|
|
| Pagina 13 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 22 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
T'is ook al lang geleden da'k nog nekeer commentaar gegeven heb maar ik kan niet anders meer....
Meestertacticus, de heer Dillen, heeft zich van zijnen beste kant laten zien vandaag. Als ge moet winnen en ge staat na 75 minuten 1-2 achter zijn er andere plannen als Dessaer naar voren trekken, mijnheer Dillen. Geen inzicht, geen tactiek, wat heeft hij wel ? Ik denk eelt op zijnen linkerbovenarm van altijd tegen den dug-out te leunen... Da nen trainer bijna ne gansen 2den helft op het laatste zitje van de reservenbank alleen naar de voetbal(?) zit te kijken is blijkbaar een normaal fenomeen in het Pierre-Cornelisstadion.... VTM was vandaag in het stadion aanwezig en heeft een contract getekend met het bestuur voor een niew format : "Iendracht zkt trainer" zal vanaf 23 mei in de Vlaamse huiskamers op den tv verschijnen.... Van de spelers tja....Delie op een eiland en dieje jongen is gene voetballer maar nen afwerker... Het lichtpuntje was Van Damme en Van Steenberghe. Dieje staat met vertouwen te keepen en de goals dat vallen kan hij niets aan doen.... DeGrootte heeft hem trouwens al heel goed aangepast aan 3de klasse Seizoen is gedaan, begin maar al te zoeken voor volgend seizoen....De geschiedenis herhaalt zich...hoeveel jaar zullen we nu in 3de vertoeven ???? _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 09 Mar 2009, 1:50 |
|
|
Miniem
Idd, over en sluiten. Maar niets houdt ons tegen om nu al met een nieuwe trainer in zee te gaan. Ene die visie heeft en die bewezen heeft dat hij tweede klasse kent. Daardoor kan hij de juiste spelers halen en een ploeg al opstarten naar volgend seizoen. Als je dan ziet welke trainers er op dit moment rondlopen ( Van Wambeke, diene van Meldert, diene van Sottegem ....
dan stel ik met toch vragen wat wij hier met ne meester tacticus lopen uitrichten. Het is vrij simpel. Wanneer je begint met de ingesteldheid van niet verliezen en je zet of organiseert er je ploeg naar ( zie na de 1-0 ), dan ben je in mijn ogen geen trainer. Sta je dan versteld dat je houding als trainer afstraald op de spelers ? Wat was het nut om daar op dat hoekje te gaan zitten ? Schril contrast met vorige week. Misschien krijg ik nu bakken kritiek over mij maar soit. Willen we op korte termijn nog iets forceren ( wat toch tot de mogelijkheden behoord, gezien iedereen van iedereen kan winnen ), misschien de JP terughalen tot eind seizoen. Die kan tenminste een ploeg zetten en laten voetballen om te winnen. Ik ga liever strijdend ten onder, dan op voorhand te weten dat we gaan verliezen. |
| 09 Mar 2009, 8:30 |
|
|
Freak
hopelijk beseffen ze in de bestuurskamer dat er moet gewisseld worden van spelsysteem. want kiest dillen het "concept" wel zelf of wordt het hem ook in de maag gesplitst??
als ge met ene spits blijft spelen, kunt ge ook met delie niks doen. dus graag 2 spitsen!! hopelijk komen er in de sportieve cel na dit jaar bekwame mensen en niet diene pippo die er nu zit... |
| 09 Mar 2009, 8:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Hoe een trainer en een koppig bestuur op 1 seizoen werk van meer dan twee jaar kan doen smelten als sneeuw voor de zon, dat is de conclusie.
