|
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Boris schreef: Dat verbaast me wel dat De Wilde nog bij de kandidaten hoort... Mij niet, ik zou die graag zien weerkomen _________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Mar 2009, 11:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Als zijn contract ivm opstapclausule goed wordt opgemaakt mag Patrick De Wilde van mij opnieuw trainer worden.Na zijn vertrek hebben we gene deftige voetbal meer gezien.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 17 Mar 2009, 11:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Boris schreef: Dat verbaast me wel dat De Wilde nog bij de kandidaten hoort... Mij niet, ik zou die graag zien weerkomen Ik veronderstel dat het vooral verbazend is door de manier waarop De Wilde ons laten vallen heeft anderhalf jaar geleden. Ok dat hij die kans waarschijnlijk niet kon laten liggen, maar hij had het toch allemaal iets properder kunnen spelen. Trouwens, ook De Wilde kreeg hier dat jaar in vierde heel wat kritiek hoor. Soit, mijn mening is dat het tactisch wel degelijk een hele goeie trainer was (al had hij natuurlijk naar vierde klasse normen een fantastische ploeg), maar op menselijk gebied een serieuze nul. Zo kan hij niet tegen spelers die het niet eens zijn met hem (een Vandenbulcke werd b.v. meteen buitengewerkt nadat hij inging tegen De Wilde) en geeft hij ook geen tweede kansen. Er waren na dat seizoen ook heel wat spelers die het absoluut niet zagen zitten nog een seizoen onder hem te spelen, ik peis dat het serieus feest was onder de spelers toen De Wilde naar Oekraïne vertrok. |
| 17 Mar 2009, 11:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
de langen schreef: Als zijn contract ivm opstapclausule goed wordt opgemaakt mag Patrick De Wilde van mij opnieuw trainer worden.Na zijn vertrek hebben we gene deftige voetbal meer gezien. Dan zult ge vorig seizoen tijdens de heenronde (eerste periode gewonnen, schitterende bekercampagne) toch wel nie veel komen zien zijn, want toen hebben ze toch wel dikwijls nog schitterend voetbal laten zien. |
| 17 Mar 2009, 11:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Ik heb de laatste 35 jaar nog geen enkele thuiswedstrijd gemist.De mindere prestaties kunnen ook het gevolg zijn van het uitvallen van Arnold op Wetteren.Ik veronderstel dat de nieuwe trainer ook inspraak krijgt wie er aangeworven wordt naar volgend seizoen toe, vandaar de voorkeur Patrick De Wilde.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. Laatst gewijzigd door de langen op 17 Mar 2009, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Mar 2009, 11:57 |
|
|
de langen schreef: Ik heb de laatste 35 jaar nog geen enkele thuiswedstrijd gemist.De mindere prestaties kunnen ook het gevolg zijn van het uitvallen van Arnold op Wetteren.Ik veronstel dat de nieuwe trainer ook inspraak krijgt wie er aangeworven wordt naar volgend seizoen toe, vandaar de voorkeur Patrick De Wilde. Ik wou gewoon maar zeggen dat we ook na het vertrek van De Wilde nog een schitterend half jaar meemaakten hé. |
| 17 Mar 2009, 12:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Mariner schreef: Boris schreef: Dat verbaast me wel dat De Wilde nog bij de kandidaten hoort... Mij niet, ik zou die graag zien weerkomen Ik veronderstel dat het vooral verbazend is door de manier waarop De Wilde ons laten vallen heeft anderhalf jaar geleden. Ok dat hij die kans waarschijnlijk niet kon laten liggen, maar hij had het toch allemaal iets properder kunnen spelen. Trouwens, ook De Wilde kreeg hier dat jaar in vierde heel wat kritiek hoor. Soit, mijn mening is dat het tactisch wel degelijk een hele goeie trainer was (al had hij natuurlijk naar vierde klasse normen een fantastische ploeg), maar op menselijk gebied een serieuze nul. Zo kan hij niet tegen spelers die het niet eens zijn met hem (een Vandenbulcke werd b.v. meteen buitengewerkt nadat hij inging tegen De Wilde) en geeft hij ook geen tweede kansen. Er waren na dat seizoen ook heel wat spelers die het absoluut niet zagen zitten nog een seizoen onder hem te spelen, ik peis dat het serieus feest was onder de spelers toen De Wilde naar Oekraïne vertrok. Gelijk hoe het zat toen hij hier vertrok, hij kan ons naar tweede brengen, daar ben ik zeker van, en dat is wat telt _________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Mar 2009, 12:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Meest positieve aan De Wilde lijkt mij dat het nen echte motivator is en echt een groepsgevoel kan creëeren. Op de bus bij verplaatsingen was dat constant peptalk, spelers die "Iendracht Véruit" moesten leren, de bank die op Wijgmaal moest rechtstaan bij "Sta recht as ge vér n iendracht zijt", ...
