gemaakt zijn. en wat die vier spelers betreft, ooit al gehoord van poef of kopen op krediet of privépersonen die deze betalen. Daar heeft de club dan weinig mee te maken hé.delie en van steenberghen kosten niets. filipovic is misschien door ne sponsor betaald, en degroote???? maar wat je schrijft over die machtsstrijd, dat is zo klaar als een klontje zeker ![]() Dat delie en van steenberghe niets zouden kosten zou mij sterk verbazen (de ene is een jonge Belgische scorende spits waar klaarblijkelijk Oudenaarde ook achter zat en de andere is iemand die 2,5 jaar gestopt was omdat hij zich op zijn werk als zelfstandig aannemer wou concentreren en die dus ook niet voor niks terug zal komen spelen). De meeste spelers - in veel ploegen - worden grotendeels door privé-personen betaald (via sponsoring) Als club draag je toch altijd de eindverantwoordelijkheid hoor, want wie is de werkgever denk je?. De licenties worden altijd op de website van de KBVB gepubliceerd. In die van ons stond toch niet direct veel verkeerd moet ik zeggen. We zijn weer februari dus we zullen het snel weten he of er financiële problemen zijn en we al dan niet een licentie krijgen. Bovendien kan den bond een club dreigen met schrapping als ge uw bondsschulden niet betaald hebt (spelers, taksen, ...) Zie naar La Louvière. Daar is toch ook nog geen sprake van geweest. Enfin ik heb de boekhouding zelf niet ingekeken en ik weet het dus ook niet, maar ik weet wel dat paniek een slechte raadgever is. Laatst gewijzigd door Ardilla op 18 Feb 2009, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Feb 2009, 22:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik hoop dat er snel een reactie komt, die in tegenstelling tot dat bericht op de jeugdsite niet zo platvloers is.
een verhaal heeft altijd zijn 2 kanten, de laatste tijd op EA meer dan genoeg al ondervonden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Feb 2009, 22:58 |
|
|
Freak
Ardilla schreef: El Corredor schreef: Ardilla schreef: Zijn we nu niet wat aan't overdrijven. Eerst en vooral begrijp ik jeugdbestuur niet met een dergelijke brief naar buiten te komen. Als er problemen zijn (met vermeende macht van één persoon enzovoort) dan praat je dat intern uit en ga je niet een paniekreactie veroorzaken die alleen maar jouw club treft. Als - en ik zeg als - het bestuur vindt dat één persoon een wanbeleid veroorzaakt, dan kan het bestuur deze persoon op het matje roepen en zelfs afzetten indien nodig. Daarvoor hoef je geen ontslag te nemen hoor, integendeel. Men gaat dan weer gaan stellen dat er een ernstig financieel wanbeleid is de voorbije jaren en de laatste maanden (volgens het jeugdbestuur heeft men daar enkele maanden geleden kennis van genomen - waarom komt men daar dan pas nu mee naar buiten als men dan toch zo open wil zijn naar de supporters). Dat we een financiële erfenis mee te dragen hebben (tijdperk Garre), die nog maar net zou zijn afbetaald, weet iedereen. Das geen nieuws. Als we dan echt zo'n financiële problemen zouden hebben, waarom hebben we dan een licentie gekregen en vragen we een nieuwe aan?, waarom hebben we dan in het tussenseizoen vier goede (en ik veronderstel geen goedkope) spelers (Delie, Degroote, Flipovic en Van Steenberghe) aangetrokken? Ik heb de indruk dat er gewoon een machtstrijd aan de gang is tussen de eerste ploeg en de jeugd en ik vind dat jammer. Deze twee secties zouden moeten samenwerken en niet elkaar