Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
okpara01 schreef:

Van Mieghem met een contract van 4 of 5 jaar binnenhalen, zou binnen deze denkcel niet meteen op een unaniem positief advies gestuit zijn, denk ik.

Okpara01 gewoon om hier ni van mijn stoel te bosjen... Zeg aub dat je zelf nog een jaar of twee / drie toegevoegd hebt aan de melding van dat contract van Van Mieghem... Anders zou dit nog een grotere blunder zijn dan dat contract voor Bongumba in den tijd...

Is echt puur om duidelijkheid te scheppen hoor want ik heb er het archief op de officiële site eens op nagelezen (april 2008) en daar geven ze aan dat "Alain een meerjarig contract heeft getekend" en er staat effectief niet bij hoelang dat dan wel is...

Ik mag er niet aan peizen dat we die nog 4,5 jaar zouden moeten betalen, zonder return...

19 Feb 2009, 17:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Dat Dirk en Frank het menen was al langer duidelijk. Met dit project wordt bewezen dat deze mensen werken op lange termijn en dat dit de club alleen maar ten goede kan komen. Dat ze het menen is al bewezen d.m.v de financiele injecties die deze mensen al geleverd hebben. Ik hoop dan ook dat TEAMwerk het haalt en dat we door kunnen gaan met de huidige voorzitter en jeugdvoorzitter. Haal het bericht van de site waarin staat de voorzitter zijn mandaat ter beschikking stelt en hopelijk kunnen we dan verder bouwen aan een stabiele club zonder geruzie over postjes en bevoegdheden.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

19 Feb 2009, 17:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
DT schreef:
okpara01 schreef:

Van Mieghem met een contract van 4 of 5 jaar binnenhalen, zou binnen deze denkcel niet meteen op een unaniem positief advies gestuit zijn, denk ik.

Okpara01 gewoon om hier ni van mijn stoel te bosjen... Zeg aub dat je zelf nog een jaar of twee / drie toegevoegd hebt aan de melding van dat contract van Van Mieghem... Anders zou dit nog een grotere blunder zijn dan dat contract voor Bongumba in den tijd...

Is echt puur om duidelijkheid te scheppen hoor want ik heb er het archief op de officiële site eens op nagelezen (april 2008) en daar geven ze aan dat "Alain een meerjarig contract heeft getekend" en er staat effectief niet bij hoelang dat dan wel is...

Ik mag er niet aan peizen dat we die nog 4,5 jaar zouden moeten betalen, zonder return...

Zou inderdaad gaan over een contract van vijf seizoenen. Bovendien is hij niet geneigd om dit zomaar op te geven.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

19 Feb 2009, 17:45
Ancien

Leeftijd: 38
Titus schreef:

Zou inderdaad gaan over een contract van vijf seizoenen. Bovendien is hij niet geneigd om dit zomaar op te geven.

Als dat waar is, dan is dit gewoon absurd. 5jaar én een dik contract. :crazy:

19 Feb 2009, 17:48
Ancien

Titus schreef:
Dat Dirk en Frank het menen was al langer duidelijk. Met dit project wordt bewezen dat deze mensen werken op lange termijn en dat dit de club alleen maar ten goede kan komen. Dat ze het menen is al bewezen d.m.v de financiele injecties die deze mensen al geleverd hebben. Ik hoop dan ook dat TEAMwerk het haalt en dat we door kunnen gaan met de huidige voorzitter en jeugdvoorzitter. Haal het bericht van de site waarin staat de voorzitter zijn mandaat ter beschikking stelt en hopelijk kunnen we dan verder bouwen aan een stabiele club zonder geruzie over postjes en bevoegdheden.

Voilà da vind ik ook. Het is verdorie nog erger aan het worden dan de federale regeringsonderhandelingen...

En ja, het andere kamp mag ook gerust met hun "actieplan" komen hoor... voorlopig baseer ik mij op wat officieel in de media is verschenen en dan zie ik een kamp met een plan EN het geld en een kamp die kunnen bogen op het recent verleden, maar nog niet met een daadkrachtig signaal naar de toekomst toe zijn gekomen... En in voetbal telt jammer genoeg enkel het heden en de toekomst... Dat hebben we zelf tot scha en schande mogen meemaken...

