|
|
| Pagina 17 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bartos schreef: Romario zijn mening is niet onbeschofter dan die van Messi waarop hij reageert hé. Daarom dat ik ook zei dat de manier waarop beter kan e. Ik had het vooral over die ' ' ![]() Het is duidelijk dat we hier allemaal bijzonder gespannen rondlopen. |
| 19 Feb 2009, 16:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Bartos schreef: Romario zijn mening is niet onbeschofter dan die van Messi waarop hij reageert hé. Daarom dat ik ook zei dat de manier waarop beter kan e. Ik had het vooral over die ' ' ![]() Het is duidelijk dat we hier allemaal bijzonder gespannen rondlopen. Dit heeft niets met spanning te maken, maar tegen mijn familie is tegen mij. Zeker enen die hier zijn grote waarheid komt verkondigen. |
| 19 Feb 2009, 16:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Romario schreef: Dit heeft niets met spanning te maken, maar tegen mijn familie is tegen mij. Zeker enen die hier zijn grote waarheid komt verkondigen. Dat begrijp ik. Even goeie vrienden man. |
| 19 Feb 2009, 16:10 |
|
|
toevallige voorbijganger
't Is niet mijn bedoeling om Lot hier zwart te maken, maar de manier waarop zij over 'Project 90' spreekt, getuigt van zeer weinig respect en bewijst bovendien dat ze d'er niets van begrepen heeft, dat is alles...Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar als je dan toch al 'zo lang' voor de jeugd werkt, zou een beetje respect niet misplaatst zijn...En ik ben óók al heel lang actief bezig bij de jeugdwerking, al veel langer dan Lot...
|
| 19 Feb 2009, 16:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Messi schreef: 't Is niet mijn bedoeling om Lot hier zwart te maken, maar de manier waarop zij over 'Project 90' spreekt, getuigt van zeer weinig respect en bewijst bovendien dat ze d'er niets van begrepen heeft, dat is alles...Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar als je dan toch al 'zo lang' voor de jeugd werkt, zou een beetje respect niet misplaatst zijn...En ik ben óók al heel lang actief bezig bij de jeugdwerking, al veel langer dan Lot... Bij deze bedankt Lot, voor wat je ondermeer voor mijn zoon gedaan hebt, in de tijd dat je afgevaardigde was van zijn ploeg. Het ga je goed en weet dat bomen elkaar niet tegen komen, mensen wel. _________________ geer'n bè |
| 19 Feb 2009, 16:23 |
|
|
Gezamenlijke reactie van de voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst
Beste supporters van Eendracht Aalst Vooreerst wensen wij jullie van harte te danken voor jullie openhartigheid op het forum rond de ontstane commotie binnen het bestuur. Als voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst wensen wij - net als jullie - enerzijds een einde te maken aan deze onstabiele situatie en anderzijds (met een gezonde en solide basis) naar een sportieve, financiële en structurele toekomst uit te kunnen kijken. Hiervoor hebben wij in samenwerking met een aantal medewerkers van het eerste uur het "project 90" uitgewerkt, een beleidsplan dat zal zorgen voor een continuïteit binnen het bestuur en medewerkers. Een project met visie op korte én lange termijn. Het project werd "90" genoemd naar analogie met ons stamnummer én onze 90e levensjaar als club. Tevens wensen wij een dictatoriale houding tegen te gaan én wensen wij de financiële perikelen voor goed achterwege te laten. Wij wensen jullie - op heel korte termijn - een kapitaalskrachtige groep voor te stellen die deze ambities kan waarmaken. Op structureel gebied betekent dit dat wij binnen Eendracht Aalst zes departementen zullen oprichten (sportieve cel, financiële cel, commerciële cel, jeugdcel, cel voor veiligheid en een cel voor organisatie met accommodatie en catering.). Dit alles zal gebeuren met respect voor het individu en met respect van alle democratische principes. Beleid wordt gevoerd door een team, niet door een individu. Beleid wordt gevoerd met visie en wordt nooit ingegeven door paniek. Beleid wordt gevoerd door clubmensen en nooit door passanten. Beleid wordt gevoerd met de nodige zelfkritiek en openheid naar medewerkers en supporters. De jeugdwerking heeft onlangs het zilveren label van Dexia Foot Pass behaald. Daarmee profileren wij ons in België als vooraanstaande club op gebied van jeugdopleiding. Dat heeft op korte termijn geleid tot het inpassen van