Eendracht Aalst - Diegem - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 22
 Eendracht Aalst - Diegem 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Geeraerd zou inderdaad een goeie trainer zijn voor ons.

09 Mar 2009, 12:40
Knaap

Leeftijd: 44
Maar betaalbaar.....?

09 Mar 2009, 13:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Gijzegem Vaneigest schreef:
Laat ons eerlijk zijn, we hebben dit seizoen op geen enkel moment meegedaan voor de prijzen, we zijn gewoon niet goed genoeg, een blinde mol zag dit al in de voorbereiding... :(
Komend seizoen hopelijk beterschap want dit wordt een seizoen om heel snel te vergeten...
Diegem gisteren was een voorbeeld van hoe het WEL moet. (y)

Ik kan je redenering volledig volgen. Een gebrek aan kwaliteit is één van de oorzaken van het falen dit jaar. Maar als je dan toch over kwaliteiten beschikt, gebruik ze dan en daar wringt het schoentje. Kenn Van Damme moet je altijd centraal uitspelen en niet uitspelen op de rechtsback en wat betreft Filipo, op 2 wedstrijden op 3 plaatsen, ook niet bevorderelijk voor de automatismen. Plaats gewoon elke speler op zijn beste positie en durf keuzes te maken. Nu worden er 11 namen op papier gezet en volgt de invulling van de posities nadien. Bijkomend zou iedereen eens op woensdag of donderdag naar de training moeten komen op zandberg. De bezieling waarmee getraind wordt, straalt af op de manier waarop we spelen. Geen bezieling, geen creativiteit. Neem erbij dat men op maandag een sauna gaat doen of wat show gaat verkopen in de fitness ipv een hersteltraining te komen doen en dan kom je tot één grote constatatie, zelfs die mannen die komen uit 1ste klasse, zijn na 3 maand trainen onder Dillen fysiek ook al niet meer in orde. Al eens gezien hoeveel duels wij verliezen en het is niet van slechte wil hoor, maar gewoon van niet beter kunnen. Allez dit is mijn mening. Tot slot zou ik ook opteren om de trainer nu te vervangen, het geeft aan de nieuwe coach de gelegenheid om de kwaliteiten van deze spelersgroep te evalueren en de nodige versterkingen bij te vragen. En wie weet wat een schokeffect soms allemaal kan teweegbrengen. Tis tegen beter weten in, maar er zijn nog 21 punten te verdienen en je weet maar nooit ............

09 Mar 2009, 13:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
t zou de simpelste oplossing zijn maar ook eentje dat weeral geld gaat kosten...maar da zou ik er wel voor over hebben in deze situatie...pipo de clown heeft uitgesloten van een paar spiertrekkingen de ganse match op e stoeleken gezeten ver van iedereen aan de andere kant van de bank.....hoe kunt ge dan me andere trainers overleggen wat ge zou kunnen doe om te proberen winnen????? op deze manier kan iedereen trainer zijn van een ploeg ze....miljaarde toch,zien ze da nu nie of willen ze het niet zien??

op deze manier blijft er gene supporter meer over in de tribunes tegen da 't seizoen gedaan is!!!een voor een blijven ze nu al weg,en der zullen er nog volgen ze!!!

09 Mar 2009, 13:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Maessie schreef:
Maar betaalbaar.....?

Met het geld dat De Ridder hier al door ramen en deuren heeft buiten gesmeten om zijn fouten te compenseren (met nieuwe fouten dan nog), was Geeraerd zeker betaalbaar geweest. Hopelijk komen er in de sportieve cel eindelijk eens mensen met verstand van voetbal en ook belangrijk mensen met een voetbalachtergrond. Dus geen leerkrachten ofzo om een voorbeeld te geven :whistle: .

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

09 Mar 2009, 13:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Titus schreef:
Maessie schreef:
Maar betaalbaar.....?

Met het geld dat De Ridder hier al door ramen en deuren heeft buiten gesmeten om zijn fouten te compenseren (met nieuwe fouten dan nog), was Geeraerd zeker betaalbaar geweest. Hopelijk komen er in de sportieve cel eindelijk eens mensen met verstand van voetbal en ook belangrijk mensen met een voetbalachtergrond. Dus geen leerkrachten ofzo om een voorbeeld te geven :whistle: .

:wadde:

09 Mar 2009, 14:32
nieuw in de eerste ploeg

Gaat " de kop" zich dan zaterdag eens laten horen ?Want van dat forum ligt dienen kloten trainer nie wakker ze, wie weet kent hij er het bestaan van.....

09 Mar 2009, 15:12
nieuw in de eerste ploeg

Titus schreef:
Maessie schreef:
Maar betaalbaar.....?

Zit de ridder ook niet in die sportieve cel?
Sorry voor wat ik nu ga zeggen, maar dit is mijn mening!

