|
|
| Pagina 32 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
panoleon ,je ziet alleen maar het positieve ,dit jeugstornooi heeft niets met de zaak te maken ,ook de menden die er achter staan niet ,
je hoeft ook dhr deroose niet te vermelden ,niemand heeft hem hier tot dus ver in twijfel getrokken je reageert echt wel a la carte een voorzitter die boos is dat zijn ploeg wint ,waar gaan we naar toe als dat goedgepraat wordt nogmaals er stonden 5 jeugsdspelers op het plein |
| 02 Mar 2009, 16:19 |
|
|
toevallige voorbijganger
Het jeugdtornooi is inderdaad een mooie gebeurtenis en Frank is een integer man met een hart voor de club.
Toch ben ik de mening toegedaan dat hij op jeugdbeleidsniveau dringend de sportievecel eens dient te herbekijken. Het is duidelijk dat de heren van de Nationaleopleiding alles naar hen toe willen trekken en de fout van alles wat nu misloopt bij de provencialeopleiding willen leggen. Wat absoluut niet klopt, deze heren zijn zelf niet onbesproken en lullen vaak maar wat aan. Wat het ene jaar heilig is is het andere jaar verboden. Omgaan met kinderen en ouders vinden ze tijdverspilling, Kinderen die ze als talent beschouwen zitten goed en kunnen zich alles veroorloven alles ten voordele van deze, kinderen waar ze het niet voor hebben worden vaak opzij gezet zonder reden. Deze kinderen hebben nogthans ook gevoelens en wensen ook gelijk behandeld te worden. wat blijkbaar niet kan. Het is een al te gemakkelijke oplossing om enkelingen alleen beter te maken , het is veeeel moeilijker een groep beter te maken. Veel bla bla bla en boekskens praat door mensen van een beperkt niveau, en de schuld bij anderen leggen. Ik wens Frank en Dirk morgen veel succes en hoop dat er een degelijk compromis wordt uitgewerkt. Voor de jeugdwerking denk ik dat de huidige werking en het nieuwe voorstel( personen) nog eens goed moet bekeken moet worden. |
| 02 Mar 2009, 16:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Lambert schreef: Het jeugdtornooi is inderdaad een mooie gebeurtenis en Frank is een integer man met een hart voor de club. Toch ben ik de mening toegedaan dat hij op jeugdbeleidsniveau dringend de sportievecel eens dient te herbekijken. Het is duidelijk dat de heren van de Nationaleopleiding alles naar hen toe willen trekken en de fout van alles wat nu misloopt bij de provencialeopleiding willen leggen. Wat absoluut niet klopt, deze heren zijn zelf niet onbesproken en lullen vaak maar wat aan. Wat het ene jaar heilig is is het andere jaar verboden. Omgaan met kinderen en ouders vinden ze tijdverspilling, Kinderen die ze als talent beschouwen zitten goed en kunnen zich alles veroorloven alles ten voordele van deze, kinderen waar ze het niet voor hebben worden vaak opzij gezet zonder reden. Deze kinderen hebben nogthans ook gevoelens en wensen ook gelijk behandeld te worden. wat blijkbaar niet kan. Het is een al te gemakkelijke oplossing om enkelingen alleen beter te maken , het is veeeel moeilijker een groep beter te maken. Veel bla bla bla en boekskens praat door mensen van een beperkt niveau, en de schuld bij anderen leggen. Ik wens Frank en Dirk morgen veel succes en hoop dat er een degelijk compromis wordt uitgewerkt. Voor de jeugdwerking denk ik dat de huidige werking en het nieuwe voorstel( personen) nog eens goed moet bekeken moet worden. Ik denk dat we allen hopen dat het gezond verstand mag zegevieren en dat zowel de jeugd als het fanionteam als alle werknemers en alle vrijwilligers alsook de supporters wel varen bij een besluit. En dat het hart mag spreken en het gezond verstand mag zegevieren. Heren jullie zijn volwassen mensen gedraag er u ook naar!!! Zorg dat ge terug langs de zelfde deur binnen en buiten kunt en sta open voor dialoog. ![]() |
| 02 Mar 2009, 16:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
