|
|
| Pagina 14 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
elfahem schreef: Kijk, als je als sportief manaazjer de sportieve blunders opstapelt en dan nog gekant bent tegen de oprichting van een sportieve cel (bestaande uit de sportief manager, trainer eerste elftal, beloftentrainer, jeugdcoördinator en scouts) dan heb je, primo, een wel zeer hoge dunk van je eigen kwaliteiten oftewel een huizenhoog ego, secundo, een manifest gebrek aan zelfkritiek, tertio, geen benul van democratische principes oftwel dictatoriale trekjes en last but not least, audi quattro, een dubbele agenda... Dikke zever, en al die mensen die perse in die sportieve cel willen stappen zijn mensen zonder agenda die gratis voor de club komen werken zeker? Die bewuste scouts gaan ook gratis aan de slag? |
| 19 Feb 2009, 13:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bartos schreef: elfahem schreef: Kijk, als je als sportief manaazjer de sportieve blunders opstapelt Ik ga me hier nu niet direct uitspreken over de kern van de zaak (het lijkt vooral op een voor beide partijen pijnlijke machtsstrijd tussen het bestuur van de eerste ploeg en dat van de jeugd), maar de sportieve blunders opstapelen? Anders moet ge hier eens overdrijven zeg! Twee seizoenen op rij was zowat elke transfer een schot in de roos. Vorig seizoen hadden we misschien wel de sterkste ploeg van derde, maar zakt ge na een enorme blessuregolf op het einde nog in mekaar. Ok, dit seizoen waren de zomertransfers een ware catastrofe, maar ik denk dat iedereen het er toch over eens is dat er tijdens de winterstop toch een serieuze kwaliteitsinjectie kwam hé. Ge kunt dus over heel veel zeveren, maar als ge dat de sportieve blunders opstapelen noemt, dan gaat het nog lang duren eer ge op dat gebied eens content gaat zijn. Qua percentage geslaagde transfers zal er hier het laatste decennium waarschijnlijk niemand beter gedaan hebben. Ja, ge hebt gelijk, enige zin voor overdrijving is me hier niet vreemd, maar laat me toe dat ik me in deze moeilijke omstandigheden bedien van deze stijlfiguur. Door de actualiteit zie ik momenteel overal spoken. Ik ben dringend aan een luchtje schep toe. |
| 19 Feb 2009, 13:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: elfahem schreef: Kijk, als je als sportief manaazjer de sportieve blunders opstapelt Ik ga me hier nu niet direct uitspreken over de kern van de zaak (het lijkt vooral op een voor beide partijen pijnlijke machtsstrijd tussen het bestuur van de eerste ploeg en dat van de jeugd), maar de sportieve blunders opstapelen? Anders moet ge hier eens overdrijven zeg! Twee seizoenen op rij was zowat elke transfer een schot in de roos. Vorig seizoen hadden we misschien wel de sterkste ploeg van derde, maar zakt ge na een enorme blessuregolf op het einde nog in mekaar. Ok, dit seizoen waren de zomertransfers een ware catastrofe, maar ik denk dat iedereen het er toch over eens is dat er tijdens de winterstop toch een serieuze kwaliteitsinjectie kwam hé. Ge kunt dus over heel veel zeveren, maar als ge dat de sportieve blunders opstapelen noemt, dan gaat het nog lang duren eer ge op dat gebied eens content gaat zijn. Qua percentage geslaagde transfers zal er hier het laatste decennium waarschijnlijk niemand beter gedaan hebben. Volledig akkoord Bartos, maar als je zo eventjes al die verhalen leest, dan hoop ik alleen dat het geld er was om al die transfers / kwaliteitsinjectie te betalen... Dat is eigenlijk het voornaamste wat me bezighoudt, dat het niet weer eens een put maken is, etc. Nagenoeg iedereen die er sinds januari 2008 is bijgekomen, waren op papier niet van de minste hé en zullen dus wel een prijs hebben gehad...En bij het aantrekken van die klungelaars was paniek een raadgever, dus zal er daar ook wel een te hoge prijs aangehangen hebben. Ik wil maar zeggen - ik ken genoeg bedrijven waar het armoe troef is, maar het personeel wel met BMW firmawagens rijdt om de schijn naar leveranciers en klanten hoog te houden... Wie garandeert ons dat het met onze club niet net zo is?? Vergelijking; Als je vorig jaar in de winterstop geen geld had en maar 1 speler kon