Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 17
 Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
AlostanA schreef:
Filipovic heeft me zelf gezegd dat hij nog een jaar wil spelen, dus hij zal niet de nieuwe trainer zijn.

Het is te hopen... want als hij trainer wordt en het onderwerp "verdedigen" staat op de agenda, mag er een extra assistent worden aangeworven. Zaterdag was het opendeurdag zenne bij Filipovic, en dat is niet de eerste keer... En na de thuismatch tegen Wetteren (dus de volle... 1 wedstrijd) is zijn coaching ook weg...

Ik hoop dat het bij onze verdediging (Dessaer, Van Dender, Seminck, zelfs De Schutter zaterdag) puur met de trainer te maken had en dat ze onderling al een paar weken afgesproken hadden om opendeurdagen met saloncondities te houden, want wat er daar tegenwoordig in die laatste lijn gebeurd, heeft niks meer met verdedigen te maken...

En ik hoop dat de nieuwe trainer ook de ballen aan zijn lijf heeft om ook de "wintertransfers" objectief te evalueren en te behandelen... Tot op vandaag weet ik nog altijd niet wat de rol van een Degroote is...zie je aanvallend niet, je ziet hem op de beelden van TV-Oost wel vaak teruggeplooid tegen onze zestien staan bij balverlies of een tegendoelpunt...alleen jammer dat het nooit in de buurt is van het gevaar of de bal... dus verdedigend ook zeer pover en recuperatie / duelkracht nog minder dan niks... Tiens, hadden we voor de winterstop ook niet zo iemand lopen???

Als dat geen tegenvallende transfer is, dan weet ik het ook niet meer. Lijkt me ook na een 60-tal minuten compleet leeggespeeld te zijn... Precies een kwaaltje dat bij Dender vaker voorkomt...

Waarom Couly gewoon niet het vertrouwen geven??? Of als die de zoveelste persona non grata is, zet er dan een Grysolle in... En gooi eens wat aanvallend ingestelde spelers op dat plein of op de bank. Zaterdag was de bank Thomas Spotbeen, Jens Podevijn en Couly....en komt Jens erin voor Niels Spotbeen maar dan als centrale middenvelder...

Alles op de toekomst zeker...

16 Mar 2009, 9:27
Ancien

Ik denk terug aan Rudy Cossey, heeft met Flippo in Lokeren gewerkt, en nu het slecht gaat in Bergen zou hij vlugger kunnen opstappen.
Het zou mij niet verwonderen dat Rudy een ernstige kandidaat is als trainer voor den iendracht.

16 Mar 2009, 9:42
Nationale Ploeg

De reden dat Couli niet meer speelt ZOU zijn dat hij zelf heeft laten verstaan niet meer gemotiveerd te zijn en Eendracht Aalst te willen verlaten...
Hij is dus bij de vertrekkers eind dit seizoen...

16 Mar 2009, 9:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
AlostanA schreef:
Filipovic heeft me zelf gezegd dat hij nog een jaar wil spelen, dus hij zal niet de nieuwe trainer zijn.

Dat hoop ik alvast. Ik denk dat hij nog veel moet leren alvorens trainer te worden. Als ik soms zijn reactie na de match lees (we hebben gedomineerd, technisch de betere, ...) is er nog heel wat werk aan.

16 Mar 2009, 10:16
Ancien

Leeftijd: 46
Gijzegem Vaneigest schreef:
De reden dat Couli niet meer speelt ZOU zijn dat hij zelf heeft laten verstaan niet meer gemotiveerd te zijn en Eendracht Aalst te willen verlaten einde dit seizoen...

Ja, hoe zou dat komen... Hoeveel keer heeft hij meegedaan dit seizoen? En op welke posities dan nog...Soit, dan kunnen ze weer beginnen met hun geliefkoosde spelletje hé, transferkes doen... en gokken dat er 1 meevalt...

Ze zitten na onze terugval naar vierde van de daken te schreeuwen dat onze toenmalige ploeg was samengesteld om de top te spelen in derde. Je speelt kampioen in vierde en je kiepert er meteen al een deel buiten (Van Holm, De Langhe, Dugardeyn, Glorieux, Van Belle en al je keepers). Bij de winterstop vorig jaar ga je door en zet je er nog een buiten (Landuyt) en zeg je aan 1 van je twee absolute sterkhouders en kapitein dat hij eind dat seizoen mag beschikken (Verheyden)...qua timing kan dat tellen en wordt je andere na eerst verplicht met inspuitingen te moeten spelen, ook uitgekakt omdat hij zogezegd niet meer op echt topniveau geraakt (een halve Troch steekt nog altijd met kop en schouders uit boven de verlichte geest Degroote)...

