Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 17
 Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Gilles schreef:
dwarskijker schreef:
Het zal inderdaad waarschijnlijk Filopovic worden maar dan ook voor volgend jaar.

Alweer een marionet die van bovenaf kan bestuurd worden ale.

Ik heb maar één woord voor ons bestuur, SUKKELS

15 Mar 2009, 21:49
Freak

Leeftijd: 45
witteken schreef:
Gilles schreef:
dwarskijker schreef:
Het zal inderdaad waarschijnlijk Filopovic worden maar dan ook voor volgend jaar.

ist nie SUKKEL?

15 Mar 2009, 21:54
Vaste Waarde

El Corredor schreef:
witteken schreef:
Gilles schreef:

ist nie SUKKEL?

Opgepast voor Stijntje want hij kan er niet tegen :plat:

15 Mar 2009, 21:56
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
:plat: :plat: :plat:

15 Mar 2009, 22:02
Vaste Waarde

Stijn schreef:
:plat: :plat: :plat:

:oooh:

15 Mar 2009, 22:04

Dillen laat het trainer over aan zijn echtgenote......,Sonja Billen
:whistle:

15 Mar 2009, 22:10
Vaste Waarde

Voor mij blijft hetzelfde wie er overneemt.Zolang het maar iemand is die zelf 100% mag beslissen wie hij opstelt, zonder dat hij moet rekening houden met verplichtingen van bestuur en sponsors.

Laatst gewijzigd door de langen op 15 Mar 2009, 23:06, 2 keer totaal gewijzigd.

15 Mar 2009, 22:13
Vaste Waarde

Het is hier weer eens 't zelfde, verse forumleden die grote uitspraken doen over spelers, bestuur en wa weet ik nog allemaal............. :hmm:

het is gewoon een verloren jaar geweest en dat hadden we eigenlijk al van in het begin van het seizoen door, enkel door het feit dat we supporter zijn geloofden we nog in verbetering, 3de periode, goed voetbal maar eigenlijk heeft dat er een heel seizoen nooit ingezeten, laat staan dat we er tekenen van hebben gezien.

We zitten met spelers die kunnen spelen, dat hebben ze al genoeg bewezen (jammergenoeg bij andere ploegen) maar er heeft van heel het jaar geen ploeg op 't veld gestaan! hoe komt dat? Ge gaat mij niet wijsmaken dat Franck, Flippo, Degroot en al die anderen plotseling krabbers zijn..... zoals zo vaak zie je spelers die hier vertrekken het mooie weer maken op een ander (in dender hebben ze ook zo ne spits lopen, ergens in een hollands hoeske ook.....)

We zitten voor de zoveelste keer in dezelfde shit, als je zoals ik - en velen met mij - al jaren komt kijken moet je durven toegeven dat er de laatste jaren gewoon gebrek is geweest aan continuïteit. Constant was het een gaan en komen van spelers en trainers, om de zoveel maand/jaar strubbelingen in of rond het bestuur met opvolgers die het goed of minder goed menen, met mensen met en zonder ervaring.
Om een degelijke ploeg te hebben hebben we - volgens mijn bescheiden mening - eerst nood aan RUST en STABILITEIT. Een bestuur in de breedte met zowel jonge enthousiaste wolven als mannen die het klappen van de zweep kennen maar vooral........... eens op lange termijn denken want om nu weer een trainer-tovenaar en een vernieuwd bestuur te zien verschijnen uit de hoed van de positiviteit steekt tegen als je weet dat het over x jaar weer van dat is.

Eendracht verdient meer en beter maar wie gaat er eindelijk eens werk van maken????

