Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Smetje schreef:
Ik hoop dat op 3 maart de goeie beslissingen genomen worden en dat we een stabiel bestuur krijgen. Het lijkt me in elk geval logisch dat niet alle macht bij 1 persoon kan/mag liggen.

wijze woorden. Alleenheerschappijen hebben nog NOOIT geleid tot een goed bestuur, of het nu om een voetbalploeg of een barbieclub gaat.

21 Feb 2009, 9:26
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bram schreef:
jashin schreef:
koen,mag ik eens weten welke functie gij hebt bij Eendracht Aalst ?
Dat gij deze morgen op de Zandberg zomaar uitleg komt vragen over de inbraak die er was gebeurt,
en dan nog het lef hebben om te zeggen dat de jeugdvoorzitter daar niks met te maken heeft maar gij en gij alleen.leg dat eens uit jongen.En woensdag zijde ook samen met uwe vriend geen geld komen vragen op de zandberg zeker?Jongen als ge uw eigen leugens begint te geloven dan zit ge diep man heel diep.
En met zo een mannen moet den Eendracht uit de problemen geraken...denk het niet. :nieje:

Allemaal zeer professioneel man (y) de jeugdmensen overtuigen me per post meer en meer :lol: .
Had het bij jullie eerste mededeling gebleven, ik was er misschien nog mee ingetrapt.
Hoe meer posts en mededelingen er echter volgden daarentegen....

Het frapantste is wel iemand een dubbele agenda verwijten terwijl de 2 kopmannen zelf op 1 week tijd, in en uit een bestuur stappen.
En wat het helemaal afmaakt is toch wel de boodschap van okapara01 over zijn "never bite that hand that feeds".... toegegeven, die vond ik wel één van de betere.

volledig akkoord!

21 Feb 2009, 10:01
forumlegende

Stijn schreef:
Bram schreef:
jashin schreef:
koen,mag ik eens weten welke functie gij hebt bij Eendracht Aalst ?
Dat gij deze morgen op de Zandberg zomaar uitleg komt vragen over de inbraak die er was gebeurt,
en dan nog het lef hebben om te zeggen dat de jeugdvoorzitter daar niks met te maken heeft maar gij en gij alleen.leg dat eens uit jongen.En woensdag zijde ook samen met uwe vriend geen geld komen vragen op de zandberg zeker?Jongen als ge uw eigen leugens begint te geloven dan zit ge diep man heel diep.
En met zo een mannen moet den Eendracht uit de problemen geraken...denk het niet. :nieje:

Allemaal zeer professioneel man (y) de jeugdmensen overtuigen me per post meer en meer :lol: .
Had het bij jullie eerste mededeling gebleven, ik was er misschien nog mee ingetrapt.

Het frapantste is wel iemand een dubbele agenda verwijten terwijl de 2 kopmannen zelf op 1 week tijd, in en uit een bestuur stappen.
En wat het helemaal afmaakt is toch wel de boodschap van okapara01 over zijn "never bite that hand that feeds".... toegegeven, die vond ik wel één van de betere.

volledig akkoord!

Twee vriendjes van Geert die wekelijks een pintje krijgen, zielig...

21 Feb 2009, 10:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Was gisteren op zandberg (iets wat misschien een aantal supporters ook eens zouden moeten doen) en er zijn toch een aantal frapante zaken. De kern van de zaak zou hem liggen rond het project 90 en het invullen van de namen. Cfr een aantal mensen die ik afzonderlijk heb gesproken, werd dit plan mondeling unaniem goedgekeurd, met de namen erbij. De financiële injectie was een direct gevolg. Raar dat na deze financiële injectie alles plots op de helling wordt gezet. Waarom zouden deze mensen in hemelsnaam anders hun kapitaal pompen in een zaak waarvan ze niet zeker zijn dat het kan doorgaan? Laat ons inderdaad hopen dat het verstand zegeviert en dat beide partijen in het belang van onze Iendracht elk wat water bij hunne wijn doen (de één mss al meer dan de andere) en op 3 maart een echt akkoord bereiken.

