Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 37 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Beter kon het niet aflopen zeker ?!
Op die manier heeft iedereen hier toch een beetje gelijk gekregen en kunnen we nu Eendracht verder werken aan de toekomst.

04 Mar 2009, 15:15
Scholier

Leeftijd: 34
Casual1919 schreef:
Beter kon het niet aflopen zeker ?!
Op die manier heeft iedereen hier toch een beetje gelijk gekregen en kunnen we nu Eendracht verder werken aan de toekomst.

:EA:

04 Mar 2009, 17:29
Duivelke

Jeroen schreef:
El Corredor schreef:
jashin schreef:

Het klopt wel,maar er volledigheidshalve wel aan toevoegen dat ook Geert De Ridder en Michel Markey
in hun functie bevestigd zijn.Ze hebben dat dus wel degelijk als grote mensen opgelost.Enkel Koen,daar is geen sprake meer van.Besluit één winnaar Eendracht Aalst.

:haha: :haha: :haha:

Goed bezig jongens... wat is jullie verdienste voor E.Aalst ?

Het ging erover dat Den Iendracht eruit kwam als winnaar,of dat Koen nu een functie heeft of niet doet niet ter zake.
trouwens wat was (is) zijn functie BINNEN den Iendracht?

04 Mar 2009, 18:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Bram schreef:
Ge kunt van Koen veel zeggen, maar iemand vinden op het forum die al zoveel tijd in de club heeft gestoken als hij gaat toch moeilijk worden.

Es da forum ier de maatstaf messchien ?

Tein zoin we idd rap rond.

De jongere forumleden weten da nie, mor degene die al ewa langer meegoan qua supporter zoin van den iéndracht, zoin ongerest over de functie van Koen. Die weten welke stoeiten em al oitgestoeken eet.

Mor kom de goed nieuws show es weer op gank getrokken. :drank:

04 Mar 2009, 18:41
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
SERRE schreef:
Prodialoog schreef:
Voor de mensen die de touwtjes in handen krijgen:

Als je trainers als Bary Hulshoff, Wim De Conick, Manu Ferrera, Denis Asselman en Patrick De Wilde de laatste 10 jaar aan het werk hebt gezien doet Dillen zijn geklungel pijn aan de ogen en het hart. Deze man is echt een blaam voor onze club en zijn supporters.

Daarom wil ik vragen deze man te bedanken voor bewezen diensten en op zoek te gaan naar iemand die in het bovenstaande rijtje past. Met deze ingreep zal de waarde van elke speler in onze ploeg onmiddellijk stijgen.

Verder hoop ik ook dat het gezonde verstand de bovenhand krijgt.

Vriendelijke groeten aan iedereen die EA een goed hart toedraagt.

Volledig mee eens! En hopelijk ook al die pseudo-bestuursleden naar de maan! Als ik zie wie er deze dagen allemaal in ons bestuur zit....jongens toch....waar zijn we dan mee bezig.. Hopelijk zegeviert het gezond verstand..!

Waar zit dan juist het probleem?
Als ik eens op de site kijk bestaat het huidige bestuur uit volgende personen :

Dirk De Bruecker (lid RvB)
Geert De Ridder (lid RvB)
Michel Markey (lid RvB)
Frank De Roose (lid RvB)
Luc Van Hauwermeiren (lid RvB)

Als ge dit lijstje bekijkt en de mensen hun achtergrond / capaciteiten / vermogen, dan begrijp ik niet goed waar het probleem zit?

04 Mar 2009, 18:45
Freak

Leeftijd: 35
Fillou schreef:
Ajuin schreef:
Even het bovenstaande bericht ietwat corrigeren om de OPNIEUW totaal eenzijdige en foutieve berichtgeving tegen te spreken.

Hoe groot de natte droom ook is van jashin en El Corredor ... ik moet jullie hierbij teleur stellen, aangezien ook mijn werking binnen de club ongewijzigd blijft.

Koen

Koen, wat is jouw taak dan binnen Eendracht Aalst en op basis waarvan ben je daarvoor in aanmerking gekomen.

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid...

Hij staat alleszins in voor boekhouding/administratie,dit staat trouwens op de officiele site.

04 Mar 2009, 19:06
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Als Koen graag zijn vrije tijd in EA steekt dan is dat zijn volste recht. Hij zal wel al eens een fout maken maar daar is niemand vrij van. Hij zal ook verantwoording moeten afleggen voor zijn daden en hij zetelt niet in de raad van bestuur.

Ik ken Koen niet persoonlijk maar denk wel dat hij de beste bedoelingen heeft met EA zoals wij allemaal.

04 Mar 2009, 19:09
Duivelke

Iendrachter90 schreef:
Fillou schreef:
Ajuin schreef:
Even het bovenstaande bericht ietwat corrigeren om de OPNIEUW totaal eenzijdige en foutieve berichtgeving tegen te spreken.

Hoe groot de natte droom ook is van jashin en El Corredor ... ik moet jullie hierbij teleur stellen, aangezien ook mijn werking binnen de club ongewijzigd blijft.