bomba schreef: panoleon ,je ziet alleen maar het positieve ,dit jeugstornooi heeft niets met de zaak te maken ,ook de menden die er achter staan niet , je hoeft ook dhr deroose niet te vermelden ,niemand heeft hem hier tot dus ver in twijfel getrokken je reageert echt wel a la carte een voorzitter die boos is dat zijn ploeg wint ,waar gaan we naar toe als dat goedgepraat wordt nogmaals er stonden 5 jeugsdspelers op het plein Was Dirk boos omdat zijn ploeg won? Ik zat er helemaal niet ver af en bij mijn weten heeft hij niet teveel gezegd. Trouwens fijn dat je hem nog aanspreekt met voorzitter, want er is iemand anders die al volop aan het verkondigen is dat hij voorzitter is. Dirk was net zoals zovelen van ons teleurgesteld (met het geleverde spel tussen 20' en de 65') en hij heeft net zoveel recht om kwaad te zijn als een andere supporter. Dat hij niet welgezind is op Dessaer na die zijn uitlatingen, is ook begrijpelijk, zie één van mijn vorige posts en a la carte reageren .....Ik ben iemand die iedereen zijn mening laat, mensen poog te begrijpen, ook al zijn ze mogelijk verkeerd. Dus poog ik ook jou te begrijpen en laat ik ook jou je mening. Maar dat Dirk een hart heeft voor Eendracht Aalst zou je toch duidelijk moeten zijn. Waarom anders kom je met de broodnodige centen als de het water aan de lippen staat. Af en toe een beetje respect voor mensen die dit nog willen doen, is dan ook op zijn plaats. En wat Frank betreft, fijn dat je de mening deelt. Zou eigenlijk Frank in zee gaan met Dirk, indien hij in hem geen vertrouwen zou hebben? _________________ geer'n bè |
| 02 Mar 2009, 16:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
boer touch schreef: Lambert schreef: Het jeugdtornooi is inderdaad een mooie gebeurtenis en Frank is een integer man met een hart voor de club. Toch ben ik de mening toegedaan dat hij op jeugdbeleidsniveau dringend de sportievecel eens dient te herbekijken. Het is duidelijk dat de heren van de Nationaleopleiding alles naar hen toe willen trekken en de fout van alles wat nu misloopt bij de provencialeopleiding willen leggen. Wat absoluut niet klopt, deze heren zijn zelf niet onbesproken en lullen vaak maar wat aan. Wat het ene jaar heilig is is het andere jaar verboden. Omgaan met kinderen en ouders vinden ze tijdverspilling, Kinderen die ze als talent beschouwen zitten goed en kunnen zich alles veroorloven alles ten voordele van deze, kinderen waar ze het niet voor hebben worden vaak opzij gezet zonder reden. Deze kinderen hebben nogthans ook gevoelens en wensen ook gelijk behandeld te worden. wat blijkbaar niet kan. Het is een al te gemakkelijke oplossing om enkelingen alleen beter te maken , het is veeeel moeilijker een groep beter te maken. Veel bla bla bla en boekskens praat door mensen van een beperkt niveau, en de schuld bij anderen leggen. Ik wens Frank en Dirk morgen veel succes en hoop dat er een degelijk compromis wordt uitgewerkt. Voor de jeugdwerking denk ik dat de huidige werking en het nieuwe voorstel( personen) nog eens goed moet bekeken moet worden. Ik denk dat we allen hopen dat het gezond verstand mag zegevieren en dat zowel de jeugd als het fanionteam als alle werknemers en alle vrijwilligers alsook de supporters wel varen bij een besluit. En dat het hart mag spreken en het gezond verstand mag zegevieren. Heren jullie zijn volwassen mensen gedraag er u ook naar!!! Zorg dat ge terug langs de zelfde deur binnen en buiten kunt en sta open voor dialoog. ![]() Zeer mooie quote, kan ik mij alleen maar bij aansluiten. _________________ geer'n bè |
| 02 Mar 2009, 16:55 |
|
|
Miniem
panoleon schreef: bomba schreef: panoleon ,je ziet alleen maar het positieve ,dit jeugstornooi heeft niets met de zaak te maken ,ook de menden die er achter staan niet , je hoeft ook dhr deroose niet te vermelden ,niemand heeft hem hier tot dus ver in twijfel getrokken je reageert echt wel a la carte een voorzitter die boos is dat zijn ploeg wint ,waar gaan we naar toe als dat goedgepraat wordt nogmaals er stonden 5 jeugsdspelers op het plein Was Dirk boos omdat zijn ploeg won? Ik zat er helemaal niet ver af en bij mijn weten heeft hij niet teveel gezegd. Trouwens fijn dat je hem nog aanspreekt met voorzitter, want er is iemand anders die al volop aan het verkondigen is dat hij voorzitter is. Dirk was net zoals zovelen van ons teleurgesteld (met het geleverde spel tussen 20' en de 65') en hij heeft net zoveel recht om kwaad te zijn als een andere supporter. Dat hij niet welgezind is op Dessaer na die zijn uitlatingen, is ook begrijpelijk, zie één van mijn vorige posts en a la carte reageren .....Ik ben iemand die iedereen zijn mening laat, mensen poog te begrijpen, ook al zijn ze mogelijk verkeerd. Dus poog ik ook jou te begrijpen en laat ik ook jou je mening. Maar dat Dirk een hart heeft voor Eendracht Aalst zou je toch duidelijk moeten zijn. Waarom anders kom je met de broodnodige centen als de het water aan de lippen