En wat nog veel duidelijker is, alles binnen onze kern dat nog kan voetballen, gaat het hier vanzelf afbollen of wordt buitengewerkt: eerst Arnold, dan Couli, nu Boto en Lord zal volgens mij ook wel voor zichzelf de conclusie maken... Zoals al gezegd na tien matchen: we gaan overblijven met den brol op het einde van het seizoen, ja-knikkers die geen poot inzet tonen (ja de laatste tien minuten) en elke maand langs de kassa passeren. Maar pas op, Degroote gaat het wel nog in orde brengen . Zoals ik al tijdens de winterstop heb gezegd, zou een mislukking worden en een totaal nutteloze transfer en ja, dat bewijst hij week na week. Speelt vandaag als verdedigende middenvelder (warmde op bij het verdedigende compartiment) en wint geen enkel, maar dan ook geen enkel duel. Over Dillen moet niks meer gezegd worden - het is toch verloren moeite... Nu zou er nog eens een signaal mogen komen zie - den dezen gaat zich alvast de komende twee weken niet belachelijk laten maken - La Louvière heeft 15 punten, ik durf te wedden dat ze op 14 maart 2009 om 21u45 op 18 punten gaan staan... Elke match zeggen we hier van kuttegenstander na kuttegenstander - "pas op, was geen slechte ploeg"... Ja mannekes. Als je een match tegen een COUNTERPLOEG met 1-0 mag beginnen en je stopt na 2 minuten met voetballen (meer nog, je begint achteraan iedereen weer in de problemen te brengen door achteruit te gaan voetballen) dan kom je tegen iedereen in de problemen. Vier verdedigers tov 1 spits en die mag er 2 maken... De onzen in de achterzak van de Diegemse verdediging en game over... Merci Dillen en De Ridder - meer kan je niet zeggen... |
| 09 Mar 2009, 8:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik denk dat we de ex-trainer van sottegem een beetje te veel aan het bewierrooken zijn want ik heb daar ook een aantal zaken van gehoord die bepaald niet positief zijn zoals vriendjespolitiek,uit de hoogte doen enz.
Laat diene pé ginder maar in zottegem en trek een trainer aan die onze (vedetten) op het goeie spoor zet. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 09 Mar 2009, 9:10 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48 Berichten: 70 Leeftijd: 44 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Wat mij vandaag vooral gestoord heeft is de houding van de spelers in de kantine na de match. Zijn dat iendrachters????????? Zijn dat de mensen die hier goed hun brood verdienen op de rug van sponsors en supporters. Verklaar u nader want ik was al weg dan denk ik. _________________ Oilsjteneer to the bone! |
| 09 Mar 2009, 9:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
En wat is dat toch met de spelers hun onnozele reacties als nabeschouwing??? Nu Filipovic weer - eerste halfuur domineren??? Ge hebt verdomme na de goal, geen bal meer getokt, elk duel verloren en het was gewoon wachten tot de 1-1 viel??? Je verliest het op voetbaltechnisch gebied van een ploeg die normaal de tegenstander opwacht en dan dodelijk toeslaat - wij hebben zelfs geen counter kunnen uitspelen...
De instelling van de spelers begint me ook mateloos te irriteren - vóór de winter riepen ze allemaal "alles is goed maar we missen een spits die de kansen afmaakt" en nu is het elke match, "we domineren en dan ja, tegenslagje..." Waar is den tijd dat ne Verheyden zei na met 2-0 te hebben gewonnen zonder Troch en Arnold: "Sorry jongens, het gebeurt misschien allemaal net iets minder academisch, maar we hebben het op een andere manier trachten op te lossen. Maar we werken eraan..." Dit jaar zijn het excuses na excuses na excuses - maar dat ze: 1) buiten Van Damme, De Schutter en Spotbeen niet in duel gaan (Franck heeft denk ik gisteren meer getackled dan de hele verdediging samen) - hun voet zelfs ni zetten 2) geen pass van twee meter deftig kunnen geven - te hard, te zacht, achter de man - altijd de gedekte man aanspelen... 3) als kippen zonder kop op dat veld lopen 4) geen druk zetten - de keeper speelde altijd in op zijn rechtsback (zo'n 50 keer denk ik en heb je Filipovic een keer zien druk zetten???) 5) de keeper van de tegenstander haalt 1 bal knap uit zijn doel, maar zat er bij elke hoge bal wel flagrant naast - Filipovic vindt die dan een sterke wedstrijd spelen...ja mannekes. Kijken die gasten of Dillen wel naar de DVD's die Pascal voor hen staat te filmen??? Dat vergeten ze. Trochsken gaat van mij bij de opwarming van FCN een dik applaus krijgen en ik hoop dat hij er een paar binnenlapt dat al die krabbers hun ogen eens opengaan (match 23 gisteren en 33 punten - zielig is het) - en dan hoop ik dat onze ongelooflijke positivo's (die gisteren dan nog applaudisseren na alweer een snertmatch) hun verstand gebruiken en niet gaan beginnen boe-roepen zoals zo vaak gebeurt... En dat gezeik dat ex-spelers hun mond moeten houden over de "club