|
|
| Pagina 38 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bram schreef: Tsja, ik denk dat we allemaal liever nen full time professional op onze boekhouding zetten, maar met drankbonnekes gaat ge zo niemand aantrekken hoor. Of gaan we allemaal samen leggen ? ![]() nen goeie boekaver kost stikken van mensjen ![]() |
| 04 Mar 2009, 20:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: mor da iemand in de raad van bestuur zat (zit), die gelek ne brestigord op denjer enkele joaren gelejen tekiergoat... da gaat er bij mij niet in. en als hem zelf een postje wordt beloofd, dattem ten nie piept over "op de barricade stoan". Ondanks dat er wel degelijk achterstanden waren bij RSZ, leveranciers,... en em doet na de boekhouding/administratie ja. Tes te hopen dattet in orde is hé het is dat,beste jeroen, dat mij stoort. En dat die gast al heel veel tijd in E.Aalst gestoken heeft, betwijfel ik nie. ![]() Koen zit/zat niet in de raad van bestuur. Dat moet er bij u dus niet ingaan, omdat het niet klopt. Eerst op de hoogte zijn voor je met zoiets afkomt. En ik ben er zeker van dat Koen weer op de barricade zou staan mocht den Iendracht in gevaar zijn. Het is niet omdat er ergens achterstand is (als dat al zo is, want ik heb daar geen zicht op) dat het direct nodig is om op de barricade te staan. Dat zal wel bij alle clubs zo zijn. Koen zal ook wel al fouten gemaakt hebben, maar heeft zeker al zijn verdiensten voor onze club. |
| 04 Mar 2009, 21:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bram schreef: Dirk schreef: Bram schreef: Ge kunt van Koen veel zeggen, maar iemand vinden op het forum die al zoveel tijd in de club heeft gestoken als hij gaat toch moeilijk worden. Es da forum ier de maatstaf messchien ? Tein zoin we idd rap rond. De jongere forumleden weten da nie, mor degene die al ewa langer meegoan qua supporter zoin van den iéndracht, zoin ongerest over de functie van Koen. Die weten welke stoeiten em al oitgestoeken eet. Mor kom de goed nieuws show es weer op gank getrokken. ![]() Achja, wie natuurlijk zelf niets doet zal nooit iets kunnen mis doen ook. Als het er op aan komt voor te helpen zijn er op het forum altijd veel die zeggen dat ze er zullen staan.... als puntje bij paaltje komt daarentegen. Van dat nieuwe bestuur heb ik maar ééne waar zijn achtergrond mij stoort, laat dat nu net diegene zijn wiens naam hier nog nooit gevallen is. Ejje oeik ambiesje mss op een blitzcarriére bé den iéndracht ? Kém gehoeird da ze nog nen boekaaver zoeken. Azoe eet iederién iénen woar da em kan op kakken hein, ikke De Cooman goi dienen woar dat den noam nog nie van gevallen es. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 04 Mar 2009, 21:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Allé veroit ten
![]() Op die manier gaan we wel voorbij aan de essentie van de zaak. Dat de vraag of het nu met of zonder Koen verder gaat zoveel stof doet opwaaien zegt wel genoeg ? Is dat dan echt hetgeen iedereen bezig houdt ? ps: alles op zijn tijd hé Dirk, 'k em nog tijd _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Mar 2009, 21:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
dirkenfrank schreef: Gezamenlijke reactie van de voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst Beste supporters van Eendracht Aalst Vooreerst wensen wij jullie van harte te danken voor jullie openhartigheid op het forum rond de ontstane commotie binnen het bestuur. Als voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst wensen wij - net als jullie - enerzijds een einde te maken aan deze onstabiele situatie en anderzijds (met een gezonde en solide basis) naar een sportieve, financiële en structurele toekomst uit te kunnen kijken. Hiervoor hebben wij in samenwerking met een aantal medewerkers van het eerste uur het "project 90" uitgewerkt, een beleidsplan dat zal zorgen voor een continuïteit binnen het bestuur en medewerkers. Een project met visie op korte én lange termijn. Het project werd "90" genoemd naar analogie met ons stamnummer én onze 90e levensjaar als club. Tevens wensen wij een dictatoriale houding tegen te gaan én wensen wij de financiële perikelen voor goed achterwege te laten. Wij wensen jullie - op heel korte termijn - een kapitaalskrachtige groep voor te stellen die deze ambities kan waarmaken. Op structureel gebied betekent dit dat wij binnen Eendracht Aalst zes departementen zullen oprichten (sportieve cel, financiële cel, commerciële cel, jeugdcel, cel voor veiligheid en een cel voor organisatie met accommodatie en catering.). Dit alles zal gebeuren met respect voor het individu en met respect van alle democratische principes. Beleid wordt gevoerd door een team, niet door een individu. Beleid wordt gevoerd met visie en wordt nooit ingegeven door paniek. Beleid wordt gevoerd door clubmensen en nooit door passanten. Beleid