tegenwerken. licentie van voor dit seizoen kreeg je op basis van de cijfers van februari 2008!! dus er kunnen nadien schulden gemaakt zijn. en wat die vier spelers betreft, ooit al gehoord van poef of kopen op krediet of privépersonen die deze betalen. Daar heeft de club dan weinig mee te maken hé.delie en van steenberghen kosten niets. filipovic is misschien door ne sponsor betaald, en degroote???? maar wat je schrijft over die machtsstrijd, dat is zo klaar als een klontje zeker ![]() Dat delie en van steenberghe niets zouden kosten zou mij sterk verbazen (de ene is een jonge Belgische scorende spits waar klaarblijkelijk Oudenaarde ook achter zat en de andere is iemand die 2,5 jaar gestopt was omdat hij zich op zijn werk als zelfstandig aannemer wou concentreren en die dus ook niet voor niks terug zal komen spelen). De meeste spelers - in veel ploegen - worden grotendeels door privé-personen betaald (via sponsoring) Als club draag je toch altijd de eindverantwoordelijkheid hoor, want wie is de werkgever denk je?. De licenties worden altijd op de website van de KBVB gepubliceerd. In die van ons stond toch niet direct veel verkeerd moet ik zeggen. We zijn weer februari dus we zullen het snel weten he of er financiële problemen zijn en we al dan niet een licentie krijgen. Bovendien kan den bond een club dreigen met schrapping als ge uw bondsschulden niet betaald (spelers, taksen, ...) Zie naar La Louvière. Daar is toch ook nog geen sprake van geweest. Enfin ik heb de boekhouding zelf niet ingekeken en ik weet het dus ook niet, maar ik weet wel dat paniek een slechte raadgever is. transfeirprois van delie was 2.5 miljoen euro ![]() |
| 18 Feb 2009, 22:59 |
|
|
Miniem
[/quote]
transfeirprois van delie was 2.5 miljoen euro [/quote]Klopt, maar voor dienen prijs kregen ze er den otto van de voorzitter van Ronse wel ver niet bij ![]() |
| 18 Feb 2009, 23:07 |
|
|
Duivelke
Lid geworden op: 26 Jul 2007, 21:01 Berichten: 28 Website: http://www.ksvoudenaarde.be |
CLUBS IN AANLEG VAN SCHORSING
Voor verschuldigde bedragen aan de Algemene Thesaurie: 0090 V.C. EENDR. AALST 2002 DECOOMAN KOEN DE RIDDER GEERT KRAUCH FRANS SCHOTS MARC DE COCK STEVEN |
| 18 Feb 2009, 23:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hendrik schreef: CLUBS IN AANLEG VAN SCHORSING Voor verschuldigde bedragen aan de Algemene Thesaurie: 0090 V.C. EENDR. AALST 2002 DECOOMAN KOEN DE RIDDER GEERT KRAUCH FRANS SCHOTS MARC DE COCK STEVEN Toffe avond voor de EA-Supporter... |
| 18 Feb 2009, 23:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Hendrik schreef: CLUBS IN AANLEG VAN SCHORSING Voor verschuldigde bedragen aan de Algemene Thesaurie: 0090 V.C. EENDR. AALST 2002 DECOOMAN KOEN DE RIDDER GEERT KRAUCH FRANS SCHOTS MARC DE COCK STEVEN De Cooman, ochottekes toch, eit dienen em ook al binnengesmokkeld. Van toen da 'k die gast op Dender te keer heb zien gaan, heb ik er mij een gedacht van gemaakt. Laatst gewijzigd door elfahem op 18 Feb 2009, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Feb 2009, 23:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bart De Nul buitenwerken zal ook wel de verdienste van GDR geweest zijn zeker? Als je als beloftentrainer ziet dat een Iakovlevski, Wouter, Boussoufa ... worden aangetrokken, dan zal je wel voor minder van uwen tèk maken zeker. Het net begint zich stilaan te sluiten. Alles wat de afgelopen maanden gebeurd is, komt in een ander daglicht te staan.
