Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 39 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Casual1919 schreef:
Er hangen volgens mij toch nog steeds donderwolken boven het PC-stadion.

Is het van die achterstallige betalingen naar de leveranciers toe?

Er zijn zoveel geruchten die nog steeds de ronde doen.
Nu is dat op EA altijd het geval maar soms voel je gewoon dat er zaken zijn die niet kloppen.
Mij nader verklaren is geen optie gezien ik van niks weet en het is net dat dat mijn kl**** begint uit te hangen. En met mij vele supporters denk ik.

18 Mar 2009, 14:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Casual1919 schreef:
Casual1919 schreef:

Nu is dat op EA altijd het geval maar soms voel je gewoon dat er zaken zijn die niet kloppen.
Mij nader verklaren is geen optie gezien ik van niks weet en het is net dat dat mijn kl**** begint uit te hangen. En met mij vele supporters denk ik.

Inderdaad, ik heb ook ergens horen zeggen (op het werk van iemand) dat De Dycker al betalingen moest doen voor dit jaar met het budget dat voorzien was voor volgend seizoen... Als da zou kloppen begint ge al met "schulden" aan een nieuw seizoen :hmm:

Laatst gewijzigd door Gelbe_wand op 18 Mar 2009, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.

18 Mar 2009, 14:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Casual1919 schreef:
Casual1919 schreef:

Ik heb gisteren Frank nog gezien en er is niets dat hier op wijst. Bijkomend zijn er een aantal facturen die dringend dienden te worden betaald effectief betaald met dank aan Dirk.

18 Mar 2009, 14:30
Vaste Waarde

nonkeltje schreef:
witteken schreef:
dirkenfrank schreef:
Gezamenlijke reactie van de voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst

Beste supporters van Eendracht Aalst

Vooreerst wensen wij jullie van harte te danken voor jullie openhartigheid op het forum rond de ontstane commotie binnen het bestuur. Als voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst wensen wij - net als jullie - enerzijds een einde te maken aan deze onstabiele situatie en anderzijds (met een gezonde en solide basis) naar een sportieve, financiële en structurele toekomst uit te kunnen kijken. Hiervoor hebben wij in samenwerking met een aantal medewerkers van het eerste uur het "project 90" uitgewerkt, een beleidsplan dat zal zorgen voor een continuïteit binnen het bestuur en medewerkers. Een project met visie op korte én lange termijn. Het project werd "90" genoemd naar analogie met ons stamnummer én onze 90e levensjaar als club.

Tevens wensen wij een dictatoriale houding tegen te gaan én wensen wij de financiële perikelen voor goed achterwege te laten. Wij wensen jullie - op heel korte termijn - een kapitaalskrachtige groep voor te stellen die deze ambities kan waarmaken. Op structureel gebied betekent dit dat wij binnen Eendracht Aalst zes departementen zullen oprichten (sportieve cel, financiële cel, commerciële cel, jeugdcel, cel voor veiligheid en een cel voor organisatie met accommodatie en catering.). Dit alles zal gebeuren met respect voor het individu en met respect van alle democratische principes. Beleid wordt gevoerd door een team, niet door een individu. Beleid wordt gevoerd met visie en wordt nooit ingegeven door paniek. Beleid wordt gevoerd door clubmensen en nooit door passanten. Beleid wordt gevoerd met de nodige zelfkritiek en openheid naar medewerkers en supporters.

De jeugdwerking heeft onlangs het zilveren label van Dexia Foot Pass behaald. Daarmee profileren wij ons in België als vooraanstaande club op gebied van jeugdopleiding. Dat heeft op korte termijn geleid tot het inpassen van jeugdspelers binnen het eerste elftal. Op korte termijn (seizoen 2010-2011) gaat het Plan Sablon van start. Dit betreft een hervorming van de jeugdkampioenschappen in functie van de kwaliteit van de jeugdopleiding. Aangezien wij hoog scoren naar kwaliteit van onze opleiding, betekent dit concreet dat onze jeugd op het hoogste niveau kan uitkomen (elite-groep) tegen clubs als Club Brugge, Anderlecht, AA Gent, ... onafhankelijk van het niveau waarin het eerste elftal uitkomt. Dat zal op korte termijn zorgen voor een enorme instroom aan jeugdig talent. Iets waar ons eerste elftal alleen maar baat kan bij hebben ...

Project 90 stoelt dus op twee peilers: een verankering van de jeugd voorzien binnen de structuur (om jeugdig talent vlotter te laten doorstromen) en een semi-professionalisering van onze totale werking. Op structureel gebied vraagt dit om het oprichten van een sportieve cel (Denkcel Eerste Elftal genoemd) en - omdat tweede klasse en hoger ons streefdoel is - een afsplitsing van de jeugd via een aparte VZW. Dit is enerzijds een noodzakelijke voorwaarde voor de KBVB. Anderzijds is dit een conditio sine qua non voor het Aalsterse Stadsbestuur en voor het ministerie van Sport op het vlak van subsidies. Hierbij wensen wij ook te benadrukken dat wij onze sociale rol (provinciaal / regionaal voetbal) niet uit het oog zullen verliezen!

Weet dus dat de uitvoering van het project 90 ENKEL tot doel heeft om de toekomst van eendracht Aalst op ALLE vlak te verzekeren.

Deze boodschap is kort - maar hopelijk krachtig genoeg - om jullie ervan te overtuigen dat we het goed voor hebben met Eendracht Aalst! Net als jullie willen we dat er zo spoedig mogelijk een einde komt aan dit dispuut. De derde periode en/of het klassement primeert. Samen met jullie zullen we onze ploeg sportief aanmoedigen.