aantrekken terwijl je dé sleutelspeler van uw toenmalig systeem voor lange tijd diende te missen, wegens afbetalingen allerhande, maar je wel net kampioen had gespeeld (extra sponsors), een hele heenronde knap spel liet zien (meer publiek en recette) en een leuk bekerparcours had afgelegd (extra recette), werden er geen vragen gesteld. Voor aanvang van dit seizoen laat je vier spelers gaan - laat ons zeggen dat je daarmee Franck en Van Mieghem zou kunnen betalen hebben (omdat je ook al Landuyt, Goossens en Van Belle liet gaan vorig seizoen) + dan koop je nog een handvol tweederangsspitsen, betaal je nog een halfjaar een duur contract zonder return (Arnold), heb je geen bekersucces (1 match gedeelde recette), start je het seizoen al met minder publiek (minder recette) en zie je de publieke opkomst zienderogen achteruit gaan (steeds minder recette). En wat zie je in de winterstop: na al deze negatieve tekenen doe je vier transfers (drie te betalen) waarbij twee eersteklassers en een beloftevolle jonge Belgische spits, ontbind je de contracten van al uw klungelaars in onderling overleg (= ni kosteloos) en dien je Kabongo en Van Mieghem blijven doorbetalen want die gasten blijven hun verplichtingen nakomen... Sorry Bartos, maar ik denk niet dat ik de enige ben geweest die zal gedacht hebben - hoe kan dit en wie gaat dat betalen? Ik hoop echt dat mijn vrees ongegrond is, maar het is nu ook ni dat het economisch klimaat zo gunstig is dat er van alle kanten geld komt binnengestroomd hé... |
| 19 Feb 2009, 13:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Toen da bericht over de nieuwe structuur enzo anderhalve week geleden online kwam, was er denk ik nog niks aan de hand. Ook toen zullen ze da bewuste project wel al besproken hebben en in algemene lijnen ws iedereen daar waarschijnlijk mee akkoord. Nu alles concreet moet ingevuld worden lijken de problemen te beginnen en dan meer bepaald binnen die bewuste sportieve cel. Ik denk nie da er iemand kan zeggen da de jeugd bij ons geen kans krijgt in de eerste ploeg, ge moet maar eens zien wie er allemaal meedoet uit de jeugd. Ik ben ook voor doorstroming van de eigen jeugd op voorwaarde da ze het niveau aankunnen. Iemand zoals Ken Van Damme moede altijd de voorkeur geven op nen buitenstaander omdat hij uit uw eigen jeugdwerking komt. Maar wie moet er nu in diene sportieve cel zitten? Voor mij den trainer van de eerste ploeg, degene die de transfers moet doen, de scout(s) en toch ook wel iemand van de jeugd die die gasten door en door kent omda hij ze al jaren int oog houdt. En wat het ontslag van onze voorzitter betreft, als het klopt da hij verschillende malen financiele putten heeft moeten vullen om te blijven bestaan, wel dan hoop ik da hij ten eerste op zijn beslissing terugkomt en ten tweede da het gezond verstand zegeviert. Het lijkt me toch logisch da diegene die er het meest geld ingestoken heeft, bij discussies, toch het meest te zeggen heeft.
Nu ja, ik hoop da heel diene cinema opgelost raakt en als nodig is da sommigen een stap opzij zetten, dan hoop ik da ze da ook zullen doen voor de club. De kern van de zaak van da project was de club sterker maken op alle gebied en zo snel mogelijk naar tweede gaan. Daar waren beide kampen het over eens, tis enkel over de invulling van de namen da er problemen van komen! |
| 19 Feb 2009, 13:52 |
|
|
Freak
wat bedoelen ze met een verborgen agenda?is sprake van op tv oost.
|
| 19 Feb 2009, 13:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
ach, tis toch duidelijk, GDR buiten en zet De Bruecker terug. We zullen met hem veel meer bereiken! Het is pas als ge een goe beleid hebt dat ge een ploeg kunt uitbouwen. Als bij GDR de hoogmoed naar zijnen kop is gestegen moet hij deruit...lijkt meer en meer op die andere egotripper die ook alleen zijn pionnen binnenbracht: jawel, P.Garré
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Feb 2009, 14:06 |
|
|
toevallige voorbijganger
Er zijn een groot aantal misverstanden. Ik wil eerst en vooral meegeven dat ik vind dat deze "oorlog" niet op deze manier zou mogen gevochten worden. Maar nood breekt wet, in dit geval.