wordt gevoerd met de nodige zelfkritiek en openheid naar medewerkers en supporters. De jeugdwerking heeft onlangs het zilveren label van Dexia Foot Pass behaald. Daarmee profileren wij ons in België als vooraanstaande club op gebied van jeugdopleiding. Dat heeft op korte termijn geleid tot het inpassen van jeugdspelers binnen het eerste elftal. Op korte termijn (seizoen 2010-2011) gaat het Plan Sablon van start. Dit betreft een hervorming van de jeugdkampioenschappen in functie van de kwaliteit van de jeugdopleiding. Aangezien wij hoog scoren naar kwaliteit van onze opleiding, betekent dit concreet dat onze jeugd op het hoogste niveau kan uitkomen (elite-groep) tegen clubs als Club Brugge, Anderlecht, AA Gent, ... onafhankelijk van het niveau waarin het eerste elftal uitkomt. Dat zal op korte termijn zorgen voor een enorme instroom aan jeugdig talent. Iets waar ons eerste elftal alleen maar baat kan bij hebben ... Project 90 stoelt dus op twee peilers: een verankering van de jeugd voorzien binnen de structuur (om jeugdig talent vlotter te laten doorstromen) en een semi-professionalisering van onze totale werking. Op structureel gebied vraagt dit om het oprichten van een sportieve cel (Denkcel Eerste Elftal genoemd) en - omdat tweede klasse en hoger ons streefdoel is - een afsplitsing van de jeugd via een aparte VZW. Dit is enerzijds een noodzakelijke voorwaarde voor de KBVB. Anderzijds is dit een conditio sine qua non voor het Aalsterse Stadsbestuur en voor het ministerie van Sport op het vlak van subsidies. Hierbij wensen wij ook te benadrukken dat wij onze sociale rol (provinciaal / regionaal voetbal) niet uit het oog zullen verliezen! Weet dus dat de uitvoering van het project 90 ENKEL tot doel heeft om de toekomst van eendracht Aalst op ALLE vlak te verzekeren. Deze boodschap is kort - maar hopelijk krachtig genoeg - om jullie ervan te overtuigen dat we het goed voor hebben met Eendracht Aalst! Net als jullie willen we dat er zo spoedig mogelijk een einde komt aan dit dispuut. De derde periode en/of het klassement primeert. Samen met jullie zullen we onze ploeg sportief aanmoedigen. Beste supporters, net als jullie hebben ook wij een wit/zwart kloppend hart. Laat het AUB samen met project 90 kloppen van plezier. Het spreekt voor zich dat wij ons eraan houden JULLIE op de hoogte te houden van de feiten na de RVB op 3 maart 2009. Voor iedereen tevens van harte een spetterende carnaval toegewenst... Iendracht veroit..... Voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst .. Dirk en Frank Ik lees hier juist nog eens da bericht van onze voorzitter en ik vraag mij af hoelang het nog gaat duren voor ze die kapitaalkrachtige groep gaan voorstellen?Het seizoen is toch al om zeep en er staat , op heel korte termijn. |
| 17 Mar 2009, 19:17 |
|
|
Vaste Waarde
witteken schreef: dirkenfrank schreef: Gezamenlijke reactie van de voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst Beste supporters van Eendracht Aalst Vooreerst wensen wij jullie van harte te danken voor jullie openhartigheid op het forum rond de ontstane commotie binnen het bestuur. Als voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst wensen wij - net als jullie - enerzijds een einde te maken aan deze onstabiele situatie en anderzijds (met een gezonde en solide basis) naar een sportieve, financiële en structurele toekomst uit te kunnen kijken. Hiervoor hebben wij in samenwerking met een aantal medewerkers van het eerste uur het "project 90" uitgewerkt, een beleidsplan dat zal zorgen voor een continuïteit binnen het bestuur en medewerkers. Een project met visie op korte én lange termijn. Het project werd "90" genoemd naar analogie met ons stamnummer én onze 90e levensjaar als club. Tevens wensen wij een dictatoriale houding tegen te gaan én wensen wij de financiële perikelen voor goed achterwege te laten. Wij wensen jullie - op heel korte termijn - een kapitaalskrachtige groep voor te stellen die deze ambities kan waarmaken. Op structureel gebied betekent dit dat wij binnen Eendracht Aalst zes departementen zullen oprichten (sportieve cel, financiële cel, commerciële cel, jeugdcel, cel voor veiligheid en een cel voor organisatie met accommodatie en catering.). Dit alles zal gebeuren met respect voor het individu en met respect van alle democratische principes. Beleid wordt gevoerd door een team, niet door een individu. Beleid wordt gevoerd met visie en wordt nooit ingegeven door paniek. Beleid wordt gevoerd door clubmensen en nooit door passanten. Beleid wordt gevoerd met de nodige zelfkritiek en openheid naar medewerkers en supporters. De jeugdwerking heeft onlangs het zilveren label van Dexia Foot Pass behaald. Daarmee profileren wij ons in België als vooraanstaande club op gebied van jeugdopleiding. Dat heeft op korte termijn geleid tot het inpassen van