Het spelletje wordt begin dit seizoen gewoon doodleuk verdergezet door uw enige spits, op Boto na die naam waardig, al meteen in de pers te gaan zwartmaken en hem een halfjaar te laten aanmodderen (maar wel betalen) bij de reserven terwijl je in uw eerste ploeg complete voetbalanalfabeten laat opdraven zoals Wouter en Iakovlievski, Boussoufa en Kabongo vind ik te snel afgeserveerd maar soit een vergelijking met Arnold kunnen ze ook niet weerstaan...

Amper twee seizoenen na je kampioenenviering slaag je er dus in om enkel nog Podevijn over te houden van je kampioenenploeg (ik kan me niet voorstellen dat Seminck nog een jaar gaat verliezen in derde) en ben je zelfs al bezig de vervangers van de spelers van uw kampioenenploeg buiten te werken... Couly, Lord, Boto, Van Mieghem (alleen is da ni slim als je die eerst een contract van 5 jaar laat ondertekenen)... Aelbrecht is al weg (was waarschijnlijk de enige die je vorig jaar al met een grote strik wilde buitendragen maar die kreeg dan wel weer een contractverlenging), Van Dender die laat uitschijnen rijp te zijn om bij een caféploeg te gaan spelen en de geruchten over Dessaer en Van den Brande zijn al lang bekend...

Wat schiet er dan in godsnaam nog over???

Als de mensen die de transfers behartigen zo graag FIFA 09 spelen (want daar lijkt het echt wel op), dat ze daar dan aub ook de regels van volgen en een beperking van 5 biedingen per transferperiode krijgen...

Kotsbeu ben ik het en ze zijn zich als club compleet, maar dan ook compleet belachelijk aan het maken...en ons mee...

16 Mar 2009, 10:19
Vaste Waarde

De reden dat Couli niet meer speelt ZOU zijn dat hij zelf heeft laten verstaan niet meer gemotiveerd te zijn en Eendracht Aalst te willen verlaten...

Dat komt er van he, als er spelers zijn die mindere kwaliteiten hebben als hij zelf wekelijks op zijn plaats in de basis worden gezet.

16 Mar 2009, 10:44
Nationale Ploeg

DT schreef:
De reden dat Couli niet meer speelt ZOU zijn dat hij zelf heeft laten verstaan niet meer gemotiveerd te zijn en Eendracht Aalst te willen verlaten einde dit seizoen...

Ja, hoe zou dat komen... Hoeveel keer heeft hij meegedaan dit seizoen? En op welke posities dan nog...Soit, dan kunnen ze weer beginnen met hun geliefkoosde spelletje hé, transferkes doen... en gokken dat er 1 meevalt...

Ze zitten na onze terugval naar vierde van de daken te schreeuwen dat onze toenmalige ploeg was samengesteld om de top te spelen in derde. Je speelt kampioen in vierde en je kiepert er meteen al een deel buiten (Van Holm, De Langhe, Dugardeyn, Glorieux, Van Belle en al je keepers). Bij de winterstop vorig jaar ga je door en zet je er nog een buiten (Landuyt) en zeg je aan 1 van je twee absolute sterkhouders en kapitein dat hij eind dat seizoen mag beschikken (Verheyden)...qua timing kan dat tellen en wordt je andere na eerst verplicht met inspuitingen te moeten spelen, ook uitgekakt omdat hij zogezegd niet meer op echt topniveau geraakt (een halve Troch steekt nog altijd met kop en schouders uit boven de verlichte geest Degroote)...

Het spelletje wordt begin dit seizoen gewoon doodleuk verdergezet door uw enige spits, op Boto na die naam waardig, al meteen in de pers te gaan zwartmaken en hem een halfjaar te laten aanmodderen (maar wel betalen) bij de reserven terwijl je in uw eerste ploeg complete voetbalanalfabeten laat opdraven zoals Wouter en Iakovlievski, Boussoufa en Kabongo vind ik te snel afgeserveerd maar soit een vergelijking met Arnold kunnen ze ook niet weerstaan...

