Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 17
 Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Dat Dillen zijn ontslag gegeven heeft is een goede zaak voor de ploeg. Dank u Marc.
Maar als de volgende trainer (al is hij de beste van het land) met dezelfde kaarten als Dillen moet
spelen dan verzeker ik jullie dat het weer een dikke scheet in een fles zal worden.
Waarom?? Omdat onze kern in zijn geheel veel te licht weegt om nog maar in de sub-top van derde
te spelen. En hoe zou dat nu komen ? Vraag dat maar eens aan GDR. Maar hij zal u het goede antwoord
schuldig blijven.

16 Mar 2009, 17:00
nieuw in de eerste ploeg

misschien heeft het bestuur al langer een trainer gecontacteerd? Maar moesten ze om financiele redenen wachten tot dillen het zelf opstapte?

of ja misschien gaan ze weer gelijk kiekens zonder kop te werk? :D

16 Mar 2009, 17:25
Duivelke

Als ik, als Sottegem-supporter, mijn bescheiden bijdrage mag leveren over Kris VDH …
Hij praat naar verluidt met verschillende ploegen en zou deze week ergens tekenen.
Ik wil niet ingaan op wat er nu gaande is maar weet dat ten tijde van Limpens’ ontslag Aalst via Zakkas ook al eens polste naar volgend seizoen toe :wink: Mocht ik hem geweest zijn, ik had toen al toegehapt (hetgeen ik hem ook gezegd heb … ergens zag ik de bui al hangen) maar hij wou Sottegem niet in de steek laten, hoe moeilijk het er ook werken was.
Ik denk persoonlijk dat de combinatie Kris VDH - Eendracht Aalst gensters zou kunnen slaan. Zijn vakkennis en gedrevenheid, gekoppeld aan het (financieel) potentieel van Aalst … dat kan echt serieus vuurwerk geven. Ik zou Aalst voor hem ook de logische volgende stap vinden. Hij heeft een uitdaging nodig, hij moet iets kunnen opbouwen. De staat waarin Eendracht Aalst zich nu bevindt … eigenlijk is dat zijn biotoop. Eendracht is natuurlijk Sottegem niet maar toch ...

John (ksvs)

16 Mar 2009, 17:27
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
Tegen den tijd dat DT gedaan heeft met zijn tactische bespreking is de match wel al lang gedaan :D .

Goh ja, den Dillen was dan wel na vijf minuten uit zijn kot, maar aan het spel te zien, snapten de spelers van zijn tactiek toch ook ni veel :lol:

16 Mar 2009, 17:50
Nationale Ploeg

nonkel august schreef:
Dat Dillen zijn ontslag gegeven heeft is een goede zaak voor de ploeg. Dank u Marc.
Maar als de volgende trainer (al is hij de beste van het land) met dezelfde kaarten als Dillen moet
spelen dan verzeker ik jullie dat het weer een dikke scheet in een fles zal worden.
Waarom?? Omdat onze kern in zijn geheel veel te licht weegt om nog maar in de sub-top van derde
te spelen. En hoe zou dat nu komen ? Vraag dat maar eens aan GDR. Maar hij zal u het goede antwoord
schuldig blijven.

Hoe slecht het voetbal nu ook is, ik blijf dat ontkennen. Deze groep kan top zijn in derde.

Dessaer-Seminck centraal
De Schutter, Flipo op de backs
Couly, Van Damme opt midden
Steurs, Lord en Podevijn op de flanken (alle drie klasbakken op hun manier)
Delie diep, al moet er nog een spits naast komen.

Een paar gerichte versterkingen en een trainer die er het vuur in krijgt.

16 Mar 2009, 18:01
Vaste Waarde

AlostanA schreef:
nonkel august schreef:
schuldig blijven.

Hoe slecht het voetbal nu ook is, ik blijf dat ontkennen. Deze groep kan top zijn in derde.

Dessaer-Seminck centraal

Ge zijt de keeper vergeten. :zzz:

16 Mar 2009, 18:07
Nationale Ploeg

nonkeltje schreef:
AlostanA schreef:
nonkel august schreef:
schuldig blijven.

Dessaer-Seminck centraal

Ge zijt de keeper vergeten. :zzz:

Van Steenberghe mag van mij blijven staan.

16 Mar 2009, 18:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Dillen die ontslag neemt :-)

Zijn beste beslissing van heel zijn periode bij den iendracht :banana:

Mijn hart is wit en zwart !

16 Mar 2009, 18:16
Vaste Waarde

't is misschien best van het positief te bekijken. Zoals het zaterdag was kan het niet verder. En het eerste obstakel is al opgeruimd. Ben er zeker van dat in de raad van bestuur meerdere mensen
zijn die Eendracht op een deftige manier willen laten functioneren. En niet alleen op sportief vlak.
Ik ga er dus vanuit dat het gezond verstand zal primeren.

Laat ons dus hopen op een bekwame trainer, volgens mij zal eindelijk eens een logische en verstandige
keuze gemaakt worden. Een bekwame trainer ziet na 1 wedstrijd welk vlees hij in de kuip heeft, zeker
weten. Daar heeft men geen zes wedstrijden voor nodig.

Wat de inmenging van het bestuur op sportief vlak betreft : het zou logisch zijn carte blanche te geven
aan de nieuwe trainer. Sorry, maar managers zijn voor mij totaal overbodig.

