Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 34 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ajuin schreef:
Casual1919 schreef:
Het probleem is in deze discussie dat er veel mensen aan deelnemen en weinigen de waarheid kennen.
Het huidige bestuur en 'tegenpartij' - laat ons het kind een naam geven - zijn de enige die echt weten waar het over gaat vanavond en hoe de puzzel past. Enkelingen zijn hierdoor ingelicht, maar waarschijnlijk maar deels. Dat zijn dan meteen diegene die hier het meest van hun tak maken omdat ze denken de waarheid te kennen. En dan zijn er de gewone supporters die weer van niks weten, zoals gewoonlijk. Daar ben ikzelf bij en dat is bijzonder frustrerend!

Dat er vanavond na de vergadering enkele dingen zullen veranderen dat staat zo goed als vast. Maar misschien is het dan eens tijd om de lijn door te trekken naar de mensen die Eendracht Aalst al het langste, het hardste en het vurgiste steunen ; de supporters.

Ik ben (al heel lang) van mening dat er terug een overkoepelende supportersraad moet komen, zoals het ESV van vroeger. Heel simpel ; van elke supportersclub een tweetal mensen, van de sfeergroep een 2tal mensen en misschien van de groep vrijwilligers op EA een tweetal mensen die op bepaalde tijdstippen vergaderen met het bestuur. Heel de boekhouding moet daar dan niet op tafel, maar een realistische voorstelling van hoe de club er voor staat, wat er zit aan te komen, ... kan dan bekeken worden. Niet dat de supporters inspraak moeten krijgen in de beslissingen, maar wel een overzicht van de beslissingen die genomen worden. Dan weten wij ook meteen waar we staan en waar ook ons geld naartoe gaat.

In vele andere clubs is er ook een spelersraad. Laat de supporters dan meteen ook een 2tal spelers uitkiezen die regelmatig hun zegje komen doen over ; bestuur, trainer, supporters, ... Smijt er iemand van de stewards en de flikken bij en iedereen die zondag in het PC-stadion loopt kan zijn hart luchten.

Het zou volgens mij veel problemen kunnen oplossen ...

Gezien het feit dat zowel Geert, Michel en ikzelf al vele jaren lid zijn van een supportersclub, spreekt het voor zich dat, WAT MIJ BTREFT, hier zeker iets kan aan gedaan worden ! Ik stel voor (als wij na vanavond tenminste nog iets te zeggen hebben) dat de supportersclubs hierover eens gaan samen zitten en dat idee even uitwerken. ik ben ervan overtuigd dat iemand als Michel (indien hij voorzitter blijft) daar zeker oren naar heeft ! Een dergelijke "supportersraad" kan dan op gezette tijdstippen (maandelijks ?) een korte of langere vergadering hebben met de Raad van Bestuur van de club.

Zeker een idee waar muziek kan in zitten en die ervoor kan zorgen dat de "communicatie" naar de supporters toe veel opener is als nun. Uiteraard kan men daarop niet gaan verkondigen wie weg moet of wie men wil binnen halen, of de ganse boekhouding op tafel leggen, ... maar wat meer info geven over genomen beslissingen is zeker aan te raden.

Koen

de cooman jongen, ge zet er mee ont lachen hé vriend!

het voorstel van casual is bewonderenswaardig, maar dat vroeg ik twee jaar geleden al, zonder resultaat. Uitleg was geen tijd... Dus kom nu niet af met daar kan zeker over gepraat worden, want dan komt mijn haar recht.

dat jij nu uberhaupt in het bestuur zetelt, is te zot voor woorden...

03 Mar 2009, 19:32
Nationale Ploeg

Zo aggressief seg.

Morgen zullen we meer weten, hier wa onnozel zitten doen gaat ni veel aan de zaak veranderen.

03 Mar 2009, 20:07
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:

het voorstel van casual is bewonderenswaardig, maar dat vroeg ik twee jaar geleden al, zonder resultaat. Uitleg was geen tijd... Dus kom nu niet af met daar kan zeker over gepraat worden, want dan komt mijn haar recht.

Mensen veranderen hé op 2 jaar tijd :-). Laat ons in eerste instantie afwachten wat er vanavond uit de bus komt.

03 Mar 2009, 20:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Om hoe laat is die vergadering eigenlijk? Zou het resultaat snel op de site komen? Ik hoop vandaag nog iets te weten. En bovenal hoop ik dat het gezond verstand zegeviert en dat het belang van den Iendracht voorop gesteld wordt.

03 Mar 2009, 22:30
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Smetje schreef:
Om hoe laat is die vergadering eigenlijk? Zou het resultaat snel op de site komen? Ik hoop vandaag nog iets te weten. En bovenal hoop ik dat het gezond verstand zegeviert en dat het belang van den Iendracht voorop gesteld wordt.

Denk niet dat we vandaag al iets zullen weten als ge kijkt naar de snelheid van de berichtgeving via de site... Al hoop ik natuurlijk van wel.

