|
|
| Pagina 24 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Davy schreef: eerlijk gezegd, ik vind het vrij nutteloos, en zeer absurd om van mijn kant uit positie te kiezen... ik veroordeel niemand, maar ik kan alleen maar ten zeerste betreuren als ik zie wat de manier is waarop dit allemaal in de media komt nu volg ik het voetbal ook al nen tijd, maar sorry, ik vind het echt frappant dat het altijd/vaak onze club is die precies met dat soort van belachelijke soaps wordt geconfronteerd. nu mag iedereen van die bestuurders ne keer efkes voor de spiegel staan, en zich serieus afvragen waar die eigenlijk mee bezig zijn. gvd gans belgie lacht ons weer uit (althans diegenen die het nog ewa volgen) want de manier waarop het spel nu gespeeld wordt, overstijgt nauwelijks het niveau van een peutertuin. Ik heb er hier echt geen woorden voor. ge moet da hier nekeer lezen... verdeeldheid binnen de club, en stilaan onder de supporters. op de man spelen is hier echt een hobby geworden, en maar met modder gooien het is uitermaaaaate makkelijk iemand op een forum uit te maken, maar dat de kouden oorlog hier volledig (en dus ook op bestuursniveau) wordt uitgevochten, sorry, ik vind dat zielig. en als dit ook een blijk is van de bagage van de huidige bestuursploeg (zowel jeugd als elite) dan zie ik onze toekomst heel erg somber in. de communicatie is echt waar ondermaats al sinds maaaaanden, maar dit is er grof over. wa ist volgende dat de spelers hier allemaal ook nog nekeer mekaars vuile was komen buitenhangen? en dat ze alstublieft willen ophouden met hun belachelijke goed-nieuws berichten, want hoe langer hoe meer zijn ze zeer misplaatst. momenteel kan me die klote-eindronde gestolen worden. die boodschappen werken intussen als ne rooie lap op ne stier, alsof wij allemaal achterlijk zijn seg. en dat oeverloos gezeik van "we rekenen op de massale steun van de supporters" , ik begin me stilaan af te vragen wanneer wij als supporters nekeer "op iets mogen rekenen". ik heb het dan niet over het sportieve, maar hele basic dingen die enkel wat gezond verstand vereisen: zoals degelijk bestuur, een beeetje stabiliteit (pleaaaase!) en een beetje meer eerlijke berichtgeving, en ni té veel woorden, maar daden... en naar zijne stand leven, en niet pochen over een eindronde als je op dat moment verdikke 5 matchen nodig hebt om 3 goals te maken... de supporters zijn de laatste maanden allang niet meer zo veeleisend, beste bestuurders. De meest zinnige post van allemaal. Je hebt gelijk, Davy. Maar helaas, soms breekt nood wet. Maar, I rest my case. Ik ga een weekje op bezinning. Davy for president ![]() |
| 20 Feb 2009, 21:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
panoleon schreef: waly 2 schreef: wer emmen orlans en garré oeverleeft,woarom tees ten ni? meiren nor sottegem,en oevermeiren carnaval ,weir doen voesj,(zo kamil zeggen.) Omdat dit wel eens erger zou kunnen zijn dan de genoemde namen. Nu ni overdrijven e ![]() |
| 20 Feb 2009, 22:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
@Koen Ik ben u nog steeds dankbaar voor uw inzet in ons woelig verleden maar in deze zaak vind ik u allesbehalve objectief. Uw hoofdje zit namelijk zo diep in de Ridder zijn gat dat ik niet meer kan zien waar Geertje eindigt en Koen begint. Geert heeft dat van bij het begin namelijk clever bekeken, haal de man op de baricaden en voorzitter van de grootste supportersclub in uw mand en je hebt de meute op je hand.
