Reservencompetitie - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 427 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 29
 Reservencompetitie 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bericht Re: Reservencompetitie
wat me opvalt bij het verslag is dat de laatste aalsterse goal blijkbaar van moustafa boussoufa :? komt...
is dit er nog ene van de familie of hebben ze gewoon de verkeerde naam op de site gezet aangezien de boussoufa die al aangesloten is nourdine noemt...

21 Sep 2008, 9:55
forumlegende

Leeftijd: 43
Moustafa Boussoufa bestaat wel degelijk en is de broer van Mbark en dus ook de neef van Nourdine. Als ik mij nie vergis heeft hij in de voorbereiding bij Bornem getest.

21 Sep 2008, 10:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
zwawi schreef:
Moustafa Boussoufa bestaat wel degelijk en is de broer van Mbark en dus ook de neef van Nourdine. Als ik mij nie vergis heeft hij in de voorbereiding bij Bornem getest.

Test die dan nu bij ons?

23 Sep 2008, 10:07
Freak

Leeftijd: 45
verslag van reserven tegen racing waregem, de Aalsterse beloften met leidersfiguur van Mieghem. Ze zullen dienen inschakelen in t jeugdbeleid zekers? Diene is ier toch nog efkes... :lol: :lol:

01 Mar 2009, 20:19
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
verslag van reserven tegen racing waregem, de Aalsterse beloften met leidersfiguur van Mieghem. Ze zullen dienen inschakelen in t jeugdbeleid zekers? Diene is ier toch nog efkes... :lol: :lol:

Pas op, pas op... speelde thuis tegen Zottegem in de reservenwedstrijd ook als de patron hoor... Ging hem goed af, want was op zijn tempo hé :lol: Misschien dat een goede trainer Alainken wel aan het voetballen krijgt??

01 Mar 2009, 22:05
Freak

DT schreef:
El Corredor schreef:

Pas op, pas op... speelde thuis tegen Zottegem in de reservenwedstrijd ook als de patron hoor... Ging hem goed af, want was op zijn tempo hé :lol: Misschien dat een goede trainer Alainken wel aan het voetballen krijgt??

van gaal kan nie, doine es bezet

01 Mar 2009, 22:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
DT schreef:
El Corredor schreef:

ge moet daar nie me lachen, franck was even slecht als van mieghem in de heenronde.En als ge nu ziet hoe goed franck speelt zou ik daar van mieghem ook wel eens zien staan. ik denk nie da van mieghem slechter is dan ne degroote. franck heeft een 2 de kans gehad , hij nie.

01 Mar 2009, 22:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Inderdaad. Van Mieghem was dramatisch maar ik vond Franck minstens even slecht...

01 Mar 2009, 22:18
Freak

Jeroen schreef:
Inderdaad. Van Mieghem was dramatisch maar ik vond Franck minstens even slecht...

ik kan nie anders as aa geloik geven, ze woaren makander weird :drank:

01 Mar 2009, 22:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
El Corredor schreef:

Over zijn prestaties in t 1ste elftal spreek ik niet meer, maar t minste da kan gezegd worden is da hij zeker nie als ne plant opt plein staat, gemotiveerd zijn matchen speelt en (die zie ik nie zoveel, maar hoor ik wel zeggen) op training de gasten meetrekt en blijft motiveren. Die 16/17/18-jarige gasten kijken op naar zo iemand en gaan volgens mij nog veel leren van hem op voetbalgebied.

01 Mar 2009, 22:27
Ancien

witteken schreef:
DT schreef:
El Corredor schreef:

Pas op, pas op... speelde thuis tegen Zottegem in de reservenwedstrijd ook als de patron hoor... Ging hem goed af, want was op zijn tempo hé Misschien dat een goede trainer Alainken wel aan het voetballen krijgt??

ge moet daar nie me lachen, franck was even slecht als van mieghem in de heenronde.En als ge nu ziet hoe goed franck speelt zou ik daar van mieghem ook wel eens zien staan. ik denk nie da van mieghem slechter is dan ne degroote. franck heeft een 2 de kans gehad , hij nie.

