Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Messi schreef:
AlostanA schreef:
Zegt Messi...

Je zal wel zien... Dit kan allemaal gestaafd worden met schrijftelijke bewijzen... !

wa houdt er u tegen? smijt ze in de groep :-)

19 Feb 2009, 19:07
Ancien

Leeftijd: 46
[quote="okpara01"]Contract Van Mieghem inderdaad 5 jaar.Ik heb niet de gewoonte om iets te vertellen dat niet waar is :nieje: [quote="okpara01"]

Neenee, dat wil ik best geloven maar ik kan er niet bij dat er nog zo'n kemels geschoten worden vandaag de dag. Alainken zal peizen: hoe / wa economische crisis??? De manager die dat contract heeft kunnen versieren, die wil ook wel onder de arm nemen zenne...

GDR is in die periode zeker ook in St. Martens Latem gepasseerd? :crazy:

19 Feb 2009, 19:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
5 jaar!? Ik wist niet dat er de dag van vandaag nog met zo'n royale contracten gezwierd werd. De laatste die ik mij herinner is Janos Banfi. Die tekent voor 5 jaar en de dag erop kwetst hij zich voor het leven, bij wijze van spreken. En die kon je toendertijd nauwelijks iets kwalijk nemen, want hij zette zich nog in voor de jeugdwerking.
Alainke, ja, die moet lachen in zijn vuistje, en je kan het hem begot niet kwalijk nemen.

19 Feb 2009, 20:19

Beste Iëndrachtsupporters, Beste Yashin, Hugo, Romario, Zwawi, Lucinho en andere goden van de groene rechthoek,
Ik ben inderdaad ook iemand van de jeugd die zich geregistreerd heeft en wel met een positieve bedoeling.
Als ik dit allemaal lees, moet ik eens terugdenken (en ik waarschijnlijk niet alleen) aan de mooie tijden van deze fantastische en unieke club in België ... als RSCA-supporter!! Wat was het super om naar het PC-stadion te komen, af en toe op ons kas, ok, maar altijd sfeer. Jullie verdienen beter ...
DAAROM:
Diegenen die twijfelen aan de goede bedoelingen van Frank en Dirk zou ik bij deze willen uitnodigen op 21, 22, 23 en 24 mei 2009 ter gelegenheid van het 3de ITEA, het internationaal jeugdtornooi waar heel België jaloers op is en dat, onder impuls van Frank, nu voor het 3de jaar op rij Europese topclubs als INTER, LAZIO, TOTTENHAM, FC SEVILLA, PSV, FEYENOORD, BENFICA, LILLE naar de Zandberg lokt.
Deze 2 gasten verkopen 'geen gebakken lucht' ...
Als den Iëndracht naar 2de of hoger wil, zijn zij, samen met een aantal sponsors in hun kielzog, en wat mij betreft met GDR erbij, de enige oplossing.
De Zwawi heeft gelijk 'Laat a.u.b. het gezond verstand zegevieren in het belang van deze fantastische club'!!!
IENDRACHT VEROIT - :EA:

19 Feb 2009, 20:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ik ben Geert De Ridder dankbaar voor zijn bijdrage bij de opbouw van onze club na de vereffening, maar vrees nu toch dat hij een beetje de pedalen aan het verliezen is. Dat hij zich vergist in de sportieve kwaliteiten van een speler kan ik aanvaarden maar niet dat hij peperdure contracten(langdurig) geeft en zo de financiële situatie van de club in gevaar brengt. Van mij moet hij zeker niet vertrekken maar hij moet wel dringend beseffen dat hij zal moeten delegeren, samenwerken en inspraak dulden van derden. God De Vader spelen is nergens goed voor. Momenteel is hij meer een rem op de ontwikkeling van onze club dan een zegen en dat kan niet de bedoeling zijn. Ik hoop dat beide kampen er samen uit geraken.

19 Feb 2009, 20:37
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Messi schreef:
AlostanA schreef:
Zegt Messi...

Je zal wel zien... Dit kan allemaal gestaafd worden met schrijftelijke bewijzen... !

Wa wachten vol ongeduld.

19 Feb 2009, 20:51
forumlegende

Leeftijd: 45
de meningen zijn serieus verdeeld,misschien moeten beide partijen hun standpunt toelichten en een referendum onder de supporters organiseren
ik ben ervan overtuigd dat iedereen het beste voor heeft met de club en de waarheid ligt altijd ergens in het midden

19 Feb 2009, 20:59
Freak

Stijn schreef:
Ohja moeten we nu ineens allemaal op onze knieen vallen voor het jeugdbestuur misschien?

Man man, er wordt hier kritiek gegeven en de nieuwe leden spruiten langs alle kanten uit de grond.

anders moet je samen met GDR en koen de cooman een kaartje gaan leggen.

slaap gewoon verder man!!

