|
|
| Pagina 6 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 22 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Prodialoog schreef: allè het doet deugd om te lezen dat er nog mensen zijn die iemand een tweede kans gunnen na al die verzuring van de laatste weken. Morgen en volgende week winnen en ons supporters aantal kan weer stijgen. ![]() lotj ons als supporters wit zen en nie zwet! ![]() |
| 07 Mar 2009, 23:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Inderdaad, het is nu een nog meer cruciale match als verleden week. Verliezen is seizoen gedaan, ..... dus goed of slecht voetbal, de supporters zullen de ploeg moeten steunen tot en met...
|
| 07 Mar 2009, 23:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
eendrachter'80 schreef: Groot gelijk iedereen verdiend een tweede kans hopelijk komt hij in de plaats van Franck als die geschorst is. Awel ja, en we kunnen Lorenzo Wouter ook terug opvissen om op links te gaan spelen... Als er enen is die hier in gans die discussie als motor op het middenveld schromelijk over het hoofd wordt gezien, is het Coulibaly wel. Is samen met Van Damme en Franck (na Nieuwjaar) de enige die centraal op het middenveld een plaats mag opeisen op basis van PRESTATIES op die positie. Ga maar na wanneer we het beste voetbal speelden...heus geen toeval dat Van Damme en Coulibaly toen centraal op het middenveld liepen... Ik hoop dat Couly fit blijft tot het einde van het seizoen, dat Degroote wat concurrentie krijgt want die voegt elke week minder en minder toe - of men dat nu wil inzien of niet, het is wel zo... |
| 08 Mar 2009, 1:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
DT schreef: eendrachter'80 schreef: Groot gelijk iedereen verdiend een tweede kans hopelijk komt hij in de plaats van Franck als die geschorst is. Awel ja, en we kunnen Lorenzo Wouter ook terug opvissen om op links te gaan spelen... Als er enen is die hier in gans die discussie als motor op het middenveld schromelijk over het hoofd wordt gezien, is het Coulibaly wel. Is samen met Van Damme en Franck (na Nieuwjaar) de enige die centraal op het middenveld een plaats mag opeisen op basis van PRESTATIES op die positie. Ga maar na wanneer we het beste voetbal speelden...heus geen toeval dat Van Damme en Coulibaly toen centraal op het middenveld liepen... Ik hoop dat Couly fit blijft tot het einde van het seizoen, dat Degroote wat concurrentie krijgt want die voegt elke week minder en minder toe - of men dat nu wil inzien of niet, het is wel zo... Ja, ik vind dat Coulibaly altijd in de ploeg moet staan. Als iedereen fit is is het moeilijk om keuzes te maken. Spijtig genoeg maakt Dillen de verkeerde keuzes _________________ Iendracht till i die!! |
| 08 Mar 2009, 9:30 |
|
|
josken schreef: DT schreef: eendrachter'80 schreef: Groot gelijk iedereen verdiend een tweede kans hopelijk komt hij in de plaats van Franck als die geschorst is. Awel ja, en we kunnen Lorenzo Wouter ook terug opvissen om op links te gaan spelen... Als er enen is die hier in gans die discussie als motor op het middenveld schromelijk over het hoofd wordt gezien, is het Coulibaly wel. Is samen met Van Damme en Franck (na Nieuwjaar) de enige die centraal op het middenveld een plaats mag opeisen op basis van PRESTATIES op die positie. Ga maar na wanneer we het beste voetbal speelden...heus geen toeval dat Van Damme en Coulibaly toen centraal op het middenveld liepen... Ik hoop dat Couly fit blijft tot het einde van het seizoen, dat Degroote wat concurrentie krijgt want die voegt elke week minder en minder toe - of men dat nu wil inzien of niet, het is wel zo... Ja, ik vind dat Coulibaly altijd in de ploeg moet staan. Als iedereen fit is is het moeilijk om keuzes te maken. Spijtig genoeg maakt Dillen de verkeerde keuzes Ja ik heb het er met beide spelers over gehad en ze vinden ook dat ze mekaar gemakelijk aan voelen en dat het goed loopt naast mekaar op het midden! ![]() |
| 08 Mar 2009, 10:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Coulibaly valt naast de kern.Ik vind hem beter dan De Groote en Franck.Vooral in duel en als er moet mee verdedigd worden.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 08 Mar 2009, 10:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
de langen schreef: Coulibaly valt naast de kern.Ik vind hem beter dan De Groote en Franck.Vooral in duel en als er moet mee verdedigd worden. Inderdaad, Couli is niet geselecteerd maar De Schutter is wel terug. Dus De Schutter terug rechtsachter, van Damme naar het middenveld en Filipovic naar linksachter en Van Dender op de bank. |
| 08 Mar 2009, 10:48 |
|
|
Duivelke
Logisch da de schutter weer in de ploeg staat, enthousiast en veel spelinzicht.