jeugdspelers binnen het eerste elftal. Op korte termijn (seizoen 2010-2011) gaat het Plan Sablon van start. Dit betreft een hervorming van de jeugdkampioenschappen in functie van de kwaliteit van de jeugdopleiding. Aangezien wij hoog scoren naar kwaliteit van onze opleiding, betekent dit concreet dat onze jeugd op het hoogste niveau kan uitkomen (elite-groep) tegen clubs als Club Brugge, Anderlecht, AA Gent, ... onafhankelijk van het niveau waarin het eerste elftal uitkomt. Dat zal op korte termijn zorgen voor een enorme instroom aan jeugdig talent. Iets waar ons eerste elftal alleen maar baat kan bij hebben ... Project 90 stoelt dus op twee peilers: een verankering van de jeugd voorzien binnen de structuur (om jeugdig talent vlotter te laten doorstromen) en een semi-professionalisering van onze totale werking. Op structureel gebied vraagt dit om het oprichten van een sportieve cel (Denkcel Eerste Elftal genoemd) en - omdat tweede klasse en hoger ons streefdoel is - een afsplitsing van de jeugd via een aparte VZW. Dit is enerzijds een noodzakelijke voorwaarde voor de KBVB. Anderzijds is dit een conditio sine qua non voor het Aalsterse Stadsbestuur en voor het ministerie van Sport op het vlak van subsidies. Hierbij wensen wij ook te benadrukken dat wij onze sociale rol (provinciaal / regionaal voetbal) niet uit het oog zullen verliezen! Weet dus dat de uitvoering van het project 90 ENKEL tot doel heeft om de toekomst van eendracht Aalst op ALLE vlak te verzekeren. Deze boodschap is kort - maar hopelijk krachtig genoeg - om jullie ervan te overtuigen dat we het goed voor hebben met Eendracht Aalst! Net als jullie willen we dat er zo spoedig mogelijk een einde komt aan dit dispuut. De derde periode en/of het klassement primeert. Samen met jullie zullen we onze ploeg sportief aanmoedigen. Beste supporters, net als jullie hebben ook wij een wit/zwart kloppend hart. Laat het AUB samen met project 90 kloppen van plezier. Het spreekt voor zich dat wij ons eraan houden JULLIE op de hoogte te houden van de feiten na de RVB op 3 maart 2009. Voor iedereen tevens van harte een spetterende carnaval toegewenst... Iendracht veroit..... Voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst .. Dirk en Frank |
| 19 Feb 2009, 16:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
ik denk niet dat we als buitenstaander alles weten wat er intern is gebeurd,maar ik kan hugo gelijk geven in zijn posts , zeker over het fijt dat hij ( en ik ook) er schrik van heeft dat eendracht aalst op zich niet meer bestaat en nooit meer zal bestaan indien ze in het bestuur enkel aan zichzelf staan te denken en dit naar de supporters toe laten uitschijnen dat ze met een GROOTS plan bezig zijn om ea terug op zijn minst naar tweede te brengen.
het jaar dat ze naar derde zijn gepromoveerd werd dit plan al eens in leven gebracht ( binnen de drie a vier jaar spelen we in tweede,want onze supps verdienen dat!).....we zijn nu enkele seizoenen verder maar het gaat van erg naar erger DIK GEZEVER IS DA!!! laat nu eens enkel de mensen die het beste met de ploeg en zijn supps voor hebben en die ECHT EN EFFECTIEF geld in ea hebben gestoken en dit nog (willen) doen ( op tv oost het laatste zinnetje gehoord )..... we kunnen hierover allemaal gelijk een bende onnozelaars ons gedacht eens verkondigen in t openbaar of tijdens een match, maar pas op ....op dat moment zult ge uitgelachen worden door wie ge denkt dat hij de redder is op deze moment. (denk aan garre,dat was voor iedereen god tot een bepaalde moment....en lachen doet hij nu nog...kassa kassa voor diene gast he) ik verbouw mijn huis ook niet zonder er enen euro aan te besteden!!! hoe is het toch mogelijk , binnen ea is er zeker alleen plaats voor de lokale pipo de clown van dienst om in da bestuur "de baas" te komen spelen????nero de grote romein was ook enen die dacht dat hij het alleen kon... om er enkele te noemen: eerst orlans (dikke jaren in eerste gegeven aan ons,nadien met het geld gespeeld en verloren de cock (nog erger) garre(de grote redder in nood,nadien weer van 't zelfde) en nu weeral miserie......man,man,man.... om a bloeite kont te loten zien!!!! |
| 19 Feb 2009, 16:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Dirk en Frank, op zich vermoedelijk geen slecht plan en ik heb begrepen dat dit ook grotendeels is goedgekeurd...