|
| 20 Feb 2009, 23:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
chunga schreef: @Koen Ik ben u nog steeds dankbaar voor uw inzet in ons woelig verleden maar in deze zaak vind ik u allesbehalve objectief. Uw hoofdje zit namelijk zo diep in de Ridder zijn gat dat ik niet meer kan zien waar Geertje eindigt en Koen begint. Geert heeft dat van bij het begin namelijk clever bekeken, haal de man op de baricaden en voorzitter van de grootste supportersclub in uw mand en je hebt de meute op je hand. Waartoe dit moet bijdragen snap ik eerlijk gezegd niet maar soit. Ik neem geen standpunt in en kies ook (nog) geen kant in deze zaak. Het enige wat ik wil is het beste voor de club Eendracht Aalst. Ik hoop dat ze er op een volwassen manier kunnen uitraken. |
| 20 Feb 2009, 23:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Hier is duidelijk een dekseltje van een potje gehaald met een reukje aan.
Schulden zijn er ongetwijfeld. Hoe groot? Dat laat ik in het midden. Er zijn ook mensen met een plan. Dat hebben we hier al kunnen lezen. Er zou een groep klaar staan om een kapitaalsinjectie te doen. Als dit laatste klopt zou het niet meer dan normaal zijn dat die het voor het zeggen krijgen. Dit gaat zo in elk bedrijf en bij elke voetbalclub. En dan moet de manager op de achtergrond. Het mooiste voorbeeld is Lokeren waar Orleans kort wordt gehouden door de brombeer der bromberen, Lambrechts. Ik durf er mijn hoofd op verwedden dat er geen enkele transfer wordt gedaan bij Lokeren zonder dat de heer Lambrechts zijn akkoord geeft. Laat ons nu die algemene vergadering afwachten en hopen dat diegenen met de centjes iemand met een sterke persoonlijkheid kunnen naar voor schuiven die orde op zaken stelt. Ik hoop alleen dat het fusiespook niet weer opdaagt want daarvoor is onze club toch iets te uniek. Ik wens iedereen een toffe carnaval, veel drank en kleine katers. En als de rook om ons heen is verdwenen zullen we wel zien waar we uitkomen met onze ploeg. |
| 20 Feb 2009, 23:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Ja, het is als buitenstaander helemaal niet evident om op de gebeurtenissen te reageren... Net terug van de reservenmatch en er lijkt geen vuiltje aan de lucht... Alle licentieverplichtingen zouden zijn voldaan, er wordt "het andere kamp" verweten van desinformatie, leugens, etc.
Alleen - wat ik mis hé, is een daadkrachtige reactie van de meest besproken mens in de hele discussie. Vorig jaar trok hij tegen alles en iedereen van leer, boycotte hij de pers, etc. En dit seizoen hoor je hem niet opengaan, terwijl het nu toch echt broodnodig is... Ik heb het gevoel dat er serieus met onze kl**en wordt gerammeld en I don't like that feeling... Voor de geïnteresseerden: de reservenwedstrijd eindigde op 1-1. Degelijke eerste helft waar Sottegem er niet aan te pas kwam en Thomas Spotbeen scoorde tien minuten voor rust, na een actie van Niels Spotbeen, de logische eerste treffer... Na de rust, het eerste halfuur een totaal ander spelbeeld, met Sottegem dat al snel gelijkmaakte... In het laatste kwartier kregen we nog 4 open doelkansen, maar verder dan een bal op de lat van Van Lijsebeth geraakten we niet meer. Pikant detail: Alain Van Mieghem startte in de basis en het tempo van de reserven ligt hem duidelijk beter. Werd wel na 75 minuten vervangen... |