staat. Af en toe een beetje respect voor mensen die dit nog willen doen, is dan ook op zijn plaats. En wat Frank betreft, fijn dat je de mening deelt. Zou eigenlijk Frank in zee gaan met Dirk, indien hij in hem geen vertrouwen zou hebben? panoleon of moet ik zeggen pannekoek, als uwen mijnheer de roose over wie je hebt in een vorige post zich zo graag binnen zou werken of het graag voor het zeggen zou hebben bij ons eerste ploeg, dat hij dan eerst is begint met naar ons eerste ploeg is te komen zien, want bij mijn weten is dat nog niet te dikwijls gebeurd en anders zitten en zwijgen zou ik zeggen, ik ben al jaar en dag iendrachter in hart en nieren en ben aanwezig op elke wedstrijd van onzen iendracht waar dat ook mag zijn, ik weet dus over wat ik spreek en ik heb al van alles meegemaakt op den iendracht en ben er van overtuigd dat ook dit in orde komt met of zonder de vriendjes die graag met hun ellebogen werken, en al dat gekak hier op koen de cooman jongens toch, je moest is weten wat die man allemaal al voor den iendracht gedaan heeft en nog steeds doet en niet alleen voor den iendracht hé ook voor de supporters, een beetjes respect is hier op zijn plaats vind ik |
| 02 Mar 2009, 17:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mijn papa is de beste, neen mijn papa is de beste, neen mijn papa is de beste
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Mar 2009, 19:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
is die discussie hier nu nog niet gedaan....
|
| 02 Mar 2009, 19:56 |
|
|
patbike schreef: panoleon schreef: bomba schreef: panoleon ,je ziet alleen maar het positieve ,dit jeugstornooi heeft niets met de zaak te maken ,ook de menden die er achter staan niet , je hoeft ook dhr deroose niet te vermelden ,niemand heeft hem hier tot dus ver in twijfel getrokken je reageert echt wel a la carte een voorzitter die boos is dat zijn ploeg wint ,waar gaan we naar toe als dat goedgepraat wordt nogmaals er stonden 5 jeugsdspelers op het plein Was Dirk boos omdat zijn ploeg won? Ik zat er helemaal niet ver af en bij mijn weten heeft hij niet teveel gezegd. Trouwens fijn dat je hem nog aanspreekt met voorzitter, want er is iemand anders die al volop aan het verkondigen is dat hij voorzitter is. Dirk was net zoals zovelen van ons teleurgesteld (met het geleverde spel tussen 20' en de 65') en hij heeft net zoveel recht om kwaad te zijn als een andere supporter. Dat hij niet welgezind is op Dessaer na die zijn uitlatingen, is ook begrijpelijk, zie één van mijn vorige posts en a la carte reageren .....Ik ben iemand die iedereen zijn mening laat, mensen poog te begrijpen, ook al zijn ze mogelijk verkeerd. Dus poog ik ook jou te begrijpen en laat ik ook jou je mening. Maar dat Dirk een hart heeft voor Eendracht Aalst zou je toch duidelijk moeten zijn. Waarom anders kom je met de broodnodige centen als de het water aan de lippen staat. Af en toe een beetje respect voor mensen die dit nog willen doen, is dan ook op zijn plaats. En wat Frank betreft, fijn dat je de mening deelt. Zou eigenlijk Frank in zee gaan met Dirk, indien hij in hem geen vertrouwen zou hebben? panoleon of moet ik zeggen pannekoek, als uwen mijnheer de roose over wie je hebt in een vorige post zich zo graag binnen zou werken of het graag voor het zeggen zou hebben bij ons eerste ploeg, dat hij dan eerst is begint met naar ons eerste ploeg is te komen zien, want bij mijn weten is dat nog niet te dikwijls gebeurd en anders zitten en zwijgen zou ik zeggen, ik ben al jaar en dag iendrachter in hart en nieren en ben aanwezig op elke wedstrijd van onzen iendracht waar dat ook mag zijn, ik weet dus over wat ik spreek en ik heb al van alles meegemaakt op den iendracht en ben er van overtuigd dat ook dit in orde komt met of zonder de vriendjes die graag met hun ellebogen werken, en al dat gekak hier op koen de cooman jongens toch, je moest is weten wat die man allemaal al voor den iendracht gedaan heeft en nog steeds doet en niet alleen voor den iendracht hé ook voor de supporters, een beetjes respect is hier op zijn plaats vind ik Beste platte velo, als ge graag de platten uithangt, kan ik het ook. En voor de rest ga ik aan u geen woorden vuilmaken. Vraag maar eens aan de andere supporters wat ze van Koen vinden. _________________ geer'n bè |
| 02 Mar 2009, 20:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
arm "eendracht"...