Amper twee seizoenen na je kampioenenviering slaag je er dus in om enkel nog Podevijn over te houden van je kampioenenploeg (ik kan me niet voorstellen dat Seminck nog een jaar gaat verliezen in derde) en ben je zelfs al bezig de vervangers van de spelers van uw kampioenenploeg buiten te werken... Couly, Lord, Boto, Van Mieghem (alleen is da ni slim als je die eerst een contract van 5 jaar laat ondertekenen)... Aelbrecht is al weg (was waarschijnlijk de enige die je vorig jaar al met een grote strik wilde buitendragen maar die kreeg dan wel weer een contractverlenging), Van Dender die laat uitschijnen rijp te zijn om bij een caféploeg te gaan spelen en de geruchten over Dessaer en Van den Brande zijn al lang bekend...

Wat schiet er dan in godsnaam nog over???

Als de mensen die de transfers behartigen zo graag FIFA 09 spelen (want daar lijkt het echt wel op), dat ze daar dan aub ook de regels van volgen en een beperking van 5 biedingen per transferperiode krijgen...

Kotsbeu ben ik het en ze zijn zich als club compleet, maar dan ook compleet belachelijk aan het maken...en ons mee...

Ik kan je goed volgen in deze post...Heb reeds meermaals gezegd dat we met de ploeg van vierde klasse (+ trainer) reeds in tweede stonden...

16 Mar 2009, 10:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik ben altijd al van mening geweest dat we met de ploeg uit 4e zonder problemen kampioen konden spelen in 3e vorig jaar. Maar dan moeten we ons de vraag stellen wat er juist ging gebeurd zijn hadden we die fatale zondag op Wetteren niet gekend...

16 Mar 2009, 10:49
Junior

ik persoonlijk hoop eigenlijk niet echt op Van der Haeghen, alhoewel indien hij aangesteld zou worden die mens uiteraard zijn kans zou verdienen. hij heeft echter bij Sottegem wel min of meer het onderste uit de kan gehaald hetgeen een prestatie is met de blijkbaar ietwat beperkte middelen daar, maar heeft aan de andere kant zélden (ook op momenten dat Sottegem bvb reeds gered was of zo) dominant aanvallend voetbal gebracht, hetgeen toch het handelsmerk is van den Ïendracht als het draait. ik zie er iets te veel nen Dillen in, iets meer nen motivator dan Dillen (die daar heel zwak in was) maar voor de rest... ik zou meer een type Van Wambeke zoeken, een trainer die nog heel wat te bewijzen heeft maar aan de andere kant elders wél al mooi voetbal op de mat liet brengen. das mijn gedacht he. voorts wens ik Dillen echt wel het beste in zijn verdere carrière, die mans zal het allemaal ook wel anders gedroomd hebben. maar hij woog te licht, het is het beste dat hij weg is.

16 Mar 2009, 13:38
Iendracht.be - beheer

Van Wambeke heeft als trainer ook nog niet zoveel bewezen. Bij Temse was het heel goed, maar bij Boom en Hamme is hij toch ook niet geslaagd. Zou eerder een goeie T2 zijn denk ik.

16 Mar 2009, 13:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Van alle namen die genoemd zijn kan ik mij het best vinden in Etienne De Wispelaere.
Het mag van mij iemand zijn met zo een profiel, of Etienne zelf natuurlijk.

Peter Van Wambeke lijkt er mij ook nog niet klaar voor. Misschien cru gezegd, maar die zal nog een paar keer met zijn kop tegen de muur moeten lopen zoals bij Hamme...

16 Mar 2009, 13:52
forumlegende

Persoonlijk vind ik dat Geeraerd een echte "vakman" is.

Het is overigens een fabeltje dat hij defensief speelt. Neen, hij vormt een ploeg en een spelsysteem in functie van de kwaliteiten/gebreken van een ploeg.

Binnenhalen zou ik zeggen.

16 Mar 2009, 13:57
Ancien

Leeftijd: 47
Dani schreef:

Het is overigens een fabeltje dat hij defensief speelt. Neen, hij vormt een ploeg en een spelsysteem in functie van de kwaliteiten/gebreken van een ploeg.

Verdedigen en betonvoetbal dus...

16 Mar 2009, 14:13
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:

Volledig akkoord.

16 Mar 2009, 14:31
Nationale Ploeg

Dani schreef:

als diene kerel betaalbaar is waarom nie...

16 Mar 2009, 14:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 17