15 Mar 2009, 22:18
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
El Corredor schreef:
rené1919 schreef:
van mij mag gregoire vanderidt (onzen T2/keeperstrainer)
gerust het seizoen volmaken, volgens mij beschikt hij zelfs over een uefa diploma

Ik kan me niet voorstellen dat het bestuur nu de fout zal maken om een Vanderidt - die totaal geen ervaring heeft noch als keeper noch als trainer op dit niveau - de coaching te laten doen, komend weekend. Vorig jaar anoniem bij Eppegem (waar ligt dat?) en nu - als vriendje van De Veirman - plots interim-coach van Eendracht Aalst? Komaan, hé zeg! Serieus blijven.
Graag iemand mét ervaring - zowel als trainer als als speler - op niveau derde nationale die al iets neergezet heeft. Dat zijn dé mensen die het niveau van derde nationale kunnen inschatten en perfect weten welke mix je nodig hebt van talent en mentaliteit om (jawel) een titel te pakken in derde nationale. Die trainers kennen (veeeeeeeeeel beter dan De Ridder) de markt (de beste transfer dit seizoen is iemand die zichzelf aangeboden heeft: onze nieuwe keeper) en weten de huidige kern (veeeeeeeeeel beter dan De Ridder) in te schatten. We hebben geen enkele speler die het verschil kan maken (zowel offensief als defensief) op Lord (een fitte en gedreven Lord dan), Seminck (1 op 1, de beste verdediger uit derde nationale) en Jens Podevijn na. We hebben een aantal spelers die op hun best zijn als waterdrager (Van Damme, De Schutter, Steurs) en we hebben een goeie keeper. Voor mij is het dat zowat.
We hebben eigenlijk NIEMAND in ons team waar de tegenstander schrik voor heeft. Als titelkandidaat heb je dergelijke spelers nodig, geloof me. Af te lezen in hun statistieken: niet in speelminuten, maar in assists en doelpunten. Niet op basis van een mooi cv (zoals Van Mieghem bv) qua clubs (als je vooraf had bekeken hoeveel assists of doelpunten den Alain had gemaakt: nihil), maar op basis van rendement op niveau derde/tweede nationale. Ons scorend vermogen werd de voorbije seizoenen vakkundig weggejaagd: Troch, Arnold, Verheyden, Claessens, ... Allemaal jongens die op tijd en stond hun doelpuntje meepikten. Je neemt er best het lijstje met topschutters uit derde nationale van dit seizoen niet bij ... Het is simpel: een kampioen levert een topschutter en omgekeerd.

voorts zie ik twee kandidaten, van der haegen en de wilde, of t zou moeten zijn dat een derde hond (G.) nog met de vacature gaat lopen...

ik deel volledig je mening!
maar ik zou toch ook gokken op de wispelaere, wat zou me dat een plezier doen, mocht die terugkeren.
de wilde mag dat ook, in mijn ogen heeft die hier geen slecht werk geleverd, speelde misschien op papier met 1 sptis, maar die werd dan wel bij 't spel vertrokken: bij de wilde had je 'r enen diep die oorlog maak en hoog oprukkende vleugels die de achterlijn halen, en ook achteruit legden op troch of nen oprukkende middenvelder (arne/ewen). dat was ook met 1 spits, maar wel attractiever dan de chaos waar we nu naar kijken
filipovic als coach vind ik in de huidige omstandigheden geen goed idee: deze ploeg heeft nood aan een echte ommekeer, een nieuwe wind, expertise van buitenaf... intern de oplossing gaan zoeken, zou geen goed signaal betekenen; niet alleen naar de supporters toe, maar ook naar diegenen waarvan we 't liefste hebben dat ze hun krabbelke zetten voor volgend seizoen.

15 Mar 2009, 22:48
Nationale Ploeg

Filipovic heeft me zelf gezegd dat hij nog een jaar wil spelen, dus hij zal niet de nieuwe trainer zijn.

15 Mar 2009, 22:53
nieuw in de eerste ploeg

AlostanA schreef:
Filipovic heeft me zelf gezegd dat hij nog een jaar wil spelen, dus hij zal niet de nieuwe trainer zijn.

ik denk dat het voor flipo nog en beetje vroeg zou zijn om hem trainer te maken, misschien assistent?

15 Mar 2009, 23:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Geef mij ook maar iemand met ervaring die derde en tweede goed kent. Iemand die de rust doet terug keren en in stilte kan bouwen aan de toekomst.Laat onze ploeg nu de resterende matchen spelen met dezelfde mensen op vaste posities. Evalueer en vul aan. En als je dan een trainer hebt die zijn mensen kan motiveren en verstand heeft van voetbal sta je al een heel stuk verder. Deze transfer is zo belangrijk dat er niet overhaast een beslissing mag worden genomen.