terwijl KV Mechelen al lang haar plaats in 1ste klasse weer heeft opgeeist en kans maakt op een bekerfinale, blijft den Iendracht maar aanmodderen in het vagevuur van de lagere klassen, zonder enig uitzicht op beterschap na het verslijten van ettelijke voorzitters in de voorbije 10 jaar. en opnieuw in de schulden, niet te vatten... Misschien zou beter IEDEREEN opstappen en mensen met verstand en visie a la Westerlo-bestuur of het voormalige Germinal Ekeren-bestuur (jammer genoeg had deze ploeg geen toekomst zonder supporters) de ploeg in handen nemen. Zelfs moesten we het onmogelijk op sportief vlak nog realiseren (promotie), dan hou ik mijn hart al vast voor welke lijken er volgend jaar uit de kast gaan vallen. Het houdt maar niet op... heb er eigenlijk mijn buik van vol. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 02 Mar 2009, 23:01 |
|
|
Nieuw hier, dus kort houden
Nog altijd in de schulden bedoel je waarschijnlijk Frankfurter ? Al blijft het natuurlijk nog steeds even somber zeker ? De goedkoopste manier in deze tijden is meer dan ooit uw limieten testen bij uw leveranciers hoor jongens, dat zijn economische principes die je maar aan weinig ondernemers moet uitleggen nu. En als kleine mier onderaan die lader voel je zoiets het hardst, daar hebben ze het natuurlijk niet over in de media. Liever met de verkiezingen zich populair maken rond Opel Antwerpen. Het zal toch niet diene sos zijn die hun wat economische realiteit heeft bijgebracht in het bestuur ? Ik maak mij in ieder geval geen illusies, de schuldenberg die onder Garré opgestapeld werd doet ons in deze periode dood. Ik vraag mij af of Garré het liefst zijn centen ziet nu, of dat hij liever den Eendracht ziet kapot gaan ? Een herziening van die afbetaling zou anders welgekomen zijn. Wat ik wel raar vind is dat je nu plots iedereen terug hoort, die schuldenberg MOET een jaar geleden veel groter geweest zijn. Alleen krijgen ze op Zandberg nu misschien 5 brieven voor 200 euro binnen in plaats van 1 voor 5.000 ?? Over het sportieve kan ik kort zijn: Dillen je kan er echt niets van ![]() |
| 02 Mar 2009, 23:24 |
|
|
Freak
warmwater schreef: Nieuw hier, dus kort houden Nog altijd in de schulden bedoel je waarschijnlijk Frankfurter ? Al blijft het natuurlijk nog steeds even somber zeker ? De goedkoopste manier in deze tijden is meer dan ooit uw limieten testen bij uw leveranciers hoor jongens, dat zijn economische principes die je maar aan weinig ondernemers moet uitleggen nu. En als kleine mier onderaan die lader voel je zoiets het hardst, daar hebben ze het natuurlijk niet over in de media. Liever met de verkiezingen zich populair maken rond Opel Antwerpen. Het zal toch niet diene sos zijn die hun wat economische realiteit heeft bijgebracht in het bestuur ? Ik maak mij in ieder geval geen illusies, de schuldenberg die onder Garré opgestapeld werd doet ons in deze periode dood. Ik vraag mij af of Garré het liefst zijn centen ziet nu, of dat hij liever den Eendracht ziet kapot gaan ? Een herziening van die afbetaling zou anders welgekomen zijn. Wat ik wel raar vind is dat je nu plots iedereen terug hoort, die schuldenberg MOET een jaar geleden veel groter geweest zijn. Alleen krijgen ze op Zandberg nu misschien 5 brieven voor 200 euro binnen in plaats van 1 voor 5.000 ?? Over het sportieve kan ik kort zijn: Dillen je kan er echt niets van ![]() ge bedoelt van 5miljoen schuld naar pakweg 8, 9???? |
| 02 Mar 2009, 23:27 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