Klopt, maar Van Mieghem had ook dat gemakzuchtige in zijn spel, niet die verbetenheid - zelfs wat hautain, ook naar supporters toe - en dat zal hem de das hebben omgedaan in verband met die tweede kans... Als hij zich echter manifesteert bij de reserven en zelf weer plezier aan het spelletje beleefd, kan het misschien toch nog iets worden... Een Limpens bijvoorbeeld blijft tot op vandaag overtuigd van de kwaliteiten van Van Mieghem.

Ik blijf erbij dat onze huidige trainer niet het beste uit iemand kan krijgen en dat hij met al het materiaal dat hij heeft, gewoon verkeerd omspringt... Hoeveel spelers heeft die gast al mogen gebruiken en nagenoeg altijd met hetzelfde resultaat... Hij slaagt er zelfs in om eigenhandig Filipovic monddood te maken door hem op de meest gekke plaatsen te zetten...

Ik heb het al gezegd voor de winterstop - door het geblunder en de schrik om keuzes te maken van Dillen, hebben veel spelers - deels onterecht - de rekening gepresenteerd gekregen... Doet nu trouwens hetzelfde met Coulibaly... Speelde meer dan degelijk als centrale middenvelder toen hij zijn kans kreeg (was dan ook al totaal onterecht uit de basis verdwenen), durfde echter geen keuze te maken Couly/Degroote en dan heeft hij Couly maar op de rechtsmidden gedropt... Duidelijk niet Couly's plaats, mindere match op Woluwe (die Dillen zelf om zeep hielp door na de 0-1 met elf achter de bal te gaan liggen) en dus volgende match de bank op en daarna zelfs zestiende man... Ik vind het verschrikkelijk om zien dat we door een klungelaar als Dillen meer dan degelijke spelers dreigen te verliezen... Deed voor de winter hetzelfde ook al met Van Damme en ik vrees bijvoorbeeld ook voor een Lord of een Boto voor de toekomst...

01 Mar 2009, 22:33
Freak

DT schreef:
witteken schreef:
DT schreef:

Pas op, pas op... speelde thuis tegen Zottegem in de reservenwedstrijd ook als de patron hoor... Ging hem goed af, want was op zijn tempo hé Misschien dat een goede trainer Alainken wel aan het voetballen krijgt??

Klopt, maar Van Mieghem had ook dat gemakzuchtige in zijn spel, niet die verbetenheid - zelfs wat hautain, ook naar supporters toe - en dat zal hem de das hebben omgedaan in verband met die tweede kans... Als hij zich echter manifesteert bij de reserven en zelf weer plezier aan het spelletje beleefd, kan het misschien toch nog iets worden... Een Limpens bijvoorbeeld blijft tot op vandaag overtuigd van de kwaliteiten van Van Mieghem.

Ik blijf erbij dat onze huidige trainer niet het beste uit iemand kan krijgen en dat hij met al het materiaal dat hij heeft, gewoon verkeerd omspringt... Hoeveel spelers heeft die gast al mogen gebruiken en nagenoeg altijd met hetzelfde resultaat... Hij slaagt er zelfs in om eigenhandig Filipovic monddood te maken door hem op de meest gekke plaatsen te zetten...

Ik heb het al gezegd voor de winterstop - door het geblunder en de schrik om keuzes te maken van Dillen, hebben veel spelers - deels onterecht - de rekening gepresenteerd gekregen... Doet nu trouwens hetzelfde met Coulibaly... Speelde meer dan degelijk als centrale middenvelder toen hij zijn kans kreeg (was dan ook al totaal onterecht uit de basis verdwenen), durfde echter geen keuze te maken Couly/Degroote en dan heeft hij Couly maar op de rechtsmidden gedropt... Duidelijk niet Couly's plaats, mindere match op Woluwe (die Dillen zelf om zeep hielp door na de 0-1 met elf achter de bal te gaan liggen) en dus volgende match de bank op en daarna zelfs zestiende man... Ik vind het verschrikkelijk om zien dat we door een klungelaar als Dillen meer dan degelijke spelers dreigen te verliezen... Deed voor de winter hetzelfde ook al met Van Damme en ik vrees bijvoorbeeld ook voor een Lord of een Boto voor de toekomst...

zeg DT, ik ken u nie, mor eje goi nie ewa toid om dillen ewa de knepen van t vak te lieren. asek ane proat ier azo lees, ejer toch een betjen verstand van :EA:

01 Mar 2009, 22:40
Vaste Waarde

El Corredor schreef:
Jeroen schreef:

ik kan nie anders as aa geloik geven, ze woaren makander weird :drank:

Kpeis dat iedereen hier wel dezelfde mening had zeker? 2 flopaankopen die met moeite meekunnen in derde klasse begot.
Ben ondertussen wèl fan geworden van Franck, wat een inzet de voorbije weken!!!

