|
|
| Pagina 13 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Hugo schreef: Volledig met je eens jeroen, maar ik denk ook dat ze dienen van Sottegem zullen kiezen, niet te duur, plus nog enkele spelers meebrengen. Ik zou ook liever een coach zien waar de spelers naar opkijken. Dat is altijd gevaarlijk speculeren hé vooraf. VDH is nu niet bepaald op een mooie manier weggegaan en die gasten waarvan sprake liggen nog vast bij de club Sottegem. Het zou niet de eerste club zijn die dan die spelers tegenhoudt om naar de ploeg van haar ex-trainer te laten gaan. Ze zullen wel een transfer kunnen afdwingen, maar misschien net niet naar die bepaalde club. Plus kunnen de huidige spelers op die posities binnen onze club al ambetant worden voor die mogelijke concurrentie nog voor er een training is gegeven... Bovendien, Lorenzo Staelens ging ook al het talent van Moeskroen en zelfs Anderlecht meebrengen toen hij hier trainer was. Had zelfs een halfjaar tijd om de kern te evalueren...we hebben ook mogen vaststellen wat een succes dat was... Ik wil maar zeggen - ik heb liever dat ze een trainer selecteren op basis van zijn profiel, tactische capaciteiten en verwezenlijkingen dan een trainer te nemen omdat die misschien sneller bepaalde spelers kan overtuigen waarop onze club ook een oogje heeft. Als dat laatste de drijfveer zou zijn, zie je de problemen zo al komen... Niet over 1 nacht ijs gaan - alle kandidaturen afwegen en democratisch (hmmm) beslissen |
| 17 Mar 2009, 18:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Normaal ga ik morgen iets drinken met een jeugdvriend die momenteel bij Sottegem zit.
Ik zal eens polsen hoe hij denkt over zijn vorige trainer ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Mar 2009, 18:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb hier gelezen dat er contacten zijn geweest met Dewispelaere. Waarom dan niet bij hem eens niet polsen of wil diene mens echt niet terugkomen? Kan goed zijn aangezien we niet vanalles op de hoogte zijn, maar ik blijf het toch raar vinden dat hij x-aantal maanden terug kandidaat-trainer was bij Deinze godbetert.
De andere namen die hier gevallen zijn (De Sart en Cossey) mogen natuurlijk ook altijd komen, hebben toch beiden iets bewezen. Van Wambeke en VDH zijn volgens mij gokken, waarmee ik niet wil gezegd hebben dat VDH een slechte keuze zou zijn. De Wilde moeten ze niet terug halen, de verhalen die ge toen hoorde van spelers over hun trainer waren niet meteen positief te noemen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 17 Mar 2009, 19:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
'k heb het al lang gezegd, de eerste reactie van een speler die hij bij Londerzeel onder zijn hoede had was" wat voor een konijn hebben ze nu binnen gehaald".
Neem daarbij dat iemand anders, die in het voetbalwereldje zit en het reilen en zeilen kent van Londerzeel, van de eerste dag mij wist te zeggen dat Dillen geen trainer is voor Aalst, voorspellingen die hij deed zijn uitgekomen (tactische keuzes en noem maar op). Het gerucht doet trouwens de ronde dat hij naar KSK Hasselt zou trekken. _________________
|
| 17 Mar 2009, 19:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Casual1919 schreef: Normaal ga ik morgen iets drinken met een jeugdvriend die momenteel bij Sottegem zit. Ik zal eens polsen hoe hij denkt over zijn vorige trainer ... Ge zult van uw vriend(F.R.) dan ook vernemen dat bij Sottegem niemand een doorlopend contract had en dat de meesten nog niet bijgetekend hebben.Zelfs diegenen die bijgetekend hebben,kunnen de komende weken hun contract nog opzeggen vermits Sottegem geen niet-amateurstatuut heeft. |
| 17 Mar 2009, 19:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
dwarskijker schreef: Casual1919 schreef: Normaal ga ik morgen iets drinken met een jeugdvriend die momenteel bij Sottegem zit. Ik zal eens polsen hoe hij denkt over zijn vorige trainer ... Ge zult van uw vriend(F.R.) dan ook vernemen dat bij Sottegem niemand een doorlopend contract had en dat de meesten nog niet bijgetekend hebben.Zelfs diegenen die bijgetekend hebben,kunnen de komende weken hun contract nog opzeggen vermits Sottegem geen niet-amateurstatuut heeft. Dat kan ik inderdaad vernemen. Maar dat heeft dan toch niets te maken met de trainerscapaciteiten van VHD ?! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Mar 2009, 19:39 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Als Cossey komt mogen jullie zich weer opmaken voor heel verdedigend voetbal. Ik denk dat jullie daarvan nu genoeg hebben gezien.