1. Die nieuwe sportieve cel (Denkcel Eerste elftal) zou bestaan uit mensen die nu al bij de club zijn. Ze zouden gewoon officieel zetelen in een Denkcel. 't Is hier al gezegd: trainer eerste elftal, hoofdscout, beloftentrainer, sportief manager, jeugdcoördinator. Is dat geen normale structuur te noemen? Als je dan toch ambitie toont om naar 2e klasse te gaan, MOET je dan geen structuur hebben die deze ambitie weerspiegelt? Of blijven we gewoon amateurs? Ik lees hier met plezier het voorbeeld van OHL. Een echte visie, geen wollige ambities. 2. Niemand binnen die Denkcel kan een speler zelfstandig buitengooien of aantrekken. Dat maakt net de kracht uit van een dergelijk orgaan. Iedereen binnen een denkcel heeft 1stem. Last but not least, heeft de denkcel geen enkele uitvoerende macht. Het advies van de denkcel wordt naar de raad van bestuur overgebracht. Daar wordt al dan niet rekening gehouden met het advies (zij dienen immers ook de relatie loonlast/rendement speler te bekijken). Van Mieghem met een contract van 4 of 5 jaar binnenhalen, zou binnen deze denkcel niet meteen op een unaniem positief advies gestuit zijn, denk ik. En Verheyden zo gemakkelijk bij het huisvuil zetten, zou ook minder gemakkelijk geweest zijn. By the way: nu is dat allemaal gebeurd door 1 persoon mét het geld van een ander: only in Oilsjt. Begrijpe wie kan. Binnen deze denkcel kan ook occasioneel een expert zetelen die met kennis van zaken spreekt. Dat kan bv een kine zijn die langskomt om uit te leggen dat de knie van Arnold volledig OK is. Of wisten jullie dat niet? Misschien moet je in Hoek gaan vragen waar ze hem medisch gecheckt hebben. Arnold is topfit, welke geruchten hier ook de ronde gedaan hebben. En inderdaad, er zijn inderdaad ook een paar goeie transfers gebeurd. Dat sluit niet uit dat wij een forse kwalitatieve aderlating hebben ondergaan. De ploeg die in 4e nationale speelde, was stukken beter (technisch, mentaal) dan deze nu. Hoe goed dat sommige (vooral jonge) spelers momenteel hun best doen. Hoe is het mogelijk dat van deze ploeg nauwelijks nog een speler op Aalst rondloopt? Dat vind ik geen goed beleid, sorry. Of heeft het te maken met een bepaalde voetbalmakelaar die om de x aantal seizoenen een aantal spelers kwijt moet kunnen aan den Iendracht? Dat zou nog eens openheid zijn: vertellen aan je publiek welke speler in welke makelaarsportefeuille zit. Want geld dat met die transfers te verdienen valt, mensen ... |
| 19 Feb 2009, 14:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
okpara01 schreef: Er zijn een groot aantal misverstanden. Ik wil eerst en vooral meegeven dat ik vind dat deze "oorlog" niet op deze manier zou mogen gevochten worden. Maar nood breekt wet, in dit geval. 1. Die nieuwe sportieve cel (Denkcel Eerste elftal) zou bestaan uit mensen die nu al bij de club zijn. Ze zouden gewoon officieel zetelen in een Denkcel. 't Is hier al gezegd: trainer eerste elftal, hoofdscout, beloftentrainer, sportief manager, jeugdcoördinator. Is dat geen normale structuur te noemen? Als je dan toch ambitie toont om naar 2e klasse te gaan, MOET je dan geen structuur hebben die deze ambitie weerspiegelt? Of blijven we gewoon amateurs? Ik lees hier met plezier het voorbeeld van OHL. Een echte visie, geen wollige ambities. 