jeugdspelers binnen het eerste elftal. Op korte termijn (seizoen 2010-2011) gaat het Plan Sablon van start. Dit betreft een hervorming van de jeugdkampioenschappen in functie van de kwaliteit van de jeugdopleiding. Aangezien wij hoog scoren naar kwaliteit van onze opleiding, betekent dit concreet dat onze jeugd op het hoogste niveau kan uitkomen (elite-groep) tegen clubs als Club Brugge, Anderlecht, AA Gent, ... onafhankelijk van het niveau waarin het eerste elftal uitkomt. Dat zal op korte termijn zorgen voor een enorme instroom aan jeugdig talent. Iets waar ons eerste elftal alleen maar baat kan bij hebben ... Project 90 stoelt dus op twee peilers: een verankering van de jeugd voorzien binnen de structuur (om jeugdig talent vlotter te laten doorstromen) en een semi-professionalisering van onze totale werking. Op structureel gebied vraagt dit om het oprichten van een sportieve cel (Denkcel Eerste Elftal genoemd) en - omdat tweede klasse en hoger ons streefdoel is - een afsplitsing van de jeugd via een aparte VZW. Dit is enerzijds een noodzakelijke voorwaarde voor de KBVB. Anderzijds is dit een conditio sine qua non voor het Aalsterse Stadsbestuur en voor het ministerie van Sport op het vlak van subsidies. Hierbij wensen wij ook te benadrukken dat wij onze sociale rol (provinciaal / regionaal voetbal) niet uit het oog zullen verliezen! Weet dus dat de uitvoering van het project 90 ENKEL tot doel heeft om de toekomst van eendracht Aalst op ALLE vlak te verzekeren. Deze boodschap is kort - maar hopelijk krachtig genoeg - om jullie ervan te overtuigen dat we het goed voor hebben met Eendracht Aalst! Net als jullie willen we dat er zo spoedig mogelijk een einde komt aan dit dispuut. De derde periode en/of het klassement primeert. Samen met jullie zullen we onze ploeg sportief aanmoedigen. Beste supporters, net als jullie hebben ook wij een wit/zwart kloppend hart. Laat het AUB samen met project 90 kloppen van plezier. Het spreekt voor zich dat wij ons eraan houden JULLIE op de hoogte te houden van de feiten na de RVB op 3 maart 2009. Voor iedereen tevens van harte een spetterende carnaval toegewenst... Iendracht veroit..... Voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst .. Dirk en Frank Ik lees hier juist nog eens da bericht van onze voorzitter en ik vraag mij af hoelang het nog gaat duren voor ze die kapitaalkrachtige groep gaan voorstellen?Het seizoen is toch al om zeep en er staat , op heel korte termijn. dit moet toch beschouwd worden als positief, men gaat me nu toch ni zeggen dat dit cafépraat is he. Korte termijn ? da's voor mij niet langer dan 5 à 6 weken. Tegen ten laatste midden april zouden we meer moeten weten. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 17 Mar 2009, 20:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
ik had het al'ns gepost in een andere topic maar ik herhaal graag mezelf :o)
Het is hier weer eens 't zelfde, verse forumleden die grote uitspraken doen over spelers, bestuur en wa weet ik nog allemaal............. ![]() het is gewoon een verloren jaar geweest en dat hadden we eigenlijk al van in het begin van het seizoen door, enkel door het feit dat we supporter zijn geloofden we nog in verbetering, 3de periode, goed voetbal maar eigenlijk heeft dat er een heel seizoen nooit ingezeten, laat staan dat we er tekenen van hebben gezien. We zitten met spelers die kunnen spelen, dat hebben ze al genoeg bewezen (jammergenoeg bij andere ploegen) maar er heeft van heel het jaar geen ploeg op 't veld gestaan! hoe komt dat? Ge gaat mij niet wijsmaken dat Franck, Flippo, Degroot en al die anderen plotseling krabbers zijn..... zoals zo vaak zie je spelers die hier vertrekken het mooie weer maken op een ander (in dender hebben ze ook zo ne spits lopen, ergens in een hollands hoeske ook.....) We zitten voor de zoveelste keer in dezelfde shit, als je zoals ik - en velen met mij - al jaren komt kijken moet je durven toegeven dat er de laatste jaren gewoon gebrek is geweest aan continuïteit. Constant was het een gaan en komen van spelers en trainers, om de zoveel maand/jaar strubbelingen in of rond het bestuur met opvolgers die het goed of minder goed menen, met mensen met en zonder ervaring. Om een degelijke ploeg te hebben hebben we - volgens mijn bescheiden mening - eerst nood aan RUST en STABILITEIT. Een bestuur in de breedte met zowel jonge enthousiaste wolven als mannen die het klappen van de zweep kennen maar vooral........... eens op lange termijn denken want om nu weer een trainer-tovenaar en een vernieuwd bestuur te zien verschijnen uit de hoed van de positiviteit steekt tegen als je weet dat het over x jaar weer van dat is. Eendracht verdient meer en beter maar wie gaat er eindelijk eens werk van maken???? |
| 17 Mar 2009, 21:27 |
|
|
Ancien
Beste vrienden, laat ons deze topic afsluiten a.u.b.?
