La Louviere - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 15
 La Louviere - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:

en haal ook een nieuwe sportieve manager binnen aub

Je valt constant in herhaling met je zware frustratie.
Doe ons een plezier en ga ze soms ook eens ergens anders afreageren.

15 Mar 2009, 0:25
Freak

Leeftijd: 35
Stijn schreef:
eendrachter'80 schreef:

en haal ook een nieuwe sportieve manager binnen aub

Zegde gij hier ene zin waar ge niet in zegt dat de sportief manager buitenmoet?Het is niet zijn fout dat zijn spelers gene deftige pas kunnen geven,groten bek in de gazet ,maar op het veld.Vandaag stonden ze na de match zelfs te twijfelen of ze ons kwamen groeten,gelukkig was delie een van de slimmere die meteen naar binneging.

15 Mar 2009, 0:28
Ancien

Leeftijd: 38
Was er niet bij wegens zelf voetbal:

Hoe was de 'sfeer' tov de trainer?

15 Mar 2009, 0:41
Ancien

Stijn schreef:

Niet om een bom te gooien of iets dergelijks:

Dat Couly en/of Lord niet meer mogen spelen is toch ook niet 'normaal'?

Dat Lord niet goed traint enzo kan best zijn, maar het is nog steeds een van je beste spelers indien fit. En ja Couly, ik krijg er medelijden mee met die jongen.

15 Mar 2009, 0:42
Ancien

Iendrachter90 schreef:

Zegde gij hier ene zin waar ge niet in zegt dat de sportief manager buitenmoet?Het is niet zijn fout dat zijn spelers gene deftige pas kunnen geven,groten bek in de gazet ,maar op het veld.Vandaag stonden ze na de match zelfs te twijfelen of ze ons kwamen groeten,gelukkig was delie een van de slimmere die meteen naar binneging.

Dat geldt toch ook voor jou ivm Seminck? Ik wil jou niet afbreken ofzo maar het favoritisme druipt er ook af e. Versta mij niet verkeerd, ik vind Seminck nen dikke speler voor EA maar iedere keer als er ietwat commentaar op hem komt, spring jij meteen op de kar.

15 Mar 2009, 0:43
Freak

Gilles schreef:
Iendrachter90 schreef:

Dat geldt toch ook voor jou ivm Seminck? Ik wil jou niet afbreken ofzo maar het favoritisme druipt er ook af e. Versta mij niet verkeerd, ik vind Seminck nen dikke speler voor EA maar iedere keer als er ietwat commentaar op hem komt, spring jij meteen op de kar.

Ksteek dat niet onder stoelen of banken dat dat mijn favoriet is .Trouwens hij was slecht bezig de laatste weken,maar sommige doen hier precies of hij doet het express of dat hij niet meer wil of kan en dat vind ik er gewoon over.Trouwens moest er commentaar komen op andere spelers die het volgens mij niet verdienen zou ik ook reageren. ;)

15 Mar 2009, 0:47
Ancien

Iendrachter90 schreef:

Ksteek dat niet onder stoelen of banken dat dat mijn favoriet is .Trouwens hij was slecht bezig de laatste weken,maar sommige doen hier precies of hij doet het express of dat hij niet meer wil of kan en dat vind ik er gewoon over.Trouwens moest er commentaar komen op andere spelers die het volgens mij niet verdienen zou ik ook reageren. ;)

Geen probleem, even goeie vrienden. ;)

15 Mar 2009, 0:48
Freak

Gilles schreef:
Iendrachter90 schreef:

Geen probleem, even goeie vrienden. ;)

de sfeer in verband met de trainer was trouwens niet speciaal,soms werd er wel eens iets ingezet door de spionkop maar dit duurde nooit lang.

15 Mar 2009, 0:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Het gaat er niet om dat ge Geert De Ridder niet een "slechte" manager moogt vinden. Ieder zijn mening, daarvoor dient een forum. Wat wel op de zenuwen werkt is een standpunt blijven herhalen, terwijl dat standpunt dan nog niet eens serieus onderbouwd is.

Ik kan hier vanaf nu in elke topic steeds hetzelfde zinnetje gaan zeggen "Dillen is een debiel", maar veel gaat dat niet uitdoen hé. Het zal de rest alleen maar op de zenuwen werken..