2. Niemand binnen die Denkcel kan een speler zelfstandig buitengooien of aantrekken. Dat maakt net de kracht uit van een dergelijk orgaan. Iedereen binnen een denkcel heeft 1stem. Last but not least, heeft de denkcel geen enkele uitvoerende macht. Het advies van de denkcel wordt naar de raad van bestuur overgebracht. Daar wordt al dan niet rekening gehouden met het advies (zij dienen immers ook de relatie loonlast/rendement speler te bekijken). Van Mieghem met een contract van 4 of 5 jaar binnenhalen, zou binnen deze denkcel niet meteen op een unaniem positief advies gestuit zijn, denk ik. En Verheyden zo gemakkelijk bij het huisvuil zetten, zou ook minder gemakkelijk geweest zijn. By the way: nu is dat allemaal gebeurd door 1 persoon mét het geld van een ander: only in Oilsjt. Begrijpe wie kan. Binnen deze denkcel kan ook occasioneel een expert zetelen die met kennis van zaken spreekt. Dat kan bv een kine zijn die langskomt om uit te leggen dat de knie van Arnold volledig OK is. Of wisten jullie dat niet? Misschien moet je in Hoek gaan vragen waar ze hem medisch gecheckt hebben. Arnold is topfit, welke geruchten hier ook de ronde gedaan hebben. En inderdaad, er zijn inderdaad ook een paar goeie transfers gebeurd. Dat sluit niet uit dat wij een forse kwalitatieve aderlating hebben ondergaan. De ploeg die in 4e nationale speelde, was stukken beter (technisch, mentaal) dan deze nu. Hoe goed dat sommige (vooral jonge) spelers momenteel hun best doen. Hoe is het mogelijk dat van deze ploeg nauwelijks nog een speler op Aalst rondloopt? Dat vind ik geen goed beleid, sorry. Of heeft het te maken met een bepaalde voetbalmakelaar die om de x aantal seizoenen een aantal spelers kwijt moet kunnen aan den Iendracht? Dat zou nog eens openheid zijn: vertellen aan je publiek welke speler in welke makelaarsportefeuille zit. Want geld dat met die transfers te verdienen valt, mensen ... Helemaal akkoord. Het feit dat er tegenkanting is tegen een sportieve cel bewijst dat er andere motieven dan het welzijn van onze club spelen. @Wally: ik denk dan aan de inbreng van Vijverman op voorwaarde dat GDR opkrast. GDR probeert zich echter aan elke strohalm vast te klampen om zijn plaatsje te vrijwaren. |
| 19 Feb 2009, 14:18 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Den inbreng van Vijverman? Wilt ge fusioneren met Lokeren misschien?
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 19 Feb 2009, 14:20 |
|
|
Nationale Ploeg
okpara01 schreef: Er zijn een groot aantal misverstanden. Ik wil eerst en vooral meegeven dat ik vind dat deze "oorlog" niet op deze manier zou mogen gevochten worden. Maar nood breekt wet, in dit geval. 1. Die nieuwe sportieve cel (Denkcel Eerste elftal) zou bestaan uit mensen die nu al bij de club zijn. Ze zouden gewoon officieel zetelen in een Denkcel. 't Is hier al gezegd: trainer eerste elftal, hoofdscout, beloftentrainer, sportief manager, jeugdcoördinator. Is dat geen normale structuur te noemen? Als je dan toch ambitie toont om naar 2e klasse te gaan, MOET je dan geen structuur hebben die deze ambitie weerspiegelt? Of blijven we gewoon amateurs? Ik lees hier met plezier het voorbeeld van OHL. Een echte visie, geen wollige ambities. 2. Niemand binnen die Denkcel kan een speler zelfstandig buitengooien of aantrekken. Dat maakt net de kracht uit van een dergelijk orgaan. Iedereen binnen een denkcel heeft 1stem. Last but not least, heeft de denkcel geen enkele uitvoerende macht. Het advies van de denkcel wordt naar de raad van bestuur overgebracht. Daar wordt al dan niet rekening gehouden met het advies (zij dienen immers ook de relatie loonlast/rendement speler te bekijken). Van Mieghem met een contract van 4 of 5 jaar binnenhalen, zou binnen deze denkcel niet meteen op een unaniem positief advies gestuit zijn, denk ik. En Verheyden zo gemakkelijk bij het huisvuil zetten, zou ook minder gemakkelijk geweest zijn. By the way: nu is dat allemaal gebeurd door 1 persoon mét het geld van een ander: only in Oilsjt. Begrijpe wie kan. Binnen deze denkcel kan ook occasioneel een expert zetelen die met kennis van zaken spreekt. Dat kan bv een kine zijn die langskomt om uit te leggen dat de knie van Arnold volledig OK is. Of wisten jullie dat niet? Misschien moet je in Hoek gaan vragen waar ze hem medisch gecheckt