Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Gilles schreef:
lot schreef:

hier wil ik nog even op reageren

aangezien ik tamelijk veel in de kantine van ea ben te vinden na de match, hoorde de spelers ook al eens iets vertellen.
voor bart de nul zijn er enkele spelers in naam van de ploeg bij de voorzitter (dirk de bruecker dus op dat moment) geweest om het ontslag van bart de nul te eisen

Mergan had anders wel gelijk over onze keepers en die mocht ook beschikken. De manier waarop Mergan het bracht is natuurlijk ook niet alles maar hij had wel gelijk. Zoals Titus ook al aanhaalde: de vriendjespolitiek van GDR - De Veirman zal hier niet vreemd aan zijn.

ik denk nie da ik iets zeg over de situatie van mergan
daar weet ik dan ook niets van, en als ik er niets van weet ga ik er ook niet naar gokken

ik ben nu enkel bezig over de situatie met bart de nul

19 Feb 2009, 0:05
toevallige voorbijganger

wat de koen daar zegt over het schuldenvrij zijn voor het licentiedossier is correct
hij vergeet er twee dingen bij te zeggen ;
1. het is met vers geld van onze voorzitter en de nieuwe leden van de RVB dat dit mogelijk is gemaakt en
2.er is nog veel achterstand bij grote leveranciers,die enkel omdat onze voorzitter dat vroeg, toelieten dat er al maanden geen facturen meer betaald werden;
Als onze voorzitter zich nu terugtrekt en die leveranciers eisen hun centen zal koen zijn verhaal hier héél erg anders klinken.

laten we als supporters hopen dat er een duidelijke communicatie komt van de manager
Het jeugdbestuur gaf op hun website een duidelijk signaal , hopelijk pikken ze dit in het PC stadion dit op en vertellen ze ons de waarheid.

19 Feb 2009, 0:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
lot schreef:
Gilles schreef:
elfahem schreef:
Bart De Nul buitenwerken zal ook wel de verdienste van GDR geweest zijn zeker? Als je als beloftentrainer ziet dat een Iakovlevski, Wouter, Boussoufa ... worden aangetrokken, dan zal je wel voor minder van uwen tèk maken zeker. Het net begint zich stilaan te sluiten. Alles wat de afgelopen maanden gebeurd is, komt in een ander daglicht te staan.

Inclusief Mergan.

hier wil ik nog even op reageren

aangezien ik tamelijk veel in de kantine van ea ben te vinden na de match, hoorde de spelers ook al eens iets vertellen.
voor bart de nul zijn er enkele spelers in naam van de ploeg bij de voorzitter (dirk de bruecker dus op dat moment) geweest om het ontslag van bart de nul te eisen

Iakovlevski, Wouter en Boussoufa gilzekerst ?

Soit, had Geert zich van in den beginne wat beter laten omringen en eerlijke communicatie wat hoger in het vaandel gedragen, het had allemaal zover niet hoeven komen. Cavalier seul spelen kunnen er velen, ermee weg komen is een andere zaak. Ik ben beschaamd in m'n eigen leedvermaak.

Je zal me zeker niet horen zeggen dat Geert niet het beste met onze club voorheeft, maar over zijn aanpak kan minstens eens gediscussieerd worden.

Laatst gewijzigd door elfahem op 19 Feb 2009, 0:30, 2 keer totaal gewijzigd.

19 Feb 2009, 0:19
Duivelke

stijn ge moogt er zeker van zijn dat Okpara01 weet waarover hij spreekt GDR en SDC hebben den iendracht op het randje van de afgrond gebracht door wanbeheer en eigenbelang.
alle supporters moeten weten wat er echt gaande was en niet de goednieuws show op de website geloven
want die wordt maar door één persoon gecontroleerd en gecorrigeerd.
Ze hebben genen euro in den iendracht gestoken maar wel de grote jan uitgehangen terwijl anderen aan het pompen waren.t'is triestig

19 Feb 2009, 0:20
forumlegende

AlostanA schreef:
Jean schreef:
Dat schoolmeesterke heeft lang de schijn kunnen ophouden; dacht hij nu echt dat hij met zijn achtergrond een voetbalclub op dit niveau kon leiden?

De vorige managers hun achtergrond situeert zich in de misdaad.
Daar zijn we heel ver mee gekomen.

We staan nu in de tweede helft van derde klasse A...

19 Feb 2009, 0:21
Nationale Ploeg

jashin schreef:
stijn ge moogt er zeker van zijn dat Okpara01 weet waarover hij spreekt GDR en SDC hebben den iendracht op het randje van de afgrond gebracht door wanbeheer en eigenbelang.
alle supporters moeten weten wat er echt gaande was en niet de goednieuws show op de website geloven
want die wordt maar door één persoon gecontroleerd en gecorrigeerd.
Ze hebben genen euro in den iendracht gestoken maar wel de grote jan uitgehangen terwijl anderen aan het pompen waren.t'is triestig

We zullen u geloven ja, enen die hem samen met nog enkelen inlogt om beschuldigingen te uiten zonder enig bewijs.
Eigenbelang, grote jan uithangen,... gelukkig weten sommigen beter.

19 Feb 2009, 0:26
Nationale Ploeg

Allez, 3-0 ver Braga, da kan er nog bij ...

