Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
19-02-2009 - Reactie waarnemend voorzitter op ontstane heisa
Na de heisa die er de laatste dagen in de media en op discussiefora is ontstaan, zou ik een oproep tot kalmte willen doen. Ik wil hierbij benadrukken dat de geruchten die verspreid worden over grote financiële problemen die de club zouden in gevaar brengen, volkomen onjuist zijn. Ik wil eveneens mijn grote afkeuring uiten over de persoonlijke aanvallen die tegen bestuurders worden geuit. Zowel de geruchten over de slechte financiële toestand als deze persoonlijke aanvallen schaden het imago van de club. De algemene vergadering van 3 maart zal de noodzakelijke beslissingen nemen in het belang van de club op korte en lange termijn. Nu is het echter vooral belangrijk dat ons elftal de lijn kan doortrekken en alsnog de eindronde bereikt. Ik roep de supporters dan ook op om de ploeg zaterdag in een echte carnavaleske sfeer naar de overwinning te schreeuwen. Iendracht veroit!

Michel Markey
Waarnemend voorzitter

Bron: eendracht-aalst.be

20 Feb 2009, 0:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Hoe men daar nog over de eindronde durft spreken, is te belachelijk voor woorden.

20 Feb 2009, 0:30
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
amai, heb hier wat gemist.... net terug van Azie.

heb enkel de posts van de "insiders" gelezen, omdat die toch iets van waarheid kunnen posten. Alle andere meningen zijn van geen tel.

Die brief van het jeugdbestuur is toch een serieuze alarmbel hoor. Ik vind het raar dat er hier zo negatief op reageren. Je gaat toch niet schrijven dat EA tot 2x toe van het faillissement werd gered, als het niet zo is.
En die belachelijke argumentering van Koen dat Aalst geen licentiebedreigende schulden heeft : alle andere externe schulden worden, ongelooflijk maar waar (lang leve het professionalisme van de KBVB), niet in aanmerking genomen.

Remember EA, Lommel, KV Mechelen... kregen allemaal zonder problemen een licentie voor 1ste klasse voor het seizoen waarin ze financieel roemloos ten onder gingen... Duid al aan dat het verkrijgen van een licentie helemaal geen indicatie is dat er geen financieel wanbeleid is. (Aalst had een schuld van 1,25 MILJOEN EURO !!!!! En dan een licentie krijgen??? belachelijk, maar ja, de Bondstaksen waren betaald he, dus de bobo's konden zich weer eens laten gaan aan champagne en kaviaar in hun ivoren toren)

Ik denk dat GDR's situatie onhoudbaar is geworden en dat hij best dringend opstapt (ik ben noch voor noch tegen hem, ben trouwens verbaasd over zijn allen-heerserij (de jeugdwebsite blokkeren... is Putin toevallig in Aalst!!?? of zijn we in China aanbeland??). Hier in Frankfurt komt dat niet zo in het nieuws ;-)) Niet enkel wegens de kritiek, maar als de sponsors weglopen, is het over and out voor een voetbalclub...

Ben trouwens eens benieuwd naar GDR's reactie...

ongelooflijk eigenlijk.... Westerlo speelt al 13 jaar in 1ste klasse, zonder problemen. En wij modderen maar wat aan. De negatieve spiraal duurt nu al 7 jaar, met een 2 promoties als opflakkering (hoewel een ploeg als EA niet al te fier moet zijn op een promotie naar derde klasse :hmm: )

heel triestig allemaal...

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

20 Feb 2009, 1:00
Ancien

Leeftijd: 38
Jeroen schreef:
Hoe men daar nog over de eindronde durft spreken, is te belachelijk voor woorden.

Inderdaad, oproep tot kalmte. Er is precies weer niks aan de hand als je dat bericht leest.

20 Feb 2009, 1:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Gilles schreef:
Jeroen schreef:

Inderdaad, oproep tot kalmte. Er is precies weer niks aan de hand als je dat bericht leest.

geef het gepeupel brood en spelen, en alles verloopt rustig zonder oproer... dit wisten de oude Romeinen al hoor !

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

20 Feb 2009, 1:08
forumlegende

eintracht frankfurt schreef:

heb enkel de posts van de "insiders" gelezen, omdat die toch iets van waarheid kunnen posten. Alle andere meningen zijn van geen tel.

