|
|
| Pagina 5 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 22 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Smetje schreef: zwawi schreef: Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Het grote verschil tussen Franck en Van Mieghem is dat Franck ook in zijn slechte periode bleef proberen en dat je eraan zag dat hij het zich aantrok. Van Mieghem daarentegen liep met een attitude van "ik ben hier de man en verder interesseert het me niet" op het plein. Bovendien is verstoppertje spelen één van zijn specialiteiten. Van mij moet die niet meer op het plein komen. Hij verdient het niet om ons truitje te mogen aantrekken. nu heeft franck enkele goede wedstrijden en is het plots allemaal alain zijn fout? haha |
| 07 Mar 2009, 11:01 |
|
|
Ik herinner me nog voor nieuwjaar dat alain naast seminck liep centraal achteraan met steurs op links en niels op recht. Als onze keeper toen de bal had was er enkel alain die de bal nog durfde vragen om uit te voetballen en waren het andere 3 genoemden die zelfs niet omkeken als onze keeper de bal had ( was door een gebrek aan vertrouwen ben ik van overtuigd) maar het typeerde toch dat alain dit wel durfde! ben ook van mening dat zijn wedstrijden centraal van een minder niveau waren maar hij is toch ook een beetje de speelbal van onzen trainer geweest. volgens mij verdient maar 1 man het om naar het 2de eleftal gestuurd te worden onzen top trainer!
|
| 07 Mar 2009, 11:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Als ze hem nog een kans willen geven, dat ze dan wachten tot de periodetitel definitief verloren is.
Al hoeft het voor mij eigenlijk absoluut niet. |
| 07 Mar 2009, 11:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Morgen winnen en den trein is vertrokken voor de resterende matchen, hopelijk gaat onzen trainer eens bewijzen dat hij iets van voetbal kent.
En ja de eindronde is iets apart waar iedereen kan winnen ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 07 Mar 2009, 12:09 |
|
|
|
| 07 Mar 2009, 12:16 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
ik sla het nieuwsblad open vandaag en kzie daar opstaan vijf om te volgen
de petter van fc kakploeg ma raar ma waar wie zie ik op die foto jaja onze pedrag filipovic en op p 16 ne grote foto van de pedrag nog in actie bij fc kakploeg de petter zal lachen hahaha en morgen wij winnen en die periodetitel komt dichter!!! _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 07 Mar 2009, 13:33 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
boer touch schreef: Smetje schreef: zwawi schreef: Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Het grote verschil tussen Franck en Van Mieghem is dat Franck ook in zijn slechte periode bleef proberen en dat je eraan zag dat hij het zich aantrok. Van Mieghem daarentegen liep met een attitude van "ik ben hier de man en verder interesseert het me niet" op het plein. Bovendien is verstoppertje spelen één van zijn specialiteiten. Van mij moet die niet meer op het plein komen. Hij verdient het niet om ons truitje te mogen aantrekken. nu heeft franck enkele goede wedstrijden en is het plots allemaal alain zijn fout? haha wa peisdegij dat er morgen gaat gebeuren als alainke mee mag doen, en we den boot in gaan tegen diegem? het spel is nog niet denderend maar wel beter dan in de heenronde, de absoluut zwakkeren werden uit de ploeg gekuisd door nieuwe spelers die in winterstop zijn gehaald, en nu gaat ge die ongeinteresseerde slak terughalen? da snap ik nu niet zi. Smetjen heeft overschot van gelijk dattem zeker NIET de juiste spirit had, om nu plots uit het niets weer een kans te krijgen. we moeten wel verder met een ploeg die op zijn minst een beetje aan vertrouwen heeft gewonnen he! en dan nog iets... het is niet om dat een speler ooit heel erg goed was, dat hij daarom krediet mag blijven krijgen. op die manier kunnen we 't evengoe nog eens gaan vragen aan david van hoyweghen he.... wat mij betreft kunt ge maximaal 1 jaar terug gaan in de tijd om in te schatten hoeveel zo'n speler waard is voor een ploeg, en na wat ik er tot op vandaag van gezien heb, zie ik evenmin in wie er plaats moet ruimen voor van mieghem. |
