|
|
| Pagina 29 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bartos schreef: Jean schreef: Casual1919 schreef: Enkele dagen na het openen van deze topic heb ik eindelijk zowat van verschillende personen beide kanten van het verhaal kunnen aanhoren. Dat geeft mij een betere kijk op de zaak en daarom kan ik eindelijk een reactie posten. - Langs de ene kant staat onze voorzitter, of moet ik zeggen ex-voorzitter, die de kaart van de/het jeugd(bestuur) trekt. Project 90 is mede door hem opgezet. - Langs de andere kant staat het huidige bestuur, met Geert, die dit project onrealistisch acht en daarmee de anderen tegen krijgt. Ik heb van beide kampen de volledige uitleg gekregen met alle details en 'bewijzen op papier'. Maar nu moet ik toch wel zeggen dat ik eerder vertrouwen heb in Geert. Deze heeft zeker zijn fouten en moet op termijn een deel van zijn 'macht' toch uit handen geven voor de goede werking van de club. Anderzijds is Geert iemand die de gezondheid van onze club belangeloos voorop plaatst. Op termijn zal iedereen zijn standpunt moeten innemen, of dat het juiste is zal achteraf blijken. Ik heb het mijne ingenomen en hoop dat de club er bovenop komt. Anyway, als het ooit zover moest komen dat onze club dit niet kan overleven dan mogen de verantwoordelijke daarvan er heel zeker van zijn dat ik ze zal vinden. Grove taal voor op een open forum, I know, maar deze club is mijn leven en daarvoor ga ik door het vuur. Ben jij achterlijk???? Als der iemand zo reageert als jij, denk ik wel dat het vrij duidelijk is wie der juist den achterlijken is. Misschien proberen je eens op een normale manier te gedragen, soms geraakt ge daar veel verder mee. Ja meneer pastoor!!! |
| 26 Feb 2009, 9:32 |
|
|
forumlegende
Jean schreef: Casual1919 schreef: Enkele dagen na het openen van deze topic heb ik eindelijk zowat van verschillende personen beide kanten van het verhaal kunnen aanhoren. Dat geeft mij een betere kijk op de zaak en daarom kan ik eindelijk een reactie posten. - Langs de ene kant staat onze voorzitter, of moet ik zeggen ex-voorzitter, die de kaart van de/het jeugd(bestuur) trekt. Project 90 is mede door hem opgezet. - Langs de andere kant staat het huidige bestuur, met Geert, die dit project onrealistisch acht en daarmee de anderen tegen krijgt. Ik heb van beide kampen de volledige uitleg gekregen met alle details en 'bewijzen op papier'. Maar nu moet ik toch wel zeggen dat ik eerder vertrouwen heb in Geert. Deze heeft zeker zijn fouten en moet op termijn een deel van zijn 'macht' toch uit handen geven voor de goede werking van de club. Anderzijds is Geert iemand die de gezondheid van onze club belangeloos voorop plaatst. Op termijn zal iedereen zijn standpunt moeten innemen, of dat het juiste is zal achteraf blijken. Ik heb het mijne ingenomen en hoop dat de club er bovenop komt. Anyway, als het ooit zover moest komen dat onze club dit niet kan overleven dan mogen de verantwoordelijke daarvan er heel zeker van zijn dat ik ze zal vinden. Grove taal voor op een open forum, I know, maar deze club is mijn leven en daarvoor ga ik door het vuur. Ben jij achterlijk???? Mijn reactie was impulsief en overdreven maar mij via pm bedreigen is niet nodig; Moest je mij kennen je zou dat niet meer doen... |
| 26 Feb 2009, 9:47 |
|
|
forumlegende
Bomber schreef: Jean schreef: Jean schreef: Ben jij achterlijk???? Mijn reactie was impulsief en overdreven maar mij via pm bedreigen is niet nodig; Moest je mij kennen je zou dat niet meer doen... Meneer doet karate? Neen, ik ben al veel ouder dan jullie en kan niet zo goed meer uit de voeten. |
| 26 Feb 2009, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Jean schreef: Bomber schreef: Jean schreef: Mijn reactie was impulsief en overdreven maar mij via pm bedreigen is niet nodig; Moest je mij kennen je zou dat niet meer doen... Meneer doet karate? Neen, ik ben al veel ouder dan jullie en kan niet zo goed meer uit de voeten. Als ge tein toch veel aader zetj, zouje beter moeten weten en zoe nie reageren. Elk eet zoin miénink, respecteert da en discuteert doroever, mor derect de mensjen achterlék noemen... _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 26 Feb 2009, 17:39 |
|
|
Freak
Jean schreef: Bomber schreef: Jean schreef: Mijn reactie was impulsief en overdreven maar mij via pm bedreigen is niet nodig; Moest je mij kennen je zou dat niet meer doen... Meneer doet karate? Neen, ik ben al veel ouder dan jullie en kan niet zo goed meer uit de voeten. de kozzen van wheels ![]() |
| 26 Feb 2009, 20:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
allez allez, laten we het hier een beetje beschaafd houden, aub.