Die brief van het jeugdbestuur is toch een serieuze alarmbel hoor. Ik vind het raar dat er hier zo negatief op reageren. Je gaat toch niet schrijven dat EA tot 2x toe van het faillissement werd gered, als het niet zo is.
En die belachelijke argumentering van Koen dat Aalst geen licentiebedreigende schulden heeft : alle andere externe schulden worden, ongelooflijk maar waar (lang leve het professionalisme van de KBVB), niet in aanmerking genomen.

Remember EA, Lommel, KV Mechelen... kregen allemaal zonder problemen een licentie voor 1ste klasse voor het seizoen waarin ze financieel roemloos ten onder gingen... Duid al aan dat het verkrijgen van een licentie helemaal geen indicatie is dat er geen financieel wanbeleid is. (Aalst had een schuld van 1,25 MILJOEN EURO !!!!! En dan een licentie krijgen??? belachelijk, maar ja, de Bondstaksen waren betaald he, dus de bobo's konden zich weer eens laten gaan aan champagne en kaviaar in hun ivoren toren)

Ik denk dat GDR's situatie onhoudbaar is geworden en dat hij best dringend opstapt (ik ben noch voor noch tegen hem, ben trouwens verbaasd over zijn allen-heerserij (de jeugdwebsite blokkeren... is Putin toevallig in Aalst!!?? of zijn we in China aanbeland??). Hier in Frankfurt komt dat niet zo in het nieuws ;-)) Niet enkel wegens de kritiek, maar als de sponsors weglopen, is het over and out voor een voetbalclub...

Ben trouwens eens benieuwd naar GDR's reactie...

ongelooflijk eigenlijk.... Westerlo speelt al 13 jaar in 1ste klasse, zonder problemen. En wij modderen maar wat aan. De negatieve spiraal duurt nu al 7 jaar, met een 2 promoties als opflakkering (hoewel een ploeg als EA niet al te fier moet zijn op een promotie naar derde klasse :hmm: )

De reactie van GDR staat 2 posts boven uw post, of denk je dat deze voorzitter wel een eigen mening mag hebben?

20 Feb 2009, 8:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 46

Citeer:

volledig off toppic wat ik over de vet getypte zin op te merken heb,ik kan er volledig naast zitten ,maar had in da zelfde jaar het grote en nu zo bejubelde standard luik ook geen schuldenberg die vele malen groter was dan die van ea?? waar zat den bond dan met het argument IEDEREEN GELIJK VOOR DE WET??? :wadde:
het waren de volgende jaren zelfs al de andere "kleintjes" die er een voor een uitvlogen...maar omdat daar in da bestuur van standard enkele gasten zitten waar iedereen op den bond schrik van heeft - en een redelijk rare zaak met transfers van en terug tussen marseille en luik - is da precies allemaal volledig weggewerkt en spelen ze de laatste jaren terug toch wel mooi eens kampioen.....hun volste recht natuurlijk ! hoe zoude zelf zijn als club,als ze het niet zien op den bond,dan moeten ze het nie weten ook ... :whistle:

20 Feb 2009, 9:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
supersossis schreef:

Citeer:

volledig off toppic wat ik over de vet getypte zin op te merken heb,ik kan er volledig naast zitten ,maar had in da zelfde jaar het grote en nu zo bejubelde standard luik ook geen schuldenberg die vele malen groter was dan die van ea?? waar zat den bond dan met het argument IEDEREEN GELIJK VOOR DE WET??? :wadde:
het waren de volgende jaren zelfs al de andere "kleintjes" die er een voor een uitvlogen...maar omdat daar in da bestuur van standard enkele gasten zitten waar iedereen op den bond schrik van heeft - en een redelijk rare zaak met transfers van en terug tussen marseille en luik - is da precies allemaal volledig weggewerkt en spelen ze de laatste jaren terug toch wel mooi eens kampioen.....hun volste recht natuurlijk ! hoe zoude zelf zijn als club,als ze het niet zien op den bond,dan moeten ze het nie weten ook ... :whistle:

Het huidig probleem situeert hem dat een aantal grote leveranciers (electrabel, inbev, intersport, de groof, om er maar enkele te noemen) nog steeds niet betaald zijn. Wat als morgen de electriciteit op zandberg wordt afgesneden, 350 jeugdspelers, beloften en 1ste ploeg kunnen dan met een zaklampje gaan trainen en geloof mij als er niets verandert, komt het ervan.