Zo een dingen hebben we toch gemist bij Limpens en Dillen en dat is toch wel belangrijk. |
| 17 Mar 2009, 12:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bartos schreef: Mariner schreef: Boris schreef: Dat verbaast me wel dat De Wilde nog bij de kandidaten hoort... Mij niet, ik zou die graag zien weerkomen Ik veronderstel dat het vooral verbazend is door de manier waarop De Wilde ons laten vallen heeft anderhalf jaar geleden. Ok dat hij die kans waarschijnlijk niet kon laten liggen, maar hij had het toch allemaal iets properder kunnen spelen. Trouwens, ook De Wilde kreeg hier dat jaar in vierde heel wat kritiek hoor. Soit, mijn mening is dat het tactisch wel degelijk een hele goeie trainer was (al had hij natuurlijk naar vierde klasse normen een fantastische ploeg), maar op menselijk gebied een serieuze nul. Zo kan hij niet tegen spelers die het niet eens zijn met hem (een Vandenbulcke werd b.v. meteen buitengewerkt nadat hij inging tegen De Wilde) en geeft hij ook geen tweede kansen. Er waren na dat seizoen ook heel wat spelers die het absoluut niet zagen zitten nog een seizoen onder hem te spelen, ik peis dat het serieus feest was onder de spelers toen De Wilde naar Oekraïne vertrok. zegt da nie meer over bepaalde spelers dan over den trainer? hoe zoude zelf zijn als ge die kans krijgt om uwe spaarpot te gaan vullen?de manier waarop da hij vertrokken is was nie 100 % zuiver maar als hij wil terugkomen,da hij dat dan maar rap doet.ik geloof nog altijd da de meeste (negatieve)reacties hierover gebaseerd zijn op het feit da het een van de beste trainers was geweest de laatste jaren en dat is niet plezant als die ineens zomaar vertrekt.... |
| 17 Mar 2009, 12:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Smetje schreef: Meest positieve aan De Wilde lijkt mij dat het nen echte motivator is en echt een groepsgevoel kan creëeren. Op de bus bij verplaatsingen was dat constant peptalk, spelers die "Iendracht Véruit" moesten leren, de bank die op Wijgmaal moest rechtstaan bij "Sta recht as ge vér n iendracht zijt", ... Zo een dingen hebben we toch gemist bij Limpens en Dillen en dat is toch wel belangrijk. das pas winnermentaliteit en een goede sfeer kweken,de spelers niet afschermen van de supporters en die zoveel mogelijk met elkaar laten meedoen....das toch schitterend voor iedereen? |
| 17 Mar 2009, 12:29 |
|
|
Nationale Ploeg
SERRE schreef: Gisteren was de keuze ofwel Van der Haegen ofwel Patrick De Wilde. Ook Van wambeke is nog een kandidaat. Voorts komen er een diepe spits, een nummer 10 en een centrale verdediger bij voor volgend seizoen. Dat is toch wel heel weinig dat er bijkomt? Ik hoop dat het niet klopt, want dat zou willen zeggen dat we hier met brol gaan blijven zitten. Coulibaly, Boto en waarschijnlijk Lord vertrekken. Verder voldoen Franck, Degroote en Van Dender niet. Dan zijn er nog de geruchten over Seminck, Dessaer, Vandenbrande en Vandamme. Ik denk dat er nog een pak moet bijkomen om dit te vervangen en als ze dan toch maar een diepe spits gaan aanwerven dan niet Jorrit D'Haeseleer aub. Deze scoort namelijk amper en is niet geschikt als diepe spits. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 17 Mar 2009, 13:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
supersossis schreef: Smetje schreef: Meest positieve aan De Wilde lijkt mij dat het nen echte motivator is en echt een groepsgevoel kan creëeren. Op de bus bij verplaatsingen was dat constant peptalk, spelers die "Iendracht Véruit" moesten leren, de bank die op Wijgmaal moest rechtstaan bij "Sta recht as ge vér n iendracht zijt", ... Zo een dingen hebben we toch gemist bij Limpens en Dillen en dat is toch wel belangrijk. das pas winnermentaliteit en een goede sfeer kweken,de spelers niet afschermen van de supporters en die zoveel mogelijk met elkaar laten meedoen....das toch schitterend voor iedereen? dan spreekt ge toch voor u eigen ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Mar 2009, 13:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