Er is nu een nieuw bestuur en laat ons die mensen rustig hun werk doen, ik kan u verzekeren dat er een nieuwe wind zal waaien boven het P.Cornelisstadion. Ik weet het, we hadden graag gepromoveerd dit seizoen en de frustratie achteraf is best te begrijpen. Geert zal dat ook wel weten en misschien zal hij hier veel uit geleerd hebben, want ja een jonge manager moet ook leergeld betalen zeker?De openheid tegenover de supporters zal er komen, ze willen van den Iendracht weer een familieclub maken. Daarom mijn oproep, het heeft geen zin om de negatieve toer te blijven opgaan, de toekomst van den Iendracht ziet er zeker niet slecht uit integendeel. Ik heb gisteren vergaderd voor onze organisatie van de "Hall of Fame" en ik kan u verzekeren we krijgen 100% de medewerking van het bestuur. Voor het materiaal wat we nodig hebben, borden, schermen, geluidinstalaties enz.. Hierover ga ik me nu niet verder uitwijden, maar ik zou zeggen kom naar onze eerste samenkomst, ook mensen van het bestuur zullen die dag aanwezig zijn. Hou de topic van de " Hall of Fame " in het oog. We werken toch samen aan hetzelfde doel ,den iendracht een trapje hoger brengen, en het moet weer fijn en gezellig vertoeven worden in het P.Cornelisstadion. Iendrachter voor het leven! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 17 Mar 2009, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Mar 2009, 22:28 |
|
|
Freak
Hugo schreef: Beste vrienden, laat ons deze topic afsluiten a.u.b.? Er is nu een nieuw bestuur en laat ons die mensen rustig hun werk doen, ik kan u verzekeren dat er een nieuwe wind zal waaien boven het P.Cornelisstadion. Ik weet het, we hadden graag gepromoveerd dit seizoen en de frustratie achteraf is best te begrijpen. Geert zal dat ook wel weten en misschien zal hij hier veel uit geleerd hebben, want ja een jonge manager moet ook leergeld betalen zeker? De openheid tegenover de supporters zal er komen, ze willen van den Iendracht weer een familieclub maken. Daarom mijn oproep, het heeft geen zin om de negatieve toer te blijven opgaan, de toekomst van den Iendracht ziet er zeker niet slecht uit integendeel. Ik heb gisteren vergaderd voor onze organisatie van de "Hall of Fame" en ik kan u verzekeren we krijgen 100% de medewerking van het bestuur. Voor het materiaal wat we nodig hebben, borden, schermen, geluidinstalaties enz.. Hierover ga ik me nu niet verder uitwijden, maar ik zou zeggen kom naar onze eerste samenkomst, ook mensen van het bestuur zullen die dag aanwezig zijn. Hou de topic van de " Hall of Fame " in het oog. We werken toch samen aan hetzelfde doel ,den iendracht een trapje hoger brengen, en het moet weer fijn en gezellig vertoeven worden in het P.Cornelisstadion. Iendrachter voor het leven! ![]() en assemen da nie geloven mokte ons iet anders wois... zemmen aa precies gebrainwasht... ![]() |
| 17 Mar 2009, 22:31 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Hugo schreef: Beste vrienden, laat ons deze topic afsluiten a.u.b.? Er is nu een nieuw bestuur en laat ons die mensen rustig hun werk doen, ik kan u verzekeren dat er een nieuwe wind zal waaien boven het P.Cornelisstadion. Ik weet het, we hadden graag gepromoveerd dit seizoen en de frustratie achteraf is best te begrijpen. Geert zal dat ook wel weten en misschien zal hij hier veel uit geleerd hebben, want ja een jonge manager moet ook leergeld betalen zeker? De openheid tegenover de supporters zal er komen, ze willen van den Iendracht weer een familieclub maken. Daarom mijn oproep, het heeft geen zin om de negatieve toer te blijven opgaan, de toekomst van den Iendracht ziet er zeker niet slecht uit integendeel. Ik heb gisteren vergaderd voor onze organisatie van de "Hall of Fame" en ik kan u verzekeren we krijgen 100% de medewerking van het bestuur. Voor