Hopelijk heeft het bestuur zijn lessen getrokken uit dit seizoen en bestoken ze ons niet meer met beloften die ze achteraf moeten bijstellen. Het is missichien verstandig om naar volgend seizoen de lat niet te hoog te leggen. Gewoon proberen een evenwichtig elftal uit te bouwen en zo hoog mogelijk te eindigen. Rome is ook niet op één dag gebouwd.

16 Mar 2009, 0:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Prodialoog schreef:
Geef mij ook maar iemand met ervaring die derde en tweede goed kent. Iemand die de rust doet terug keren en in stilte kan bouwen aan de toekomst.Laat onze ploeg nu de resterende matchen spelen met dezelfde mensen op vaste posities. Evalueer en vul aan. En als je dan een trainer hebt die zijn mensen kan motiveren en verstand heeft van voetbal sta je al een heel stuk verder. Deze transfer is zo belangrijk dat er niet overhaast een beslissing mag worden genomen.

Hopelijk heeft het bestuur zijn lessen getrokken uit dit seizoen en bestoken ze ons niet meer met beloften die ze achteraf moeten bijstellen. Het is missichien verstandig om naar volgend seizoen de lat niet te hoog te leggen. Gewoon proberen een evenwichtig elftal uit te bouwen en zo hoog mogelijk te eindigen. Rome is ook niet op één dag gebouwd.

Is wel eens op 1 dag vernietigd :whistle:

16 Mar 2009, 0:25
Ancien

Onderkroiper schreef:
Prodialoog schreef:

Is wel eens op 1 dag vernietigd :whistle:

We moeten zo vlug mogelijk weg uit derde klasse, want anders zijn we ten dode opgeschreven.
Sponsors interesseren zich niet voor deze reeks, vanaf 2de klas begint het voor die mensen aantrekkelijk te worden, om hun centen te investeren in het voetbal met o.a. TV- beelden enz..

16 Mar 2009, 0:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
CeltiC1919 schreef:
Het is hier weer eens 't zelfde, verse forumleden die grote uitspraken doen over spelers, bestuur en wa weet ik nog allemaal............. :hmm:

het is gewoon een verloren jaar geweest en dat hadden we eigenlijk al van in het begin van het seizoen door, enkel door het feit dat we supporter zijn geloofden we nog in verbetering, 3de periode, goed voetbal maar eigenlijk heeft dat er een heel seizoen nooit ingezeten, laat staan dat we er tekenen van hebben gezien.

We zitten met spelers die kunnen spelen, dat hebben ze al genoeg bewezen (jammergenoeg bij andere ploegen) maar er heeft van heel het jaar geen ploeg op 't veld gestaan! hoe komt dat? Ge gaat mij niet wijsmaken dat Franck, Flippo, Degroot en al die anderen plotseling krabbers zijn..... zoals zo vaak zie je spelers die hier vertrekken het mooie weer maken op een ander (in dender hebben ze ook zo ne spits lopen, ergens in een hollands hoeske ook.....)

We zitten voor de zoveelste keer in dezelfde shit, als je zoals ik - en velen met mij - al jaren komt kijken moet je durven toegeven dat er de laatste jaren gewoon gebrek is geweest aan continuïteit. Constant was het een gaan en komen van spelers en trainers, om de zoveel maand/jaar strubbelingen in of rond het bestuur met opvolgers die het goed of minder goed menen, met mensen met en zonder ervaring.
Om een degelijke ploeg te hebben hebben we - volgens mijn bescheiden mening - eerst nood aan RUST en STABILITEIT. Een bestuur in de breedte met zowel jonge enthousiaste wolven als mannen die het klappen van de zweep kennen maar vooral........... eens op lange termijn denken want om nu weer een trainer-tovenaar en een vernieuwd bestuur te zien verschijnen uit de hoed van de positiviteit steekt tegen als je weet dat het over x jaar weer van dat is.

Eendracht verdient meer en beter maar wie gaat er eindelijk eens werk van maken????

:worship: u post past perfect bij mijn mening!

16 Mar 2009, 1:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 17