Het grote probleem blijkt echter het invullen van de "postjes" te zijn... Ik zou het dan ook heel erg vinden mocht hierdoor een deel van de sponsors afhaken of bekwame mensen de club verlaten, gebruik jullie gezond verstand en kom tot een oplossing waar iedereen zich kan in vinden, de zever binnen het bestuur van Eendracht Aalst mag voor eens en altijd stoppen zodat we ons allen kunnen concentreren op het belangrijkste: een gezond Eendracht Aalst naar tweede klasse brengen ! ![]() |
| 19 Feb 2009, 16:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
voor alle duidelijkheid!!mijn vorige post is geen antwoord op de post van het ea bestuur dat zonet is verschenen boven de mijne en geen uithaal naar de mannen die het goed menen met ea en de supps.....ik kan gewoon niet rap genoeg typen....
![]() |
| 19 Feb 2009, 16:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
supersossis schreef: voor alle duidelijkheid!!mijn vorige post is geen antwoord op de post van het ea bestuur dat zonet is verschenen boven de mijne en geen uithaal naar de mannen die het goed menen met ea en de supps.....ik kan gewoon niet rap genoeg typen.... ![]() 7 posts op 7 maand ... inderdaad, kwa traag typen kan dit tellen ![]() |
| 19 Feb 2009, 16:58 |
|
|
the_red_ant69 schreef: supersossis schreef: voor alle duidelijkheid!!mijn vorige post is geen antwoord op de post van het ea bestuur dat zonet is verschenen boven de mijne en geen uithaal naar de mannen die het goed menen met ea en de supps.....ik kan gewoon niet rap genoeg typen.... ![]() 7 posts op 7 maand ... inderdaad, kwa traag typen kan dit tellen ![]() ge moet mij nu ook nie uitdagen om meer posts te doen want da forum gaat mij nie kunnen volgen,laat staan dat de mensen nog weten waarop dak iet geantwoord heb voila,das dan nummer 8Laatst gewijzigd door supersossis op 19 Feb 2009, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Feb 2009, 17:07 |
|
|
Freak
wie wil een voorstel zoals dat van dirk en frank nu in de weg staan? dit is toch goed voor iedereen?er staat ook"als voorzitter van eendracht aalst",dat is ook positief.
|
| 19 Feb 2009, 17:07 |
|
|
waly 2 schreef: wie wil een voorstel zoals dat van dirk en frank nu in de weg staan? dit is toch goed voor iedereen?er staat ook"als voorzitter van eendracht aalst",dat is ook positief. groot gelijk hebt ge ![]() |
| 19 Feb 2009, 17:09 |
|
|
Reserve
Als dit de ware uitleg is van Dirkenfrank dan menen ze het wel goed met de club
Wat is dan het probleem? De postjes of zijn er mensen (intern) niet akkoord met deze visie? Oplossing: 1 van de 2 zal moeten opstappen. Er zal moeten gekozen worden voor 2 visies: 1) de visie van dirkenfrank 2) de visie van GDR Dan kies ik wel voor de visie van dirkenfrank GDR bedankt voor de bewezen diensten maar ik vrees dat uw rapport voor 2008-2009 niet zo goed is en dan moeten er koppen rollen. @ drikendrank: aub zet jullie woorden ook eens om in daden en blijf nu toch eens langer dan enkele maanden in de bestuurszetel zitten. Het mag hier geen duivenkot worden |
| 19 Feb 2009, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
eendracht4ever schreef: Als dit de ware uitleg is van Dirkenfrank dan menen ze het wel goed met de club Wat is dan het probleem? De postjes of zijn er mensen (intern) niet akkoord met deze visie? Oplossing: 1 van de 2 zal moeten opstappen. Er zal moeten gekozen worden voor 2 visies: 1) de visie van dirkenfrank 2) de visie van GDR Dan kies ik wel voor de visie van dirkenfrank GDR bedankt voor de bewezen diensten maar ik vrees dat uw rapport voor 2008-2009 niet zo goed is en dan moeten er koppen rollen. @ drikendrank: aub zet jullie woorden ook eens om in daden en blijf nu toch eens langer dan enkele maanden in de bestuurszetel zitten. Het mag hier geen duivenkot worden Ik ken Dirk en Frank als correcte mensen, mannen van hun woord. Kijk bvb maar eens naar de organisatie van het ITEA. Een ploeg bij elkaar gebracht door Frank waardoor onze eigen jeugd de mogelijkheid heeft om te spelen tegen Europese toppers. Kortom Dirk en Frank ga ervoor. _________________ geer'n bè |
| 19 Feb 2009, 17:25 |
|
| Pagina 17 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 289 Volgende |