| 07 Mar 2009, 14:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Davy schreef: boer touch schreef: Smetje schreef: Het grote verschil tussen Franck en Van Mieghem is dat Franck ook in zijn slechte periode bleef proberen en dat je eraan zag dat hij het zich aantrok. Van Mieghem daarentegen liep met een attitude van "ik ben hier de man en verder interesseert het me niet" op het plein. Bovendien is verstoppertje spelen één van zijn specialiteiten. Van mij moet die niet meer op het plein komen. Hij verdient het niet om ons truitje te mogen aantrekken. nu heeft franck enkele goede wedstrijden en is het plots allemaal alain zijn fout? haha wa peisdegij dat er morgen gaat gebeuren als alainke mee mag doen, en we den boot in gaan tegen diegem? het spel is nog niet denderend maar wel beter dan in de heenronde, de absoluut zwakkeren werden uit de ploeg gekuisd door nieuwe spelers die in winterstop zijn gehaald, en nu gaat ge die ongeinteresseerde slak terughalen? da snap ik nu niet zi. Smetjen heeft overschot van gelijk dattem zeker NIET de juiste spirit had, om nu plots uit het niets weer een kans te krijgen. we moeten wel verder met een ploeg die op zijn minst een beetje aan vertrouwen heeft gewonnen he! en dan nog iets... het is niet om dat een speler ooit heel erg goed was, dat hij daarom krediet mag blijven krijgen. op die manier kunnen we 't evengoe nog eens gaan vragen aan david van hoyweghen he.... wat mij betreft kunt ge maximaal 1 jaar terug gaan in de tijd om in te schatten hoeveel zo'n speler waard is voor een ploeg, en na wat ik er tot op vandaag van gezien heb, zie ik evenmin in wie er plaats moet ruimen voor van mieghem. Ik heb toch nergens gezegd da hij morgen moet meedoen. Ik heb gezegd da hij wat mij betreft een nieuwe kans mag krijgen bij de voorbereiding op het nieuwe seizoen. |
| 07 Mar 2009, 14:10 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
zwawi schreef: Davy schreef: boer touch schreef: nu heeft franck enkele goede wedstrijden en is het plots allemaal alain zijn fout? haha wa peisdegij dat er morgen gaat gebeuren als alainke mee mag doen, en we den boot in gaan tegen diegem? het spel is nog niet denderend maar wel beter dan in de heenronde, de absoluut zwakkeren werden uit de ploeg gekuisd door nieuwe spelers die in winterstop zijn gehaald, en nu gaat ge die ongeinteresseerde slak terughalen? da snap ik nu niet zi. Smetjen heeft overschot van gelijk dattem zeker NIET de juiste spirit had, om nu plots uit het niets weer een kans te krijgen. we moeten wel verder met een ploeg die op zijn minst een beetje aan vertrouwen heeft gewonnen he! en dan nog iets... het is niet om dat een speler ooit heel erg goed was, dat hij daarom krediet mag blijven krijgen. op die manier kunnen we 't evengoe nog eens gaan vragen aan david van hoyweghen he.... wat mij betreft kunt ge maximaal 1 jaar terug gaan in de tijd om in te schatten hoeveel zo'n speler waard is voor een ploeg, en na wat ik er tot op vandaag van gezien heb, zie ik evenmin in wie er plaats moet ruimen voor van mieghem. Ik heb toch nergens gezegd da hij morgen moet meedoen. Ik heb gezegd da hij wat mij betreft een nieuwe kans mag krijgen bij de voorbereiding op het nieuwe seizoen. was dan ook niet persoonllijk naar u toe: ik wou gewoon effe stellen dat het een verloren zaak is wanneer ge met de mentaliteit van van mieghem op een veld staat. en die nieuwe kans... van mij hoeft het niet |
| 07 Mar 2009, 14:16 |
|
|
Freak