01 Mar 2009, 23:19
Miniem

DT schreef:
witteken schreef:
DT schreef:

:worship:

02 Mar 2009, 13:25
nieuw in de eerste ploeg

Ze zouden van mieghem momenteel goed kunnen gebruiken vanachter, t'is daar toch kaas met gaten( maar ja hoeveel maal hebben we achteraan met dezelfde spelers gespeeld?)

Even een synthese van onze spelers (hoe het er momenteel mee zit)

Van Damme zit door zijn beste krachten heen, hij heeft een sterke 1ste ronde gespeeld maar aanvallend en uitverdedigend komt hij toch te kort hoor.
Als je daarnaast nen coully zet heb je dat probleem opgelost, maar dat ziet onzen trainer niet zeker? De Schutter heeft totaal geen vertrouwen meer en vind ik enkel goed op bak rechts al komt er niet te veel dreiging van uit.

Seminck loopt er niet meer met zijn gedachten bij hij laat zijne kop gewoon zot maken dat hij hoger kan spelen, maar geloof mij hij speelt hier echt op zijnen top heb je de laatste matchen zijn fouten als eens bekeken? Ik kan u zeggen het zijn er veel en van inspelen heeft hij ook niet veel kaas gegeten (zet van mieghem eens op die positie, er zal wel meer gevoetbald worden.)

Van dender, zo ne klasbak heb je diene zondag zien sukkelen?Wat wilt ge als ge een week speelt , 3 weken op de bank, eens invallen, weer op de bank, weer eens spelen, op den duur weten die mannen ook niet meer van welk hout pijlen maken.

Dennis Desaer veel inzet, maar van voetballen komt niets meer in huis! Ge kunt het hem ook niet kwalijk nemen, aan wie moet hij de bal afspelen? Aan coully? onzen beste verdedigende middevelder, maar ja dienen mag niet meedoen! (waarom denkt ge dat hij nu gebleseerd is?

Franck heeft veel inzet, maar als we eerlijk zijn hoeveel duwels wint dienen? in het hedendaags voetbal moeten er duwels gewonnen worden!! ( en al wie eerlijk is weet ook wel dat hij veel te traag is, in het lopen en qua uitvoering.

Flipo in het midden den dillen heeft het zeker in keulen horen donderen amaai, den beste flank van 3de en dan moet dienen verdedigende middevelder spelen begrijpen wie begrijpen kan!

De groote speelt hier een voortrefelijke match tegen dender (op rechts!!!!) heeft nadien de rechterflank niet meer gezien ( waarom trainer??????)

jens podevijn prachtige speler, het mooiste voorbeeld van hoe een trainer een speler kapot maakt!!!!

marijn steurs was op voorhand de slechtse transfer die ze gedaan hadden, wat blijkt is momenteel den besten( maar zou nooit mogen aan den bak komen als de ploeg draait) in dit geval nen dikken chapeau voor marijn die toont dat ge met inzet ver kunt geraken.

Jelle Delie goede transfer vind ik maar staat daar wel alleen vooraan he . ( ik weet niet of den trainer dat ziet , maar er is totaal geen aansluiting vanuit het middenveld enkel marijn bied enige steun!)

De oplossing? zoals zovelen al hebben gezegd nen anderen trainer zeker? Maar zou dan wel iemand nemen die het huis en de spelers kent ( want dit is nu zeker het geval niet)

Ik ben de keeper vergeten Steven is volgens mij ne pracht keeper dus daar hebben we geluk, lieven vind ik ook niet zo slecht, maar speelt een beetje te onzeker.

De mening van een eendracht fan :EA:

02 Mar 2009, 15:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 427 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 29