Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ik toch al een heel ander verhaal gehoord dan dat wat die jeudgmessiasen allemaal schrijven hoor.

Dat de jeugdvoorzitter en jeugdcoordinator geert buiten willen is duidelijk maar ook de trainer als Dennis Dessaer. Wordt hier weinig gezegd!

Ze willen op dit moment zowel trainer als elke speler individueel gaan beoordelen terwijl ze daar absoluut geen bevoegdheid toe hebben!
En dit tijdens onze laatste sportieve kans.

Ik heb hier veel gelezen van mensen die moeten meehelpen om de putsh te helpen verwezelijken.
Awel mannen Probeer dit op een ander maar niet bij ons

KEnny

19 Feb 2009, 8:13
Ancien

Leeftijd: 46
oilsjt schreef:
Ik toch al een heel ander verhaal gehoord dan dat wat die jeudgmessiasen allemaal schrijven hoor.

Dat de jeugdvoorzitter en jeugdcoordinator geert buiten willen is duidelijk maar ook de trainer als Dennis Dessaer. Wordt hier weinig gezegd!
Ze willen op dit moment zowel trainer als elke speler individueel gaan beoordelen terwijl ze daar absoluut geen bevoegdheid toe hebben!

Ik heb hier veel gelezen van mensen die moeten meehelpen om de putsh te helpen verwezelijken.

KEnny

Kenny, kan je dit berichtje aub nog eens herschrijven want ik snap het eerlijk gezegd niet goed... Dat stuk over Dennis Dessaer bijvoorbeeld in bold?

19 Feb 2009, 8:31
Ancien

eendracht4ever schreef:

Na de titel in 4de heb ik hier op het forum gezegd dat het al rommelde in het bestuur. tot grote onvrede van sommigen die me betichten dat ik opzettelijk info op het forum zette om de club te stabiliseren (ik heb de pm van sommige personen nog (Ajuin en co). enkele weken later stond de schots op straat....

Kwil na ni stoken hé maar tussen de titel in vierde en het ontslag van Schots zit wel een volledig seizoen ... dus die quote van "enkele weken later" is wa raar zenne...

19 Feb 2009, 8:34
Nationale Ploeg

oilsjt schreef:

KEnny

Laten we hopen dat op 3 maart het gezond verstand zal zegevieren en dat beide partijen erin slagen een structuur op poten te zetten die de club Eendracht Aalst sterker maakt naar de toekomst toe. Al de rest is bijzaak !

19 Feb 2009, 10:16
Vaste Waarde

Het masker valt af. Toch zijn er hier nog adapten die 'trouw' positief blijven en dit tot op hun beurt hun rol zal uitgespeeld zijn. Iedereen is en blijft een marionet in de handen van.
Binnenkort zal de financiële put vermoedelijk op DC worden afgeschoven om zo toch aan te kunnen blijven. En dit onder het mom van het beste voor te hebben met de club.

En nu hopen dat ik geen proces of bedreigingen via pm of mail aan mijn broek krijg. Waar ik trouwens ook al niet meer de enige ben als ik hier alle posts lees.

19 Feb 2009, 10:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
DT schreef:
Kenny, kan je dit berichtje aub nog eens herschrijven want ik snap het eerlijk gezegd niet goed... Dat stuk over Dennis Dessaer bijvoorbeeld in bold?

Hij bedoelt wss dat het jeugbestuur Dennis Dessaer buiten wilt (zo interpreteer ik het allesinds).

19 Feb 2009, 11:10
toevallige voorbijganger

Terecht wordt hier de vraag gesteld vanwaar al die nieuw geregistreerden ? Wel , ‘t antwoord is heel eenvoudig, ‘t gaat hier om trouwe ‘insiders’ die lang gezwegen hebben, maar voor wie de maat nu (over)vol is…
‘k moet zeggen ze kunnen d’er hier iets van , ongelooflijk welke verhalen en veronderstellingen hier de wereld ingestuurd worden …en hoe blind sommige mensen zijn !!!
Dat Lot bijvoorbeeld de spot drijft met ‘Project 90’ vind ik een echte kaakslag voor de hele jeugwerking !! ‘t is dan ook goed dat ze haar onslag als medewerker onmiddellijk ingediend heeft, ze is het niet waard om de naam ‘medewerker’ te dragen . Het project waarover sprake is een heel prestigieus project waar verschillende mensen maanden aan gewerkt hebben, en waar in het (jeugd)voetbalwereldje duchtig over gesproken wordt. Het is iets waar vele clubs ons om benijden. We hebben niet zomaar dat zilveren label van Dexia Footpass gekregen… ‘t is duidelijk dat ze van voetbal geen kaas gegeten heeft ! Ook haar uitspraken over het ontslag van Bart De Nul zijn totaal onjuist…vraag maar aan Bart of misschien nog beter aan…
Denken jullie nu echt dat serieuze zakenmensen, zoals Dirk De Bruecker en Frank De Roose, met dergelijke (‘cowboy’) verhalen naar buiten zouden komen ? Dat de brief van de jeugdwebsite verwijderd werd, zegt denk ik toch al voldoende ?? Die brief, geloof me vrij, is nog een verschoonde versie van de waarheid… en ja, ‘t is duidelijk dat de waarheid het daglicht niet mag zien… en, mensen de censuur gaat zelfs nog veel verder : de toegangscodes tot de jeugdwebsite werden gewijzigd, waardoor de webmaster van de jeugd niets meer op de jeugdwebsite kan toevoegen !!! Als dat geen KGB praktijken zijn… De jeugdwerking de mond snoeren, dat is de bedoeling, maar geen nood, dit scenario was voorzien…
Jammer dat er in het interview op TV Oost zoveel geknipt werd… om nog maar te zwijgen over diene Markey, ‘een cel ‘vol’ jeugdcoördinatoren’…dat die man geen verstand heeft van voetbal is nu ook wel duidelijk. Voor deze man geldt eigenlijk : ‘schoenmaker blijf bij je leest’ .
Vraag mij echt af waar ‘ze’ eigenlijk toch zo’n schrik voor hebben, of eigenlijk toch niet dat is nu wel duidelijk zeker…..