15 Mar 2009, 0:52
Vaste Waarde

Zolang dat ze centraal in het middenveld niet spelen met Van Damme en Coulibaly ipv met Franck en De Groote en zonder de 2 flankaanvallers Lord en Podevijn, zie ik onze ploeg nieveel punten meer halen dit seizoen.

15 Mar 2009, 0:54
Freak

Leeftijd: 45
Dillen heeft zijn ontslag aangeboden en het is aanvaard. Dus eerstdaags wordt er een nieuwe trainer aangesteld...

15 Mar 2009, 1:04
Ancien

El Corredor schreef:
Dillen heeft zijn ontslag aangeboden en het is aanvaard. Dus eerstdaags wordt er een nieuwe trainer aangesteld...

Eindelijk.

15 Mar 2009, 1:06
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Gilles schreef:
El Corredor schreef:

Eindelijk.

twordt stillekesaan tijd
ik was hier alles beginnen lezen, en had voor mezelf al uitgemaakt dat ik niet meer kom zien zolang diejen toeter hier nog trainer is.
hoe ge zo 'n ploeg gewoon naar de zak kunt helpen is niet te geloven.
dattem alstublieft een ander hobby zoekt, want ij kan er gewoon niets van!

het ergste vanal is dat het zolang heeft moeten duren! ons ploeg naar de vaantjes, allemaal spelers voor dezelfde positie, den brol waar we niet af geraken en de goeie die we niet meer zullen houden... pffffffff
veeeeeel te laat is het, maar goed, ze hebben daar eindelijk eens naar de match gekeken precies, en gezien wat 3000 mensen al een heel seizoen zien, erg da ge't moet zeggen!!!!

hopelijk is er volgend jaar wél iets van voetbal te zien op den iendracht, en heel graag met spelers als deschutter, podevijn, vandamme seminck steurs lord, maar dat zal ijdele hoop zijn.

en arnold loopt daar te schitteren bij hoek... da's toch om uw bloot gat te laten zien zeker!!!!

ah ja en nog één ding: dat em dan blijkbaar uiteindelijk zélf nog zijn ontslag indient.. da's dan nog t strafste vanal (alli ik wil da eerst nog bevestigd zien)...'t kan ons wel nen opzeg besparen, da's wel waar. ik wens hem alleszins de beste bril van belgië toe, hij kan hem gebruiken.

15 Mar 2009, 1:15
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Ja mannekes, 't is spijtig dat ik het moet zeggen, maar gelukkig had ik vanavond betere dingen te doen dan naar La Volière te gaan.
Dat ze maar rap héél veel werk maken van volgend seizoen, want het zal nodig zijn. Als Dillen zijn ontslag heeft aangeboden, is er toch één positief punt vanavond. Dat de transfers dit jaar fors zijn tegengevallen is één zaak, maar als ge ziet wat er bij de tegenstanders mag meedoen, moogt ge met deze spelerskern toch wel iets beters doen ... Jongens toch, zijn ze dit seizoen ook maar eens twee matchen na elkaar met dezelfde elf gestart? Ik denk het niet. Op die manier elke welke week lukraak een andere ploeg opstellen, die dan op 't veld komt alsof ze mekaar nog nooit van dichtbij gezien hebben, kan ik ook ...
Gelukkig hebben we begin dit seizoen het geluk af en toe eens aan onze kant gehad. Anders konden we nu nog krabben om er alweer niet uit te vliegen ...
En Arnold, tja, dat was voorspelbaar dat die alles niet verleerd was, hé. Maar wat zeiden ze weer? Dat zijn knie kapot was voor de rest van zijn leven, zeker ... Daar heeft het bestuur op zijn minst even veel schuld aan als dat hoopke trainer ...

15 Mar 2009, 1:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Is dat zeker dat Dillen zijn ontslag gegeven heeft? Zo ja, dan is er toch nog iets positiefs aan de nederlaag van vandaag.

Ik kon er spijtig genoeg niet bij zijn op La Lou, maar volgens wat ik gehoord heb, was het schandalig slecht. 3-1 verliezen tegen een ploeg die nauwelijks scoort en 1 op 21 ofzo gepakt had, is gewoon schandalig.

Hopelijk kiezen ze nu ne goeien trainer en kunnen ze hierdoor de betere spelers nog overtuigen om volgend seizoen te blijven. Dan kan in de resterende matchen naar volgend seizoen toe gewerkt worden.

15 Mar 2009, 1:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 15