| 21 Feb 2009, 0:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DT schreef: Ja, het is als buitenstaander helemaal niet evident om op de gebeurtenissen te reageren... Net terug van de reservenmatch en er lijkt geen vuiltje aan de lucht... Alle licentieverplichtingen zouden zijn voldaan, er wordt "het andere kamp" verweten van desinformatie, leugens, etc. Alleen - wat ik mis hé, is een daadkrachtige reactie van de meest besproken mens in de hele discussie. Vorig jaar trok hij tegen alles en iedereen van leer, boycotte hij de pers, etc. En dit seizoen hoor je hem niet opengaan, terwijl het nu toch echt broodnodig is... Ik heb het gevoel dat er serieus met onze kl**en wordt gerammeld en I don't like that feeling... Voor de geïnteresseerden: de reservenwedstrijd eindigde op 1-1. Degelijke eerste helft waar Sottegem er niet aan te pas kwam en Thomas Spotbeen scoorde tien minuten voor rust, na een actie van Niels Spotbeen, de logische eerste treffer... Na de rust, het eerste halfuur een totaal ander spelbeeld, met Sottegem dat al snel gelijkmaakte... In het laatste kwartier kregen we nog 4 open doelkansen, maar verder dan een bal op de lat van Van Lijsebeth geraakten we niet meer. Pikant detail: Alain Van Mieghem startte in de basis en het tempo van de reserven ligt hem duidelijk beter. Werd wel na 75 minuten vervangen...Misschien wordt hij opgeroepen voor de eerste ploeg ? Deze avond de tickets gehaald voor de collega's en ook GDR gezien , kwam mij spontaan goede dag zeggen zoals altijd . En nu morgen massaal naar Zottegem en laten we de 3 zotte dagen een dagske vroeger beginnen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Feb 2009, 0:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Onderkroiper schreef: Alain Van Mieghem startte in de basis en het tempo van de reserven ligt hem duidelijk beter. Werd wel na 75 minuten vervangen...Misschien wordt hij opgeroepen voor de eerste ploeg ? [/quote] Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Er zijn mijn insziens geen schorsingen of blessuresen vorige week viel Couly al af als zestiende man. Als er al geen plaats is voor Couly zal er dan zeker ook wel geen plaats zijn voor Van Mieghem... maar ja, met onzen "trainer" weet je natuurlijk nooit.... Ook Arnold was in het stadion en die gast staat fysiek echt scherp hoor amai... |
| 21 Feb 2009, 1:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DT schreef: Onderkroiper schreef: Alain Van Mieghem startte in de basis en het tempo van de reserven ligt hem duidelijk beter. Werd wel na 75 minuten vervangen...Misschien wordt hij opgeroepen voor de eerste ploeg ? Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Er zijn mijn insziens geen schorsingen of blessuresen vorige week viel Couly al af als zestiende man. Als er al geen plaats is voor Couly zal er dan zeker ook wel geen plaats zijn voor Van Mieghem... maar ja, met onzen "trainer" weet je natuurlijk nooit.... Ook Arnold was in het stadion en die gast staat fysiek echt scherp hoor amai...[/quote] @DT het was ludiek bedoelt dat Van Mieghem kans maakte voor de eerste ploeg, maar zoals je zegt met "Dillen" weet je nooit . Spijtig dat ik na de ticketverkoop de reservematch niet kon bijwonen. Ik graag nog eens met Den Arnold een babbelken gedaan . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Feb 2009, 1:38 |
|
|
Duivelke
koen,mag ik eens weten welke functie gij hebt bij Eendracht Aalst ?