19 Feb 2009, 17:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Gilles schreef:
Titus schreef:

ik zie die toch vaak trainen met de B-kern, dus dit zou wel eens kunnen waar zijn, vet betaald om bij de beloften je ding te komen doen ...............

19 Feb 2009, 17:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Amai mén frak wades da dier na weer allemoal ?
Azoe een forum es echt wel een afspiegelink van't leven hein, zoe ziede doidelék dat er oeveraal gatlekkers zoin en mensjen die et geiren beter weten as den anderen.
Oplossingen zemmen ier nie vinnen zelle, da moeten de mensjen mé geljd, verstand van voebal en et bezonderste in et bezit van een iéndrachthert zoin, mor doen.

19 Feb 2009, 17:54
Reserve

Gilles schreef:
Titus schreef:

:stom: :stom: :stom: Ik zou da ook ni zomaar opgeven zenne. Vijf jaar goe betaald zijn en ondertussen op uw lui gat zitten. Ikstel voor dat de alain alle stoelekes mag kuisen, het hele stadion mag onderhouden, gras afrijden, cornervlagskes zetten en de kantines doen: das direct een full-time loon uitgespaard.

19 Feb 2009, 17:56
Reserve

ik heb hier een artikel gevonden van onze vriend Alain: (bron de standaard in 2002)

Van Mieghem krijgt bod van Espanol
VOETBAL

De 20-jarige Alain Van Mieghem (einde contract bij G. Beerschot) heeft een geslaagde test met Espanol Barcelona tegen de Braziliaanse nationale ploeg achter de rug. Hij was deze week al voor de derde keer in de Catalaanse hoofdstad en kreeg, volgens zijn zaakwaarnemer Degraen, een bijzonder interessant aanbod van de Spanjaarden.

,,Belangrijkste vraag is of hij het op dit moment al wil gaan doen'', aldus Degraen. ,,Alain woont nog thuis en heeft ook enkele aanbiedingen uit Nederland (o.a. Roda) op zak. Maandag bekijken we het samen nog eens en dan heeft Alain nog een tiental dagen om te beslissen.''

Ge kunt nu wel ni zeggen dat we (op papier) kwaliteit hadden ingekocht e :hmm:

Off - topic maar tmoest er effe af

19 Feb 2009, 18:01
Ancien

Titus schreef:

Ok, ik ben dus net van mijn stoel gebosjt... Wie geeft er nu in godsnaam in de huidige voetbalwereld nog contracten van die duur???

Dat Van Mieghem ni geneigd is dat op te geven? Hij heeft verdorie gelijk ook...die zal ook gelachen hebben toen hij zijn krabbel mocht zetten...

Ja mannekes, en dan maanden aan een stuk moeten horen dat Troch teveel vroeg, dat Dugardeyn teveel vroeg, dat Nicolas Delanghe het te hoog in zijn bol had gekregen, dat Arnold zijn contract te duur was... En dan lees je stoten als dit, zie je voor welke krabbers er wel contracten werden opgemaakt, etc.

Sorry hé, maar dat is echt om nen dégout van te krijgen zo... En ja, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar als je het relaas maakt van augustus 2008 tot nu, zit er in elk geval bitter weinig positiefs in zenne als je het mij vraagt...

Ge ziet dat het op een jaar rap kan keren - januari 2008 sta je nog eerste in het klassement van een veel sterkere reeks, speel je de pannen van het dak en haal je met Lord nog een absolute topper binnen en was het enige vraagteken het tactisch inzicht van onze toenmalige coach...

Een jaar later moet je al met een vergrootglas op zoek naar positieve zaken... Wit en zwart akkoord, maar het is er wel wat over zenne jonges...