die hen heeft grootgebracht" - al eens bij stilgestaan hoe "clubiconen" hier worden behandeld... Bij het huisvuil worden ze gezet, buitengekeken of weggepest...en dan is het het bestuur die ze daarna allemaal weer wil binnenhalen... Waarom zouden die spelers dan hun mond moeten houden??? Of zijn de mensen hier al vergeten wat het bestuur allemaal over Arnold de wereld heeft ingestuurd gewoon omdat ze van zijn contract moesten afgeraken??? Ik heb het van in het begin gezegd - als je Arnold zag spelen bij de reserven, was er fysiek geen bal aan de hand met die gast - testte voor het seizoen als fitste van de hele kern... Al dat gedoe achter de schermen maakt een mens kotsmisselijk en wij slikken het week na week... Wie zijn er dan de goedgelovigen??? |
| 09 Mar 2009, 9:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Maessie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Wat mij vandaag vooral gestoord heeft is de houding van de spelers in de kantine na de match. Zijn dat iendrachters????????? Zijn dat de mensen die hier goed hun brood verdienen op de rug van sponsors en supporters. Verklaar u nader want ik was al weg dan denk ik. Die mannen doen of er eigenlijk niets gebeurd is,ik zou braafkes naar huis gaan en mezelf dubbel in vraag stellen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 09 Mar 2009, 9:19 |
|
|
Ancien
iendracht mèn 2de vraa schreef: Maessie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Wat mij vandaag vooral gestoord heeft is de houding van de spelers in de kantine na de match. Zijn dat iendrachters????????? Zijn dat de mensen die hier goed hun brood verdienen op de rug van sponsors en supporters. Verklaar u nader want ik was al weg dan denk ik. Die mannen doen of er eigenlijk niets gebeurd is,ik zou braafkes naar huis gaan en mezelf dubbel in vraag stellen. Verschiet ge daar van? Veel "winnaars" zitten er niet tussen en een echte groepsmentaliteit valt er toch ook niet echt te bespeuren... Al die signalen waren al duidelijk in de voorbereiding en zijn doorheen het seizoen alleen maar duidelijker geworden... |
| 09 Mar 2009, 9:54 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48 Berichten: 70 Leeftijd: 44 |
Ik snap gewoon niet dat als we na nog geen 4min 1-0 voorkomen, dat dan den taktiek precies was van: laat ze maar komen. Met als gevolg dat we met 8!!! voor onze carré spelen. Franck stond 5 meter voor ons centraal duo. Filipo en Jens mochten niet meer diep gaan.
Hebben jullie ook de afstand Delie- Seminck (en Dessaer) gezien? 50 meter!!!!! Als ge dan 1-2 achterkomt smijt ge daar toch minstens in de 60e minuut Boto bij zeker in plaats van Delie, ne gast van 19 jaar, op een eiland te zetten tegen mannen van 2 meter..... DILLEN --> onkunde jongen! Zijn vervangingen dan: schuiven is toch wel zijn favoriet spelletje zè. Van Dender er af dus Filipo achteruit; Steurs op mid links. De Schutter er op en op back rechts waardoor Van Damme voor de verdediging komt en De Groote en Franck moeten naar voor schuiven.... En Podevijn wisselen voor Spotbeen? Ok, Jens was ni goe bezig, maar da was in mijn ogen door het "systeem" da Dillen wou spelen. Ik ben zwaar teleurgesteld, tot gisteren kwart voor 5 ben ik er in blijven geloven(naiëf dak ben) , maar nu leg ik er mij bij neer da we nog een jaar in die derde klasse zitten._________________ Oilsjteneer to the bone! |
| 09 Mar 2009, 10:03 |
|
|
Duivelke
over & out beginnen denken aan volgend seizoen DILLEN LAAT AUB DE EER AAN UZELF !!!!! STAPPETAF!! ![]() |
| 09 Mar 2009, 10:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Laat ons eerlijk zijn, we hebben dit seizoen op geen enkel moment meegedaan voor de prijzen, we zijn gewoon niet goed genoeg, een blinde mol zag dit al in de voorbereiding...
Komend seizoen hopelijk beterschap want dit wordt een seizoen om heel snel te vergeten... Diegem gisteren was een voorbeeld van hoe het WEL moet. |
| 09 Mar 2009, 10:34 |
|
|
forumlegende
Door omstandigheden was het een tijdje geleden dat ik nog kon komen kijken. Maar er is nog niets veranderd op die paar maanden. Franck bvb. speelt de bal nog steeds gezwind achteruit (ok, hij zet zich in, maar wat brengt het op?), van de drie passes die door de rest van de spelers verstuurd worden komen er twee niet aan, onze meester-trainer speelt zonder middenveld (de veldbezetting van het laatste halfuur heb ik zelden gezien op bijna 30jaar EA, het leek wel een match 11 tegen 11 op een 'groot plein' bij de duvelkes), kansen waren er nauwelijks (1 doelpunt en de eerste helft was voorbij voor de Diegemse doelman), en ongelofelijk veel misverstanden en geklungel zowel voor-als achteraan. En nu begint zowaar Seminck al van zijn pluimen te laten, en ook Filipovic zijn kaars was uit na welgeteld één goede actie, Delie speelde inderdaad op een eiland...