Smetje schreef: zwawi schreef: Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Het grote verschil tussen Franck en Van Mieghem is dat Franck ook in zijn slechte periode bleef proberen en dat je eraan zag dat hij het zich aantrok. Van Mieghem daarentegen liep met een attitude van "ik ben hier de man en verder interesseert het me niet" op het plein. Bovendien is verstoppertje spelen één van zijn specialiteiten. Van mij moet die niet meer op het plein komen. Hij verdient het niet om ons truitje te mogen aantrekken. volledig mee akkoord smetjen. en zwawi van mieghem kan wel iets, da heeft hij in het verleden toch bewezen??? ik kost uk vanalles op een ploin, mor tis er uk nooit oitgekommen... |
| 07 Mar 2009, 14:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Smetje schreef: zwawi schreef: Wat Van Mieghem betreft. Van mij mag hij gerust opnieuw bij de kern komen, iedereen verdient een tweede kans en Franck heeft zich ook herpakt, waarom zou hij da nie kunnen? Het grote verschil tussen Franck en Van Mieghem is dat Franck ook in zijn slechte periode bleef proberen en dat je eraan zag dat hij het zich aantrok. Van Mieghem daarentegen liep met een attitude van "ik ben hier de man en verder interesseert het me niet" op het plein. Bovendien is verstoppertje spelen één van zijn specialiteiten. Van mij moet die niet meer op het plein komen. Hij verdient het niet om ons truitje te mogen aantrekken. volledig mee akkoord smetjen. en zwawi van mieghem kan wel iets, da heeft hij in het verleden toch bewezen??? ik kost uk vanalles op een ploin, mor tis er uk nooit oitgekommen... Ik kost uk vanalles nevest het ploin moar bè moi est er wel oitgekommen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 07 Mar 2009, 16:08 |
|
|
Onderkroiper schreef: Permel schreef: Onderkroiper schreef: Reserven geven het goede voorbeeld 0 - 2 winst op Diegem. Doelpunten Van Lijsebeth Kenn & De Vidts Lothar Euhm Timmerman Glenn zal gescoord hebben Gy ebt nie goe opgelet tydens de match ![]() Ik heb enkel de eerste helft gezien. Ruststand 0 - 0 . Werd telefonisch op de hoogte gebracht van de winst en wie scoorde. Dus mijn bron zal even niet opgelet hebben. Maar ere wie ere toekomt als Glenn Temmerman gescoord heeft.Wie maakte dan de tweede ??? @Zwawi het is niet Lord doch inderdaad Coulli & Boto die meededen. Glenn timmerman de 2de gemaakt en Kenn van lysebeth de 1ste |
| 07 Mar 2009, 16:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Permel schreef: Onderkroiper schreef: Permel schreef: Euhm Timmerman Glenn zal gescoord hebben Gy ebt nie goe opgelet tydens de match ![]() Ik heb enkel de eerste helft gezien. Ruststand 0 - 0 . Werd telefonisch op de hoogte gebracht van de winst en wie scoorde. Dus mijn bron zal even niet opgelet hebben. Maar ere wie ere toekomt als Glenn Temmerman gescoord heeft.Wie maakte dan de tweede ??? @Zwawi het is niet Lord doch inderdaad Coulli & Boto die meededen. Glenn timmerman de 2de gemaakt en Kenn van lysebeth de 1ste Gij hebt die match precies wel aandachtig gevolgd? |
| 07 Mar 2009, 16:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik ben ook van mening dat van mieghem nog een kans verdient, tenminste als er een opportuniteit vrijkomt , dus als er een plaats vacant komt. Hij is polyvalent , zodus vroeg of laat kan hij zijn kans pakken. Der zijn anderen die al meer dan 1 seizoen niet brengen wat van hun verwacht wordt en die nog vertrouwen krijgen, franck heeft een half seizoen niet gebracht wat van hem verwacht werd..... zodus waarom zou van mieghem ook die kans niet krijgen?
|
| 07 Mar 2009, 22:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
allè het doet deugd om te lezen dat er nog mensen zijn die iemand een tweede kans gunnen na al die verzuring van de laatste weken.
Morgen en volgende week winnen en ons supporters aantal kan weer stijgen. ![]() |
| 07 Mar 2009, 23:13 |
|
| Pagina 5 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 22 Volgende |