20 Feb 2009, 10:08
Ancien

Leeftijd: 45
De electriciteit 'afsnijden' mag Electrabel (wettelijk) niet doen. Ze kunnen je wel op minder ampère zetten.

20 Feb 2009, 10:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Boris schreef:
De electriciteit 'afsnijden' mag Electrabel (wettelijk) niet doen. Ze kunnen je wel op minder ampère zetten.

Dus 1 lamp laten branden en 17 ploegen op 1 terrein, een mens kan er eens mee lachen, maar het moet in ieder geval opgelost raken. Hopelijk winnen we morgen, dan gaat de storm wel wat liggen en dan kijken we maar uit naar 3 maart. Echt benieuwd wat er uit de bus komt. Hopelijk zegeviert het gezond verstand en wordt er den iendracht beter van.

20 Feb 2009, 10:32
toevallige voorbijganger

Als stand-up comedy kan dit wel tellen. Als non-communicatie ook trouwens. Hebben ze daar in het Pierre-Cornelisstadion nog een paar non-communicatie berichten liggen uit de goeie ouwe tijd "Garrez" misschien? De toenmalige webmaster moet die inderdaad weten liggen [Enige weken geleden nog smekend op de knieën om RSZ schulden "alsjeblieft" te vereffenen en nu opnieuw de grote Jan uithangen. Il faut le faire. Schulden RSZ werden betaald door inbreng nieuwe raad van bestuur. Anders geen goed rapport. Punt. De andere schulden daar ligt KBVB niet wakker van. Clubs zullen zo ook wel failliet gaan, er zijn al voorbeelden genoeg genoemd. Nu komen Moeskroen en Antwerp in de problemen, lees ik vandaag. Nog even geduld, mensen en we bevinden ons - althans op het niveau van schulden - opnieuw tussen de grote namen. Het aantal aangetekende zendingen (die binnenkomen op Zandberg want dit is het officiële adres van de club) neemt hallucinante vormen aan. Dat is al meer dan een jaar het geval. De postbode die Zandberg aandoet, zal dat alleen maar kunnen beamen. Elke supporter van onze club die gezond kritisch in het leven staat, weet dat er stront aan de knikker is. Een overwinning van onze eerste ploeg op Sottegem, zal deze problemen niet oplossen. Het zal slechts een doekje voor het bloeden zijn.
belgianiron schreef:
19-02-2009 - Reactie waarnemend voorzitter op ontstane heisa
Na de heisa die er de laatste dagen in de media en op discussiefora is ontstaan, zou ik een oproep tot kalmte willen doen. Ik wil hierbij benadrukken dat de geruchten die verspreid worden over grote financiële problemen die de club zouden in gevaar brengen, volkomen onjuist zijn. Ik wil eveneens mijn grote afkeuring uiten over de persoonlijke aanvallen die tegen bestuurders worden geuit. Zowel de geruchten over de slechte financiële toestand als deze persoonlijke aanvallen schaden het imago van de club. De algemene vergadering van 3 maart zal de noodzakelijke beslissingen nemen in het belang van de club op korte en lange termijn. Nu is het echter vooral belangrijk dat ons elftal de lijn kan doortrekken en alsnog de eindronde bereikt. Ik roep de supporters dan ook op om de ploeg zaterdag in een echte carnavaleske sfeer naar de overwinning te schreeuwen. Iendracht veroit!

Michel Markey
Waarnemend voorzitter

Bron: eendracht-aalst.be

20 Feb 2009, 11:26
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Boris schreef:

Dat klopt Boris, althans voor residentiële klanten. Voor bedrijven en dergelijke kunnen ze wel volledig de stroom afsnijden.

20 Feb 2009, 11:39
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Merci Jean voor de technische uiteenzetting !! :-)

20 Feb 2009, 11:47
Ancien

Leeftijd: 42
Stijn schreef:

Geen probleem :D

20 Feb 2009, 11:52
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Jan schreef:
Stijn schreef:

Geen probleem :D

Wat zou EA zijn zonder de Jan die iedereen van alles perfect op de hoogte kan houden! :duh: :duh: :duh:

20 Feb 2009, 11:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 289