19 Feb 2009, 21:08
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:
Stijn schreef:
Ohja moeten we nu ineens allemaal op onze knieen vallen voor het jeugdbestuur misschien?

Man man, er wordt hier kritiek gegeven en de nieuwe leden spruiten langs alle kanten uit de grond.

Ge hebt uw post nog rap verandert, maar ik heb gelezen wat er stond...
Als twee kinderen van een jaar of acht bevriend zijn is daar niks mis mee,
bijzonder laag om uw argumenten op die manier kracht bij te zetten.
Als ge zo persoonlijk wordt, hoop ik ook dat ge de ballen hebt
om dat in de mensen hun gezicht te zeggen.

19 Feb 2009, 22:24
Freak

AlostanA schreef:
El Corredor schreef:
Stijn schreef:

Ge hebt uw post nog rap verandert, maar ik heb gelezen wat er stond...
Als twee kinderen van een jaar of acht bevriend zijn is daar niks mis mee,
bijzonder laag om uw argumenten op die manier kracht bij te zetten.
Als ge zo persoonlijk wordt, hoop ik ook dat ge de ballen hebt
om dat in de mensen hun gezicht te zeggen.

:EA: :EA: :worship:

ballen aan mijn lijf? die heb ik wel hoor. hopelijk hebben jouw vrienden dat ook om de waarheid naar voren te brengen.

ik persoonlijk worden? das nog het toppunt... Wie wind zaait, zal storm oogsten... :wave:

19 Feb 2009, 22:28
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Okpara01 schreef:
Contract Van Mieghem inderdaad 5 jaar.Ik heb niet de gewoonte om iets te vertellen dat niet waar is :nieje: Hoef ik nog te vertellen dat dit een "zwaar" contract is? En Van Mieghem zou zot moeten zijn om dit contract op te geven. Geen euro-enveloppe voor hem om hem verplichten te vertrekken (zoals de anderen gekregen hebben die vertrokken zijn: noem het een afscheidspremie), wegens riscio van scheuren van de enveloppe. Maar wees gerust: in het seizoen 2013-2014 zijn we van hem al af.

om het hier wat luchtig te houden... ik had er nog niet bij stilgestaan.. maar uw nickname... die is ook in alle rapte bedacht zeker? :-)
Ik zou er in elk geval niet meer mee buiten komen...

Laatst gewijzigd door Stijn op 19 Feb 2009, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Feb 2009, 22:34
Freak

Stijn schreef:
Okpara01 schreef:
Contract Van Mieghem inderdaad 5 jaar.Ik heb niet de gewoonte om iets te vertellen dat niet waar is :nieje: Hoef ik nog te vertellen dat dit een "zwaar" contract is? En Van Mieghem zou zot moeten zijn om dit contract op te geven. Geen euro-enveloppe voor hem om hem verplichten te vertrekken (zoals de anderen gekregen hebben die vertrokken zijn: noem het een afscheidspremie), wegens riscio van scheuren van de enveloppe. Maar wees gerust: in het seizoen 2013-2014 zijn we van hem al af.
okpara01 schreef:

om het hier wat luchtig te houden... ik had er nog niet bij stilgestaan.. maar uw nickname... die is ook in alle rapte bedacht zeker? :-)
Ik zou er in elk geval niet meer mee buiten komen...

touché :haha: :D

19 Feb 2009, 22:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 44
Blijkbaar zou nu ook Frank De Roose ontslag hebben genomen uit het bestuur. Hij moet ook weten wat hij wil. Langs de ene kant stookt hij de boel hier op en ondertussen neemt hij ontslag. Of is het enkel zijn bedoeling om de club te destabiliseren?

19 Feb 2009, 23:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Ik heb daarjuist gezien op TV-Oost wie diene Markey is. Jongens toch.... Nu begrijp ik stilaan hoe de puzzelstukjes in elkaar vallen. Voor de rest ga ik hier niks meer zeggen want ik moet voor andere doeleinden zwijgen. Ik vrees dat we echt niet goed bezig zijn .. :schaap:

19 Feb 2009, 23:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Amaai, ik ben de ganse avond weggeweest bij een oud-speler (J-B Paff) die mij mooie foto's bezorgd heeft voor Expo 90. En heb nu bijna een uur nodig gehad om alle post te lezen in deze topic om up-to-date te blijven.
Het is hier precies een sprint naar de 100 bladzijden ? :wadde:
Ik kan hier géén commentaar aan toevoegen want weet niet hoe de vork juist aan de steel zit.
Eén ding ben ik zeker mijn Iendrachthart bloedt als ik dit allemaal lees ........... :cry:

Ik hoop dat we zaterdag alle stress van ons kunnen afzetten met een succesvolle wedstrijd op Zottegem.

:EA: :EA: :EA:

20 Feb 2009, 0:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 289