panoleon schreef: Ik heb eerst de tekst een keer of twee moeten lezen, want het is een hele boterham. Ik doe niets af aan je analyse, iedereen van ons is een beetje trainer en zet er 10 bij elkaar dan krijg je steevast 5 verschillende meningen. Toch enkele bedenkingen: je spreekt met geen woord over ons centraal duo, wat volgens mij ook niet complementair is en de defensieve blunders opstapelt. Je geeft geen vertrouwen aan Filipovic op links, terwijl de wisselwerking tussen hem en Marijn eigenlijk vrij goed is. En idd Kevin en Wouter gaan niet in een zelfde ploeg, dus moet je keuzes maken. Wat betreft je keuze om een 4-4-1-1 te spelen of een 4-4-2, op papier lijkt alles altijd mooi, in praktijk speelt de tegenstrever daarin vaak een grote rol en ga je als speler in principe zoeken naar daar waar de ruimte ligt. Ik deel je mening om Kenn en Couly centraal te plaatsen en ikzelf zou met Jens en Marijn op de flank spelen. Nu ja, zoals hierboven gemeld, in elk van ons schuilt wel een trainer en dit is uiteindelijk maar een mening. Wees gerust Panoleon, het is zeker niet zo dat ik hier ook mijn grote gelijk wil halen hoor, iedereen ventileert hier inderdaad gewoon zijn mening. En ik ben ook akkoord met uw opvatting dat systemen mooi ogen op papier, dat opstelling tegenstander, ruimte op het veld, etc. allemaal belangrijke elementen zijn waar ook rekening moet mee worden gehouden... Wat dit jaar echter wel heel duidelijk is, is dat we een spelerskern hebben waarvan het merendeel al die zaken die jij aanhaalt, niet uit zichzelf zien op het veld, of het nu gaat over waar moet worden gepresst, waar er ruimte ligt, waar je voordelen kan halen... en dus wel met duidelijke taken in een systeem moet worden gedrukt... Hoe vaak hebben we een hele helft zonder iemand op midden links gespeeld (spontaan eerste helft op Waregem - match thuis tegen Diegem ook, zaterdag op La Louvière), met een gat van dertig-veertig meter waarin er nul, nul autocorrectie was maar waardoor de verdediger wel vaak 1 tegen 2 kwam te staan. Hoeveel valt het niet voor dat er op dat middenveld 3 elkaar voor de voeten lopen op een zakdoek, terwijl er geen kat in de ruimte loopt... Waarom zegt er niemand dat als onze flanken bij balverlies naar binnen knijpen, de flanken openliggen voor de tegenstander Om met al die factoren rekening te houden, heb je voetbalintelligentie nodig en dat mis ik. Zeker als je met een 4-5-1 speelt! Ik ga akkoord dat het centraal duo er zeker in de terugronde vaak naast zit, maar als je met drie centrale middenvelders speelt, ga je als verdediger onbewust ook meer rekenen op uw defensieve middenvelders om u min of meer te ontlasten... Zit ook in het hoofd. Als je er 5 op uw middenveld posteert - en het zijn er echt vijf, geen 4,5 met een halve spits zoals Troch indertijd - moet dat middenveld, zeker centraal, ook renderen - infiltraties naar voor, schoten uit de tweede lijn - terugtrekken / recupereren bij balverlies en extra buffer voor de verdediging. Die buffers hebben we - we hebben er misschien zelfs teveel als iedereen fit is met De Schutter, Vanden Brande, Couly, Van Damme en zelfs Thomas Spotbeen... - alleen is er van dit rijtje maar een die ook in aanvallend opzicht de relance echt kan inzetten en dat is Couly. Die speelt echter niet, waardoor je centraal op dat middenveld drie spelers krijgt die verschillende taken moeten combineren die niet echt hun topkwaliteiten zijn. Franck, Van Damme en Degroote moeten breken, recupereren, duelleren, creatief zijn, laatste pass geven, hoog spelen, etc. en dat lukt gewoon niet - probeer dan als trainer gewoon al de juiste balans in je team te steken, door duidelijke afspraken en je komt al veel verder. Dillen