|
|
| Pagina 8 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
El Corredor schreef: Etienne de Wispelaere, alias de parik vond ik ne goeie trainer, en aangezien VDH en De Wilde zijn "studenten" zijn verwacht ik vooral één van die twee. Dat lijken mij ook goeie oplossingen. De Wispelaere zou nog in orde zijn, we kunnen de Fellaini-pruiken overkopen van de Evertonsupporters ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mar 2009, 19:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Bram schreef: nonkeltje schreef: ' Wat de inmenging van het bestuur op sportief vlak betreft : het zou logisch zijn carte blanche te geven aan de nieuwe trainer. r. Ik dacht dat datgene waar we vanaf wouden stappen net die carte blanche was ? het ontslag van dillen is een goei zaak geweest, alleen het hoefde van mij zonodig niet meer dit seizoen. Deze week wordt er een andere trainer voorgesteld, maar je riskeert deze natuurlijk ook al te verbranden naar volgend jaar toe. Het is natuurlijk steeds een dubbeltje op zijn kant. Etienne de Wispelaere, alias de parik vond ik ne goeie trainer, en aangezien VDH en De Wilde zijn "studenten" zijn verwacht ik vooral één van die twee. Je gaat een nieuwe trainer toch niet beoordelen op 6 eindeseizoenwedstrijden. Want meer zit er echt niet meer in. |
| 16 Mar 2009, 19:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
dwarskijker schreef: El Corredor schreef: Bram schreef: Cart blanche, carte blanche. Ik heb dat hier nu al een paar keer gelezen. Ik dacht dat datgene waar we vanaf wouden stappen net die carte blanche was ? het ontslag van dillen is een goei zaak geweest, alleen het hoefde van mij zonodig niet meer dit seizoen. Deze week wordt er een andere trainer voorgesteld, maar je riskeert deze natuurlijk ook al te verbranden naar volgend jaar toe. Het is natuurlijk steeds een dubbeltje op zijn kant. Etienne de Wispelaere, alias de parik vond ik ne goeie trainer, en aangezien VDH en De Wilde zijn "studenten" zijn verwacht ik vooral één van die twee. Je gaat een nieuwe trainer toch niet beoordelen op 6 eindeseizoenwedstrijden. Want meer zit er echt niet meer in. nee maar ge zou er wel van kunnen uitmaken welke spelers er nog bij den eendracht willen blijven. want dat is nu toch de vraag denk in. |
| 16 Mar 2009, 19:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Engeland schreef: J. schreef: Als ik, als Sottegem-supporter, mijn bescheiden bijdrage mag leveren over Kris VDH … Hij praat naar verluidt met verschillende ploegen en zou deze week ergens tekenen. Ik wil niet ingaan op wat er nu gaande is maar weet dat ten tijde van Limpens’ ontslag Aalst via Zakkas ook al eens polste naar volgend seizoen toe :wink: Mocht ik hem geweest zijn, ik had toen al toegehapt (hetgeen ik hem ook gezegd heb … ergens zag ik de bui al hangen) maar hij wou Sottegem niet in de steek laten, hoe moeilijk het er ook werken was. Ik denk persoonlijk dat de combinatie Kris VDH - Eendracht Aalst gensters zou kunnen slaan. Zijn vakkennis en gedrevenheid, gekoppeld aan het (financieel) potentieel van Aalst … dat kan echt serieus vuurwerk geven. Ik zou Aalst voor hem ook de logische volgende stap vinden. Hij heeft een uitdaging nodig, hij moet iets kunnen opbouwen. De staat waarin Eendracht Aalst zich nu bevindt … eigenlijk is dat zijn biotoop. Eendracht is natuurlijk Sottegem niet maar toch ... John (ksvs) Ik dacht ook in eerste instantie aan Kris VDH. Kris werkt enorm graag met jeugd en is super gedreven als het over voetbal gaat. De trainingen van hem zijn gewoon af en alles in tot in de puntjes voorbereid. Het zal wel eventjes wennen worden voor de hulptrainers... Dit zou een trainer zijn die het best bij EA zou passen en die niet na 1 seizoen zal moeten opstappen... Ook ik ben ervan overtuigd dat Kris een goede trainer kan zijn voor EA. En ben er evenzeer van overtuigd dat als hij komt, hij niet alleen zal komen... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 16 Mar 2009, 20:02 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik vind De Wispelare een geschikte trainer voor ons maar diegene die hier VDHaegen naar voor schuiven moeten toch eens met meerdere sottegemsupporters praten hoor!!!
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 16 Mar 2009, 20:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik vind De Wispelare een geschikte trainer voor ons maar diegene die hier VDHaegen naar voor schuiven moeten toch eens met meerdere sottegemsupporters praten hoor!!! Er zijn er natuurlijk ook die de zijde van de voorzitter kiezen hé. Dacht ge nu echt dat die een goed woord zouden zeggen over hem? Wat hij met die jonge kern daar gepresteerd heeft de afgelopen jaren, dat staat zwart op wit, kijk maar na... We horen het wel, voor t zelfste geld ist weer nen nobelen onbekenden die hier de kans van zn leven krijgt ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 16 Mar 2009, 20:14 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: nonkeltje schreef: ' Wat de inmenging van het bestuur op sportief vlak betreft : het zou logisch zijn carte blanche te geven aan de nieuwe trainer. r. Ik dacht dat datgene waar we vanaf wouden stappen net die carte blanche was ? als dat op basis van gezond verstand gebeurt is dat o.k. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 16 Mar 2009, 20:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dillen mag straks zijn uitleg komen doen in Fc oost.
|
| 16 Mar 2009, 21:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Daarnet was het veld volledig verlicht in het PC stadion.
Zouden de kandidaat trainers moeten paraderen in badpak over de middenlijn? ![]() |
| 16 Mar 2009, 21:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Dillen mag straks zijn uitleg komen doen in Fc oost. en vorige week al Ken Van Damme. die mannen zien ons ginder ineens zo graag. |
| 16 Mar 2009, 22:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stijn schreef: Iendrachter90 schreef: Dillen mag straks zijn uitleg komen doen in Fc oost. en vorige week al Ken Van Damme. die mannen zien ons ginder ineens zo graag. Hij schiet ons bestuur goed af . |
| 16 Mar 2009, 22:18 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Iendrachter90 schreef: Hij schiet ons bestuur goed af . Dillen of Van Damme? |
| 16 Mar 2009, 22:20 |
|
|
Gilles schreef: Iendrachter90 schreef: Hij schiet ons bestuur goed af . Dillen of Van Damme? Dillen.Het komt ervooral op neer dat de slechte resultaten door de bestuursproblemen komen en over zijn eigen spreekt hij zelfs nauwelijks. |
| 16 Mar 2009, 22:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Gilles schreef: Iendrachter90 schreef: Hij schiet ons bestuur goed af . Dillen of Van Damme? Dillen.Het komt ervooral op neer dat de slechte resultaten door de bestuursproblemen komen en over zijn eigen spreekt hij zelfs nauwelijks. Idd, stelt zichzelf nauwelijks in vraag. Maarja, afwachten wie de opvolger wordt hé. |
| 16 Mar 2009, 22:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dillen zit hier toch al van in september ?
Toen liep het waarschijnlijk op wieltjes ? De zoveelste die het nodig acht ook om in de pers keet te gaan schoppen Niets verloren aan die vent dus. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mar 2009, 22:30 |
|
| Pagina 8 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 17 Volgende |