De ridder is nen toffe gast die veel voor den eendracht heeft gedaan en doet, maar heeft geen kloten verstand van voetbal, als ge dan ziet dat hij de transfers moet doen weet ge genoeg. Het is gemakkelijk om bij buur dender aan te klopen en te kijken wat daar in de vuilbak ligt, franck kwam niet aan de bak, bij lommel deed hij ook niet mee en hier word hij binnengehaald als de grote messias (awel waar staan we nu met onze grote messias) de grootte moet hier nog altijd bewijzen wat hij hier komt zoeken! Filipovic val eerlijk gezegd goed mee en zal volgend jaar trainer of hulptrainer worden denk ik.(maar heeft als trainer nog niets bewezen) en van zijn aanmoedigingen dat hij de eerste 2a3 matchen deed valt niet veel meer te zien.
Den trainer ne collega van de ridder bakt er niets van.

Hebben we nog een scoutingscel? zijn dit mensen die 3de nationale kennen? want in 3de nationale moet ge meer vechters hebben ala steurs als voetballers.En dit is nu duidelijk het geval niet.

Ik denk dat onze voorzitter gelijk had toen hij ontslag nam, met mensen die er geen bal verstand van hebben kunt ge niet hoger op , en als dienen mens eens kijkt waar zijn centen naar toe gesmeten worden, zou ik ook 2xnadenken, we hebben enkel geluk dat onze voorzitter den eendracht een warm hart toedraagt!

Aan de ridder 1 advies blijf u inzetten voor den eendracht maar bemoei u niet meer met het sportieve ge hebt de laatste 3 jaar genoeg flaters uitgestoken ( we gaan ze eens opnoemen, moest ik iemand vergeten vul me aan A.U.B.)

1 limpens tijdens de voorbereiding buiten (ge kunt u seizoen nie beter beginnen)
2 Dillen meester tacticus ( zelden zo ne krabber gezien)
3Franck (enorm slechte transfer en enorm duur €4000 euro per maand ze zijn zot zeker!)
4arnold (kon nooit meer voetballen, hoek zegt dankU mijnheer de ridder)
5 troch beter hier wa meer geld in gestoken als in franck
6Bosoufa enkel de naam telde zeker, de goeien zit bij anderlecht!
7Wouter 1x gespeeld en buiten
8jakovleski 2 maand op den eendracht contract gegeven en nadien uitgekocht om het af te bollen!
9de grootte brengt veel te weinig
10de van mieghem 5jaar contract in 3de bestaat da?
11de dugardein jaar teveel?
12de claessens, speelt nu de pannen van het dak bij wetteren voor heel wa minder euro's
13de louis merganck keeper trainer voelde de bui al hangen
14de ewen verheyden ook jaar teveel?

Hoe lang gaan we dit nog pikken als trouwe supporter?

Dillen buiten en de ridder stap opzij!!!!!!!!! :boks:
dat de kop da zaterdag maar eens laat horen tot als ze het begrepen hebben!

09 Mar 2009, 15:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boer touch schreef:
1 limpens tijdens de voorbereiding buiten (ge kunt u seizoen nie beter beginnen)
2 Dillen meester tacticus ( zelden zo ne krabber gezien)
3Franck (enorm slechte transfer en enorm duur €4000 euro per maand ze zijn zot zeker!)
4arnold (kon nooit meer voetballen, hoek zegt dankU mijnheer de ridder)
5 troch beter hier wa meer geld in gestoken als in franck
6Bosoufa enkel de naam telde zeker, de goeien zit bij anderlecht!
7Wouter 1x gespeeld en buiten
8jakovleski 2 maand op den eendracht contract gegeven en nadien uitgekocht om het af te bollen!
9de grootte brengt veel te weinig
10de van mieghem 5jaar contract in 3de bestaat da?
11de dugardein jaar teveel?
12de claessens, speelt nu de pannen van het dak bij wetteren voor heel wa minder euro's
13de louis merganck keeper trainer voelde de bui al hangen
14de ewen verheyden ook jaar teveel?

Ik ga me hier niet over de kern van de zaak uitlaten, maar tis achteraf wel heel gemakkelijk klappen natuurlijk. Franck speelde wel degelijk mee bij KVSK United (en die speelden eindronde in tweede klasse hé vorig seizoen), Van Mieghem had toch ook wat referenties, ik denk dat iedereen wel dacht dat die meer gingen brengen dan dit. Ook van Wouter Degroote mochten we toch wa meer verwachten dan wat hij laat zien.

Bovendien werd Limpens niet tijdens de voorbereiding, maar na de zware nederlaag op Wetteren ontslaan. En bovendien waren Claessens (die wel bijna al zijn goals al op penalty maakte, al moeten die er natuurlijk ook in) en Dugardeyn dit seizoen al geruime tijd out door blessure ook hoor, om maar te zeggen dat het gras niet altijd groener is op een ander. Pas op, ik was wel van beide spelers fan en vond hun beider vertrek heel spijtig, maar laten we eerlijk zijn, iedereen was het er toch over eens dat we op links met Van Dender op den back en Lord op het midden sterkere spelers dan Claessens hadden. En ook zijn vervanger Steurs valt heel goed mee.