Koen

Koen, wat is jouw taak dan binnen Eendracht Aalst en op basis waarvan ben je daarvoor in aanmerking gekomen.

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid...

Ik dacht nochthans dat Frank De Roose instond voor de boekhouding,die is toch penningmeester of ben ik mis?Dus administratie voor Koen?

Hij staat alleszins in voor boekhouding/administratie,dit staat trouwens op de officiele site.

04 Mar 2009, 19:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Boekhoudkundig programma geleverd deer Euphony.
Woarveer da Koen opgeleid geweest es.

04 Mar 2009, 19:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dirk schreef:
Bram schreef:
Ge kunt van Koen veel zeggen, maar iemand vinden op het forum die al zoveel tijd in de club heeft gestoken als hij gaat toch moeilijk worden.

De jongere forumleden weten da nie, mor degene die al ewa langer meegoan qua supporter zoin van den iéndracht, zoin ongerest over de functie van Koen. Die weten welke stoeiten em al oitgestoeken eet.

Als ik uw post lees dan vraag ik mij af wie het is die hier niet goed op de hoogte is. Een verhaal heeft altijd 2 kanten Dirk, sinds ik dit forum hier heb opgestart is dat nog het voornaamste dat ik geleerd heb.

Achja, wie natuurlijk zelf niets doet zal nooit iets kunnen mis doen ook. Als het er op aan komt voor te helpen zijn er op het forum altijd veel die zeggen dat ze er zullen staan.... als puntje bij paaltje komt daarentegen.
Van dat nieuwe bestuur heb ik maar ééne waar zijn achtergrond mij stoort, laat dat nu net diegene zijn wiens naam hier nog nooit gevallen is.

04 Mar 2009, 19:35
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
Dirk schreef:
Bram schreef:

Als ik uw post lees dan vraag ik mij af wie het is die hier niet goed op de hoogte is. Een verhaal heeft altijd 2 kanten Dirk, sinds ik dit forum hier heb opgestart is dat nog het voornaamste dat ik geleerd heb.

Achja, wie natuurlijk zelf niets doet zal nooit iets kunnen mis doen ook. Als het er op aan komt voor te helpen zijn er op het forum altijd veel die zeggen dat ze er zullen staan.... als puntje bij paaltje komt daarentegen.
Van dat nieuwe bestuur heb ik maar ééne waar zijn achtergrond mij stoort, laat dat nu net diegene zijn wiens naam hier nog nooit gevallen is.

van hauwermeiren :whistle:

04 Mar 2009, 19:54
Freak

Leeftijd: 45
Jeroen schreef:
El Corredor schreef:
jashin schreef:

Het klopt wel,maar er volledigheidshalve wel aan toevoegen dat ook Geert De Ridder en Michel Markey
in hun functie bevestigd zijn.Ze hebben dat dus wel degelijk als grote mensen opgelost.Enkel Koen,daar is geen sprake meer van.Besluit één winnaar Eendracht Aalst.

:haha: :haha: :haha:

Goed bezig jongens... wat is jullie verdienste voor E.Aalst ?

niks niemandaal, njentté...

getj geloik, ik dank god ver de cooman.

mor wetje wa moi stoort, en das de leste kierj dannek er iet van zeg:

ten toide van garré had koen zeker zijn verdiensten, daar disceteer ik nie over.

mor da iemand in de raad van bestuur zat (zit), die gelek ne brestigord op denjer enkele joaren gelejen tekiergoat... da gaat er bij mij niet in.

en als hem zelf een postje wordt beloofd, dattem ten nie piept over "op de barricade stoan". Ondanks dat er wel degelijk achterstanden waren bij RSZ, leveranciers,...

en em doet na de boekhouding/administratie ja. Tes te hopen dattet in orde is hé :D

het is dat,beste jeroen, dat mij stoort. En dat die gast al heel veel tijd in E.Aalst gestoken heeft, betwijfel ik nie.

:EA:

04 Mar 2009, 19:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik weet niet wat Koen momenteel doet voor de club, of wat anderen blijkbaar met hem al hebben meegemaakt, maar als ge daarom iemand continu met de grond moet gelijk maken op een internetforum, vind ik dat zéér laag.

Als er nu nog een deftige redenering of argumenten zouden achter zitten, tot daar aan toe... Maar meer dan kinderlijk uitlachen, verwijten, en beschuldigen komt er (als het over Koen gaat) bij sommigen niet uit precies :wadde:

04 Mar 2009, 20:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Tsja, ik denk dat we allemaal liever nen full time professional op onze boekhouding zetten, maar met drankbonnekes gaat ge zo niemand aantrekken hoor.

Of gaan we allemaal samen leggen ? :?

04 Mar 2009, 20:06
Ancien

Leeftijd: 47
Laat de rust nu weerkeren. Heb dan liever Koen die zonder twijfel een eendracht hart heeft, dan één of andere louche clown. Voor mij mag deze topic gesloten worden.

04 Mar 2009, 20:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 289