panoleon schreef: patbike schreef: panoleon schreef: Was Dirk boos omdat zijn ploeg won? Ik zat er helemaal niet ver af en bij mijn weten heeft hij niet teveel gezegd. Trouwens fijn dat je hem nog aanspreekt met voorzitter, want er is iemand anders die al volop aan het verkondigen is dat hij voorzitter is. Dirk was net zoals zovelen van ons teleurgesteld (met het geleverde spel tussen 20' en de 65') en hij heeft net zoveel recht om kwaad te zijn als een andere supporter. Dat hij niet welgezind is op Dessaer na die zijn uitlatingen, is ook begrijpelijk, zie één van mijn vorige posts en a la carte reageren .....Ik ben iemand die iedereen zijn mening laat, mensen poog te begrijpen, ook al zijn ze mogelijk verkeerd. Dus poog ik ook jou te begrijpen en laat ik ook jou je mening. Maar dat Dirk een hart heeft voor Eendracht Aalst zou je toch duidelijk moeten zijn. Waarom anders kom je met de broodnodige centen als de het water aan de lippen staat. Af en toe een beetje respect voor mensen die dit nog willen doen, is dan ook op zijn plaats. En wat Frank betreft, fijn dat je de mening deelt. Zou eigenlijk Frank in zee gaan met Dirk, indien hij in hem geen vertrouwen zou hebben? panoleon of moet ik zeggen pannekoek, als uwen mijnheer de roose over wie je hebt in een vorige post zich zo graag binnen zou werken of het graag voor het zeggen zou hebben bij ons eerste ploeg, dat hij dan eerst is begint met naar ons eerste ploeg is te komen zien, want bij mijn weten is dat nog niet te dikwijls gebeurd en anders zitten en zwijgen zou ik zeggen, ik ben al jaar en dag iendrachter in hart en nieren en ben aanwezig op elke wedstrijd van onzen iendracht waar dat ook mag zijn, ik weet dus over wat ik spreek en ik heb al van alles meegemaakt op den iendracht en ben er van overtuigd dat ook dit in orde komt met of zonder de vriendjes die graag met hun ellebogen werken, en al dat gekak hier op koen de cooman jongens toch, je moest is weten wat die man allemaal al voor den iendracht gedaan heeft en nog steeds doet en niet alleen voor den iendracht hé ook voor de supporters, een beetjes respect is hier op zijn plaats vind ik Beste platte velo, als ge graag de platten uithangt, kan ik het ook. En voor de rest ga ik aan u geen woorden vuilmaken. Vraag maar eens aan de andere supporters wat ze van Koen vinden. als ge de discussie niet kunt winnen maakt ge er geen woorden aan vuil? wie is er hier dan de platsten? ik vindt dat patbike gelijk heeft, frank de roose wilt zich moeien, akkoord, maar kom dan eens kijken naar het elftal waarmee ge u wilt moeien en probeer u ni gewoon binnen te werken om dan later met de (natuurlijk eventuele) pluimen van een ander te willen gaan lopen? en natuurlijk zijn er mensen die koen de cooman niet kunnen uitstaan, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij al heel veel voor den iendracht heeft gedaan. in den tijde van garre was hij een van de eerste die iets gedaan heeft, enz... maarja sommigen willen dat waarschijnlijk niet zien zodat ze kunnen blijve op zijn kap zitten en die van anderen, laat deze discussie vallen en wacht de vergadering af, want NIEMAND is van iets op de hoogte denk ik, ook ik niet. en voor de rest ![]() |
| 02 Mar 2009, 23:44 |
|
|
forumlegende
Da 's gesproeken ze Lord19!
Lotj ons bestier eir weirk doeng nevest het ploin, en lotj ons, supporters, ons ploeg steunen langst de loin! Iendracht 4ever ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Mar 2009, 23:50 |
|
|
Junior
fingers crossed. alhoewel het maar zin zal hebben als De Ridder & co met spijkerharde (financiele) aanvullingen zullen komen, anders toch maar de visie én inbreng van De Bruecker zenne... en een echte trainer natuurlijk. dat zowieso...
|
| 02 Mar 2009, 23:51 |
|
| Pagina 32 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 289 Volgende |