21 Feb 2009, 11:00
Nationale Ploeg

Bomber schreef:
panoleon schreef:
Was gisteren op zandberg (iets wat misschien een aantal supporters ook eens zouden moeten doen) en er zijn toch een aantal frapante zaken. De kern van de zaak zou hem liggen rond het project 90 en het invullen van de namen. Cfr een aantal mensen die ik afzonderlijk heb gesproken, werd dit plan mondeling unaniem goedgekeurd, met de namen erbij. De financiële injectie was een direct gevolg. Raar dat na deze financiële injectie alles plots op de helling wordt gezet. Waarom zouden deze mensen in hemelsnaam anders hun kapitaal pompen in een zaak waarvan ze niet zeker zijn dat het kan doorgaan? Laat ons inderdaad hopen dat het verstand zegeviert en dat beide partijen in het belang van onze Iendracht elk wat water bij hunne wijn doen (de één mss al meer dan de andere) en op 3 maart een echt akkoord bereiken.

Of het nu waar is of niet, zulke dingen zet ge toch beter op papier he als het om veel geld gaat.

Als ik u mondeling beloof dat ge binnen een jaar 2 miljoen euro van mij krijgt als gij der mij nu eentje geeft, dan zult ge da toch oek liever op papier zien toch?

stom vb, maar 't is een vb he

Daarin heb je inderdaad een punt, maar de nood was vrij hoog en die mensen hebben dit gedaan omdat ze een hart hebben voor onzen Iendracht. Iets wat en daar ben ik ook van overtuigd Michel en Geert ook hebben. Dus nogmaals, hopelijk vinden ze tesamen een oplossing en slagen ze er samen in om een sterk TEAM op de been te brengen. :EA:

21 Feb 2009, 11:13
Nationale Ploeg

Jean schreef:
Stijn schreef:
Bram schreef:

volledig akkoord!

Twee vriendjes van Geert die wekelijks een pintje krijgen, zielig...

Brammeken, Frank zit in Oostenrijk en zal NOOIT de jeugd in de steek laten. Dus droom maar verder dat hij ook ontslag neemt. En Dirk keert op dit moment gewoon terug naar de jeugd en wacht af wat er op 03 maart gaat beslist worden, we zullen dan wel zien wat het wordt.

21 Feb 2009, 11:19
Nationale Ploeg

Bomber schreef:
panoleon schreef:
Bomber schreef:

Of het nu waar is of niet, zulke dingen zet ge toch beter op papier he als het om veel geld gaat.

Als ik u mondeling beloof dat ge binnen een jaar 2 miljoen euro van mij krijgt als gij der mij nu eentje geeft, dan zult ge da toch oek liever op papier zien toch?

Daarin heb je inderdaad een punt, maar de nood was vrij hoog en die mensen hebben dit gedaan omdat ze een hart hebben voor onzen Iendracht. Iets wat en daar ben ik ook van overtuigd Michel en Geert ook hebben. Dus nogmaals, hopelijk vinden ze tesamen een oplossing en slagen ze er samen in om een sterk TEAM op de been te brengen. :EA:

Alle, in dieje post kan ik mij goed vinden ze

tis bekanst carnaval en kem men goei mouche opgezet

21 Feb 2009, 11:22
Reserve

Nen mageren troost. In het Laatste Nieuws (editie Vlaamse Ardennen) van vandaag staat een artikel over Sottegem. Donderdagavond zijn daar den trainer en de hulptrainer het opgestapt. Ook de site ligt plat.
We zijn dus echt niet de enige ploeg waar er 'stront aan de knikker' is.
Ik vind dat wij als supporters ons in eerste plaats met het sportieve moeten bezighouden.
Ik hoop dat menig persoon zijn vellen frak en corset zal meebrengen deze nm ! We moeten achter onze ploeg blijven staan.

21 Feb 2009, 13:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Ik pieker der ni over,
'k zal't wel lezen als iets officiëel is of weet ik wa.
Want als er op een forum ene zegt dat em ziek is, is die vijf pagina's verder al doodziek en tien verder misschien al dood :cool:

tot seffes :EA:

21 Feb 2009, 14:10
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ajuin schreef:
Ik ben nu al 18, 19 jaar supporter van Eendracht Aalst en ik weet goed dat er een aantal supporters met mij als persoon misschien een probleem hebben maar ik heb in het verleden zeker mijn sporen verdiend als het gaat om het behoud van de club (remember de acties tegen Orlans en Garré). Mocht ik ook maar enig vermoeden hebben van wanbeleid (zowel sportief als financieel) dan zou ik nu al lang op de barricades staan om het behoud van de club te verzekeren.