03 Mar 2009, 22:40
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik hoop da ze er allemaal samen uitraken maar daar vrees ik een beetje voor.
In dien het niet zo is, hoop ik da de beslissing genomen wordt in het belang van de club. Als het klopt da het voortbestaan van de club in het gedrang was zonder de inbreng van De Bruecker en als het klopt da we onze licentie gaan halen dankzij de inbreng van De Bruecker en als het klopt da er nog steeds e pak schulden zijn bij leveranciers die met de licentie niks te maken hebben, dan vind ik da De Ridder en co moeten ne stap opzij doen want dan zijn zij daar toch grotendeels verantwoordelijk voor, hoe jammer ik het ook zou vinden want het zijn ook mensen met een iendrachthart.
Kweet het, tis ne lange zin en er staat veel "als" in maar ik denk da iedereen het wel zal verstaan zeker.
En nu wachten op nieuws he, al denk ik nie da da nog voor vandaag zal zijn...

03 Mar 2009, 22:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
El Corredor schreef:
of de ganse boekhouding op tafel leggen, ... maar wat meer info geven over genomen beslissingen is zeker aan te raden.

Koen

[/quote]Voor uw licentiedossier hebt ge in ieder geval een attest nodig van een accountant die uw boekhouding goedkeurt.

Wat dat verhaal betreft zult ge dus binnenkort wel meer weten.

03 Mar 2009, 23:52
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
El Corredor schreef:
of de ganse boekhouding op tafel leggen, ... maar wat meer info geven over genomen beslissingen is zeker aan te raden.

Koen

Voor uw licentiedossier hebt ge in ieder geval een attest nodig van een accountant die uw boekhouding goedkeurt.

Wat dat verhaal betreft zult ge dus binnenkort wel meer weten.[/quote]

ik ben benieuwd wie die boekhouding gaat nakijken... een bevriende accountant misschien? :D

04 Mar 2009, 0:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Voelt ge u aangesproken ? ;)

04 Mar 2009, 0:10
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Voor de mensen die de touwtjes in handen krijgen:

Als je trainers als Bary Hulshoff, Wim De Conick, Manu Ferrera, Denis Asselman en Patrick De Wilde de laatste 10 jaar aan het werk hebt gezien doet Dillen zijn geklungel pijn aan de ogen en het hart. Deze man is echt een blaam voor onze club en zijn supporters.

Daarom wil ik vragen deze man te bedanken voor bewezen diensten en op zoek te gaan naar iemand die in het bovenstaande rijtje past. Met deze ingreep zal de waarde van elke speler in onze ploeg onmiddellijk stijgen.

Verder hoop ik ook dat het gezonde verstand de bovenhand krijgt.

Vriendelijke groeten aan iedereen die EA een goed hart toedraagt.

04 Mar 2009, 0:38
toevallige voorbijganger

Dirk De Bruecker opnieuw voorzitter! Frank De Roose jeugdvoorzitter en penningmeester. Project 90 goedgekeurd en vanaf volgend seizoen van kracht. Slaapwel, mannen. De club is gered.

04 Mar 2009, 0:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Prodialoog schreef:

Als je trainers als Bary Hulshoff, Wim De Conick, Manu Ferrera, Denis Asselman en Patrick De Wilde de laatste 10 jaar aan het werk hebt gezien doet Dillen zijn geklungel pijn aan de ogen en het hart. Deze man is echt een blaam voor onze club en zijn supporters.

Daarom wil ik vragen deze man te bedanken voor bewezen diensten en op zoek te gaan naar iemand die in het bovenstaande rijtje past. Met deze ingreep zal de waarde van elke speler in onze ploeg onmiddellijk stijgen.

Volledig mee eens! En hopelijk ook al die pseudo-bestuursleden naar de maan! Als ik zie wie er deze dagen allemaal in ons bestuur zit....jongens toch....waar zijn we dan mee bezig.. Hopelijk zegeviert het gezond verstand..!

04 Mar 2009, 0:42
nieuw in de eerste ploeg

SERRE schreef:
Prodialoog schreef:

Volledig mee eens! En hopelijk ook al die pseudo-bestuursleden naar de maan! Als ik zie wie er deze dagen allemaal in ons bestuur zit....jongens toch....waar zijn we dan mee bezig.. Hopelijk zegeviert het gezond verstand..!

heb er geen idee van ken je enkelen?

04 Mar 2009, 0:44
nieuw in de eerste ploeg

okpara01 schreef:
Dirk De Bruecker opnieuw voorzitter! Frank De Roose jeugdvoorzitter en penningmeester. Project 90 goedgekeurd en vanaf volgend seizoen van kracht. Slaapwel, mannen. De club is gered.

Is dit bevestigd?

04 Mar 2009, 0:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
boer touch schreef:
okpara01 schreef:

Is dit bevestigd?

En wat met Geert De Ridder en Michel Markey?

04 Mar 2009, 0:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 289