Beste supporters, net als jullie hebben ook wij een wit/zwart kloppend hart. Laat het AUB samen met project 90 kloppen van plezier. Het spreekt voor zich dat wij ons eraan houden JULLIE op de hoogte te
houden van de feiten na de RVB op 3 maart 2009.

Voor iedereen tevens van harte een spetterende carnaval toegewenst...

Iendracht veroit.....

Voorzitter en jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst ..
Dirk en Frank

Ik lees hier juist nog eens da bericht van onze voorzitter en ik vraag mij af hoelang het nog gaat duren voor ze die kapitaalkrachtige groep gaan voorstellen?Het seizoen is toch al om zeep en er staat , op heel korte termijn.

dit moet toch beschouwd worden als positief, men gaat me nu toch ni zeggen dat dit cafépraat is he.
Korte termijn ? da's voor mij niet langer dan 5 à 6 weken. Tegen ten laatste midden april zouden we
meer moeten weten.

Der staat wel bij dat zij zouden wensen een kapitaalskrachtige groep voor te stellen. Moest ik alles krijgen dat ik zou wensen... :D

18 Mar 2009, 14:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Vanavond De Bruecker in TV Oost heb ik me laten vertellen.

18 Mar 2009, 15:02
Miniem

Urzua schreef:
nonkeltje schreef:
witteken schreef:

Ik lees hier juist nog eens da bericht van onze voorzitter en ik vraag mij af hoelang het nog gaat duren voor ze die kapitaalkrachtige groep gaan voorstellen?Het seizoen is toch al om zeep en er staat , op heel korte termijn.

dit moet toch beschouwd worden als positief, men gaat me nu toch ni zeggen dat dit cafépraat is he.
Korte termijn ? da's voor mij niet langer dan 5 à 6 weken. Tegen ten laatste midden april zouden we
meer moeten weten.

Der staat wel bij dat zij zouden wensen een kapitaalskrachtige groep voor te stellen. Moest ik alles krijgen dat ik zou wensen... :D

wit/zwart kloppend hart : :stom:onze ploeg sportief aanmoedigen. :stom: is dat om te lachen of wat ze waren verdomme niet eens op de match in lalou die twee, zo wit zwart is hun hart en plezier hebben als uw ploeg verliest is dat ook een wit zwart hart :wadde: , er waren trouwens maar 2 bestuursleden aanwezig in lalou en dat was GDR en Markey en de rest???? geen intresse zekers allee kom he seg

18 Mar 2009, 15:11
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
elfahem schreef:

waarschijnlijk zal het wel iet zijn om nieuwe trainer van der haeghen voor te stellen of zo iets....hoorde dit bericht vanmiddag over nieuwe trainer via radio 2 oost vlaanderen...is da bericht eigenlijk wel al officieel?

18 Mar 2009, 15:12
Freak

patbike schreef:
...
er waren trouwens maar 2 bestuursleden aanwezig in lalou en dat was GDR en Markey en de rest???? geen intresse zekers allee kom he seg

Ze mochten misschien niet van hun vrouwen, ze staan daar tenslotte ook maar tussen het gewone volk, nietwaar. Ik vind het toch ook wel opmerkelijk dat de grote redders van Eendracht Aalst zelden of nooit te zien zijn op (belangrijke) wedstrijden.

18 Mar 2009, 16:06
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
supersossis schreef:
elfahem schreef:

waarschijnlijk zal het wel iet zijn om nieuwe trainer van der haeghen voor te stellen of zo iets....hoorde dit bericht vanmiddag over nieuwe trainer via radio 2 oost vlaanderen...is da bericht eigenlijk wel al officieel?

Zolang niet op de clubsite is het nog niet officiëel.
Als journalisten opvangen van 'enkel de kleine details moeten nog afgerond worden' publiceert men al dat de deal rond is, zo gaat het nu éénmaal ;)

18 Mar 2009, 19:09
Freak

Leeftijd: 35
Gunther schreef:
supersossis schreef:
elfahem schreef:

Zolang niet op de clubsite is het nog niet officiëel.
Als journalisten opvangen van 'enkel de kleine details moeten nog afgerond worden' publiceert men al dat de deal rond is, zo gaat het nu éénmaal ;)

Nee ,het is officieel want de bruecker en vanderhaeghen zegget zelf in tv oost,onze officiele site is gewoon altijd veel te laat.

18 Mar 2009, 19:50
Nationale Ploeg

ah ok, k zal hier ni goe gelezen hebben :-)

18 Mar 2009, 19:52
Ancien

Er is nog groter nieuws op komst, hou jullie klaar, dit forum zal uit zijn voegen treden (barsten). :hmm:

Laatst gewijzigd door Hugo op 18 Mar 2009, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.

18 Mar 2009, 20:58
Vaste Waarde

Hugo schreef:
Er is nog groter nieuws op komst, hou jullie klaar, dit forum zal uit zijn voegen treden. :hmm:

Wat voor groot nieuws zal dat zijn ?

18 Mar 2009, 21:01
Freak

Hugo schreef:
Er is nog groter nieuws op komst, hou jullie klaar, dit forum zal uit zijn voegen treden. :hmm:

Daar heb je mijn donderwolken van deze middag.
Het ziet er heel slecht uit.

18 Mar 2009, 21:02
Freak

Hugo schreef:
Er is nog groter nieuws op komst, hou jullie klaar, dit forum zal uit zijn voegen treden (barsten). :hmm:

ik denk iets met ontslagen en eventueel geen wedstrijd ofzo... of iets met stakende spelers...

pin mij er vooral nie op vast...

18 Mar 2009, 21:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 37 38 39 40 41 289