|
|
| Pagina 33 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Ex-spelers
Ik heb een live-verslag van de Goofy gekregen, nu is hij ginder tot in Hoek den Arnold gaan zot maken.
_________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Feb 2009, 10:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Ik heb een live-verslag van de Goofy gekregen, nu is hij ginder tot in Hoek den Arnold gaan zot maken. ![]() |
| 17 Feb 2009, 20:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jonges, den arnold komt daar nogal in de gazet... en ze begrijpen daar niet hoe het komt dat hij hier weg mocht...
Citeer: HOEK - Zijn tweede goal in twee weken heeft de twijfels in Hoek weggenomen. De 23-jarige Arnold Nguekam (officieel van 25 juni 1986) is voorlopig verzekerd van een vaste plaats in de spits. Josimar Pattinama is het slachtoffer van de nieuwe aanwinst. De jonge Molukker behoort vandaag in de uitwedstrijd tegen Geinoord niet eens tot de vijftien selectiespelers. Trainer Gaby Demanet: "Ik ben natuurlijk heel content met het spel van Arnold, aan de andere kant is Pattinama niet fit en niet scherp. Hij is uit vorm, zo lijkt het. Dat kan ook te maken hebben met motivatie na de komst van Arnold, maar daar ga ik binnenkort eens met Josimar over praten." Het zal ook moeilijk worden om te concurreren met de spits uit Kameroen, die zowel tegen Spakenburg als tegen Ajax scoorde en een sterke indruk maakte. " Hij is een spits zoals Nico Jansen vroeger", zei een voetbalkenner zaterdag op de tribune. "Stevig lichaam, moeilijk van de bal te krijgen en uit alle standen op goal schieten." Toch blijft het nog altijd gissen naar de reden van zijn vertrek bij Eendracht Aalst. Arnold Nguekam kwam daar twee jaar geleden als testspeler, kreeg een contractje en werd in zijn eerste jaar gelijk topscorer. Het noodlot sloeg toe in Wetteren, waar de Afrikaan zijn kruisband scheurde en zes maanden uitgeschakeld was. Zijn terugkeer, dit jaar, was van korte duur. De aanvaller zat vaak niet eens meer op de bank, kwam niet aan spelen toe en heeft in de winter gekozen voor een overgang naar Hoek. Twee weken geleden viel hij in tegen Spakenburg, vorige week stond hij voor het eerst in de basis en vanmiddag op Geinoord vormt hij de voorhoede met Ferry Alfons. Gaby Demanet heeft een slechte herinnering aan het eerste bezoekje aan die club. "De wedstrijd werd afgelast toen we daar al waren, maar tien meter naast het hoofdveld was wel een jeugdelftal aan het voetballen." Joan van Belzen keert vandaag na zijn griepje terug in de goal en Björn Langeveld is terug in de selectie. Demanet: "Björn is goed bezig geweest op de training en is zich altijd blijven inzetten." Het zou kunnen dat Langeveld ook gelijk in de basis staat, omdat Gideon Imagbudu een schorsing van één wedstrijd uitzit. Hoek sluit in Geinoord de tweede periode af en heeft een kleine kans om gedeeld met Bennekom op de tweede plaats te eindigen achter IJsselmeervogels. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 21 Feb 2009, 14:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Lambrecht zou volgend seizoen voor Sk Lebeke-Aalst spelen.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Mar 2009, 9:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Gaskonijn schreef: Jonges, den arnold komt daar nogal in de gazet... en ze begrijpen daar niet hoe het komt dat hij hier weg mocht... Citeer: HOEK - Zijn tweede goal in twee weken heeft de twijfels in Hoek weggenomen. De 23-jarige Arnold Nguekam (officieel van 25 juni 1986) is voorlopig verzekerd van een vaste plaats in de spits. Josimar Pattinama is het slachtoffer van de nieuwe aanwinst. De jonge Molukker behoort vandaag in de uitwedstrijd tegen Geinoord niet eens tot de vijftien selectiespelers. Trainer Gaby Demanet: "Ik ben natuurlijk heel content met het spel van Arnold, aan de andere kant is Pattinama niet fit en niet scherp. Hij is uit vorm, zo lijkt het. Dat kan ook te maken hebben met motivatie na de komst van Arnold, maar daar ga ik binnenkort eens met Josimar over praten." Het zal ook moeilijk worden om te concurreren met de spits uit Kameroen, die zowel tegen Spakenburg als tegen Ajax scoorde en een sterke indruk maakte. " Hij is een spits zoals Nico Jansen vroeger", zei een voetbalkenner zaterdag op de tribune. "Stevig lichaam, moeilijk van de bal te krijgen en uit alle standen op goal schieten." Toch blijft het nog altijd gissen naar de reden van zijn vertrek bij Eendracht Aalst. Arnold Nguekam