19 Feb 2009, 11:11
Nationale Ploeg

Ik heb ook al het een en ander gehoord over da "project 90" en ik denk dat er in België geen enkele ploeg op die manier werkt (zelf anderlecht, genk, standard niet). Sommige vergeten hier blijkbaar dat we maar ne simpele derdeklasser zijn (hoe hard het ook mag klinken, het is gewoon zo).

19 Feb 2009, 11:23
Nationale Ploeg

Messi schreef:
om nog maar te zwijgen over diene Markey, ‘een cel ‘vol’ jeugdcoördinatoren’…dat die man geen verstand heeft van voetbal is nu ook wel duidelijk. Voor deze man geldt eigenlijk : ‘schoenmaker blijf bij je leest’ .
Vraag mij echt af waar ‘ze’ eigenlijk toch zo’n schrik voor hebben, of eigenlijk toch niet dat is nu wel duidelijk zeker…..

Gij zijt wss één van die "jeugdcoördinatoren" .. Ge moogt mij dan wel eens uitleggen waarom ge in godsnaam 6 jeugdcoördinatoren nodig hebt voor de jeugd :crazy: . Ge moet die wel allemaal betalen e (en voor ne sandwich en ne cola zullen die wel niet komen).

19 Feb 2009, 11:29
toevallige voorbijganger

neen, ik ben gene van 'die jeugdcoördinatoren'...
En lap, weer zo een van die verzinsels... 6 jeugdcoördinatoren ?!? Wie mag dat dan wel allemaal zijn... Gij zijt duidelijk totaaaaaaaaaaal niet op de hoogte, en zou dus beter zwijgen als je d'er niets vanaf weet !!
Ter informatie, als coördinator bij EA zal je nooit rijk worden, integendeel zelfs... van manager daarentegen...

19 Feb 2009, 11:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 44
Ik vind het behoorlijk laf om anoniem kritiek te komen spuien op een forum. Het is maar al te gemakkelijk om anderen op die manier zwart te maken. Dan heb ik veel meer respect voor bv. Lot die openlijk vertelt wat er op haar lever ligt.

19 Feb 2009, 11:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Dit is er helemaal over. De jeugdwebsite blokkeren, zet honderden jeugdspelers in de kou die dagelijks hun informatie halen ivm trainingen, busvervoer, oefenwedstrijden, enz... Dit kan misschien nog in China, maar godverdomme niet in de stad waar de vrije meningsuiting en het aanpakken van despoten de fundamenten zijn van onze samenleving. En aan allen die twijfelen aan het financieel wanbeheer (wie zijn schuld het dan ook mag zijn) neem eens contact op met electrabel, inbev, intersport en al die andere leveranciers die duizenden euro's te goed hebben. Zonder Dirk en in tweede instantie Frank had men de faling reeds kunnen aanvragen en was er van onze roemrijke club geen sprake meer.

19 Feb 2009, 11:50
Ancien

roeckie schreef:
DT schreef:

Hij bedoelt wss dat het jeugbestuur Dennis Dessaer buiten wilt (zo interpreteer ik het allesinds).

Ja, dat maak ik er ook uit op, maar ik zou ni weten waarom het jeugdbestuur een dragende speler uit de A-ploeg die er altijd voor gaat, zou buiten willen en wat het een in godsnaam met het ander te maken heeft? Vandaar mijn expliciete vraag aan Kenny om dat even nader te verklaren... wat dit snap ik langs geen kanten... Allez ja, zoals zoveel zaken die momenteel bij "ons cluppie" aan de gang zijn blijkbaar...

Zo'n verhaaltjes zoals van Dessaer dragen mijn insziens ook niks bij tot de kern van de zaak... Dus als er A wordt gezegd, graag ook B dan...

19 Feb 2009, 11:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
De jeugd had misschien de rekening van de website niet betaald ? :angel:

19 Feb 2009, 11:55
Iendracht.be - beheer

WLM: [email protected]
Messi schreef:
neen, ik ben gene van 'die jeugdcoördinatoren'...
En lap, weer zo een van die verzinsels... 6 jeugdcoördinatoren ?!? Wie mag dat dan wel allemaal zijn... Gij zijt duidelijk totaaaaaaaaaaal niet op de hoogte, en zou dus beter zwijgen als je d'er niets vanaf weet !!
Ter informatie, als coördinator bij EA zal je nooit rijk worden, integendeel zelfs... van manager daarentegen...

Leg project 90 dan eens uit hé... plek genoeg op het forum. Ge zult daar wel ergens een presentatieken ofzoiets van hebben zeker? laat ons dan zelf eens oordelen... maar vanuit uwen ivoren toren met al uw waarheid in pacht op ons schieten is gemakkelijker natuurlijk.

Bref, de waarheid zal hier wel ergens in het midden zijn. Ik vind het gewoon spijtig dat deze machtsstrijd zo openbaar moet gespeeld worden en dat hij weeral op de rug is van onze fantastische club.

19 Feb 2009, 11:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 289