|
| 18 Feb 2009, 23:54 |
|
|
Vaste Waarde
Hendrik schreef: CLUBS IN AANLEG VAN SCHORSING Voor verschuldigde bedragen aan de Algemene Thesaurie: 0090 V.C. EENDR. AALST 2002 DECOOMAN KOEN DE RIDDER GEERT KRAUCH FRANS SCHOTS MARC DE COCK STEVEN Aangezien mijn naam hierbij staat, wil ik toch even kort reageren ... De verschuldigde bedragen waarvoor de club in aanleg van schorsing zou zijn, zijn intussen al vereffend. Betaling is gewoon twee dagen te laat uitgevoerd. In het volgende sportleven zal onze club dan ook niet meer te vinden zijn. Ook op vlak van de licentie is er geen enkel probleem. Wij zullen 1 van de weinige clubs zijn die aan alle financiële eisen (geen boondsschulden - geen schulden bij RSZ, BTW en bedrijfsvoorheffing) tegemoet komen zonder enig afbetalingsplan te moeten voorleggen. Koen |
| 18 Feb 2009, 23:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
elfahem schreef: Bart De Nul buitenwerken zal ook wel de verdienste van GDR geweest zijn zeker? Als je als beloftentrainer ziet dat een Iakovlevski, Wouter, Boussoufa ... worden aangetrokken, dan zal je wel voor minder van uwen tèk maken zeker. Het net begint zich stilaan te sluiten. Alles wat de afgelopen maanden gebeurd is, komt in een ander daglicht te staan. Inclusief Mergan. |
| 18 Feb 2009, 23:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Gilles schreef: elfahem schreef: Bart De Nul buitenwerken zal ook wel de verdienste van GDR geweest zijn zeker? Als je als beloftentrainer ziet dat een Iakovlevski, Wouter, Boussoufa ... worden aangetrokken, dan zal je wel voor minder van uwen tèk maken zeker. Het net begint zich stilaan te sluiten. Alles wat de afgelopen maanden gebeurd is, komt in een ander daglicht te staan. Inclusief Mergan. Terwijl da die gast der boef op was nota bene... |
| 18 Feb 2009, 23:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Jean schreef: Dat schoolmeesterke heeft lang de schijn kunnen ophouden; dacht hij nu echt dat hij met zijn achtergrond een voetbalclub op dit niveau kon leiden? De vorige managers hun achtergrond situeert zich in de misdaad. Daar zijn we heel ver mee gekomen. |
| 19 Feb 2009, 0:01 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Gilles schreef: elfahem schreef: Bart De Nul buitenwerken zal ook wel de verdienste van GDR geweest zijn zeker? Als je als beloftentrainer ziet dat een Iakovlevski, Wouter, Boussoufa ... worden aangetrokken, dan zal je wel voor minder van uwen tèk maken zeker. Het net begint zich stilaan te sluiten. Alles wat de afgelopen maanden gebeurd is, komt in een ander daglicht te staan. Inclusief Mergan. hier wil ik nog even op reageren aangezien ik tamelijk veel in de kantine van ea ben te vinden na de match, hoorde de spelers ook al eens iets vertellen. voor bart de nul zijn er enkele spelers in naam van de ploeg bij de voorzitter (dirk de bruecker dus op dat moment) geweest om het ontslag van bart de nul te eisen |
| 19 Feb 2009, 0:01 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
lot schreef: hier wil ik nog even op reageren aangezien ik tamelijk veel in de kantine van ea ben te vinden na de match, hoorde de spelers ook al eens iets vertellen. voor bart de nul zijn er enkele spelers in naam van de ploeg bij de voorzitter (dirk de bruecker dus op dat moment) geweest om het ontslag van bart de nul te eisen Mergan had anders wel gelijk over onze keepers en die mocht ook beschikken. De manier waarop Mergan het bracht is natuurlijk ook niet alles maar hij had wel gelijk. Zoals Titus ook al aanhaalde: de vriendjespolitiek van GDR - De Veirman zal hier niet vreemd aan zijn. |
| 19 Feb 2009, 0:03 |
|
| Pagina 10 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 289 Volgende |