Ik begrijp de reactie van Casual (moest ik Garré tegen het lijf lopen, ik zou het hem ook eens goed zeggen), maar het was misschien niet zo goed om het op die manier te formuleren. Maar ja, het EA-hart van de Casual spreekt, dus ik begrijp hem 100% het is dan ook niet nodig hem achterlijk te noemen, aub. We hebben allemaal een EA-hart, dat op dit moment heel gefrustreerd is, dus laten we iedereen zijn/haar mening respecteren.Aan de andere kant is via pm bedreigen, ook totaal overbodig. Anders een voorstel tot oplossing van de crisis : Casual als nieuwe jeugdvoorzitter en de Jean (vanwege zijn rijpe leeftijd) als algemeen clubvoorzitter. Dat zou vonken geven ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 27 Feb 2009, 12:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bomber schreef: Jean schreef: Jean schreef: Ben jij achterlijk???? Mijn reactie was impulsief en overdreven maar mij via pm bedreigen is niet nodig; Moest je mij kennen je zou dat niet meer doen... Meneer doet karate? Bomber, alsof gij u daar iets van zou aantrekken... ik herinner mij Doornik nog... efkes alleen naar het vak van de thuissupporters stappen, via het plein en als hij dan op de grond ligt met een hoop Doorniksups op hem, denkt hij enkel eraan dat zijn portefeuille niet gepikt zou worden respect man ! ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 27 Feb 2009, 12:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bwa, bedreigen ...
Het was een even impulsieve reactie van mij als van hem. Anyway, het is al lang uitgepraat via pm. Iedereen wil volgens mij het beste voor de club, de tijd zal uitwijzen wie juist zat. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Feb 2009, 15:41 |
|
|
forumlegende
Casual1919 schreef: Bwa, bedreigen ... Het was een even impulsieve reactie van mij als van hem. Anyway, het is al lang uitgepraat via pm. Iedereen wil volgens mij het beste voor de club, de tijd zal uitwijzen wie juist zat. Inderdaad!! |
| 27 Feb 2009, 18:39 |
|
|
Vaste Waarde
eintracht frankfurt schreef: allez allez, laten we het hier een beetje beschaafd houden, aub. Ik begrijp de reactie van Casual (moest ik Garré tegen het lijf lopen, ik zou het hem ook eens goed zeggen), maar het was misschien niet zo goed om het op die manier te formuleren. Maar ja, het EA-hart van de Casual spreekt, dus ik begrijp hem 100% het is dan ook niet nodig hem achterlijk te noemen, aub. We hebben allemaal een EA-hart, dat op dit moment heel gefrustreerd is, dus laten we iedereen zijn/haar mening respecteren.Aan de andere kant is via pm bedreigen, ook totaal overbodig. Anders een voorstel tot oplossing van de crisis : Casual als nieuwe jeugdvoorzitter en de Jean (vanwege zijn rijpe leeftijd) als algemeen clubvoorzitter. Dat zou vonken geven ![]() mag ik meter zijn van de ploeg ? _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 27 Feb 2009, 21:12 |
|
|
Freak
zou da nie megelek zoin om de vergeerink van doistag rechtstreeks op sporza te geven? Mé commentaar van Joske Willems???
|
| 28 Feb 2009, 16:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Wat bezielt Dennis
Beste Dennis,
Wat bezielt jou ineens. Is alles op jeugd dan zo slecht? Spelen voor de manager en de supporters. en al die jeugdspelers en ouders die je toeroepen? Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie morgen winnen, en ik twijfel niet aan jouw motivatie, maar de jeugd aan kant zetten ..............Dat je een persoonlijke vete hebt met iemand van de jeugd tot daar aan toe, maar het is wel iemand van de jeugd die je terug op niveau heeft gebracht, of ben je Bart soms al vergeten? Na dat je je 1ste doelpunt scoorde, naar wie ben je naartoe gelopen? Idd naar Bart, en plots kennen zij er niets meer van. Echt waar ik ben ontgoocheld, vooral omdat mijn zoon naar jou opkijkt. Later wil ik worden zoals Dennis papa, zegt hij vaak, wel na het lezen van jouw voorbeschouwing, heb ik sterk mijn twijfels. _________________ geer'n bè |
| 28 Feb 2009, 18:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Wat bezielt Dennis
ja manneken, ik peis da tees alweer veel over u niveau zegt! elke post da gij ier zet was al negatief... we gingen alles op zen beloop laten en afwachte wie er gelijk zou hebben, moeje gij ier weeral wa olie opt vuur smijten
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Feb 2009, 19:35 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
't es ier presies den topic van de lange messen.
Sjans da'k men doiven nog em om een klapken mé te doen. = 1-dracht |
| 28 Feb 2009, 20:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Wat bezielt Dennis
hansken schreef: ja manneken, ik peis da tees alweer veel over u niveau zegt! elke post da gij ier zet was al negatief... we gingen alles op zen beloop laten en afwachte wie er gelijk zou hebben, moeje gij ier weeral wa olie opt vuur smijten ![]() Ik zou zeggen, lees dan al mijn posts eens en dan ga je merken dat ik niemand iets aanwrijf en hoop dat ze er samen uitgeraken als één team. Maar als een speler openlijk de jeugd aanvalt en ik citeer: "de jeugd steekt stokken in de wielen" dan is dat waarschijnlijk zalven. Toch opvallend dat men nu juist deze speler aan het woord laat. Maar goed het zij zo. Trouwens het gaat hem hier niet over gelijk of ongelijk, maar over een project waar met hart en ziel aangewerkt is. Is dit project het evangelie, helemaal niet, daar zullen wel een aantal zaken in zitten die beter kunnen, maar er staat tenminste structureel iets op papier. En als men hier constructief over praat dan zou er nog iets moois uit de bus kunnen komen. Zie je Hans, ik blijf positief en ik zal deze middag mijn ploeg tenvolle komen aanmoedigen, dit trouwens al 35 jaar, in goede en slechte tijden. _________________ geer'n bè |
| 01 Mar 2009, 10:40 |
|
| Pagina 29 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 289 Volgende |