Ik reken op ALLE supporters om morgen onze ploeg aan te moedigen. Als we nog iets willen maken van het seizoen, dan is een zege op Sottegem een must. Dat we in grote getale aanwezig zullen zijn is alvast een feit. Vanuit onze supportersclub zijn er al zeker 171 supporters en ook andere clubs leggen blijkbaar meerdere bussen in ! In plaats van al dit gekibbel (volledig eenzijdige berichtgeving), moeten we nu als 1 man achter de ploeg staan en doen waarvoor we het best gekend zijn, onze ploeg fanatiek en luidruchtig steunen !!!

Koen

We staan in derde klasse A dichter tegen de bodem van het klassement als tegen de top en kunnen het ons blijkbaar veroorloven om mensen een contract aan te bieden van 5 jaar! Mag ik de pek en veren al gaan klaarleggen op de barricades?

En uw bussen zijn vol, proficiat. Ik wil niet twijfelen aan uw Eendrachthart, maar laat de club leiden door mensen die kaas gegeten hebben van management. Dat is hier geen Football Manager 2009.

21 Feb 2009, 14:48
Freak

Leeftijd: 45
ik heb deze week akte genomen van het feit dat de heer Koen De Cooman vanaf begin dit seizoen onze boekhouder is. De heer De Cock werd aan de kant geschoven omdat hij een aantal zaken niet correct opvolgde (ontslagen door het voltallige (éénmans)bestuur. Nu zou dat euvel van de baan moeten zijn, en zou er boekhoudkundig klare wijn geschonken worden. Er zou geen wanbeleid zijn en de heer De Cooman krijgt hiervoor ook geen enkele financiële vergoeding. dixit de Cooman

Ik hou je aan je woorden en indien achteraf iets anders blijkt makker, awel :fuck: .

maar je voelt hem al komen, alles wat verkeerd zal zijn, zullen ze wel op De Cock afschuiven.

en in bestuurskringen zegt men dat De Veirman speelt enkel en alleen omdat hij, en ik citeer, gewoonweg veel beter is dan Lambrecht!!

de vriendjespolitiek tgv de veirman is te zot voor woorden, men haalt nota bene ne keeperstrainer uit derde provinciale enkel om veiremans een plezier te doen. (zie www.keepersnumerouno.be). Lambrecht es ne brave jongen, zegt da die het nog lang uitgehouden heeft.

het lijkt mij duidelijk dat er twee kampen zijn die lijnrecht tegenover elkaar staan... De ene zegt dat de club failliet was en dat er financieel wanbeleid is, voor de andere is er geen vuiltje aan de lucht. Het zijn grove beschuldigingen tgv GDR . Om hier nog enige consensus te vinden, mij lijkt het bijzonder moeilijk, of er zo iemand ongelooflijk gezichtsverlies moeten lijden.

had GDR zich van in het begin zo geen groot ego aangemeten en niet steeds die goednieuwsshow gebracht, hij had zich veel problemen kunnen besparen. Van mieghem een contract van 5 jaar, veiremans één van 3 jaar...GDR stelt enkel mensen aan die ja knikken, Markey, De Cooman. Nota bene de aanstoker van supportersrellen enkele jaren geleden...

ps: ik zoek voor morgennamiddag nog ne babysit, iemand interesse?

21 Feb 2009, 15:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
El Corredor schreef:
ik heb deze week akte genomen van het feit dat de heer Koen De Cooman vanaf begin dit seizoen onze boekhouder is. De heer De Cock werd aan de kant geschoven omdat hij een aantal zaken niet correct opvolgde (ontslagen door het voltallige (éénmans)bestuur. Nu zou dat euvel van de baan moeten zijn, en zou er boekhoudkundig klare wijn geschonken worden. Er zou geen wanbeleid zijn en de heer De Cooman krijgt hiervoor ook geen enkele financiële vergoeding. dixit de Cooman

Ik hou je aan je woorden en indien achteraf iets anders blijkt makker, awel :fuck: .

maar je voelt hem al komen, alles wat verkeerd zal zijn, zullen ze wel op De Cock afschuiven.