kwam daar twee jaar geleden als testspeler, kreeg een contractje en werd in zijn eerste jaar gelijk topscorer. Het noodlot sloeg toe in Wetteren, waar de Afrikaan zijn kruisband scheurde en zes maanden uitgeschakeld was. Zijn terugkeer, dit jaar, was van korte duur. De aanvaller zat vaak niet eens meer op de bank, kwam niet aan spelen toe en heeft in de winter gekozen voor een overgang naar Hoek. Twee weken geleden viel hij in tegen Spakenburg, vorige week stond hij voor het eerst in de basis en vanmiddag op Geinoord vormt hij de voorhoede met Ferry Alfons. Gaby Demanet heeft een slechte herinnering aan het eerste bezoekje aan die club. "De wedstrijd werd afgelast toen we daar al waren, maar tien meter naast het hoofdveld was wel een jeugdelftal aan het voetballen." Joan van Belzen keert vandaag na zijn griepje terug in de goal en Björn Langeveld is terug in de selectie. Demanet: "Björn is goed bezig geweest op de training en is zich altijd blijven inzetten." Het zou kunnen dat Langeveld ook gelijk in de basis staat, omdat Gideon Imagbudu een schorsing van één wedstrijd uitzit. Hoek sluit in Geinoord de tweede periode af en heeft een kleine kans om gedeeld met Bennekom op de tweede plaats te eindigen achter IJsselmeervogels. Das het eerste slachtoffer van onzen fameusen trainer (en manager) zeker? |
| 04 Mar 2009, 12:25 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
boer touch schreef: Gaskonijn schreef: Jonges, den arnold komt daar nogal in de gazet... en ze begrijpen daar niet hoe het komt dat hij hier weg mocht... Citeer: HOEK - Zijn tweede goal in twee weken heeft de twijfels in Hoek weggenomen. De 23-jarige Arnold Nguekam (officieel van 25 juni 1986) is voorlopig verzekerd van een vaste plaats in de spits. Josimar Pattinama is het slachtoffer van de nieuwe aanwinst. De jonge Molukker behoort vandaag in de uitwedstrijd tegen Geinoord niet eens tot de vijftien selectiespelers. Trainer Gaby Demanet: "Ik ben natuurlijk heel content met het spel van Arnold, aan de andere kant is Pattinama niet fit en niet scherp. Hij is uit vorm, zo lijkt het. Dat kan ook te maken hebben met motivatie na de komst van Arnold, maar daar ga ik binnenkort eens met Josimar over praten." Het zal ook moeilijk worden om te concurreren met de spits uit Kameroen, die zowel tegen Spakenburg als tegen Ajax scoorde en een sterke indruk maakte. " Hij is een spits zoals Nico Jansen vroeger", zei een voetbalkenner zaterdag op de tribune. "Stevig lichaam, moeilijk van de bal te krijgen en uit alle standen op goal schieten." Toch blijft het nog altijd gissen naar de reden van zijn vertrek bij Eendracht Aalst. Arnold Nguekam kwam daar twee jaar geleden als testspeler, kreeg een contractje en werd in zijn eerste jaar gelijk topscorer. Het noodlot sloeg toe in Wetteren, waar de Afrikaan zijn kruisband scheurde en zes maanden uitgeschakeld was. Zijn terugkeer, dit jaar, was van korte duur. De aanvaller zat vaak niet eens meer op de bank, kwam niet aan spelen toe en heeft in de winter gekozen voor een overgang naar Hoek. Twee weken geleden viel hij in tegen Spakenburg, vorige week stond hij voor het eerst in de basis en vanmiddag op Geinoord vormt hij de voorhoede met Ferry Alfons. Gaby Demanet heeft een slechte herinnering aan het eerste bezoekje aan die club. "De wedstrijd werd afgelast toen we daar al waren, maar tien meter naast het hoofdveld was wel een jeugdelftal aan het voetballen." Joan van Belzen keert vandaag na zijn griepje terug in de goal en Björn Langeveld is terug in de selectie. Demanet: "Björn is goed bezig geweest op de training en is zich altijd blijven inzetten." Het zou kunnen dat Langeveld ook gelijk in de basis staat, omdat Gideon Imagbudu een schorsing van één wedstrijd uitzit. Hoek sluit in Geinoord de tweede periode af en heeft een kleine kans om gedeeld met Bennekom op de tweede plaats te eindigen achter IJsselmeervogels. Das het eerste slachtoffer van onzen fameusen trainer (en manager) zeker? meteen is dat gelul als zou arnold nooit meer op niveau kunnen voetballen ook van de kaart geveegd. blijft in mijn ogen alleen maar een blunder van jewelste over. goed gedane zaken nemen geen keer , en met delie is er ne speler bij van het type zoals ik ze graag bij ons zie. maar mijn mening blijft: de afloop van het verhaal arnold is een zware misvatting geweest. ni min of ni meer. |
| 05 Mar 2009, 23:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Weet ge wie bij Grimsby Town speelt op zijne ouden dag?