Deze ploeg is op alle gebied zwaar ziek, en dokter Dillens is niet meer dan een incompetente medicijnman uit de brousse. Geen bezieling, geen tactische ingrepen die naam waard, geen idee wat die vent daar eigenlijk loopt te doen. Wie hààlt zulke kloefkappers toch naar EA?? Tja, het antwoord kennen we zeker... |
| 09 Mar 2009, 11:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Delie is gewoon zijn tijd aan het verspelen bij aalst !! Heb je gezien hoe hij op zijn eiland soms nog ballen aanpakt en en 1 tijd van een vierde kans toch nog iets maakt ??? !!!! Die jongen heeft het in hem, een paar acties gisteren hebben me daarvan overtuigd maar HEEL HET STADION ziet dat hij op een eiland speelt !!! Frapanter kan niet !!! Zelfs een kind van 8 jaar ziet het !!!! En DIENEN DIKKE NUL VAN DILLEN blijft maar zijn systeemken spelen !!
Is het je gisteren ook opgevallen dat diegem direct druk zette bij balbezit van aalst ?? Wie zette er druk wanneer diegem achteraan begon op te bouwen ?? ENKEL DELIE ,JUIST !!!!! Ik ben het kotsbeu !!!! Een dikke, dikke waardelozen trainer die de ploeg kwaliteitsvol naar beneden haalt, teveel technische spelers die gewoon te weinig vechter zijn !! terwijl je in derde klasse beter bent met 7 werkvoetballers dan een 7-tal techniekers die hun voet niet zetten !!! En daarbovenop een seizoen "vol " doorspekt van fouten ! Nuekam moest weg , ja juist ! En van armoede laten ze dan dessaer maar in de spits opdraven omdat er gewoon geen andere spits meer bestaat..... boto is immers geen slechte speler maar een spits kan ik daarvan niet maken.....Ik hoop dat het bestuur met beide voeten op de grond komt en beseft dat ge beter af zijt met 11 vandammes of de schutters als met 11 spelers die tekeningen maken op het plein en meestal domineren en op het einde van de rit afdruipen... En last but not least moeten we onszelf als supporter ook in vraag stellen !! Nogmaals ,we zijn veel te braaf !! Hoe kunnen spelers zelfkritiek krijgen als het legioen berustend overkomt ? Gisteren zou het boe geroep naar dillen ALLEEN AL ..... tot ver buiten londerzeel moeten weerklonken hebben ...Het is heel goed dat we een positief publiek hebben maar in gegeven omstandigheden mag een kritische noot toch ook eens ?? In ieder geval , we zullen als supporter toch nog naar lalouviere afzakken , en zonder verwachtingen ..... Enkel een mathematisch wonder helpt er ons nog bovenop... |
| 09 Mar 2009, 12:10 |
|
|
Scholier
Goed, ik kan niet oordelen over Dillen, wel over Limpens en dat was niet het tactische wonder laat staan, een motivator. Als ik dan lees dat Dillen(kauwende en stijlloze kerel) nog minder presteert dan Limpens, dan stel ik mij toch vragen. Kijk er zijn trainers die met veel blabla, bestuursleden alles kunnen doen geloven en er zijn ook gewoon trainers die beredeneert en realistisch zijn. Welke van de 2 kies je als megalomane manager... de verkeerde dus, Dillen...
Je wil terug klinkende prestaties en een goed klassement en je zal de trainer deze keer niet de kast in jagen als manager en hem niet beperken in zijn vrijheid, om zodoende tot een resultaat te komen? Je moet dus op zoek naar een nieuwe coach, ik ken er een die al wat bewezen heeft in 4de, 3de, 2de EN in eerste ervaring heeft. Successen heeft geboekt met Aalter, Denderhoutem, Deinze en met Roeselare. Zijn naam: Dirk Geeraerd! Hij kent deze reeksen op zijn duimpje en kan een ploeg opbouwen en motiveren. Stond met Deinze enkele jaren terug op de 2de plaats na de heenronde, dat zegt ook wel iets over zijn capaciteiten. |
| 09 Mar 2009, 12:23 |
|
| Pagina 13 van 22 |
[ 330 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 22 Volgende |