met zo'n gasten moet het gebeuren . Coulli heeft te weinig matchritme om te starten maar is volgens mij ne joker voor den tweede helft. goe weer trouwens ![]() |
| 08 Mar 2009, 11:14 |
|
|
Duivelke
kzie juist da coulli der ni bij is vandaag
...tzal dus iemand anders zijn die voor joker moet spelen vandaag |
| 08 Mar 2009, 11:24 |
|
|
3-5-2 schreef: kzie juist da coulli der ni bij is vandaag ...tzal dus iemand anders zijn die voor joker moet spelen vandaagZullen ook niet moeten verschieten als hij eind dit seizoen weg is, couly is de pispaal van den trainer ! Dienen denkt dat hij zich alles mag permiteren! de schutter terug en het probleem op den bak is opgelost ! hopend op een sterke prestatie ![]() |
| 08 Mar 2009, 11:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Prodialoog schreef: allè het doet deugd om te lezen dat er nog mensen zijn die iemand een tweede kans gunnen na al die verzuring van de laatste weken. Morgen en volgende week winnen en ons supporters aantal kan weer stijgen. ![]() awel jong, zet er em voor mijn part op... we zullen nekeer zien hoe neig de supportersaantallen zullen stijgen. jawatte jongens... nog nooit zo ne slappen dweil zien spelen op aalst , en nu wilt den helft hem al terug... da verstakik nu ni zi. laat verdomme de ploeg de tenminste probeert aan de weg te timmeren toch voortdoen zeker??? wa's da nu! as er een opportuniteit vrijkomt zallekik wel meedoen desnoods, |
| 08 Mar 2009, 11:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
boer touch schreef: 3-5-2 schreef: kzie juist da coulli der ni bij is vandaag ...tzal dus iemand anders zijn die voor joker moet spelen vandaagZullen ook niet moeten verschieten als hij eind dit seizoen weg is, couly is de pispaal van den trainer ! Dienen denkt dat hij zich alles mag permiteren! de schutter terug en het probleem op den bak is opgelost ! hopend op een sterke prestatie ![]() Echt schandalig!! Als Couly op zijn plaats mag aantreden behoort hij gewoon tot de betere van de ploeg en hij heeft dat dit seizoen meermaals bewezen. Na Arnold nu Couly, Op den duur zou je nog peizen da Dillen ne racist is ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 08 Mar 2009, 11:55 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
josken schreef: boer touch schreef: 3-5-2 schreef: kzie juist da coulli der ni bij is vandaag ...tzal dus iemand anders zijn die voor joker moet spelen vandaagZullen ook niet moeten verschieten als hij eind dit seizoen weg is, couly is de pispaal van den trainer ! Dienen denkt dat hij zich alles mag permiteren! de schutter terug en het probleem op den bak is opgelost ! hopend op een sterke prestatie ![]() Echt schandalig!! Als Couly op zijn plaats mag aantreden behoort hij gewoon tot de betere van de ploeg en hij heeft dat dit seizoen meermaals bewezen. Na Arnold nu Couly, Op den duur zou je nog peizen da Dillen ne racist is ![]() nu vinnek couly zeker een goeie basisspeler voor aalst, maar heeft toch ook al veel zwakke matchen gespeeld... dat hij plaats zou moeten maken voor nen de schutter dat is naar mijn mening iets wat je kan verantwoorden.. maar niet voor ne van mieghem laat dat duidelijk zijn verder hoop ik deze middag op een goeie match met liefst de drie punten. want ik ben zeker dat wanneer deze ploeg echt het vertrouwen heeft, beter kan presteren.... jammer van het gegoochel van de trainer maar goed. dan ist met hindernissen he ik kijk ernaar uit ! |
| 08 Mar 2009, 12:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Davy schreef: Prodialoog schreef: allè het doet deugd om te lezen dat er nog mensen zijn die iemand een tweede kans gunnen na al die verzuring van de laatste weken. Morgen en volgende week winnen en ons supporters aantal kan weer stijgen. ![]() awel jong, zet er em voor mijn part op... we zullen nekeer zien hoe neig de supportersaantallen zullen stijgen. jawatte jongens... nog nooit zo ne slappen dweil zien spelen op aalst , en nu wilt den helft hem al terug... da verstakik nu ni zi. laat verdomme de ploeg de tenminste probeert aan de weg te timmeren toch voortdoen zeker??? wa's da nu! as er een opportuniteit vrijkomt zallekik wel meedoen desnoods, Een 2de kans leest ge hier dan.... hoeveel kansen heeft hij nog niet gehad ? Of beginnen we nu pas voor de knikkers te spelen ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Mar 2009, 12:23 |
|
|
Freak
Bram schreef: Davy schreef: Prodialoog schreef: allè het doet deugd om te lezen dat er nog mensen zijn die iemand een tweede kans gunnen na al die verzuring van de laatste weken. Morgen en volgende week winnen en ons supporters aantal kan weer stijgen. ![]() awel jong, zet er em voor mijn part op... we zullen nekeer zien hoe neig de supportersaantallen zullen stijgen. jawatte jongens... nog nooit zo ne slappen dweil zien spelen op aalst , en nu wilt den helft hem al terug... da verstakik nu ni zi. laat verdomme de ploeg de tenminste probeert aan de weg te timmeren toch voortdoen zeker??? wa's da nu! as er een opportuniteit vrijkomt zallekik wel meedoen desnoods, Een 2de kans leest ge hier dan.... hoeveel kansen heeft hij nog niet gehad ? Of beginnen we nu pas voor de knikkers te spelen ? ![]() |
| 08 Mar 2009, 12:33 |
|
| Pagina 6 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 22 Volgende |