|
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 28 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht schorsing kevin franck
2 speeldag(en) Eerste Elftallen vanaf 20/03/2009
(947) FRANCK Kevin 10/06/1982 - V.C. EENDR. AALST 2002 (00090) 2 speeldagen vind ik toch veel, 1speeldag was hier beter op zijn plaats vind ik |
| 04 Mar 2009, 15:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: schorsing kevin franck
Vind ik toch ook overdreven. Was gewoon aan de noodrem trekken, geen vuile fout ofzo. Misschien best in beroep gaan.
Welke matchen zou hij missen? |
| 04 Mar 2009, 16:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Voor die fout thuis tegen Union ?
Waarom moet dat 2 speeldagen zijn ? Het was duidelijk een rode kaart, maar de fout was bijzonder licht en heel slim. Duidelijk zonder de tegenstander te willen blesseren. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Mar 2009, 16:19 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30 Berichten: 70 |
22-03-2009 15:00 URS Centre - VC EA 2002
29-03-2009 15:00 VC EA 2002 - FCN Sint-Niklaas elke week zie je zwaardere fouten dan dit, die spelers krijgen dan soms maar een speeldagje schorsing, ben is benieuws hoeveel dagen kouyate zal krijgen voor zijn levensbedreigende trap op proto? 1 dagje wss omdat het volgens de bond niet met opzet zal geweest zijn. voetbaldbond maffia! ![]() |
| 04 Mar 2009, 16:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Wel zonde, want bij 1 speeldag schorsing zou hij enkel de match op Centre missen en aangezien dat er één van de tweede periode nog is, is die toch volledig onbelangrijk. Ik versta wel niet waarom ze bij den bond den ene keer één match en dan weer twee matchen geven voor een simpele noodrem (want dat was dit toch).
Vorig seizoen kreeg Van Dender in beroep alleszins zijn schorsing (ook voor noodrem) van twee matchen naar één match teruggebracht, dus misschien wel de moeite om te proberen. Al riskeer je dan misschien dat het op twee matchen blijft, maar de schorsing opschuift en hij zo wel twee belangrijke matchen gaat missen. |
| 04 Mar 2009, 16:43 |
|
|
|
Alles hangt altijd af van het rapport van de scheidsrechter. Hij beïnvloedt in grote mate de strafmaat. We zijn het bij de jeugd ook al tegengekomen dat iemand voor een vrij lichte fout 4 weken kreeg en een andere voor een doodschop 2 weken. Begrijpen wie begrijpen en jammer voor de speler zelf. Bartos heeft bovendien gelijk als hij stelt dat het dan opschuift en daarom zeker niet wordt teruggebracht naar 1 week.
|
| 04 Mar 2009, 17:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
t'is te hopen dat onzen trainer zijn ganse ploeg niet omgooit.
kunnen anders eens naar scherpenheuvel gaan om een bougieken te doen branden? ![]() |
| 04 Mar 2009, 18:30 |
|
|
Duivelke
Bertje Berepoot schreef: Alles hangt altijd af van het rapport van de scheidsrechter. Hij beïnvloedt in grote mate de strafmaat. We zijn het bij de jeugd ook al tegengekomen dat iemand voor een vrij lichte fout 4 weken kreeg en een andere voor een doodschop 2 weken. Begrijpen wie begrijpen en jammer voor de speler zelf. Bartos heeft bovendien gelijk als hij stelt dat het dan opschuift en daarom zeker niet wordt teruggebracht naar 1 week. beroep wordt pas opschortend als er een schorsing is van vier weken ,dus normaal blijft de schorsing behouden voor deze twee wedstrijden.ik zou zeker in beroep gaan,zou mij verwonderen dat ze er een week bijdoen.dus twee heb je er één kan het worden,doen zou ik zeggen. |
| 04 Mar 2009, 18:36 |
|
|
Vaste Waarde
Couli ruikt zijn kans
![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 04 Mar 2009, 18:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
nonkeltje schreef: Couli ruikt zijn kans ![]() As em te minste op zen positie mag staan. vind dat couli envan damme naast elkaar de beste prestaties hebben neergezet dit seizoen! en dan kan je zeker met 2 spitsen spelen, maar daarvoor moet ge nen heizel diplom hebben zeker? |
| 04 Mar 2009, 18:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De match tegen centre is wel belangrijk !! Voor het klassement. Als oudenaarde de periodetitel pakt , wel dan gaan die zich ook laten uitglijden hoor. En dan kunnen we nog voor oudenaarde komen in stand.
En wat met peruwelz als die hun punten verliezen? Alleen al voor die redenen kan die match tegen centre maar beter als belangrijk worden beschouwd , voor mijn part even belangrijk als alle andere. |
| 04 Mar 2009, 21:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
boer touch schreef: nonkeltje schreef: Couli ruikt zijn kans ![]() As em te minste op zen positie mag staan. vind dat couli envan damme naast elkaar de beste prestaties hebben neergezet dit seizoen! en dan kan je zeker met 2 spitsen spelen, maar daarvoor moet ge nen heizel diplom hebben zeker? Heel juist. Als Dillen Couli en Van Damme tesamen nie centraal in basis zet, kan ik nog begrijpen. Maar bij het begin van den 2de helft kan hij da toch volgens mij eens proberen. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 05 Mar 2009, 0:32 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 05 Mar 2009, 23:09 Berichten: 4 |
a moest aan noodrem trekken of verliezen match,mag content zen 2weken,en dommen trainer elke thuis match 1spits tristeg ver jelle
|
| 05 Mar 2009, 23:22 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
kan die zin in het nederlands ook??
|
| 05 Mar 2009, 23:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
lot schreef: kan die zin in het nederlands ook?? Ik denk : Hij moest aan de noodrem trekken of wij verliezen de match, hij mag tevreden zijn met maar 2 weken schorsing, en onze domme trainer Dillen speelt ieder thuiswedstrijd met maar 1 spits, triestig voor Jelle. Da is wa ik er van maak e ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 05 Mar 2009, 23:28 |
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 28 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |