|
|
| Pagina 4 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 22 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Ik ging dit niet meer doen, maar ok
Dat net gij deze woorden nog in uw mond durft nemen vind ik wel straf. Soit, dit gezegd zijnde... _________________ Broer van ja Waarom zou ik iemand afbreken? Als welbepaalde spelers niet presteren, dan mag dit zeker gezegd worden en mijn mening scheelt heus niet van vele anderen de hunne...... Ik ben het heus niet alleen die franck nu een goede terugronde ziet spelen, die filipovic een klasbak vindt en ik ben het ook niet alleen die van steenberghe ziet schitteren....enzovoort ,enzovoort.... wil ik maar zeggen..... iedereen gaat kijken,hé, en grosso modo zijn er gewoon meningen waar drie vierden of meer van de supporters het mee eens zijn... En nogmaals : omdat welbepaalde spelers door sommigen niet gesmaakt worden wil dat niet zeggen dat ze als persoon niks betekenen....der is nog altijd een onderscheid tussen de voetballer op het plein en de persoon naast het plein...... voetbal is eigenlijk maar een klein facet van het leven.... |
| 06 Mar 2009, 23:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Prodialoog schreef: Nu ga ik misschien het hele forum over me heen krijgen maar ik neem toch het risico. Waarom niet eens met Van Mieghem achteraan starten i.p.v. Van Dender?Deze heeft wel match ritme (reserven) en het is het moment voor hem om zich terug "in the picture" te spelen. Met alle respect voor Van Dender, maar zondag vond ik hem één van de mindere. Ok jongens. Ik ben er klaar voor. Laat de kritiek maar komen.... ![]() Ik zal je moeten teleurstellen want Van Mieghem deed NIET mee met de reserven en zou ??? gekwest zijn. Foto van de ploeg van deze avond in Diegem. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Mar 2009, 23:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ieder zijn mening daarom ook mijn favoriete elftal.
Doel : Van Steenberghe Verdediging : De Schutter, Dessaer, Seminck, Van Dender Middenveld : Podevijn, Van Damme, Coulibaly, Filipovic Aanval : Delie, Steurs. Bank : Vervaene, Boto, Franck, De Groote. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 07 Mar 2009, 0:52 |
|
|
Onderkroiper schreef: Reserven geven het goede voorbeeld 0 - 2 winst op Diegem. Doelpunten Van Lijsebeth Kenn & De Vidts Lothar Euhm Timmerman Glenn zal gescoord hebben Gy ebt nie goe opgelet tydens de match ![]() |
| 07 Mar 2009, 2:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Is da Lionel Lord op diene foto?
|
| 07 Mar 2009, 8:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zwawi schreef: Is da Lionel Lord op diene foto? Volgens mij is dat Boto en Coulli. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Mar 2009, 8:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Permel schreef: Onderkroiper schreef: Reserven geven het goede voorbeeld 0 - 2 winst op Diegem. Doelpunten Van Lijsebeth Kenn & De Vidts Lothar Euhm Timmerman Glenn zal gescoord hebben Gy ebt nie goe opgelet tydens de match ![]() Ik heb enkel de eerste helft gezien. Ruststand 0 - 0 . Werd telefonisch op de hoogte gebracht van de winst en wie scoorde. Dus mijn bron zal even niet opgelet hebben. Maar ere wie ere toekomt als Glenn Temmerman gescoord heeft.Wie maakte dan de tweede ??? @Zwawi het is niet Lord doch inderdaad Coulli & Boto die meededen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Mar 2009, 8:43 |
|
|
Het was Boto dak bedoelde ma ja, twas nog vroeg eh
![]() |
| 07 Mar 2009, 9:03 |
|
|
Ik zou morgen starten met de volgende opstelling:
Van Steenberghe T. Spotbeen, Seminck, Dessaer, Filipovic Podevijn, Van Damme, Degroote, Franck, Steurs Delie Bank: Vervaene, Boto, Van Dender, Coulibaly Dit wel allemaal in de veronderstelling dat Lord en De Schutter niet fit zouden zijn. Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Blijkbaar wilde Aalst hem vorig seizoen met nieuwjaar al halen en een bevriend supporter van Geel zei me toen "dat Aalst met Van Mieghem erbij niet zo een terugval zou gehad hebben". Steurs vond hij dan weer een transfer die veel te weinig was als ge de top in derde ambieert. Ge ziet, het kan verkeren he want tis net omgekeerd, Marijn valt door zijn tomeloze inzet reuze mee en Alain viel tegen... Maar goe, van mij mag hij nog een kans krijgen, ik twijfel er nie aan da hij meer in zijn mars heeft dan dat hij al laten zien heeft. |
| 07 Mar 2009, 9:10 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
zwawi schreef: Ik zou morgen starten met de volgende opstelling: Van Steenberghe T. Spotbeen, Seminck, Dessaer, Filipovic Podevijn, Van Damme, Degroote, Franck, Steurs Delie Bank: Vervaene, Boto, Van Dender, Coulibaly Dit wel allemaal in de veronderstelling dat Lord en De Schutter niet fit zouden zijn. Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Blijkbaar wilde Aalst hem vorig seizoen met nieuwjaar al halen en een bevriend supporter van Geel zei me toen "dat Aalst met Van Mieghem erbij niet zo een terugval zou gehad hebben". Steurs vond hij dan weer een transfer die veel te weinig was als ge de top in derde ambieert. Ge ziet, het kan verkeren he want tis net omgekeerd, Marijn valt door zijn tomeloze inzet reuze mee en Alain viel tegen... Maar goe, van mij mag hij nog een kans krijgen, ik twijfel er nie aan da hij meer in zijn mars heeft dan dat hij al laten zien heeft. Groot gelijk iedereen verdiend een tweede kans hopelijk komt hij in de plaats van Franck als die geschorst is. |
| 07 Mar 2009, 10:08 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
eendrachter'80 schreef: zwawi schreef: Ik zou morgen starten met de volgende opstelling: Van Steenberghe T. Spotbeen, Seminck, Dessaer, Filipovic Podevijn, Van Damme, Degroote, Franck, Steurs Delie Bank: Vervaene, Boto, Van Dender, Coulibaly Dit wel allemaal in de veronderstelling dat Lord en De Schutter niet fit zouden zijn. Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Blijkbaar wilde Aalst hem vorig seizoen met nieuwjaar al halen en een bevriend supporter van Geel zei me toen "dat Aalst met Van Mieghem erbij niet zo een terugval zou gehad hebben". Steurs vond hij dan weer een transfer die veel te weinig was als ge de top in derde ambieert. Ge ziet, het kan verkeren he want tis net omgekeerd, Marijn valt door zijn tomeloze inzet reuze mee en Alain viel tegen... Maar goe, van mij mag hij nog een kans krijgen, ik twijfel er nie aan da hij meer in zijn mars heeft dan dat hij al laten zien heeft. Groot gelijk iedereen verdiend een tweede kans hopelijk komt hij in de plaats van Franck als die geschorst is. wat mij betreft niet... totaal geen goesting heeft die kerel, dus laat em maar van 't plein. hopelijkheeft hij meer in zijn mars... maar 't is duidelijk dat hij niet echt van plan was om dat hier te laten zien. hij heeft kansen genoeg gehad zeker??? |
| 07 Mar 2009, 10:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Davy schreef: eendrachter'80 schreef: zwawi schreef: Ik zou morgen starten met de volgende opstelling: Van Steenberghe T. Spotbeen, Seminck, Dessaer, Filipovic Podevijn, Van Damme, Degroote, Franck, Steurs Delie Bank: Vervaene, Boto, Van Dender, Coulibaly Dit wel allemaal in de veronderstelling dat Lord en De Schutter niet fit zouden zijn. Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Blijkbaar wilde Aalst hem vorig seizoen met nieuwjaar al halen en een bevriend supporter van Geel zei me toen "dat Aalst met Van Mieghem erbij niet zo een terugval zou gehad hebben". Steurs vond hij dan weer een transfer die veel te weinig was als ge de top in derde ambieert. Ge ziet, het kan verkeren he want tis net omgekeerd, Marijn valt door zijn tomeloze inzet reuze mee en Alain viel tegen... Maar goe, van mij mag hij nog een kans krijgen, ik twijfel er nie aan da hij meer in zijn mars heeft dan dat hij al laten zien heeft. Groot gelijk iedereen verdiend een tweede kans hopelijk komt hij in de plaats van Franck als die geschorst is. wat mij betreft niet... totaal geen goesting heeft die kerel, dus laat em maar van 't plein. hopelijkheeft hij meer in zijn mars... maar 't is duidelijk dat hij niet echt van plan was om dat hier te laten zien. hij heeft kansen genoeg gehad zeker??? Amai, ben content dak nie alleen ben. Die gast heeft lang genoeg in de basis gestaan om zn (on)kunde te bewijzen. Laat maar zitten. Mij maakt ge nie wijs dat diejen hierna nog eens 4 seizoenen bij de beloften gaat spelen, om in regel te blijven met zn contract... Kzou trouwens nie weten wie ge zou offeren voor die kerel.... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Mar 2009, 10:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Davy schreef: eendrachter'80 schreef: zwawi schreef: Ik zou morgen starten met de volgende opstelling: Van Steenberghe T. Spotbeen, Seminck, Dessaer, Filipovic Podevijn, Van Damme, Degroote, Franck, Steurs Delie Bank: Vervaene, Boto, Van Dender, Coulibaly Dit wel allemaal in de veronderstelling dat Lord en De Schutter niet fit zouden zijn. Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Blijkbaar wilde Aalst hem vorig seizoen met nieuwjaar al halen en een bevriend supporter van Geel zei me toen "dat Aalst met Van Mieghem erbij niet zo een terugval zou gehad hebben". Steurs vond hij dan weer een transfer die veel te weinig was als ge de top in derde ambieert. Ge ziet, het kan verkeren he want tis net omgekeerd, Marijn valt door zijn tomeloze inzet reuze mee en Alain viel tegen... Maar goe, van mij mag hij nog een kans krijgen, ik twijfel er nie aan da hij meer in zijn mars heeft dan dat hij al laten zien heeft. Groot gelijk iedereen verdiend een tweede kans hopelijk komt hij in de plaats van Franck als die geschorst is. wat mij betreft niet... totaal geen goesting heeft die kerel, dus laat em maar van 't plein. hopelijkheeft hij meer in zijn mars... maar 't is duidelijk dat hij niet echt van plan was om dat hier te laten zien. hij heeft kansen genoeg gehad zeker??? de opstelling van zwawi zal er niet ver naast zijn, lord en de schutter vallen af of er zou een mirakel moeten gebeuren. wel spijtig voor delie dat hij weer op een eiland gaat vallen. Waarom van lysebeth eens niet in de plaats van boto? en voor mij verdient van mieghem wel een 2ded kans franck heeft die ook gehad. Maar onze vriend dillen gaan ze toch ne keer moeten leren om zijn ploeg niet altijd om te smijten als er iemand uitvalt, maar van enkel deze plaats te vervangen enkel zo kan je automatismen hebben als ploeg! |
| 07 Mar 2009, 10:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
zwawi schreef: Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Het grote verschil tussen Franck en Van Mieghem is dat Franck ook in zijn slechte periode bleef proberen en dat je eraan zag dat hij het zich aantrok. Van Mieghem daarentegen liep met een attitude van "ik ben hier de man en verder interesseert het me niet" op het plein. Bovendien is verstoppertje spelen één van zijn specialiteiten. Van mij moet die niet meer op het plein komen. Hij verdient het niet om ons truitje te mogen aantrekken. |
| 07 Mar 2009, 10:34 |
|
|
Voor het seizoen was iedereen het er toch over eens da Van Mieghem ne goeien transfer was? En in het verleden heeft hij toch al bewezen da hij wel iets kan, da kan hij toch nie verleerd zijn. Ma ge hebt gelijk da ge zegt da hij hier soms den indruk gaf da alles wel zou vanzelf gaan enzo.
Dit seizoen is hij sowieso gebuisd maar van mijn part krijgt hij bij het begin van de voorbereiding van het volgende seizoen een nieuwe kans om zich wel te bewijzen. |
| 07 Mar 2009, 10:59 |
|
| Pagina 4 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 22 Volgende |