en in bestuurskringen zegt men dat De Veirman speelt enkel en alleen omdat hij, en ik citeer, gewoonweg veel beter is dan Lambrecht!!

de vriendjespolitiek tgv de veirman is te zot voor woorden, men haalt nota bene ne keeperstrainer uit derde provinciale enkel om veiremans een plezier te doen. (zie http://www.keepersnumerouno.be). Lambrecht es ne brave jongen, zegt da die het nog lang uitgehouden heeft.

het lijkt mij duidelijk dat er twee kampen zijn die lijnrecht tegenover elkaar staan... De ene zegt dat de club failliet was en dat er financieel wanbeleid is, voor de andere is er geen vuiltje aan de lucht. Het zijn grove beschuldigingen tgv GDR . Om hier nog enige consensus te vinden, mij lijkt het bijzonder moeilijk, of er zo iemand ongelooflijk gezichtsverlies moeten lijden.

had GDR zich van in het begin zo geen groot ego aangemeten en niet steeds die goednieuwsshow gebracht, hij had zich veel problemen kunnen besparen. Van mieghem een contract van 5 jaar, veiremans één van 3 jaar...GDR stelt enkel mensen aan die ja knikken, Markey, De Cooman. Nota bene de aanstoker van supportersrellen enkele jaren geleden...

Vwalla das just etselfste da ze tegen moi gezeid emmen, en de "bron" mokt gién kloeiten oit. El Corredor en ik emmen soamen 2164 posts, es da genoeg ?

Vanas dak wist da De Cooman der oeik tissenzat addek gién enkel probleem nie miér om een "zijde" te kiezen. Ge moetj a mor isj loaten oeverhoalen om bé Euphony te goan, Koentjen mokt da em isj bé a kan kommen, mé een weliswoar goed product, ge tiékend en tein lotj em a stikken. Et belangroikste vér meniér De Cooman es da handtiékéningsken op da contract ( per nief contract kreeg den Iéndracht miér sponsorgeljd, de Koen zoin woerden hein ! ) Bé eventuele problemen mé Belgacom of Telenet lotj Koentjen a stikken, oeik al gink em alles regelen, ge moetj a niks oantrekken. Zekken mannen moeje idd boekaaver moaken :plat: da emmen echt vandoen.
En tes gellek da ze ier zeggen, em stoekt allemaan op ( veraal gasten van een joar of 18) en ast beginjt te brannen moist em er em vantissen. En tein em veerendoen as de redder des vaderland :kots:

21 Feb 2009, 15:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
El Corredor schreef:

de vriendjespolitiek tgv de veirman is te zot voor woorden, men haalt nota bene ne keeperstrainer uit derde provinciale enkel om veiremans een plezier te doen. (zie http://www.keepersnumerouno.be). Lambrecht es ne brave jongen, zegt da die het nog lang uitgehouden heeft.

Ge moet nie zeveren hé. Lambrecht is gewoon even slecht. Of denkt ge dat die bij een andere nationaler zal gaan spelen ?

21 Feb 2009, 17:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Bomber schreef:
panoleon schreef:

goed idee (y)
Bomber, als ge mij morgen 2 pintjes trakteert, en mijn zoontje 2 cola's, dan trakteer ik u tijdens carnaval 2010 acht pintjes, deal?

(oei, dit was niet mondeling, kan iemand deze post noch deleten?) :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

21 Feb 2009, 18:58
Ancien

Leeftijd: 47
Zat vandaag niet ver van GDR. ALs ik de passie zie op de man gelaat wanneer die goal viel en achter de match, kan ik moeilijk geloven dat hij een wanbeleid heeft en Aalst geen warm hart toedraagt. Heb toen nog een klapke gedaan met hem. Direct to the point: 'awel, wa is da weer me da bestuur??' We moeten ons geen zorgen maken zegt hij. De juiste beslissingen zullen genomen worden. Een terugkeer van de ex-voorzitter lijkt voor hem uitgesloten. Om het te zeggen: 't is pas als het in huis hebt, dat ge weet wat er mis is'. Er komen nog nieuwe sponsors en we gaan nog verschieten zegt hij: 'dat ge moest weten met wie we bezig zijn...'. Laat ons hopen in positieve zin. Ik geef de man alsnog krediet.

21 Feb 2009, 19:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 289