hebben. Arnold is topfit, welke geruchten hier ook de ronde gedaan hebben. En inderdaad, er zijn inderdaad ook een paar goeie transfers gebeurd. Dat sluit niet uit dat wij een forse kwalitatieve aderlating hebben ondergaan. De ploeg die in 4e nationale speelde, was stukken beter (technisch, mentaal) dan deze nu. Hoe goed dat sommige (vooral jonge) spelers momenteel hun best doen. Hoe is het mogelijk dat van deze ploeg nauwelijks nog een speler op Aalst rondloopt? Dat vind ik geen goed beleid, sorry. Of heeft het te maken met een bepaalde voetbalmakelaar die om de x aantal seizoenen een aantal spelers kwijt moet kunnen aan den Iendracht? Dat zou nog eens openheid zijn: vertellen aan je publiek welke speler in welke makelaarsportefeuille zit. Want geld dat met die transfers te verdienen valt, mensen ... edit |
| 19 Feb 2009, 14:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
AlostanA schreef: elfahem schreef: Kijk, als je als sportief manaazjer de sportieve blunders opstapelt en dan nog gekant bent tegen de oprichting van een sportieve cel (bestaande uit de sportief manager, trainer eerste elftal, beloftentrainer, jeugdcoördinator en scouts) dan heb je, primo, een wel zeer hoge dunk van je eigen kwaliteiten oftewel een huizenhoog ego, secundo, een manifest gebrek aan zelfkritiek, tertio, geen benul van democratische principes oftwel dictatoriale trekjes en last but not least, audi quattro, een dubbele agenda... Dikke zever, en al die mensen die perse in die sportieve cel willen stappen zijn mensen zonder agenda die gratis voor de club komen werken zeker? Die bewuste scouts gaan ook gratis aan de slag? Ik merk vooral dat je kritiek hebt op de jeugd, maar oplossingen zie ik je niet aanreiken. De jeugd is gestructureerd en werkt naar behoren, als ouder van een jeugdspeler kan ik daar zeer goed over oordelen. De structuur bij de 1ste ploeg is onbestaande en daar wil men verandering inbrengen, gewoon inspraak en ja scouts kosten geld, maar spelers aantrekken op basis van 1 wedstrijd dat je hebt gezien kosten veel meer. Onzen Belgische Rus, speelde vorig jaar in het begin van het seizoen voor RS Waasland en was daar zelfs niet goed genoeg en werd gedumpt naar de provinciale juniores nota bene. Wie slaagt erin om hem op basis van 1 keer naar Aalst te halen ....En geloof mij Filipovic moest Geert zelfs niet hebben, hij mocht nog een jaar bij Dender blijven, zijn transfer, serieus blijven hé. _________________ geer'n bè |
| 19 Feb 2009, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik kan de frustratie van het jeugdbestuur best begrijpen. Als je in de zomer en met Nieuwjaar een Kabongo, Iakovlevski, Wouter, Boussoufa... de revue ziet passeren, je zou voor minder ...
|
| 19 Feb 2009, 14:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: Sorry Bartos, maar ik denk niet dat ik de enige ben geweest die zal gedacht hebben - hoe kan dit en wie gaat dat betalen? Ik had het dan ook niet over het financiële, maar over die zogezegde sportieve blunders hé. Ik weet niet hoeveel geld er op de rekening van den Eendracht staat en kan me dus niet uitlaten over diene kant van het verhaal, ik kan net als iedereen enkel maar enorm hopen dat het geld er inderdaad was om die versterkingen met nieuwjaar binnen te halen. Anders hadden ze zich beter de moeite en vooral het geld bespaard, gezien dit seizoen halfweg toch al bijna niet meer te redden viel (een periode pakken, daarvoor mag er echt niet veel mislopen hoor). |
| 19 Feb 2009, 14:30 |
|
|
Freak
ik hoor al enkele weken waaien dat we ons geen zorgen moeten maken,dat we volgend jaar toch in 2e spelen.met een of ander fusieploegsken.als je ziet wat er allemaal bij aalst en die andere ploeg gebeurt dan zou ik er niet van verschieten moest iemand van het bestuur daar mee bezig is.
