|
|
| Pagina 30 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Wat een gezoag ier seg.... pff
Nog twieje doagen jonges en tes vergeirink... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Mar 2009, 10:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Vaders, voetbal en hun zonen.... Het brengt wat boven blijkbaar.
Mijn zoontje speelt bij de U8 van SK Herdersem en ook daar wordt er soms eens gezaagd en kritiek gegeven op de gang van zaken. Maar de kinderen hebben hun beweging en amuseren zich en daar is het voor hen om te doen. De kans dat er uit die groep ooit een topvoetballer komt is even groot als het groot lot winnen. I k weet dat je als club moet ambitie hebben en er voor zorgen dat de jeugdwerking zo goed mogelijk verloopt. Maar vergeet in al die discuties de kinderen niet. |
| 01 Mar 2009, 12:42 |
|
|
Freak
Prodialoog schreef: Vaders, voetbal en hun zonen.... Het brengt wat boven blijkbaar. Mijn zoontje speelt bij de U8 van SK Herdersem en ook daar wordt er soms eens gezaagd en kritiek gegeven op de gang van zaken. Maar de kinderen hebben hun beweging en amuseren zich en daar is het voor hen om te doen. De kans dat er uit die groep ooit een topvoetballer komt is even groot als het groot lot winnen. I k weet dat je als club moet ambitie hebben en er voor zorgen dat de jeugdwerking zo goed mogelijk verloopt. Maar vergeet in al die discuties de kinderen niet. er zijn er bij herdersem toch enkele bij die later in derde en vierde nationale goed hunnen boterham verdiend hebben baai the wéé... |
| 01 Mar 2009, 12:51 |
|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: Wat bezielt Dennis
panoleon schreef: Beste Dennis, Wat bezielt jou ineens. Is alles op jeugd dan zo slecht? Spelen voor de manager en de supporters. en al die jeugdspelers en ouders die je toeroepen? Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie morgen winnen, en ik twijfel niet aan jouw motivatie, maar de jeugd aan kant zetten ..............Dat je een persoonlijke vete hebt met iemand van de jeugd tot daar aan toe, maar het is wel iemand van de jeugd die je terug op niveau heeft gebracht, of ben je Bart soms al vergeten? Na dat je je 1ste doelpunt scoorde, naar wie ben je naartoe gelopen? Idd naar Bart, en plots kennen zij er niets meer van. Echt waar ik ben ontgoocheld, vooral omdat mijn zoon naar jou opkijkt. Later wil ik worden zoals Dennis papa, zegt hij vaak, wel na het lezen van jouw voorbeschouwing, heb ik sterk mijn twijfels. Heb getracht mij in te houden om niet te reageren op het artikel van Dennis gisteren... maar eigenlijk is het toch wel allemaal straf hoor ! Als je op de hoogte bent van bepaalde achtergrondinformatie (nog even geduld), dan weet je dat dit niet 'zomaar' verschijnt en dat het niet 'zomaar' Dennis is die uithaalt naar de jeugd, maar dat dit wel doordacht en berekend en boven georchestreerd is !! De schrijvende pers steekt hier ook gewillig een handje toe (tiens, zou die daar enig voordeel bij hebben ?!? ). Zijn wij (de jeugd) geen supporters misschien ?? Ons (de jeugd) geld is wel goed genoeg om hun enveloppes te vullen, maar voor de rest moeten we zwijgen zeker !!! 'Stokken in de wielen steken', komaan zeg... neen er wordt geraakt aan heilige huisjes ! Ik weet dat vele supporters zullen steigeren als er over bepaalde spelers zaken gezegd worden, bovendien was (WAS) ik ook supporter van Dessaer, maar die tijd is voorbij... Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat dinsdag het recht en bovenal de waarheid mag zegevieren, en geloof mij vrij de waarheid is niet wat er jullie door 'de eerste ploeg' voorgespiegeld' wordt... |
| 01 Mar 2009, 12:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De jeugd hun geld ?