Dat gij deze morgen op de Zandberg zomaar uitleg komt vragen over de inbraak die er was gebeurt, en dan nog het lef hebben om te zeggen dat de jeugdvoorzitter daar niks met te maken heeft maar gij en gij alleen.leg dat eens uit jongen.En woensdag zijde ook samen met uwe vriend geen geld komen vragen op de zandberg zeker?Jongen als ge uw eigen leugens begint te geloven dan zit ge diep man heel diep. En met zo een mannen moet den Eendracht uit de problemen geraken...denk het niet. ![]() |
| 21 Feb 2009, 2:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
jashin schreef: koen,mag ik eens weten welke functie gij hebt bij Eendracht Aalst ? Dat gij deze morgen op de Zandberg zomaar uitleg komt vragen over de inbraak die er was gebeurt, en dan nog het lef hebben om te zeggen dat de jeugdvoorzitter daar niks met te maken heeft maar gij en gij alleen.leg dat eens uit jongen.En woensdag zijde ook samen met uwe vriend geen geld komen vragen op de zandberg zeker?Jongen als ge uw eigen leugens begint te geloven dan zit ge diep man heel diep. En met zo een mannen moet den Eendracht uit de problemen geraken...denk het niet. ![]() Allemaal zeer professioneel man .Had het bij jullie eerste mededeling gebleven, ik was er misschien nog mee ingetrapt. Hoe meer posts en mededelingen er echter volgden daarentegen.... Het frapantste is wel iemand een dubbele agenda verwijten terwijl de 2 kopmannen zelf op 1 week tijd, in en uit een bestuur stappen. En wat het helemaal afmaakt is toch wel de boodschap van okapara01 over zijn "never bite that hand that feeds".... toegegeven, die vond ik wel één van de betere. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Feb 2009, 2:22 |
|
|
Duivelke
laat ons bidden dat op 3 maart het gezond verstand het haalt, anders ga ge nog dikwijls teugdenken aan die posts van de mensen die er iets meer van weten.nog iets ik ben niet van de jeugd,gewoon ne supporter die ook naar de jeugd gaat kijken en niet alleen zijn ogen maar ook zijn oren openzet. zijt nu eerlijk een ploeg uit derde klasse die door twee mensen wordt geleid ?
|
| 21 Feb 2009, 2:35 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 26 Mei 2008, 18:55 Berichten: 14 Leeftijd: 57 |
nieuwe sponsers
Fortis,Dexia en Opel En wijle weg _________________ Als je iemand boos wil maken lieg dan. Als je iemand razend wil maken, zeg hem dan de waarheid. |
| 21 Feb 2009, 3:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
DT schreef: Ja, het is als buitenstaander helemaal niet evident om op de gebeurtenissen te reageren... Net terug van de reservenmatch en er lijkt geen vuiltje aan de lucht... Alle licentieverplichtingen zouden zijn voldaan, er wordt "het andere kamp" verweten van desinformatie, leugens, etc. Alleen - wat ik mis hé, is een daadkrachtige reactie van de meest besproken mens in de hele discussie. Vorig jaar trok hij tegen alles en iedereen van leer, boycotte hij de pers, etc. En dit seizoen hoor je hem niet opengaan, terwijl het nu toch echt broodnodig is... Ik heb het gevoel dat er serieus met onze kl**en wordt gerammeld en I don't like that feeling... Er heeft denk ik ook nooit iemand gezegd da er aan de licentieverplichtingen niet voldaan is. Maar ze zouden er wel aan voldoen omda De Bruecker gefinancierd heeft en bij andere leveranciers zouden er wel schulden zijn. Dat laatste heeft met de licentie niks te maken want da gij bij uwe koffieleverancier (om maar iets te zeggen) schulden hebt, daar trekken ze zich bij den bond niks van aan zenne. Ik hoop enkel en alleen da er op 3 maart een beslissing genomen wordt die onze club ten goede komt. Met wie dat uiteindelijk aan het bestuur is, da kan mij in feite genen bal schelen maar het is wel zo da ge altijd mensen nodig hebben die garant staan voor het kapitaal en het lijkt me dan ook logisch dat die mensen het meeste zeggenschap hebben. |
| 21 Feb 2009, 7:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop dat op 3 maart de goeie beslissingen genomen worden en dat we een stabiel bestuur krijgen. Het lijkt me in elk geval logisch dat niet alle macht bij 1 persoon kan/mag liggen.
|
| 21 Feb 2009, 8:17 |
|
| Pagina 24 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 289 Volgende |