19 Feb 2009, 18:01
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
panoleon schreef:
Messi schreef:
't Is niet mijn bedoeling om Lot hier zwart te maken, maar de manier waarop zij over 'Project 90' spreekt, getuigt van zeer weinig respect en bewijst bovendien dat ze d'er niets van begrepen heeft, dat is alles...Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar als je dan toch al 'zo lang' voor de jeugd werkt, zou een beetje respect niet misplaatst zijn...En ik ben óók al heel lang actief bezig bij de jeugdwerking, al veel langer dan Lot...

Bij deze bedankt Lot, voor wat je ondermeer voor mijn zoon gedaan hebt, in de tijd dat je afgevaardigde was van zijn ploeg. Het ga je goed en weet dat bomen elkaar niet tegen komen, mensen wel.

Ik heb er helemaal geen probleem mee om mensen tegen te komen. (Dit is ook de reden dat ik hier volledig in eigen naam durf zeggen wat ik te zeggen heb) Ik heb smalend gedaan over project 90 omdat ik dit voor een derdeklasser helemaal onrealistisch vind op dit moment. Ik heb ook geen probleem met de visie en de bedoeling van project 90, maar ik vind deze visie niet altijd terug in de uitwerking.
Ik heb steeds opgestaan en gevraagd om discussie te voeren over bepaalde zaken, die ik hier nu niet op het forum ga zwieren.
Ik heb ook op het forum gezet dat ik gerust met supporters en andere zaterdag op de match tegen Zottegem meer duiding wil geven van waar mijn mening komt.
Mijn ontslag is er gekomen na de post in naam van guy neukermans en frank de roose op de jeugdwebsite die ik er serieus over vond.
Deze post dus maar om te reageren op jouw uitspraak van de bomen en de mensen.

19 Feb 2009, 18:21
toevallige voorbijganger

Contract Van Mieghem inderdaad 5 jaar.Ik heb niet de gewoonte om iets te vertellen dat niet waar is :nieje: Hoef ik nog te vertellen dat dit een "zwaar" contract is? En Van Mieghem zou zot moeten zijn om dit contract op te geven. Geen euro-enveloppe voor hem om hem verplichten te vertrekken (zoals de anderen gekregen hebben die vertrokken zijn: noem het een afscheidspremie), wegens riscio van scheuren van de enveloppe. Maar wees gerust: in het seizoen 2013-2014 zijn we van hem al af.
DT schreef:
okpara01 schreef:

19 Feb 2009, 18:28
toevallige voorbijganger

lot schreef:
Ik heb er helemaal geen probleem mee om mensen tegen te komen. (Dit is ook de reden dat ik hier volledig in eigen naam durf zeggen wat ik te zeggen heb) Ik heb smalend gedaan over project 90 omdat ik dit voor een derdeklasser helemaal onrealistisch vind op dit moment. Ik heb ook geen probleem met de visie en de bedoeling van project 90, maar ik vind deze visie niet altijd terug in de uitwerking.
Ik heb steeds opgestaan en gevraagd om discussie te voeren over bepaalde zaken, die ik hier nu niet op het forum ga zwieren.
Ik heb ook op het forum gezet dat ik gerust met supporters en andere zaterdag op de match tegen Zottegem meer duiding wil geven van waar mijn mening komt.
Mijn ontslag is er gekomen na de post in naam van guy neukermans en frank de roose op de jeugdwebsite die ik er serieus over vond.

Vraag mij nu eigenlijk toch wel af wat je er 'serieus over' vond... Datgene die in die brief staat is misschien hard, maar niets anders dan de waarheid ... voor sommigen is hier dus zeker de uitspraak van toepassing : 'de waarheid kwetst'

19 Feb 2009, 18:46
Nationale Ploeg

Messi schreef:
lot schreef:

Vraag mij nu eigenlijk toch wel af wat je er 'serieus over' vond... Datgene die in die brief staat is misschien hard, maar niets anders dan de waarheid ... voor sommigen is hier dus zeker de uitspraak van toepassing : 'de waarheid kwetst'

Zegt Messi...

19 Feb 2009, 18:50
toevallige voorbijganger

AlostanA schreef:
Zegt Messi...

Je zal wel zien... Dit kan allemaal gestaafd worden met schrijftelijke bewijzen... !

19 Feb 2009, 18:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 289