Ook Troch vind ik niet dat je hen kan aanwrijven. Ik denk dat ook Troch zelf toe was aan andere lucht en als ge dan ziet dat hij naar een eerste klasser gaat, was het volgens mij niet realistisch om Troch te houden. Ewen is natuurlijk een ander paar mouwen en dat ge spelers als Wouter en Iakovlevski een contract geeft, valt met geen enkel excuus goed te praten. En ook ik vind het grote zonde dat Arnold moest vertrekken en dat Dillen hier nog steeds trainer is.

Maar zeggen dat Geert De Ridder geen enkel verstand heeft van voetbal is toch wel zwaar overdreven hoor. Gedurende twee seizoenen werden hier op sportief gebied toch telkens de goeie keuzes gemaakt door eerst een schitterende ploeg voor vierde samen te stellen en die derna voor derde nog eens gevoelig te versterken (vorig jaar hadden we voor derde echt een topploeg, daar blijf ik bij, da zat op alle gebieden fantastisch). Daar toonde hij wel het beste uit derde en vierde te weten zitten en te kunnen halen. Ok, de vorige zomer is het bijzonder zwaar fout gelopen met de transfers, maar zelfs de transfers met de winterstop kunt ge niks op aanmerken, ge moogt al content zijn als ge dan nog enkele goeie vindt. Juist dienen trainer, dat weet ik ook niet wat ze daar in zien. Ok, het zal dus niet voor dit jaar zijn, het komt nu eenmaal niet op bestelling in voetbal hé, maar mensen die vinden dat we niemand hebben die verstand heeft van voetbal hebben toch een kort geheugen hoor.

Trouwens, ik hoor hier zeggen dat we mensen nodig hebben met een achtergrond in de voetbal en geen leerkrachten. Qua belachelijke opmerking kan dat wel tellen. In een niet zo ver verleden hebben we hier nog voormalige internationals (ik kan er me zelfs direct vier herinneren in de voorbije jaren) als trainer gehad en wat een ramp was me dat zeg. Da lijkt me dus geen referentie te zijn om verstand van voetbal te hebben hé.

09 Mar 2009, 15:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Titus schreef:
Maessie schreef:
Maar betaalbaar.....?

Zeker een slecht rapport gehad ? :)

09 Mar 2009, 16:14
Nationale Ploeg

De laatsten tijd ziet er het op het veld zeer wit uit. Zou onzen trainer iets hebben tegen kleurlingen. Couly was nochtans goed met de reserven (kan eigenlijk perfect mee), Boto (wat wil je ook) ontbeert matchritme en mag 40' opwarmen, maar niet spelen, van Arnold moest hij ook niet weten ....een mens moet voorzichtig zijn, maar begint op te vallen .....

09 Mar 2009, 16:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
panoleon schreef:
De laatsten tijd ziet er het op het veld zeer wit uit. Zou onzen trainer iets hebben tegen kleurlingen. Couly was nochtans goed met de reserven (kan eigenlijk perfect mee), Boto (wat wil je ook) ontbeert matchritme en mag 40' opwarmen, maar niet spelen, van Arnold moest hij ook niet weten ....een mens moet voorzichtig zijn, maar begint op te vallen .....

Ik heb hetzelfde al gedacht. Ik vraag me af of Lord nog veel gaat spelen.

09 Mar 2009, 16:25
Nationale Ploeg

Smetje schreef:
panoleon schreef:

Eerst Arnold zijne knie, nu Lord zijn bloed, straks de Couly zijne pink die hoofdpijn heeft ....... ;)

09 Mar 2009, 17:05
Ancien

Leeftijd: 46
Smetje schreef:
panoleon schreef:

Ik denk niet dat het puur met kleurlingen te maken heeft, maar heb hier eerder op het seizoen al eens een opmerking over gemaakt. Hij praat niet of nauwelijks met de andersTALIGEN... Kabongo heeft hij nooit aangesproken, Bouss ook niet, Couly en Boto liggen ook niet in de juiste schuif... Misschien is hij de taal niet machtig en heeft hij schrik dat die gasten hem niet gaan verstaan... Ik heb een troost voor hem, de Nederlandstaligen snappen ook niet wat hij wil :lol:

09 Mar 2009, 17:08
Nationale Ploeg

DT schreef:
Smetje schreef:
panoleon schreef:

Ik denk niet dat het puur met kleurlingen te maken heeft, maar heb hier eerder op het seizoen al eens een opmerking over gemaakt. Hij praat niet of nauwelijks met de andersTALIGEN... Kabongo heeft hij nooit aangesproken, Bouss ook niet, Couly en Boto liggen ook niet in de juiste schuif... Misschien is hij de taal niet machtig en heeft hij schrik dat die gasten hem niet gaan verstaan... Ik heb een troost voor hem, de Nederlandstaligen snappen ook niet wat hij wil :lol:

:plat: :plat: :plat:

09 Mar 2009, 17:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 22