het materiaal wat we nodig hebben, borden, schermen, geluidinstalaties enz.. Hierover ga ik me nu niet verder uitwijden, maar ik zou zeggen kom naar onze eerste samenkomst, ook mensen van het bestuur zullen die dag aanwezig zijn. Hou de topic van de " Hall of Fame " in het oog. We werken toch samen aan hetzelfde doel ,den iendracht een trapje hoger brengen, en het moet weer fijn en gezellig vertoeven worden in het P.Cornelisstadion. Iendrachter voor het leven! ![]() en assemen da nie geloven mokte ons iet anders wois... zemmen aa precies gebrainwasht... ![]() Er komt een vergadering, waar de fans de nodige vragen kunnen stellen over de toekomstvisie van de club. En wie mij beter kent weet dat ik niet hoef gebrainwasht te worden, maar dat ik altijd recht voor de vuist klap. Ik heb over het transferbeleid trouwens meer dan eens mijn ongenoegen geuit, maar wat heeft het zin om hier alle dagen te blijven zeuren over alles wat verkeerd is gegaan. Het leven gaat verder en we moeten toekomst gericht verder werken. Als je aanwezig zult zijn op onze eerste samenkomst voor de "Hall of Fame" zal je met eigen ogen kunnen zien waar ik de zogezegde gebrainwashte al maanden mee bezig ben. Bedankt voor het compliment en misschien tot op de samenkomst. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Mar 2009, 22:43 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: Beste vrienden, laat ons deze topic afsluiten a.u.b.? Er is nu een nieuw bestuur en laat ons die mensen rustig hun werk doen, ik kan u verzekeren dat er een nieuwe wind zal waaien boven het P.Cornelisstadion. Ik weet het, we hadden graag gepromoveerd dit seizoen en de frustratie achteraf is best te begrijpen. Geert zal dat ook wel weten en misschien zal hij hier veel uit geleerd hebben, want ja een jonge manager moet ook leergeld betalen zeker?De openheid tegenover de supporters zal er komen, ze willen van den Iendracht weer een familieclub maken. Daarom mijn oproep, het heeft geen zin om de negatieve toer te blijven opgaan, de toekomst van den Iendracht ziet er zeker niet slecht uit integendeel. Ik heb gisteren vergaderd voor onze organisatie van de "Hall of Fame" en ik kan u verzekeren we krijgen 100% de medewerking van het bestuur. Voor het materiaal wat we nodig hebben, borden, schermen, geluidinstalaties enz.. Hierover ga ik me nu niet verder uitwijden, maar ik zou zeggen kom naar onze eerste samenkomst, ook mensen van het bestuur zullen die dag aanwezig zijn. Hou de topic van de " Hall of Fame " in het oog. We werken toch samen aan hetzelfde doel ,den iendracht een trapje hoger brengen, en het moet weer fijn en gezellig vertoeven worden in het P.Cornelisstadion. Iendrachter voor het leven! ![]() da's gesproken ze, je hebt alvast mijn steun ! ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 17 Mar 2009, 23:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Er hangen volgens mij toch nog steeds donderwolken boven het PC-stadion.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Mar 2009, 14:04 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Casual1919 schreef: Er hangen volgens mij toch nog steeds donderwolken boven het PC-stadion. Vanuit bestuur? |
| 18 Mar 2009, 14:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Casual1919 schreef: Er hangen volgens mij toch nog steeds donderwolken boven het PC-stadion. Verklaar je nader Casuel _________________ geer'n bè |
| 18 Mar 2009, 14:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Casual1919 schreef: Er hangen volgens mij toch nog steeds donderwolken boven het PC-stadion. Is het van die achterstallige betalingen naar de leveranciers toe? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 18 Mar 2009, 14:07 |
|
| Pagina 38 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 289 Volgende |