Het tijdstip van ontslag van Dillen is beter dan ik zelf had verwacht. Het is overduidelijk, dit seizoen zit er
voor ons zo goed als op. Doch, een eventueel later tijdstip van trainerswissel zou volgend seizoen al
kunnen gehypothikeerd hebben.

Ik hoop van harte en reken er ten stelligste op dat vanaf nu alles in het werk zal gesteld worden om een
degelijke ploeg uit te bouwen naar volgend seizoen toe. Welke trainer het wordt kan mij geen reet
schelen, namen zeggen niks. Als 't maar ne goeien is. Op die manier kunnen we volgend seizoen
goed voetbal zien, gekoppeld aan mooie resultaten.

Eendracht is verre van dood, ik panikeer niet, doch 't is/was wel 5 voor 12.

Ik ga zaterdag alvast naar de match zien, Iendracht forever.

16 Mar 2009, 18:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
WLM: [email protected]
J. schreef:
Als ik, als Sottegem-supporter, mijn bescheiden bijdrage mag leveren over Kris VDH …
Hij praat naar verluidt met verschillende ploegen en zou deze week ergens tekenen.
Ik wil niet ingaan op wat er nu gaande is maar weet dat ten tijde van Limpens’ ontslag Aalst via Zakkas ook al eens polste naar volgend seizoen toe :wink: Mocht ik hem geweest zijn, ik had toen al toegehapt (hetgeen ik hem ook gezegd heb … ergens zag ik de bui al hangen) maar hij wou Sottegem niet in de steek laten, hoe moeilijk het er ook werken was.
Ik denk persoonlijk dat de combinatie Kris VDH - Eendracht Aalst gensters zou kunnen slaan. Zijn vakkennis en gedrevenheid, gekoppeld aan het (financieel) potentieel van Aalst … dat kan echt serieus vuurwerk geven. Ik zou Aalst voor hem ook de logische volgende stap vinden. Hij heeft een uitdaging nodig, hij moet iets kunnen opbouwen. De staat waarin Eendracht Aalst zich nu bevindt … eigenlijk is dat zijn biotoop. Eendracht is natuurlijk Sottegem niet maar toch ...

John (ksvs)

Ik dacht ook in eerste instantie aan Kris VDH. Kris werkt enorm graag met jeugd en is super gedreven als het over voetbal gaat. De trainingen van hem zijn gewoon af en alles in tot in de puntjes voorbereid. Het zal wel eventjes wennen worden voor de hulptrainers...

Dit zou een trainer zijn die het best bij EA zou passen en die niet na 1 seizoen zal moeten opstappen...

16 Mar 2009, 18:32
toevallige voorbijganger

supersossis schreef:
laat ons hopen da het nen trainer word dat zijn ploeg kneed tot EEN geheel - ongeacht naam of adelbrieven - ist voor mij al gelijk wie het wordt....en van mij mag die zelfs volgende week al starten,zodat hij in de volgende ( nu wel onbelangrijke) matchen de spelers aan een streng examen kan onderwerpen en kan uitmaken met wie hij doorgaat volgend seizoen.en laat de trainer ook eens enkele van zijn mogelijke versterkingen aanduiden,ik denk dat als den nieuwe trainer zelf iets kan inbrengen inzake nieuwe aanwinsten/versterkingen,hij daar wel iets kan uithalen zodat we tegen volgend seizoen Echt versterkt aan de wedstrijden kunnen beginnen. k zou zeggen,geef de nieuwe trainer de kans om zich te bewijzen want dit seizoen deze ploeg overpakken is niet echt een cadeau voor de gast he.....

Laat ons hopen da het nen trainer wordt met heel veeeeeeeeeeeeeeeel haar op zijn tanden ,want zal meer dan nodig zijn!!!!!!!!!

16 Mar 2009, 18:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
nonkeltje schreef:
'
Wat de inmenging van het bestuur op sportief vlak betreft : het zou logisch zijn carte blanche te geven
aan de nieuwe trainer. r.
Cart blanche, carte blanche. Ik heb dat hier nu al een paar keer gelezen.
Ik dacht dat datgene waar we vanaf wouden stappen net die carte blanche was ?

16 Mar 2009, 19:10
nieuw in de eerste ploeg

Als het dan toch een trainer is die der karakter inbrengt, dat ze dan ook eerst een paar karakterspelers halen....

16 Mar 2009, 19:10
Freak

Leeftijd: 45
Van Der Haeghen kandidaat nr 1, De Wilde 2. en als het echt niet anders kan VanDenBossche of Herman Glorieux...

16 Mar 2009, 19:12
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
nonkeltje schreef:
'
aan de nieuwe trainer. r.
Cart blanche, carte blanche. Ik heb dat hier nu al een paar keer gelezen.
Ik dacht dat datgene waar we vanaf wouden stappen net die carte blanche was ?

(y) (y)

het ontslag van dillen is een goei zaak geweest, alleen het hoefde van mij zonodig niet meer dit seizoen. Deze week wordt er een andere trainer voorgesteld, maar je riskeert deze natuurlijk ook al te verbranden naar volgend jaar toe. Het is natuurlijk steeds een dubbeltje op zijn kant.

Etienne de Wispelaere, alias de parik vond ik ne goeie trainer, en aangezien VDH en De Wilde zijn "studenten" zijn verwacht ik vooral één van die twee.

16 Mar 2009, 19:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 17