| 17 Mar 2009, 20:23 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 15 Jun 2006, 9:05 Berichten: 74 Locatie: Zottegem Website: http://www.ksvsottegem.be |
Ajoinenmannen,
Als Van Der Haegen vanavond tekent voor jullie club, dan zou ik dit echt wel niet gokken noemen. Tactisch een meester, oog voor (jong) talent en iemand met een visie, niet enkel op de korte termijn. Hij, en enkel hij heeft KSVS klaargestoomd voor derde nationale, met een minimum aan middelen een maximum aan rendement gehaald. Als hij tekent, reken hem dan niet af op de rest van dit seizoen, want jullie gaan er volgend seizoen nog heel veel plezier aan beleven. Van Der Haegen blijft Van Der Haegen, dat wil zeggen: rechtuit en op de man af. Je hoeft het daarom niet altijd akkoord te zijn met hem. Discussies met supporters gaat hij nooit uit de weg, en al was het bij ons op kleinere schaal natuurlijk, toch zal hij met de supporter een pint drinken na de wedstrijd. Met lede ogen dat wij hem kwijt zijn, maar indien vanavond witte rook wens ik hem bij deze al alle succes toe! _________________ De poort der Vlaams' Ardennen, je zal ze leren kennen ! |
| 17 Mar 2009, 20:31 |
|
|
Junior
dwarskijker schreef: Casual1919 schreef: Normaal ga ik morgen iets drinken met een jeugdvriend die momenteel bij Sottegem zit. Ik zal eens polsen hoe hij denkt over zijn vorige trainer ... Ge zult van uw vriend(F.R.) dan ook vernemen dat bij Sottegem niemand een doorlopend contract had en dat de meesten nog niet bijgetekend hebben.Zelfs diegenen die bijgetekend hebben,kunnen de komende weken hun contract nog opzeggen vermits Sottegem geen niet-amateurstatuut heeft. 1 van hun jonge spelers, Van Caenegem, kreeg geen kansen voor nieuwjaar en tekende dan maar in 1ste provinciale voor komend seizoen (waar zijnen besten maat die het seizoen daarvoor ook van Sottegem kwam ook speelt). sindsdien echter regelmatig meegedaan in de 1ste ploeg en getoond wat voor een enorm talent dat is. speelt er Varache uit. maar ja zo'n dingen kunnen bij elke ploeg wel is gebeuren. |
| 17 Mar 2009, 20:35 |
|
|
Ancien
cassi schreef: Ajoinenmannen, Als Van Der Haegen vanavond tekent voor jullie club, dan zou ik dit echt wel niet gokken noemen. Tactisch een meester, oog voor (jong) talent en iemand met een visie, niet enkel op de korte termijn. Hij, en enkel hij heeft KSVS klaargestoomd voor derde nationale, met een minimum aan middelen een maximum aan rendement gehaald. Als hij tekent, reken hem dan niet af op de rest van dit seizoen, want jullie gaan er volgend seizoen nog heel veel plezier aan beleven. Van Der Haegen blijft Van Der Haegen, dat wil zeggen: rechtuit en op de man af. Je hoeft het daarom niet altijd akkoord te zijn met hem. Discussies met supporters gaat hij nooit uit de weg, en al was het bij ons op kleinere schaal natuurlijk, toch zal hij met de supporter een pint drinken na de wedstrijd. Met lede ogen dat wij hem kwijt zijn, maar indien vanavond witte rook wens ik hem bij deze al alle succes toe! Bedankt voor de informatie en misschien tot volgend seizoen. Een duel Van Der Haege tegen Luc Limpens 't zal wat zijn! _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Mar 2009, 21:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik wil weer een trainer die de spelers kan motiveren. Die bij winst nen bak bier op den bus geeft en bij verlies de fouten bloot legt (wat onder de Wilde het geval was maar niet onder Limpens en Dillemans).
Iemand die je hoort roepen van aan de overkant van 't plein en springt van vreugde bij een doelpunt. Kortom iemand die leeft voor het voetbal, een sterke persoonlijkheid heeft en visie. De naam speelt voor mij geen rol want van De Wilde of De Wispelaere had ik nog niet gehoord voor ze hier trainer werden. |
| 17 Mar 2009, 21:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Gunther schreef: 'k heb het al lang gezegd, de eerste reactie van een speler die hij bij Londerzeel onder zijn hoede had was" wat voor een konijn hebben ze nu binnen gehaald". Neem daarbij dat iemand anders, die in het voetbalwereldje zit en het reilen en zeilen kent van Londerzeel, van de eerste dag mij wist te zeggen dat Dillen geen trainer is voor Aalst, voorspellingen die hij deed zijn uitgekomen (tactische keuzes en noem maar op). Het gerucht doet trouwens de ronde dat hij naar KSK Hasselt zou trekken. Hoe verder hij het afbolt hoe beter _________________
|
| 17 Mar 2009, 22:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Weet er iemand wie momenteel de trainingen geeft? Vanderidt?
|
| 18 Mar 2009, 0:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
cassi schreef: Ajoinenmannen, Als Van Der Haegen vanavond tekent voor jullie club, dan zou ik dit echt wel niet gokken noemen. Tactisch een meester, oog voor (jong) talent en iemand met een visie, niet enkel op de korte termijn. Hij, en enkel hij heeft KSVS klaargestoomd voor derde nationale, met een minimum aan middelen een maximum aan rendement gehaald. Als hij tekent, reken hem dan niet af op de rest van dit seizoen, want jullie gaan er volgend seizoen nog heel veel plezier aan beleven. Van Der Haegen blijft Van Der Haegen, dat wil zeggen: rechtuit en op de man af. Je hoeft het daarom niet altijd akkoord te zijn met hem. Discussies met supporters gaat hij nooit uit de weg, en al was het bij ons op kleinere schaal natuurlijk, toch zal hij met de supporter een pint drinken na de wedstrijd. Met lede ogen dat wij hem kwijt zijn, maar indien vanavond witte rook wens ik hem bij deze al alle succes toe! Vraagje aan de mannen van Sottegem: Hoe zit het met de capaciteiten van Van Der Haegen op het gebied van motiveren en groepsgeest creëeren? Want dat zijn dingen die ons dit seizoen ontbraken. |
| 18 Mar 2009, 0:07 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: Weet er iemand wie momenteel de trainingen geeft? Vanderidt? Tiens,den onderkroiper misschien, want ik heb vandaag nog niets van hem gehoord! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Mar 2009, 0:10 |
|
| Pagina 13 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 17 Volgende |