Godwin Okpara! _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Mar 2009, 15:08 |
|
|
Freak
is hij al uit den bak?
|
| 11 Mar 2009, 15:14 |
|
|
waly 2 schreef: is hij al uit den bak? awel ja, blijkbaar wel hé _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Mar 2009, 15:22 |
|
|
Freak
e es misschien just in t wiekend vroi.
![]() |
| 11 Mar 2009, 17:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Weet ge wie bij Grimsby Town speelt op zijne ouden dag? Godwin Okpara! Zijt ge daar absoluut zeker van? Op de site van Grimsby vind ik daar toch absoluut niks van terug, der speelt wel ene wiens naam der op gelijkt, namelijk Akpa Akpro zie ik. En bovendien werd Okpara in 2007 veroordeeld tot 13 jaar gevangenisstraf. Allé, kan zijn dat ge gelijk hebt hé, maar ik vind het raar dat ge daar absoluut nergens iets van terugvindt dat Okpara terug zou voetballen. |
| 12 Mar 2009, 17:20 |
|
|
Bartos schreef: Mariner schreef: Weet ge wie bij Grimsby Town speelt op zijne ouden dag? Godwin Okpara! Zijt ge daar absoluut zeker van? Op de site van Grimsby vind ik daar toch absoluut niks van terug, der speelt wel ene wiens naam der op gelijkt, namelijk Akpa Akpro zie ik. En bovendien werd Okpara in 2007 veroordeeld tot 13 jaar gevangenisstraf. Allé, kan zijn dat ge gelijk hebt hé, maar ik vind het raar dat ge daar absoluut nergens iets van terugvindt dat Okpara terug zou voetballen. Nee, ik heb het niet op Akpa Akpro, die ken ik wel _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Mar 2009, 17:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Bartos schreef: Mariner schreef: Weet ge wie bij Grimsby Town speelt op zijne ouden dag? Godwin Okpara! Zijt ge daar absoluut zeker van? Op de site van Grimsby vind ik daar toch absoluut niks van terug, der speelt wel ene wiens naam der op gelijkt, namelijk Akpa Akpro zie ik. En bovendien werd Okpara in 2007 veroordeeld tot 13 jaar gevangenisstraf. Allé, kan zijn dat ge gelijk hebt hé, maar ik vind het raar dat ge daar absoluut nergens iets van terugvindt dat Okpara terug zou voetballen. Nee, ik heb het niet op Akpa Akpro, die ken ik wel Hm, raar dat Okpara daar nergens tussen de ploeg of tussen de opstellingen staat, misschien nog maar net getekend dan. En nog raarder dat diene al vrij is. Ge zijt toch zeker dat hij niet ontsnapt is ? |
| 12 Mar 2009, 17:29 |
|
|
Hij zat alleszins niet in de basis zaterdag, gekwetst.
_________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Mar 2009, 17:55 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Okpara begot. Ik heb vorige week nog met iemand gebeld en die hadden juist de kinderen van Okpara op bezoek (dat is een gezin dat Okpara heeft opgevangen toen hij naar België kwam) en die zei dat hij nog in de gevangenis zat.
Maarja, zal mss ondertussen al vrij zijn... _________________
|
| 12 Mar 2009, 18:00 |
|
| Pagina 33 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 215 Volgende |