19 Feb 2009, 0:30
Nationale Ploeg

Jean schreef:
AlostanA schreef:
Jean schreef:
Dat schoolmeesterke heeft lang de schijn kunnen ophouden; dacht hij nu echt dat hij met zijn achtergrond een voetbalclub op dit niveau kon leiden?

En daarvoor de Querés, de Stolpas, de Gilbert Bodarts, de fameuze Brazilianen, de fusieplannen, een financieel fiasco en de duik naar vierde klasse.

19 Feb 2009, 0:41
Reserve

waar zitten al de positivo's hier? Ajuin?

Na de titel in 4de heb ik hier op het forum gezegd dat het al rommelde in het bestuur. tot grote onvrede van sommigen die me betichten dat ik opzettelijk info op het forum zette om de club te stabiliseren (ik heb de pm van sommige personen nog (Ajuin en co). enkele weken later stond de schots op straat....

Nu dit...zolang er garré's in ons bestuur zitten zal er nooit rust zijn in onze club.

Morgen en annonce zetten in de gazet:
WANTED: eerlijke en capabele bestuursmensen gezocht voor club op de dool

19 Feb 2009, 1:03
Ancien

Leeftijd: 38
AlostanA schreef:
Jean schreef:
AlostanA schreef:

En daarvoor de Querés, de Stolpas, de Gilbert Bodarts, de fameuze Brazilianen, de fusieplannen, een financieel fiasco en de duik naar vierde klasse.

Gij vindt het precies nog ni zo slecht nieuws. :crazy:

19 Feb 2009, 1:04
Nationale Ploeg

ik kan het allemaal niet goed volgen en heb geen zin alles te lezen.... is 'n iendracht opnieuw kapot emaakt?

19 Feb 2009, 1:24
Vaste Waarde

Net die 12 bladzijden hier gelezen.Ik hoop dat De Dijcker terugkomt als sponsor want door de huidige kridietcrisis zult ge nie zo gemakkelijk een waardige vervanger vinden.

19 Feb 2009, 1:46
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Als volledige buitenstaander hier kan ik toch niet goed volgen.

In vierde klasse was GDR de grote messias en zelfs vorig seizoen nog want hij deed goede transfers (en terecht natuurlijk) en nu is het probleem dat hij alles zelf wil doen? Terwijl dat de jaren voordien wel lukte, komaan, dat klopt toch niet?

De brief van het jeugdbestuur is wel een situatie met een reukje aan. Een jeugdbestuur dat zo kop op kop in gaat tegen een hoofdbestuur is ook niet al te gezond maar zij doen dat waarschijnlijk ook om iets duidelijk te maken.

Ik hoop voor jullie dat Aalst niet weer dezelfde weg gaat opgaan als van waar het komt, dat verdienen jullie niet...

Dit kan trouwens ook nog eens problemen opleveren voor transfers op inkomend vlak voor volgend jaar. Ik ken geen enkele speler die met plezier tekent bij een club in (vermeende) financiële crisis. Er moet dringend klare wijn worden geschonken, anders zouden de gevolgen wel eens onoverkomelijk kunnen zijn...

19 Feb 2009, 1:55
Iendracht.be - beheer

Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar ik weet wel dat het als supporter enorm veel pijn doet om dit weer allemaal te horen en te lezen. Als supporter kunnen we alleen maar hopen dat alles goed komt.

Ik ken Geert niet persoonlijk, maar ik heb altijd gehoord dat het nen echten Iendrachter is. Ik denk/hoop dan ook dat hij niets zal doen wat de club in gevaar brengt.

Que sportief beleid valt het dit seizoen tegen, maar de voorbije 2 seizoenen werd er toch goed gewerkt. Het is wel nooit goed dat één iemand over alles beslist.

19 Feb 2009, 2:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bwa Sven de messias is veel gezegd. Voor mensen die af en toe iets hoorden was het duidelijk dat er iets mis was. De situatie De Veirman, Dillen, Schots, het monddood maken van Mergan. Ik twijfel er niet aan dat GDR goede bedoelingen had met den iendracht, maar op den duur wou hij teveel en ging hij als Eliot Ness the untouchable gaan spelen. Na het buiten pesten van papieren voorzitter Schots heeft hij nu ook De Bruecker het leven zuur gemaakt (iemand die instaat voor 1/5 van het budget!). Bovendien heeft hij al veel putten gevuld, putten van voor zijn voorzitterschap n.b. Als ik moet kiezen tussen iemand die zoveel geld pompt in den iendracht en ons kan redden of iemand die betaald wordt door de club en de laatste tijd veel fouten heeft gemaakt weet ik het wel. Dat het jeugdbestuur het hoofdbestuur wil nekken is te zot voor woorden, Het jeugdbestuur is de enige dat een signaal kon geven en heeft dat dan ook gedaan (tot Stalin het ook van de site haalde). En met alle respect voor de mens Michel Markey, maar dat hij de kant kiest van GDR verwondert mij nu ook niet echt hoor. Het sportief beleid moet gedaan worden door professionels en niet door een man alleen, die bovendien geen voetbalachtergrond heeft.

En voor de mensen die nu nog wachten op een reactie van het "huidige" bestuur of van de officiele site, wel dat is als wachten op een propagandaboodschap uit den tijd van den Duits.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

19 Feb 2009, 2:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 289