De eerste jeugdwerking ter wereld die geld opbrengt dan toch ? Wat duidelijk is geworden na die week "forummoddergooien" voor mij is toch dat ze bij de jeugd intern zelf nog werk genoeg hebben.... vooraleer een ander te zeggen hoe het moet kunnen ze het misschien beter zelf nekeer eens worden. Dat alles voor de rest niet loopt zou moeten is ook wel duidelijk, maar dat is ook niets nieuw zeker ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Mar 2009, 13:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ge zou beter den topic sluiten tot aan de vergadering, wat ge hier allemaal leest
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Mar 2009, 13:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Mariner schreef: ge zou beter den topic sluiten tot aan de vergadering, wat ge hier allemaal leest ![]() geen slecht gedacht! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Mar 2009, 13:58 |
|
|
toevallige voorbijganger
dat was nu net de bedoeiling van een aantal bijdragen,even duidelijk maken dat men binnen de jeugdwerking ook nog veel werk heeft
|
| 01 Mar 2009, 14:35 |
|
|
Freak
Dat er hoogspanning hangt in het Pierre Corneel was voelbaar maar werd na de wedstrijd van vandaag nog eens pijnlijk duidelijk toen De Bruecker en Koen De Cooman neus aan neus de seats verlieten... waarop nog een tiental man De Cooman uitmaakte voor al wat nie proper was...Het wordt een geanimeerde vergadering dinsdag, zoveel is zeker...
![]() |
| 01 Mar 2009, 19:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Daarnet zat een vriend van mij als neutraal supporter tussen de mensen in de seats.
Mevrouw De Bruecker vond het blijkbaar nodig om Dessear en Steurs de hele match lang af te breken. Tot wanneer de 3-2 viel en ze met een lang gezit afdroop. Dan mag je man nog zoveel geld in de club stoppen als je wil, blijf buiten. Met zo iemand komen we nergens. Zonder op haar man te kappen en zijn gelijk in de hele 'bestuurszaak' in twijfel te trekken. Dat doe je niet ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Mar 2009, 21:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: Daarnet zat een vriend van mij als neutraal supporter tussen de mensen in de seats. Mevrouw De Bruecker vond het blijkbaar nodig om Dessear en Steurs de hele match lang af te breken. Tot wanneer de 3-2 viel en ze met een lang gezit afdroop. Dan mag je man nog zoveel geld in de club stoppen als je wil, blijf buiten. Met zo iemand komen we nergens. Zonder op haar man te kappen en zijn gelijk in de hele 'bestuurszaak' in twijfel te trekken. Dat doe je niet ! Tijdens de rust stond er iemand van de jeugd ook af te geven op de volledige ploeg .Kging hier niets postten omdat het gewoon mijn zaken niet zijn en dat moet iedereen hier is beseffen( 3/4weet niet eens waarover ze spreken),maar dat ze van alle kanten met modder naar een smijten gaat er serieus over. |
| 01 Mar 2009, 21:07 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: Daarnet zat een vriend van mij als neutraal supporter tussen de mensen in de seats. Mevrouw De Bruecker vond het blijkbaar nodig om Dessear en Steurs de hele match lang af te breken. Tot wanneer de 3-2 viel en ze met een lang gezit afdroop. Dan mag je man nog zoveel geld in de club stoppen als je wil, blijf buiten. Met zo iemand komen we nergens. Zonder op haar man te kappen en zijn gelijk in de hele 'bestuurszaak' in twijfel te trekken. Dat doe je niet ! Tijdens de rust stond er iemand van de jeugd ook af te geven op de volledige ploeg .Kging hier niets postten omdat het gewoon mijn zaken niet zijn en dat moet iedereen hier is beseffen( 3/4weet niet eens waarover ze spreken),maar dat ze van alle kanten met modder naar een smijten gaat er serieus over. ja tis echt markant de messen worden geslepen langs beide kanten... |
| 01 Mar 2009, 21:10 |
|
|
toevallige voorbijganger
denk dat veel 'mensen' v d jeugd niet beseffen in welk spel ze meespelen, een spel waarin de jeugdspelers misbruikt worden ter eer en glorie van enkele ego's
als de reactie klopt van de vrouw van ...,dan weet je meteen waar hun hart ligt ... nie bij den eendracht ,voor da je tweet wordt je weer verkocht, graag een voorzitterschap dat niet voor zichzelf maar voor den eendracht werkt |
| 01 Mar 2009, 21:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik ga daarvoor niet liegen.
En mijn kennis vroeg ook om geen namen te gebruiken en dat heb ik wel gedaan, omwille van het feit dat ik dit niet vind kunnen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Mar 2009, 21:27 |
|
|
toevallige voorbijganger
ik twijfel nie aan je woorden
nog iets : vandaag hebben 5 jeugdspelers ( spelers bij EA opgeleid) op het veld gestaan + nog 2 op de bank wat is dan het probleem van de 'jeugd' ? |
| 01 Mar 2009, 21:34 |
|
| Pagina 30 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 289 Volgende |