|
| 19 Feb 2009, 14:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
elfahem schreef: okpara01 schreef: Er zijn een groot aantal misverstanden. Ik wil eerst en vooral meegeven dat ik vind dat deze "oorlog" niet op deze manier zou mogen gevochten worden. Maar nood breekt wet, in dit geval. 1. Die nieuwe sportieve cel (Denkcel Eerste elftal) zou bestaan uit mensen die nu al bij de club zijn. Ze zouden gewoon officieel zetelen in een Denkcel. 't Is hier al gezegd: trainer eerste elftal, hoofdscout, beloftentrainer, sportief manager, jeugdcoördinator. Is dat geen normale structuur te noemen? Als je dan toch ambitie toont om naar 2e klasse te gaan, MOET je dan geen structuur hebben die deze ambitie weerspiegelt? Of blijven we gewoon amateurs? Ik lees hier met plezier het voorbeeld van OHL. Een echte visie, geen wollige ambities. 2. Niemand binnen die Denkcel kan een speler zelfstandig buitengooien of aantrekken. Dat maakt net de kracht uit van een dergelijk orgaan. Iedereen binnen een denkcel heeft 1stem. Last but not least, heeft de denkcel geen enkele uitvoerende macht. Het advies van de denkcel wordt naar de raad van bestuur overgebracht. Daar wordt al dan niet rekening gehouden met het advies (zij dienen immers ook de relatie loonlast/rendement speler te bekijken). Van Mieghem met een contract van 4 of 5 jaar binnenhalen, zou binnen deze denkcel niet meteen op een unaniem positief advies gestuit zijn, denk ik. En Verheyden zo gemakkelijk bij het huisvuil zetten, zou ook minder gemakkelijk geweest zijn. By the way: nu is dat allemaal gebeurd door 1 persoon mét het geld van een ander: only in Oilsjt. Begrijpe wie kan. Binnen deze denkcel kan ook occasioneel een expert zetelen die met kennis van zaken spreekt. Dat kan bv een kine zijn die langskomt om uit te leggen dat de knie van Arnold volledig OK is. Of wisten jullie dat niet? Misschien moet je in Hoek gaan vragen waar ze hem medisch gecheckt hebben. Arnold is topfit, welke geruchten hier ook de ronde gedaan hebben. En inderdaad, er zijn inderdaad ook een paar goeie transfers gebeurd. Dat sluit niet uit dat wij een forse kwalitatieve aderlating hebben ondergaan. De ploeg die in 4e nationale speelde, was stukken beter (technisch, mentaal) dan deze nu. Hoe goed dat sommige (vooral jonge) spelers momenteel hun best doen. Hoe is het mogelijk dat van deze ploeg nauwelijks nog een speler op Aalst rondloopt? Dat vind ik geen goed beleid, sorry. Of heeft het te maken met een bepaalde voetbalmakelaar die om de x aantal seizoenen een aantal spelers kwijt moet kunnen aan den Iendracht? Dat zou nog eens openheid zijn: vertellen aan je publiek welke speler in welke makelaarsportefeuille zit. Want geld dat met die transfers te verdienen valt, mensen ... edit Volledig mee eens, neem eens de ploeg die er in 4de stond, Arne moest vertrekken omdat hij na een matchke een paar duvelkes dronk, maar 't was wel enen die het veld op kwam met de mentaliteit van over mijn lijk, Arnold herleeft bij Hoek, 2 wedstrijden, 2 doelpunten, 2 assists, Ewen, nooit een middenvelder gehad die meer scoorde en zich vooral wegcijferde voor een ploeg. Heimwee ....... _________________ geer'n bè |
| 19 Feb 2009, 14:33 |
|
| Pagina 14 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 289 Volgende |