die maakte het nog erger door elke 20 minuten iedereen op een andere positie te laten spelen, waardoor iedereen verrast was, behalve de tegenstander... Nog wat voorbeelden van die intelligentie - Filipovic krijgt tegen Diegem na de 1-0 (na 3 fucking minuten) al de opdracht om niet meer over de middenlijn te mogen komen, terwijl hij verdorie de linksmidden is... Waarom luistert een man met die staat van dienst dan blind??? Opstelling bij verdedigende corner - tegen Diegem staan we achter en laten dus 2 spitsen staan in de middencirkel - goed want dat houdt 4 spelers van Diegem op de eigen helft en een vijfde heel diep terug op het middenveld... Gaat er bij ons, al dan niet op vraag van Dillen, nog een van die twee teruglopen naar de eigen zestien, waardoor hij uiteraard twee man van Diegem meeneemt??? Ik zeg maar - sommige spelers hebben een duidelijk systeem nodig, willen zelf niet teveel nadenken en mag je gewoon geen vrije rollen geven op het veld... Steurs tokt in zijn vrije rol in de laatste 2 matchen ook geen bal meer... Zet hem op links, punt. Filipovic centraal idem dito. Dus systeem is inderdaad 1 ding - maar weer: kijken naar de kwaliteiten / gebreken van je groep ook. |
| 17 Mar 2009, 13:32 |
|
|
hansken schreef: supersossis schreef: Smetje schreef: Meest positieve aan De Wilde lijkt mij dat het nen echte motivator is en echt een groepsgevoel kan creëeren. Op de bus bij verplaatsingen was dat constant peptalk, spelers die "Iendracht Véruit" moesten leren, de bank die op Wijgmaal moest rechtstaan bij "Sta recht as ge vér n iendracht zijt", ... Zo een dingen hebben we toch gemist bij Limpens en Dillen en dat is toch wel belangrijk. das pas winnermentaliteit en een goede sfeer kweken,de spelers niet afschermen van de supporters en die zoveel mogelijk met elkaar laten meedoen....das toch schitterend voor iedereen? dan spreekt ge toch voor u eigen ![]() ge verstaat niet wat ik bedoel eh .... als ik denk aan die maanden in viede (was natuurlijk heel goe seizoen) dan is er toch wel een verschil merkbaar met de sfeer nu ( ook omda het op nie veel trok de laatste tijd,da doet er ook wel iets aan)...al zeg ik nie da er niks meer van sfeer is he,zie maar naar vorige acties van opc,altijd dik in orde.en de zaterdag,zelfs na de 3-0 nog verderdoen,da bedoel ik me sfeer ze,gewoon plezant was da!! nen dikke chapeau aan die gasten |
| 17 Mar 2009, 13:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Opstelling bij verdedigende corner - tegen Diegem staan we achter en laten dus 2 spitsen staan in de middencirkel - goed want dat houdt 4 spelers van Diegem op de eigen helft en een vijfde heel diep terug op het middenveld... Gaat er bij ons, al dan niet op vraag van Dillen, nog een van die twee teruglopen naar de eigen zestien, waardoor hij uiteraard twee man van Diegem meeneemt??? Hoeveel keer mij ik dit seizoen al niet aan zo een "kleine" dingen heb geërgerd.... op dat moment komt het inderdaad overal alsof ge een zaag zijt. Maar wekelijks die zelfde fouten zien weerkeren... bij miniemen kan je zoiets nog door de vingers zien. Maar we zijn hier wel over 3de klasse bezig. Hun coaching dit jaar was ook zoiets.... met 3 man naar 1 tegenstander vliegen en de bal dan nog niet hebben. Om over de weinige luchtduels die we dan als eens wonnen nog te zwijgen.... ze staan daar allemaal op te gapen gelijk koeien naar een trein. Ipv dat er eens iemand zou volgen.... En uiteindelijk komen al die zaken altijd op hetzelfde neer: veel te weinig een ploeg op het veld ! Als ik van de bal maar vanaf ben is het al goed... zie ook het abominabel slecht uitverdedigen bij momenten. Zulke zaken moet ge zelfs een doorsnee voetballer nog kunnen uitgelegd krijgen denk ik. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Mar 2009, 13:39 |
|
| Pagina 10 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 17 Volgende |